Cavaleru Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 sta @Method si coace o postare, de e o adevarata placere sa o citesti si recistesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 1 oră, Method a spus: Deci m-am plictisit eu de cate ori am auzit faza asta cu "sasiul de anul trecut era mai bun,sasiul asta e prost" la Yamaha. Nu mai reiau motivele pt care o moto actuala e invariabil mai buna decat una veche chiar si de 1 an,e deja plictisitor Numai marxistii intelegeau realitatea ca fiind intr-un progres continuu. Din pacate, istoria a demonstrat de nenumarate ori ca lucrurile nu stau chiar asa. Observatia este valabila si in cazul de fata. Nu toate "dezvoltarile" motocicletelor implicate in aceasta competitie au reprezentat un progres fata de specificatia precedenta. Uneori au reprezentat un regres. Din pacate, in cazul Yamaha, momentele de regres au fost foarte vizibile, in ultimii ani. Nu mai departe de anul trecut, motocicleta a fost jale, mai ales din pdvd al fiabilitatii, dar si al performantelor. Din aceasta perspectiva, modelul 2019, da, a parut mai reusit decat cel 2020 sau altfel spus, modelul 2020 a fost un regres fata de 2019. Anul asta, au mai remediat, pe ici pe colo, cate ceva si se pare ca au un pachet competitiv. Asta pana la proba contrarie, adica caldurile de la vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Realitatea ESTE intr-un progres continuu.Cel putin in lumea tehnicii,tehnica de orice fel.Perceptia unora asupra realitatii insa...difera de realitate.Si aici ma refer la Vinales&Co.Nu mai reiau ca mi-e lehamite total de "problemele" Yamaha. Asta mai avea putin si castiga toate cursele din sezon si noi o plangem pe haptspe pagini cat de praf e motoreta.No comment. Acum 17 minute, xt600 a spus: Nu mai departe de anul trecut, motocicleta a fost jale, mai ales din pdvd al fiabilitatii, dar si al performantelor. Din aceasta perspectiva, modelul 2019, da, a parut mai reusit decat cel 2020 sau altfel spus, modelul 2020 a fost un regres fata de 2019. Anul asta, au mai remediat, pe ici pe colo, cate ceva si se pare ca au un pachet competitiv. Asta pana la proba contrarie, adica caldurile de la vara... Tocmai a pus colegul faptul ca modelul 2020 e cam identic cu 2021,pt ca nu au voie sa aduca update uri la cadru si motor.Sau cel putin eu asa am citit.Poate am citit eu in fuga si nu am fost atent.... Mi-e lene mie sa reiau declaratiile lor din 2019 dar imi aduc aminte (vag totusi,nu bag mana in foc) cum se vaitau ca v2019 e (iarasi) mai slaba decat v2018 si imi aduc aminte cum se minunau ca Quarta rupe norma cu v2019 (identica cu a lor,dar fara suport de uzina la acea data),si ca "trebuie sa verificam telemetria sa vedem unde sunt diferentele".2 mari maestri lasati perplecsi de un pusti cu dintii rari si parul vopsit cu apa oxigenata.Penibil. Cand or veni vremurile alea cand va avea Yamaha un pilot capabil cu adevarat de atacarea titlului mondial - si atunci brusc motoreta nu o sa mai fie mai rea ca cea de anul trecut.Poate mai ia Jarvis inca o decizie buna (ar fi a 2a...wow) si il aduce pe Morbi... 2020 a avut problema aia la supape.Si 2 probleme pe sa.Una din ele nerezolvabila,cealalta pare insa sa isi revina.Fingers crossed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 14 minute, Method a spus:.Poate mai ia Jarvis inca o decizie buna (ar fi a 2a...wow) si il aduce pe Morbi... Cf logicii tale, toata linia de management de la yamha motors e incompetentq ca-l tine pe Jarvsi in pozitia pe care e de peste 10 ani, si care mai face si profit. un incompetent, ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 6 minute, Method a spus: Realitatea ESTE intr-un progres continuu. Tocmai a pus colegul faptul ca modelul 2020 e cam identic cu 2021,pt ca nu au voie sa aduca update uri la cadru si motor.Sau cel putin eu asa am citit.Poate am citit eu in fuga si nu am fost atent.... ...dar imi aduc aminte (vag totusi,nu bag mana in foc) cum se vaitau ca v2019 e (iarasi) mai slaba decat v2018 Acel ESTE suna foarte marxist-leninist.. Nu stiu ce stie colegul, insa motoreta de anul asta este foarte putin identica (daca ma pot exprima asa) cu cea de anul trecut. Sasiu, aero, componente (frane, suspensii, pneuri, evacuari)si mai ales electronica diferite fata de anul trecut. Doar motorul a ramas acelasi, desi nu cred ca au fost tampiti sa foloseasca aceleasi supape care le-au dat atata bataie de cap, sezonul trecut. Eu stiu ca doar dezvoltarea motorului a fost inghetata, poate gaseste cineva prevederile regulamentare pentru anul asta, ca sa nu mai existe discutii. Pentru ca asa a fost. Au mers din rau in mai rau... Acum 3 minute, damager a spus: Cf logicii tale, toata linia de management de la yamha motors e incompetentq ca-l tine pe Jarvsi in pozitia pe care e de peste 10 ani, si care mai face si profit. un incompetent, ce sa zic. Te rog, asta eu o spun. Profitul nu il face el.. peste el este un presedinte al companiei si un consiliu de administratie, care traseaza linia de urmat, strategiile de dezvoltare, etc. Jarvis este director executiv. Il tin pentru ca este un bun executant, este obedient si stie sa duca cu vorba pilotii mai putin experimentati.. A se vedea discutia avuta cu Morbi. Altfel, ceea ce se intampla in achipa aia nu prea este un model de urmat. Dimpotriva, dovedesc o politica extrem de paguboasa fata de piloti, fata de echipa satelit, nici pe partea de dezvoltare nu se misca prea grozav, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Eu sunt curios cati CP a adaugat Yamaha ultimei generatii, de nu mai face fata sasiul de generatie veche, si "pare" ca are un handling prost. Cred ca vreo 80-90 cel putin, nu?! :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 29 minute, xt600 a spus: Acel ESTE suna foarte marxist-leninist.. Nu stiu ce stie colegul, insa motoreta de anul asta este foarte putin identica (daca ma pot exprima asa) cu cea de anul trecut. Sasiu, aero, componente (frane, suspensii, pneuri, evacuari)si mai ales electronica diferite fata de anul trecut. Doar motorul a ramas acelasi, desi nu cred ca au fost tampiti sa foloseasca aceleasi supape care le-au dat atata bataie de cap, sezonul trecut. Eu stiu ca doar dezvoltarea motorului a fost inghetata, poate gaseste cineva prevederile regulamentare pentru anul asta, ca sa nu mai existe discutii. Pentru ca asa a fost. Au mers din rau in mai rau... Te rog, asta eu o spun. Profitul nu il face el.. peste el este un presedinte al companiei si un consiliu de administratie, care traseaza linia de urmat, strategiile de dezvoltare, etc. Jarvis este director executiv. Il tin pentru ca este un bun executant, este obedient si stie sa duca cu vorba pilotii mai putin experimentati.. A se vedea discutia avuta cu Morbi. Altfel, ceea ce se intampla in achipa aia nu prea este un model de urmat. Dimpotriva, dovedesc o politica extrem de paguboasa fata de piloti, fata de echipa satelit, nici pe partea de dezvoltare nu se misca prea grozav, etc.. ce sa zic, fiecare companie are o strategie de urmat. La yamaha acuma pare sa fie profitul. E normal fiind un fond de investitii. Sug cay pot, cand ajung la procentul care si l-au stabilit vand ce mai ramane. treaba asta se intampla peste tot. Din politica asta, unii se imbogatesc si mai mult, iar restul trag ponoasele. Apoi ciclu se reia, apare cineva care creste iar business-ul, devine profitabil, apare un alt fond care vede, cumpara, profita samd. Acum 2 minute, TETEA. a spus: Eu sunt curios cati CP a adaugat Yamaha ultimei generatii, de nu mai face fata sasiul de generatie veche, si "pare" ca are un handling prost. Cred ca vreo 80-90 cel putin, nu?! :)) cati nu stiu :)... dar au pus ceva ca parca nu mai sta pe loc cand iese din viraje... si cred ca au mai finisat si ceva la electronica ca pare ca nu mai fac atat de mult overspinning. Dar realitatea o sa o vedem cand vin caldurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 19 minute, damager a spus: Dar realitatea o sa o vedem cand vin caldurile. Asta insa fie testul suprem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 3 ore, damager a spus: cati nu stiu :)... dar au pus ceva ca parca nu mai sta pe loc cand iese din viraje... si cred ca au mai finisat si ceva la electronica ca pare ca nu mai fac atat de mult overspinning. Dar realitatea o sa o vedem cand vin caldurile. CP nu au mai pus, pentru ca dezvoltarea motoarelor este inghetata, dar probabil ii folosesc mai eficient pe cei existenti. Alta distributie a maselor, apasare aerodinamica mai eficienta, electronica imbunatatita, sasiu mai performant (daca au avut voie sa umble la el) etc. Intr-devar, anul asta par sa se miste ceva mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Iar facem analize ca niste specialisti si trasam echipelor politici de urmat pentru ca … noi stim mai bine. Anul trecut Quarta a inceput cu 2 victorii. Analize pertinente aici, Yamaha are piloti naspa, e un pusti care le arata cum sa se dea tare, etc. Dupa cateva etape, pustiul a inceput sa se impiedice in propriile sireturi dezlegate. In acelasi timp, Morbi a inceput cu 5, DNF, 2, DNF, 15. Pe motocicleta pe care se da si acum A venit noul sezon, pustiul minune e la uzina, noi comentam ca Yamaha are piloti naspa si ca de ce nu-l aduce pe Morbi. Care Morbi a inceput bine sezonul, cu 18, 12, 4, 3. Care sezon e la etapa 4/19. Da’ de ce sa avem rabdare sa vedem cum evolueaza? Lasa ca stim noi mai bine. Plus ca vine MM si-i rupe pe genunchi. Stai, ca nu vine. Stai, ca a venit, da’ mai trebuie sa lucreze la muschiulet. Keep up the good work, guys. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 14 minute, ilarionciobanu a spus: Iar facem analize ca niste specialisti si trasam echipelor politici de urmat pentru ca … noi stim mai bine. Anul trecut Quarta a inceput cu 2 victorii. Analize pertinente aici, Yamaha are piloti naspa, e un pusti care le arata cum sa se dea tare, etc. Dupa cateva etape, pustiul a inceput sa se impiedice in propriile sireturi dezlegate. In acelasi timp, Morbi a inceput cu 5, DNF, 2, DNF, 15. Pe motocicleta pe care se da si acum A venit noul sezon, pustiul minune e la uzina, noi comentam ca Yamaha are piloti naspa si ca de ce nu-l aduce pe Morbi. Care Morbi a inceput bine sezonul, cu 18, 12, 4, 3. Care sezon e la etapa 4/19. Da’ de ce sa avem rabdare sa vedem cum evolueaza? Lasa ca stim noi mai bine. Plus ca vine MM si-i rupe pe genunchi. Stai, ca nu vine. Stai, ca a venit, da’ mai trebuie sa lucreze la muschiulet. Keep up the good work, guys. Un rezumat destul de precis, se vede că ai fost atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Acum 6 ore, damager a spus: Cf logicii tale, toata linia de management de la yamha motors e incompetentq ca-l tine pe Jarvsi in pozitia pe care e de peste 10 ani, si care mai face si profit. un incompetent, ce sa zic. Profitul e altceva.Nu tine de Jarvis sa faca profit.De Jarvis tin rezultatele.Are dreptate cine are rezultate....ce rezultate are Yamaha de vreo 5 ani incoace?A cui e vina (intotdeauna,si pe buna dreptate) pt rezultatele slabe ale unei echipe?A sefului.Ca n-a luat deciziile corecte.Motoreta e naspa?Schimba inginerii schimba sefii departamentului samd.Pilotii sunt naspa?Schimba-i cu altii mai buni.E responsabilitatea sefului.Intotdeauna.Si e normal sa fie asa. Acum 5 ore, damager a spus: ce sa zic, fiecare companie are o strategie de urmat. La yamaha acuma pare sa fie profitul. E normal fiind un fond de investitii. Sug cay pot, cand ajung la procentul care si l-au stabilit vand ce mai ramane. treaba asta se intampla peste tot. Din politica asta, unii se imbogatesc si mai mult, iar restul trag ponoasele. Apoi ciclu se reia, apare cineva care creste iar business-ul, devine profitabil, apare un alt fond care vede, cumpara, profita samd. Si asta e adevarat....dar am mai zis - sa nu o dea pe sistemul Williams. Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus: Iar facem analize ca niste specialisti si trasam echipelor politici de urmat pentru ca … noi stim mai bine. Daca te deranjeaza ca ne dam cu parerea,nu ai ce cauta aici.Sorry.Normal ca ne dam cu parerea,si discutam pe marginea faptelor.Normal ca divagam masiv si nu stim despre ce vorbim,altfel nu am mai activa pe un forum,la naiba,am mai spus asta multora care se ofuscau ca nu stim despre ce vorbim - cine stie cu ce se mananca motogp'ul - ori e angrenat in motogp ori e un fost pilot sau un jurnalist de 20 de ani al fenomenului (gen Oxley) si normal ca nu pierde vremea pe aici.Nici unul de aici inclusiv eu inclusiv tu nu stie despre ce vorbeste.Asta e o axioma. Cred ca tu esti de fapt suparat pe natura acestui forum.De ce intri aici?Sa te informezi?Pt asta ai motogp.com si wikipedia.Aici intra fiecare sa isi dea cu parerea despre motogp oricui n-are altceva mai bun de facut decat sa il asculte.Pareri neavizate si de multe ori total pe langa.Dar e ok,asa e normal sa fie.E just 4fun. Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus: Anul trecut Quarta a inceput cu 2 victorii. Analize pertinente aici, Yamaha are piloti naspa, e un pusti care le arata cum sa se dea tare, etc. Dupa cateva etape, pustiul a inceput sa se impiedice in propriile sireturi dezlegate. In acelasi timp, Morbi a inceput cu 5, DNF, 2, DNF, 15. Pe motocicleta pe care se da si acum A venit noul sezon, pustiul minune e la uzina, noi comentam ca Yamaha are piloti naspa si ca de ce nu-l aduce pe Morbi. Care Morbi a inceput bine sezonul, cu 18, 12, 4, 3. Care sezon e la etapa 4/19. Da’ de ce sa avem rabdare sa vedem cum evolueaza? Lasa ca stim noi mai bine. Plus ca vine MM si-i rupe pe genunchi. Stai, ca nu vine. Stai, ca a venit, da’ mai trebuie sa lucreze la muschiulet. Keep up the good work, guys. Faci exact ce ne spui noua sa nu facem - analizezi o bucata de sezon.Rezultatul sezonului care a fost?Cea mai bine clasata Yamaha si postura de vice-campion a fost un pilot de la o echipa satelit pe o moto veche de 1 an.Pilotii de uzina?Pe nicaieri.Concluzii care se pot trage de aici?1.Pilotii de uzina mult mai slabi decat pilotul de la satelit ; 2.Yamaha v2020 praf,mai buna Yamaha v2019. Cine ar fi vinovat pt astea si cine ar trebui sa ia masurile de remediere?Managementul.Sau?Alte idei? Da,Quarta le-a aratat in 2019 "cum sa se dea tare" - reia declaratiile lui Rossi dar si ale lui Vinales - amandoi au declarat ca nu inteleg cum exploateaza motoreta Quarta si ca vor studia telemetria lui pt a vedea unde a imbunatatit el atat de mult fata de ei.(la Missano a fost parca declaratia respectiva).Sunt perfect vorbele ambilor piloti de uzina,mai e ceva de zis?Sau nu stiu,m-am exprimat eu gresit?Cand un pilot e constant mai rapid decat altul (si in quali si in cursa) pe aceeiasi motoreta si pilotul mai slow spune ca ii va studia telemetria pilotului rapid pt a vedea unde greseste,asta ce inseamna? Comentez ca Morbi nu e la uzina (la fel cum comentam si cand Quarta nu era inca la uzina),pt ca Morbi are niste rezultate pe care le consider fantastice obtinute cu niste mijloace modeste si nu este luat la uzina "pt ca nu are noroc si pt ca e covid".Serios?Si ala e vicecampion mondial.Iar Vinales cand nu gaseste ambreiajul are noroc...Comentez tinerea la uzina a lui Vinales de aproape 5 ani in ciuda lipsei totale de constanta si rezultate notabile,in ciuda lipsei totale a oricarui aport in dezvoltarea motocicletei,in ciuda declaratiilor mai mult decat nesimtite la adresa echipei si a inginerilor samd. Da,sunt de parere ca va veni MM si ii va rupe pe genunchi (cu o conditie - sa nu cada sa se re-accidenteze),sper insa sa o faca cat mai tarziu in an.Dupa cum ai spus,sezonul e inca la inceput - vorbim dupa pauza de vara.Daca vor fi atat de inconstanti ca si anul trecut,MM uite asa descentrat va lua campionatul.Nu inteleg cum de lumea nu realizeaza cat de "periculos" e Marquez.Cred ca se uita foarte repede ce a facut din 2013 incoace. Ma bucura insa faptul ca Mir,Bagnaia dar si Quarta au inceput anul foarte constanti.Sper sa o tina asa pt ca (am mai zis),vreau sa mai ia si altcineva campionate in afara de MM.Si sper ca si cu MM refacut,astia sa ia un avans considerabil astfel incat MM sa nu le rapeasca titlul. In alta ordine de idei,un punct de vedere foarte pertinent si sanatos - Mir: At the start of the season, "we have to survive" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 7, 2021 Share Postat Mai 7, 2021 Methoade ,te iei prea in serios.O sa ajungi sa crezi ca ai dreptate,in tot si toate.Daca nu ai ajuns cumva. Iar aia cu schimbatul inginerilor este superba. Crezi ca ingineri specialisti in motogp,cresc in copaci? Sau ca aia nu au idei?Au idei si solutii la greu.Dar trebuie sa ajungi la un echilibru,Degeaba pui putere in plus,daca-ti manaca gumele in cateva tururi.Sau top speed de 400 la ora,daca nu poti sa o opresti.Sau nu poti sa iei virajul si tot asa.Ca sa nu mai zic,ca si pilotii sunt oameni.Ei trebuie sa poata pilota motocicletele.Altfel cad,fac buba si pwla rezultate.Nu mai vorbesc de costuri.Pentru ca ,ghici,echipele au bugete ,mari sau mici.dar limitate .Nu infinite. Daca ar fi infinite ar aduce toti specialisti in tehnologie si materiale spatiale sau militare si ar face motorachete. Pentru ca acolo este crema ingineriei.Dar si bugete uriase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2021 Share Postat Mai 8, 2021 (editat) Nu citesti deloc ce am scris - tocmai am zis mai sus ca niciunul din noi n-avem dreptate cu nimic,si ca ne dam cu parerea fara sa stim despre ce vorbim.Inclusiv eu inclusiv tu,oricine.Si ca tocmai - nu trebuie sa ne luam in serios,e just 4fun.Stiu,e multe litere,trebuie mesaje mai comprimate Iar despre ingineri - uite ca Ducati e in stare sa gaseasca ingineri si solutii samd,chiar daca nu sunt "japoneji".Se poate.Doar ca trebuie sa investesti niste bani.Daca vrei. "Crema ingineriei" in acest domeniu e unde a plecat Brivio,stai linistit Editat Mai 8, 2021 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 8, 2021 Share Postat Mai 8, 2021 Acum 12 ore, Method a spus: Profitul e altceva.Nu tine de Jarvis sa faca profit.De Jarvis tin rezultatele.Are dreptate cine are rezultate....ce rezultate are Yamaha de vreo 5 ani incoace?A cui e vina (intotdeauna,si pe buna dreptate) pt rezultatele slabe ale unei echipe?A sefului.Ca n-a luat deciziile corecte.Motoreta e naspa?Schimba inginerii schimba sefii departamentului samd.Pilotii sunt naspa?Schimba-i cu altii mai buni.E responsabilitatea sefului.Intotdeauna.Si e normal sa fie asa. Daca te deranjeaza ca ne dam cu parerea,nu ai ce cauta aici.Sorry.Normal ca ne dam cu parerea,si discutam pe marginea faptelor. Normal ca divagam masiv si nu stim despre ce vorbim,altfel nu am mai activa pe un forum,la naiba,am mai spus asta multora care se ofuscau ca nu stim despre ce vorbim - cine stie cu ce se mananca motogp'ul - ori e angrenat in motogp ori e un fost pilot sau un jurnalist de 20 de ani al fenomenului (gen Oxley) si normal ca nu pierde vremea pe aici. Unde ai dreptate,ai dreptate. Numa' ca intuitia imi spune ca nu prea are el mare cuvant de spus in conducerea echipei.. Cand il cheama Hiroshi sama la raport, tremura chilotii pe el... Hehehe... chiar ma intrebam cand va aparea un "deontolog de serviciu" care sa ne ia la perpulis pentru ca indraznim sa ne dam cu parerea/dezbatem/comentam. Colegul, inainte sa arunce piatra, ar fi bine sa se mai informeze, eventual sa aduca informatie pe topicuri,.. sa ne mai lumineze si pe noi, prostimea. Uite ca aici te contrazic. Pentru niste amatori, de pe fotoliu, pasionati de fenomen, sa stii ca suntem chiar foarte informati si "divagatiile" unora s-au dovedit la fel de bune ca "analizele" multor experti. Ca si altii de pe aici, citesc de multi ani presa MotoGp, il stiu si pe Oxley, pe Emmett,etc.. jurnalisti excelenti, cunoscatori ai fenomenului, dar si in cazul lor, multe din predictii au fost departe de realitatea pe care a aratat-o pista sau paddock-ul ulterior.. Ca sa nu mai vorbim de Carlo Pernat, o adevarata mama Omida a competitiei.. a trait o viata in culisele competitiei si tot da cu mucii in fasole mai ceva ca regretatul Miki Alexandrescu. Inclusiv piloti de top, care au facut afirmatii, prognoze,etc, au fost combatuti de desfasurarea ulterioara a evenimentelor. Asa ca hai sa nu ne mai autoflagelam atat. Aia carora nu le place nivelul scazut al formului, nu au decat sa schimbe canalul, eventual sa mearga in studiourile BT si sa se intretina cu expertii de acolo. Intrebarea este: expertii BT vor dori sa se intretina cu ei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 8, 2021 Share Postat Mai 8, 2021 Acum 20 ore, Method a spus: Daca te deranjeaza ca ne dam cu parerea,nu ai ce cauta aici.Sorry. Textul scris are dezavantajul de a-i lipsi “non-verbalul”. Asta poate duce la interpretarea ca sunt deranjat. Deloc. In schimb, ma amuza parerile aparute dupa FP1 doar ca sa fie contrazise de FP2, de cursa urmatoare sau de finalul sezonului. Acum 20 ore, Method a spus: Faci exact ce ne spui noua sa nu facem - analizezi o bucata de sezon.Rezultatul sezonului care a fost? Gresit! Am prezentat rezultatele pentru o bucata de sezon. Tocmai pentru a sublinia ca pana la final lucrurile se pot schimba. Asa cum a fost anul trecut. Baiatul minune, care a inceput cu 2 victorii, s-a dat tare pana la final cand a terminat sezonul pe 8 (opt). Cu Vin in fata lui. Pe moto cu specificatii identice. La fel cum a fost si in 2019: au avut moto identice si Vin a terminat in fata lui (da, stiu de diferenta intre “uzina” si “client”, insa motocicleta lui Quart a avut specificatie de uzina de cand a venit in GP). Morbi, care nu a inceput tocmai bine, a terminat mai sus. Acum Morbi e pe val, insa au trecut doar 4 etape. Acum 7 ore, xt600 a spus: Hehehe... chiar ma intrebam cand va aparea un "deontolog de serviciu" care sa ne ia la perpulis pentru ca indraznim sa ne dam cu parerea/dezbatem/comentam. Colegul, inainte sa arunce piatra, ar fi bine sa se mai informeze, eventual sa aduca informatie Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare. Deontologia se mananca cu altceva si se aplica in alta parte. Nu e cazul. Pietre nu am, iar cand am ceva ce consider ca merita spus, spun. Si daca spun ceva si ulterior aflu ca nu am fost suficient informat, nu ma sfiesc sa recunosc. L.E. Cat despre locul lui Vin (care nu-mi place) la uzina, un fun fact: exista in istoria competitiei un pilot care a petrecut 13 sezoane la o echipa de uzina. De-a lungul perioadei a avut 4 coechipieri si 3 dintre ei au iesit campioni. El nu a reusit. Cu toate astea, si-a pastrat locul si a fost/este privit ca un pilot important. Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 8, 2021 Share Postat Mai 8, 2021 Adevarul e ,ca Pedro a avut ghinion de nesansa.A avut adversari mai buni ca el.Toti crema,Rossi,Stoner,Lorenzo si Marcel.Cand a luat Hayden era prea necopt.De fapt stim cu toti ca titlul ala a fost pierdut de Rossi si apoi castigat de Nicky.A fost tinut din doua motive atata vreme :Repsol si ca a fost muncitor,serios si disciplinat.Un gregario.Si ghinionist pe deasupra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 8, 2021 Share Postat Mai 8, 2021 (editat) Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus: Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare. Deontologia se mananca cu altceva si se aplica in alta parte. Nu e cazul. Tocmai ce am explicat mai sus, ca asta fac si expertii pe care ii citim. Diferenta este ca ei o fac pe bani, pentru a mentine interesul publicului pentru competitie, in timp ce noi o facem din pura pasiune. Stiu cu ce se mananca deontologia. Probabil ai observat ca am pus intre ghilimele formularea, cu trimitere la un clasic in viata, care o folosea abuziv pe canalele de televiziune. Pentru un român, ma descurc acceptabil cu limba româna.. Editat Mai 8, 2021 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 8, 2021 Share Postat Mai 8, 2021 (editat) Acum 26 minute, ilarionciobanu a spus: Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat. ai cam zis-o pe-asta. sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa. Chiar acum, adiy32 a spus: Adevarul e ,ca Pedro a avut ghinion de nesansa.A avut adversari mai buni ca el.Toti crema,Rossi,Stoner,Lorenzo si Marcel.Cand a luat Hayden era prea necopt.De fapt stim cu toti ca titlul ala a fost pierdut de Rossi si apoi castigat de Nicky.A fost tinut din doua motive atata vreme :Repsol si ca a fost muncitor,serios si disciplinat.Un gregario.Si ghinionist pe deasupra. nu uita accidentari pe banda rulanta. Editat Mai 8, 2021 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 Acum 7 ore, frigider a spus: ai cam zis-o pe-asta. sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa. sau poate bani adusi cu sponsori. Si faptul ca e spaniol si din cate tin minte la un momentat dat un sponsor a pus conditie sa fie un pilot spaniol. Acum 7 ore, frigider a spus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 Acum 18 ore, xt600 a spus: Ca sa nu mai vorbim de Carlo Pernat, o adevarata mama Omida a competitiei.. a trait o viata in culisele competitiei si tot da cu mucii in fasole mai ceva ca regretatul Miki Alexandrescu. Ooo,da,chiar ca in stilul lui Miki...de fiecare data cand citesc cate o declaratie de-a lui am impresia ca vrea doar sa socheze,ca sa il mai ia si pe el lumea in seama cu ceva. Acum 11 ore, ilarionciobanu a spus: Asa cum a fost anul trecut. Baiatul minune, care a inceput cu 2 victorii, s-a dat tare pana la final cand a terminat sezonul pe 8 (opt). Cu Vin in fata lui. Pe moto cu specificatii identice. La fel cum a fost si in 2019: au avut moto identice si Vin a terminat in fata lui (da, stiu de diferenta intre “uzina” si “client”, insa motocicleta lui Quart a avut specificatie de uzina de cand a venit in GP). Morbi, care nu a inceput tocmai bine, a terminat mai sus. Acum Morbi e pe val, insa au trecut doar 4 etape. Omiti din analiza ta asupa lui Quarta faptul ca 2019 a fost anul lui de debut.Nu poti compara un rookie care atunci invata motoretele de gp (si care btw nu facuse nimic notabil in competiiile inferioare in afara de a fi super rapid in cateva curse) cu Vinales - pilot established cu suport de uzina cum foarte bine ai zis,care avea deja 5? ani de gp si 3 ani de Yamaha factory.Efectiv nu poti face comparatii asa.Nici in anul asta eu cred ca nu se poate face o comparatie corecta intre cei 2 pt ca exp lui Vinales e imensa fata de a lui Quarta.Dar sunt de parere ca Quarta il va bate cu ceasul de la gara - sa nu se traga concluzia ca sunt fan Quarta,l-am haterit destul si in 2019 si anul trecut Morbi prezinta (pe Yamaha,ajutat de Forcada - batranul ala cu enspe campionate castigate care a fost alungat de la echipa mare ghici de catre cine ) un learning curve fantastic,care learning curve a culminat anul trecut cu un rezultat extraordinar,rezultat mult mai bun decat al pilotilor factory,ceea ce a fost strigator la cer.Iar anul asta performantele sale sunt la fel de solide si de steady.Si cu toate astea nu este luat in seama de catre Yamaha. Acum 11 ore, ilarionciobanu a spus: Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare. E o carenta de logica aici.Am mai zis - noi ne dam cu parerea si facem pronosticuri.Toti cred ca recunoastem ca nu stim despre ce vorbim si ca e prea devreme in sezon - dar de aia se numesc pronosticuri - se dau inainte de meci ! Ok,bazate pe anumite semne,rezultate anterioare ce poate prezic forma unui pilot,date disparate chiar feelinguri samd. Dar asa sunt pronosticurile,la naiba,unii se inseala altii le nimeresc samd.Daca am prezenta pronosticuri dupa ce s-a desfasurat lupta,nu are avea logica,alea se numesc rezultate.Le gasim pe motogp.com,sunt batute in cuie. Acum 11 ore, ilarionciobanu a spus: Cat despre locul lui Vin (care nu-mi place) la uzina, un fun fact: exista in istoria competitiei un pilot care a petrecut 13 sezoane la o echipa de uzina. De-a lungul perioadei a avut 4 coechipieri si 3 dintre ei au iesit campioni. El nu a reusit. Cu toate astea, si-a pastrat locul si a fost/este privit ca un pilot important. Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat. Perfect de acord cu tine - amandoi acesti piloti au un potential fantastic,insa nu confirma/nu a confirmat. Diferentele (majore) sunt : 1.Pedrosa e vazut de toti pilotii din gp ca un gamechanger cu o tehnica desavarsita - picking up the bike pe accel (as vrea chiar sa spun chiar intreaga idee de stop-and-go dar ma abtin pt ca nu e totusi corect) au fost "inventate" de Pedrosa - vezi declaratiile lui Lorenzo,Marquez samd despre ce au invatat de la el - e intemeietorul "scolii noi de gp",succesoarea "scolii clasice" si stilului cursiv si elegant a lui Rossi. 2.In ciuda fizicului si a multiplelor accidentari era un pilot extrem de rapid,plus ca atunci cand era rapid in cursa era extraordinar de hotarat chiar agresiv in depasiri (nu e cazul la Maravilla). 3.Feedback'ul dat de Pedrosa era cam litera de lege la HRC (Maravilla zero barat la acest capitol) - chiar si dupa 2013 si venirea lui MM,HRC a dezvoltat motoreta in 2 directii cu 2 cadre diferite,unul pt MM si unul pt Pedrosa.Nu mai zic de declaratiile celor de la Ktm dupa ce a venit la ei ca pilot de teste... Da intradevar,Pedrosa a stat mult mai mult la HRC decat trebuia,insa fix acest lucru precum si respectul pe care i l-a purtat si i-l poarta cei de la Honda ne face sa intuim ce pilot a fost si cat a insemnat pt ei.In concluzie,sunt anumite similitudini,insa eu nu cred ca pot fi comparati.Maravilla e zero pana acum fata de Pedrosa. Acum 8 ore, frigider a spus: sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa. Nu,nu - eu sunt de parere ca se inseala colegul : teoria ar fi fost foarte buna daca era vorba de un debutant de exemplu cum a fost Quarta : a fost adus pt ca s-au vazut pe telemetrie/timpi etc niste lucruri extraordinare.Si a confirmat in mare parte - si-a pastrat viteza (sporadica) de la clasele mici si in gp ba chiar a inceput sa aiba oarecari rezultate.Ok. Sunt convins ca sunt extraordinare datele lui Vinales "cand merge bine", DAR nu mai putem spune "stai tati ca uite ce rapid e (in 2 curse din 18)...uite ce timpi imbatabili scoate (pe 4 FP uri din 50)",Vinales e din 2015 la echipe factory (7 ani da?),e din 2017 la Yamaha factory (5 ani da?) - Vinales trebuia sa confirme - sa "mearga bine" aproape cursa de cursa nu imbatabil in 2 pe sezon si in 16 nu gaseste ambreiajul si il deranjeaza rezervorul (btw sunt de parere ca atunci cand i se ia o declaratie ar fi mai bine sa taca ca numa prostii spune - ar fi mai benefic pt el sa nu ne spuna de ce a mers prost ) Plus ca Vinales are o mare problema (psihica) in dueluri - cand e frecat de un adversar cu ritm egal pe depasiri se taie tot,plus ca feedback'ul lui Vinales la motoreta e inexistent (printre altele date de-a lungul timpului faimoasa declaratie "nu inteleg de ce sunt rapid").Nu,dupa parerea mea Vinales e o mana moarta.Si incepand de anul asta,carentele lui vor fi si mai vizibile - comparat cu nea Rossi nu statea tocmai rau,insa in relatie cu Quarta cred ca se va casca o prapastie (cu conditia desigur ca Quarta sa aiba un parcurs constant,nu ca anul trecut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 Acum 5 ore, damager a spus: sau poate bani adusi cu sponsori. Si faptul ca e spaniol si din cate tin minte la un momentat dat un sponsor a pus conditie sa fie un pilot spaniol. Asta e, primesc pt ce plătesc Acum 4 ore, Method a spus: in relatie cu Quarta cred ca se va casca o prapastie (cu conditia desigur ca Quarta sa aiba un parcurs constant,nu ca anul trecut). Am mai zis: ai un pilot care să ia campionat și 1 de forma/sponsori? Nu vrei 2 campioni in echipa Apar tensiuni , vezi 99-46 Fac pariu că vin nu pleacă . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 (editat) La 08.05.2021 la 19:58, ilarionciobanu a spus: Cat despre locul lui Vin (care nu-mi place) la uzina, un fun fact: exista in istoria competitiei un pilot care a petrecut 13 sezoane la o echipa de uzina. De-a lungul perioadei a avut 4 coechipieri si 3 dintre ei au iesit campioni. El nu a reusit. Cu toate astea, si-a pastrat locul si a fost/este privit ca un pilot important. Daca te referi la Dani Pedrosa, exemplul tau este unul total neinspirat. Mai intai, pentru ca orice comparatie intre Pedro si Vin nu isi are locul. Vin, nici in visele lui cele mai umede, nu are valoarea lui Pedro si nu va avea palmaresul acestuia. Nici Hayden (cu tot titlul castigat) nu poate sta la comparatie, iar Stoner, a fost un rider excelent, dar ca racer a fost aproape nul. Toata cariera lui s-a bazat pe capacitaatea de a evada si de a se bate doar cu cronometrul. Daca nu reusea, in pluton era zero barat. In dog fight-uri, la fel.. Racerul Pedrosa a fost mult peste el, in ciuda faptului ca nu a luat nici un titlu. Marele lui handicap, la clasa mare, a fost fizicul, cu toate astea a dezvoltat un stil de pilotaj foarte eficient pe franari si pe iesirea din viraj, stil dublat de un psihic remarcabil, cu toate fracturile suferite. Iar palmaresul lui o arata din plin. Daca luam in discutie si feedback-ul dat echipelor, pentru dezvoltarea motocicletelor, doar Hayden, din cei luati in discutie mai sus, ii sta alaturi. Vin, Stoner?.. Cam asta este pilotul Pedrosa, care a petrecut 13 sezoane la HRC, fara sa ia un titlu.. Din pmdvd, doi piloti merita respectul si sunt peste "campeoni" precum Stoner sau Lorenzo, chiar daca nu au luat nici un titlu in competitiile lor: Dani in MotoGP si Haga in WSBK. Cei care le-au urmarit carierele, stiu despre ce vorbesc. Editat Mai 9, 2021 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 La 04.05.2021 la 15:53, damager a spus: S-a operat oar Qua. i-a trecut frica?! La 04.05.2021 la 22:49, Method a spus: Marc Marquez abandons Jerez MotoGP Test: 'My body was locking up' Deci anul asta se pare ca Marcel mai slabut. Marcel face totul la labutza anul asta. La 04.05.2021 la 22:49, Method a spus: Cine va fi campion?Eu vad 3 contenderi : 1.Mir ; 2.Quarta ; 3.Bagnaia. ***************** Bagnaia e "the dark horse". Like!! La 05.05.2021 la 19:03, Cavaleru a spus: adevarat si asta, dar in conditiile in care esti producator de top si dai motorete la echipa de satelit, si nu ai decat o echipa satelit, dc sa mai oferi modelul vechi 2020. uite la Ducati echipa Pramac alearga pe 2021-uri. 3 mobre au la fel, una de la mijlocul sezonului este pentru teste. Martin va fi anul acesta norocosul castigator dupa a 2a parte a sezonului. La Yama platesti si ai cu ce au alergat altii cu un sezon in urma. Ce vrei sa faca cu piesele?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 11, 2021 Share Postat Mai 11, 2021 (editat) Pe surse : Sky VR46 cu motorete Ducati. Editat Mai 11, 2021 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.