Jump to content

Recommended Posts

Hey colegi.. am și eu o problema cu acest  gen de frâna.  nu reușesc sa fac sa functioneze. am încercat tot ce știam eu sa îl aerisesc. dacă îmi puteți da o mana de ajutor.( tot sistemul este nou.) 

IMG_20210327_175106.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Fii te rog atent unde deschizi topicurile. Există arie de service, unde ți-am mai mutat unul. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Fii te rog atent unde deschizi topicurile. Există arie de service, unde ți-am mai mutat unul. 

îmi cer scuze.. nu mi-am dat seama

Link to post
Share on other sites

Incearca sa aerisesti si pe la banjo bolt-uri(suruburile care conecteaza racordul flexibil), mai ales la cel de la etrier.

Din cate vad eu in poza, aerisitorul de pe etrier este mai jos decat banjo bolt-ul , aerul prins acolo nu va iesi pe aerisitor.

 

 

Folosesti aceeasi procedura ca la aerisitul clasic,  doar ca in loc de furtunas pe aerisitor folosesti o carpa  sa preia lichidul care va curge pe langa banjo bolt.

Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, binox a spus:

aerisitorul de pe etrier este mai jos decat banjo bolt-ul , aerul prins acolo nu va iesi pe aerisitor.

👍

Eventual aerisești cu etrierul "în mână", astfel încât aerisitorul să fie sus. Apoi îl fixezi la loc, dar el clar nu e "de acolo". Nu uita să bagi ceva între plăcuțe când aerisești dacă o faci dând pedale. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Loncin = Chongqing

După poză, doar dacă ridici "mobra" pe verticală (cu roata faţă sus pe perete), abia atunci ai o şansă ca şurubul de aerisire să fie mai sus decât camera pistonaşelor receptoare şi să permită ieşirea aerului în timp ce lichidul de frână curge pe verticală din pompă spre etrier.

Eventual cu puţin Chong-chong, qing-qing.

Link to post
Share on other sites
La 29.03.2021 la 11:15, easy ride on! a spus:

 

Eventual cu puţin Chong-chong, qing-qing.

Asta e termen tehnic, descris si in manual de service? :)))))

Buna astaaa :))

Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Adrian M. a spus:

Asta e termen tehnic, descris si in manual de service? :)))))

Buna astaaa :))

Aceasta este o tehnică de "mantra", o invocare ... de origine, pe limba ei  :)

Cred că este menţionată şi în manual de service.

La ... producător.

Link to post
Share on other sites
On 29.03.2021 at 8:23, MotoS Garage said:

ala nu e cross, e o mizerie chinezeasca stricata din fabrica... arunca-l ca de mers nu va merge nici bine, nici des. foc!

Doar motocicleta ta e cea mai buna si repari doar motociclete de 25.000 Euro in sus. M-am prins acum

Halal service si om. Mai bine nu scriai nimic decat o batjocura, fara sa cunosti circumstantele. 

Sanatate la toti

Link to post
Share on other sites

Încearcă să dai câteva lovituri rapide în pedală, acţionarea cu piciorul e prea lentă, aşa s-ar putea debloca supapa dinpre rezervor. Asigură-te înainte că ai suficient lichid de frână în bazin.

Link to post
Share on other sites

o sa încerc sa vad și cu etrirul în mana. doar cu mana iam dat și rapid și lent dar. mai incef  sa vad. frâna ii noua ma gândesc ca nu ii blocat

Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Patrick_M said:

Doar motocicleta ta e cea mai buna si repari doar motociclete de 25.000 Euro in sus. M-am prins acum

Halal service si om. Mai bine nu scriai nimic decat o batjocura, fara sa cunosti circumstantele. 

Sanatate la toti

 

Intamplator ai partial dreptate. Nu primesc nici in curte gunoaie chinezesti sau socialiste, d-apoi in hala... Sunt niste mizerii care nu sunt bune nici de foc!

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, mihai-mla a spus:

frâna ii noua ma gândesc ca nu ii blocat

O fi ea noua dar pana acum nu a gustat lichid de frana onor cauciucul chinezesc din garnituri. 

 

Relevant este surubul de aerisire plasat din constructie sub nivelul furtunului, in ideea ca aerul coboara iar lichidul urca cand tu pompezi, pentru ca densitatea aerului ar fi mai mare:lol:

image.thumb.png.515679cc6cfc474efbf347c18b49a154.png

 

Link to post
Share on other sites

o fi etrierul facut sa lucreze in alta pozitie, dar il poti da jos de pe bascula si roti ca sa stea aerisitorul mai sus. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

o fi etrierul facut sa lucreze in alta pozitie, dar il poti da jos de pe bascula si roti ca sa stea aerisitorul mai sus. 

O fi etrier de dreapta fata sau de stanga spate   :D 

Link to post
Share on other sites

Nu am sa pricep neam de ce tre sa va bateti joc de baiat ...atata are , cu asta defileaza . 

Ceva constructiv se poate  ?

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, taong_mapagbiro said:

Ceva constructiv se poate

I-au recomandat @john17 și @binox

 

Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație?  Se leagă cu cătușe de partea de sus a furtunului sau etrierului și nu poate fi eliminat? Sper că înțelegeți sensul. La nevoie vă pot desena.

Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Kagemusha said:

I-au recomandat @john17 și @binox

 

Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație?  Se leagă cu cătușe de partea de sus a furtunului sau etrierului și nu poate fi eliminat? Sper că înțelegeți sensul. La nevoie vă pot desena.

IOI ( de la Cluj), dacă nu te-ai lovit direct de acesta problema, nu întreba. Aerul și apa sunt inamicul și intra prin orice gaura. La restul de chimie nu ne băgăm, pt ca nu e cazul. Dar da, aerul nu iese ușor. Trebuie fortat 

Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, taong_mapagbiro a spus:

Ceva constructiv se poate  ?

Am propus deja o soluţie constructivă:

La 29.03.2021 la 11:15, easy ride on! a spus:

dacă ridici "mobra" pe verticală (cu roata faţă sus pe perete), abia atunci ai o şansă ca şurubul de aerisire să fie mai sus decât camera pistonaşelor receptoare şi să permită ieşirea aerului în timp ce lichidul de frână curge pe verticală din pompă spre etrier.

 

Acum 21 minute, Kagemusha a spus:

Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație? 

Aerul ăla tinde să stea în cel mai înalt punct din instalaţie, principiu folosit şi la nivela cu bulă de aer (boloboc).

Dacă ar avea furtune transparente (ca şi cele de duş chinezeşti) motocicleta asta ar putea fi folosită ca şi clinometru.

În principiu:

"Ce este stramb nu se poate indrepta, si ce lipseste nu poate fi trecut la numar." (Ecl.1:15) :D

th.jpg.ef6ac468b308c8428be18dd891e7e16d.jpg

Aici se pare că lipseşte chiar rezervorul de compensare cu lichid de frână al pompei de frână / picior, care rezervor este plasat mai sus decât pompa, pe un furtun, nu?  :)

IMG_20210327_175106.jpg.ed6004ab0b4407d055052938af0421ba.thumb.jpg.bbfd76bfcf4a82c7a22448788058f9d9.jpg

OIP.thumb.jpg.2789665d88dd0bc9c6b0c50a16b42ec5.jpg

XUANKUN-Motorcycle-Modified-Rear-Disc-Brake-Pump-Rear-Disc-Brake-Pump-To-Increase-The-Diameter-Of.thumb.jpg.b920f2620b1b9af7cca099b8e141baea.jpg

Am şi scris (pentru cunoscători) că "lichidul de frână curge pe verticală din pompă (nu din rezervor, că nu are) spre etrier". Chestiune de fineţe şi spirit de observaţie  :crack: 

1 oră în urmă, taong_mapagbiro a spus:

de ce tre sa va bateti joc de baiat ...atata are

Mda ...

Link to post
Share on other sites

Rezervorul pare că îl văd în corpul pompei, cel cu capac negru în 3 șuruburi. 

Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, easy ride on! said:

Aerul ăla tinde să stea în cel mai înalt punct din instalaţie, principiu folosit şi la nivela cu bulă de aer (boloboc).

....... 

 

Frumos spus... și egal cu zero.

Urmand principiul ăsta ar trebui ca etrierul să fie la o înălțime mai mare decât pompa și celelalte acareturi ca să putem aerisi instalația, nu? 

Link to post
Share on other sites
La 28.03.2021 la 14:46, mihai-mla a spus:

am și eu o problema cu acest  gen de frâna

 

Link to post
Share on other sites

Cu genul fără rezervor, adică Chongqing ...

Acum 3 minute, Kagemusha a spus:

ar trebui ca etrierul să fie la o înălțime mai mare decât pompa

Nu! Rezervorul (dacă ar exista) ar trebui să fie la o înălţime mai mare decât pompa, furtunul şi etrierul. 

Doar că nu există  :crack:

"This product has discontinued. We have recommended the following items for you."

6e70163a-2f78-4e9a-a9b7-97b2b4f8d9a4.thumb.JPG.a524cb98d0ba54e41e0d09a99b7d33bb.JPG

https://www.banggood.com/Universal-Rear-Brake-Master-Cylinder-Caliper-Pump-Motorcycle-Pit-Dirt-Bike-ATV-p-1145852.html?cur_warehouse=CN

Acum 16 minute, john17 a spus:

Rezervorul pare că îl văd în corpul pompei

Da, dar mai jos decât furtunul. Schrott!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...