Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France


Postări Recomandate

25 minutes ago, Method said:

Morbi ce a patit ca n-am inteles? a iesit larg a intrat pe pietris si a calcat pe piciorul luxat?

 

Erau 3 pe viraj, Rossi era pe exterior și i-a strâns trasa lui Pol (care era la mijloc) iar Pol i-a strâns trasa lui Morbidelli (care era pe interior). Doar că Morbidelli a rămas fără "interior" în care să se poată retrage. A îndreptat motocicleta și a ajuns pe pietriș, unde a și culcat-o. Incident de cursă.

 

11 minutes ago, Method said:

E hai ca Mir nu a fost asa cursa trecuta.A fost transant.Dar nu dirty.

 

A fost mai puțin intenționat, dar mai periculos. Oricum, cum ai zis, și-a atins scopul. L-a făcut pe ăsta micu' să-și rateze boxa.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 176
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pol a avut un mini voblaj inainte de incident, cred ca de acolo a plecat totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestii de la comentatori:

 

Info interesantă:

Pe ploaie belly pan ul e fara dop, când a crăpat Aprilia lui Savadori își făceau griji că e posibil sa fie ulei scăpat din belly pan prin dopul lipsa

 

Rins a cazut de pe ieșirea de la standuri, de pe poziția 2.

Nasol că a cazut de 3 ori din poziții bune anul asta. Cum ziceau comentatorii "se vor pune niste întrebări"

 

AM a ieșit tot pe podium anu trecut în condiții similare.

 

Și o gluma de la comentatori face unu

 "i've got arm pump holding the microphone" 

 

Miller avea soft pe spate ceea ce e ok daca tot ploua și e ud.

Zarco avea medium, tine mai bine pe uscat, se credea că Z poate castiga :)

 

 

 

Chestii de la mine:

 

A mers f bine Q. Mă bucur pt el, deși nu s fan , am trecut în tabăra MM.

S a ținut bine după MM

Apoi a mers bine cu jack in spate, a mers bine după mine și în condiții mixte.

Q a greșit boxa, s a dus la Maverick , i-au dat 1 long lap sa fie bine. Pe care l a luat f precaut fata de Miller.

 

Tare și pt Peco, s a calificat rau de tot, a avut și 2 long lap penalty..nu mai știu pt ce. Miller depășise 60km/h pe linia boxelor, de aia i-au dat.

 

Zarco - mă bucur și pt el, a ieșit bine.

Știu că mulți îl urăsc să îmi are skill, nervi, ce vrei tu. :)

 

Mă bucur și pt Miller. A ieșit și la arată, 2 long laps, a fost greu :) are fata de gigel dar și eu poate am față de poponeata, așa că nu contează.

 

Pol cred că a fost cam idiot, nu am văzut reluare clara; saracul Morbi, părea că iar și a bușit genunchiul.

 

Vin....am estimat loc 15, a terminat pe 10 :D

Intr un fel îmi pare rău pt el, tre să fie f f f enervant.

 

MM teoretic trebuia să câștige dar nu a făcut-o. Putea să relanseze într-un fel campionatul.

Îmi place că nu i e frica să riște. 

 

 

 

Haha miller mergea in cerculețe cu genunchiul jos la intrarea la boxe că nu-l mai lăsau stewarzii să facă încă un tur.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Cred ca Vin a stabilit un nou record, in ceea ce priveste viteza cea mai mica la care poate cadea un pilot de GP.. :D 

Să nu-l fi bătut Rins :)

Acum 7 ore, ilarionciobanu a spus:

Asteptam curios momentul asta. Pe mine m-a lamurit ca n-a invatat nimic din ce a patit anul trecut.

Iar i s-a pus ceatza pe ochi.

Man, așa câștigi campionate. 

Mergi blană.

 

Sau iei 12 puncte pe cursa apoi chițăie băieții pe motociclism că e campionat nemeritat.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Nu văd de ce atât de multă ură la adresa lui Marc Márquez.

Nici eu, dar îți dau un sfat Profi:

Nu te obosi sa te întrebi.

 

Sau altul: Omu atâta poate atâta face.

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Q... slab taaaare pe ploaie, baiatul asta... nu este posibil sa piarda atat de mult pe un singur sector... inadmisibil...

Hai Man că a scos loc 2.

F f f bine fata de 15 sau pe cât terminase un FP acu 1-2 zile.

Acum 5 ore, Djenavar a spus:

Poate sa cada de 1000000 de ori , nu asta era interesant, cum a zis si colegul, uite la intrarea la  boxe,a venit din lateral, ia taiat  calea lui Q,( pe el oare de ce nu.l vad comisarii), sa dus peste el il impingea efectiv in lateral, un $@&*(*#÷£¥£÷÷ de de asta o sa ramana el strict doar in statisticile motoGP si in rest nivi dracy nu o sa.si aduca aminte de el, doar poate sa se  zica de alt pilot " este aproape la fel de infect" ca me me.

Tztztz  chillax man. 

Acum 5 ore, adidas a spus:

Sunt curios de manevra lui Pol si cum a reusit sa-i incurce pe pilotii Petronas.

Nici eu nu am vz clar nici reluare macar, a avut un "moment" naspet de probabil a luat mana din gaz, însă zică poate Morbi ceva de asta.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Piloții Tech3 mi s-au părut impresionanți astăzi. Dacă Petrucci nu a fost atât de surprinzător, Lecuona a făcut o super cursă. Îmi pare rău de piloții Aprilia. Cred că i-a mai tăiat din avât lui Dovizioso.

Ei.... Asta e, se întâmplă și la alții.

 

Să le spunem "dificultăți tehnice"

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

A fost mai puțin intenționat, dar mai periculos. Oricum, cum ai zis, și-a atins scopul. L-a făcut pe ăsta micu' să-și rateze boxa.

Hai Man ..te dai de 2 zile pe circuit și nu știi unde e boxa ta?...

Da , l-a intimidat.

Și mir când s-a băgat sub Miller și s-au atins tot la intimidare s-a băgat etc .

Nu l-am atins, e ok. Zic eu. Dar cine sunt eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

@xt600, spui despre singurul pilot Yamaha competitiv că a mers slab? Poate problema nu este la piloți până la urmă. Când sunt 3 motociclete în top 4 nu cred că mai poate fi vorba de noroc. Ducati are probabil cea mai bună motocicletă per total la ora actuală (i.e. capabilă să fie rapidă în orice condiții). Asta reiese din faptul că nu au un singur pilot competitiv, ci trei. Și fără accidentarea lui Martín, aveau probabil patru.

 

Cel care a greșit boxa la intrare a fost Quartararo, nu Viñales.

 

 

Tu confunzi calitatile pilotilor cu performantele motocicletei. Da, Ducati are, in momentul de fata, poate cea mai buna si mai omogena linie de piloti, ceea ce nu este cazul la Yamaha. ACEI PILOTI reusesc sa obtina niste rezultate cu bicla aia, in anumite conditii.

Motocicleta tot nu vireaza, tot nu are viteza pe viraj (s-a vazut si astazi, in debutul cursei, cand s-a rulat pe pista uscata), de unde scoti tu ca este cea mai buna, nu inteleg. 

 

Da, nu am fost eu atent. 

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Ok, am înțeles. Totuși, de ce e surprinzător? Tot timpul a fost agresiv și și-a intimidat adversarii.

 

Este agresiv si intimidant atunci cand simte ca cineva ii contesta dominatia. Iar Q este unul dintre acestia. Astept cu mare interes, manifestari de masculete alfa, in fata lui Miller.. :D :D 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM a taiat dunga alba ce trasa curba inainte de limitarea vitezei la boxe, dar nu a vazut asta nimeni din comisarii de cursa, bine ca l-au penalizat pe Q ca a gresit boxa, de ce? Ca tot lui si-a creat dezavantaj si s-a incurcat. Si nu-l inteleg pe Marc, are de invatat de la copilul Acosta de la moto3, care a stiut perfect sa se controleze pentru a nu mai forta inutil. Apropo, ati vazut in cazatura, alunecand spre graveltrap, Acosta ce statea agatat de ghidon si dadea ''sprituri'' motorului sa il tina ''viu'', foarte tare, copilul ala o sa fie un fenomen ca MM daca se va adapta la Moto2 rapid.

Bravo Miller, inchide niste guri rele acum, lucru valabil si pentru Zarco. 

Batalie grea pentru Quartararo in acest an, este singur impotriva Ducatiurilor, si cu doua RedBull ring, cu Mugello peste doua saptamani, este greu, cred ca anul asta este al lui Ducati, din trei piloti, unul iese campion, sigur.

Editat de Valentino Rossi VR46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Este agresiv si intimidant atunci cand simte ca cineva ii contesta dominatia. Iar Q este unul dintre acestia. Astept cu mare interes, manifestari de masculete alfa, in fata lui Miller.. :D :D 

 

 

sa speram ca isi revine in curand si o sa vezi si asta.

daca nu cumva MM se duce in fata unde nu neaparat talentul lui Miller cat problemele Ducati il vor impiedica sa aiba parte de un duel.

 

sincer mai tare e duel MM Zarco ca Z e putin nebun/isi opreste uneori creierul, nu da inapoi, parerea mea.

 

 

*este agresiv/intimidant/ orice al sinonim pentru ca asta e natura sportului.

nu poti sa fii politicos etc.

nu e mentalitate de campion.

campionatul nu e o "judecata populara a pilotilor", oficialii de cursa judeca ce e de judecat , chiar daca uneori sentinta nu convine multora.

 

campionatul = care e cel mai tare pe pista , in limitele regulamentului. Puncte. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

 Si nu-l inteleg pe Marc, are de invatat de la copilul Acosta de la moto3, care a stiut perfect sa se controleze pentru a nu mai forta inutil. Apropo, ati vazut in cazatura, alunecand spre graveltrap, Acosta ce statea agatat de ghidon si dadea ''sprituri'' motorului sa il tina ''viu'', foarte tare, copilul ala o sa fie un fenomen ca MM daca se va adapta la Moto2 rapid.

Ooo, da! Ai pus punctul pe i. Copilul ala are mai mult creier si maturitate la 16 ani, decat are MM la 28.

Acum 4 minute, frigider a spus:

 

sincer mai tare e duel MM Zarco ca Z e putin nebun/isi opreste uneori creierul, nu da inapoi, parerea mea.

Da, uitasem de Zarco. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Apropo, ati vazut in cazatura, alunecand spre graveltrap, Acosta ce statea agatat de ghidon si dadea ''sprituri'' motorului sa il tina ''viu'', foarte tare, copilul ala o sa fie un fenomen ca MM daca se va adapta la Moto2 rapid.

nu e primul, nici ultimul care ori face asta ori tine ambreiajul tras.

Acum 44 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Bravo Miller, inchide niste guri rele acum, lucru valabil si pentru Zarco.

da, Miller se stia ca merge bine, pe Z multi de pe aici il dadeau mort :)

Acum 44 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Batalie grea pentru Quartararo in acest an, este singur impotriva Ducatiurilor

Cam da, pana acum, dar de obicei e greu sa ramai constant cap coada, sa vedem si de la jumate incolo.

E bine ca totusi avem parte si de ceva dueluri (ex q cand a venit din spate si a castigat), nu castiga la modul plictisitor.

Q pare ca e capabil sa ia camp acum cu stil. adica victorii, podiumuri legate.

 

 

Eu as vrea sa isi revina MM si sa mai invete Q si sa ii vad pe bune la 100% in duel.

Atunci sa zici "x > y" :) 

Acum 36 minute, xt600 a spus:

Ooo, da! Ai pus punctul pe i. Copilul ala are mai mult creier si maturitate la 16 ani, decat are MM la 28.

sa nu fim rai, in trecut MM a avut si decizii intelepte. nu a fost hazard 100 in 1000 :D 

 

omu daca simte ca poate ii da, asta e "slabicinea" lui. 

 

mie unul..daca -mi dai un manson > il rasucesc.

Cum scrie-n semnătură.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

Motocicleta tot nu vireaza, tot nu are viteza pe viraj (s-a vazut si astazi, in debutul cursei, cand s-a rulat pe pista uscata), de unde scoti tu ca este cea mai buna, nu inteleg. 

 

Replica asta este de disc de vinil zgâriat :) Nu mai suntem în 2015. Fără penalizarea pentru steag galben, Bagnaia ar fi fost în pole la Jerez - un circuit mic și virajat unde Ducati s-a zbătut cam tot timpul. Chiar fără problema lui Quartararo, Ducati ar fi terminat pe 2 și pe 3. Conduc cele 3 clasamente (echipe oficiale, private și constructori). După 2 curse poți să mai vorbești despre conjunctură. După 5, nu prea.

 

1 hour ago, Valentino Rossi VR46 said:

MM a taiat dunga alba ce trasa curba inainte de limitarea vitezei la boxe, dar nu a vazut asta nimeni din comisarii de cursa

 

Din câte știu de la F1, pe aleea care duce spre standuri se aplică aceleași reguli ca și pe traseu. Dacă îl depășea, trebuia să cedeze poziția înapoi; altfel nu putea primi penalizare pentru o singură depășire a limitelor circuitului. Cred deci că au văzut, dar nu aveau pentru ce să-l penalizeze.

 

1 hour ago, frigider said:

Hai Man ..te dai de 2 zile pe circuit și nu știi unde e boxa ta?...

 

Nu știu cât a fost intimidarea lui Marc, dar Quartararo a spus în conferința de presă că era să oprească la altă echipă inițial. Oricum, el însuși a minimizat "incidentul" cu Márquez, deci cred că ar trebui și noi să trecem peste :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

Replica asta este de disc de vinil zgâriat :) Nu mai suntem în 2015. Fără penalizarea pentru steag galben, Bagnaia ar fi fost în pole la Jerez - un circuit mic și virajat unde Ducati s-a zbătut cam tot timpul. Chiar fără problema lui Quartararo, Ducati ar fi terminat pe 2 și pe 3. Conduc cele 3 clasamente (echipe oficiale, private și constructori). După 2 curse poți să mai vorbești despre conjunctură. După 5, nu prea.

Din cinci curse, trei au fost castigate de Yamaha. Ar fi fost patru, dar nah.. arm pump, iar azi cursa ba uscata, ba uda, etc.. o loterie. Si toti stim ca Miller merge bine pe ud. Vorbim dupa 4-5 curse castigate de Ducati in conditii normale. Pana acum nu a fost cazul. Vor avea castig de cauza pe circuite favorabile. La fel ca anii trecuti.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha performează cu un singur pilot - ocazional mai pune și Morbidelli umărul, cu motocicleta lui de generație mai veche. Ducati performează destul de constant cu 3 piloți - posibil cu 4 după revenirea lui Martín. De unde concluzia că au o motocicletă mai performantă per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, frigider said:

 pe Z multi de pe aici il dadeau mort :)

Inainte nu avea motoreta pentru nebunia lui, acum are.  Pare ca s-a mai cizelat intre timp.

 

35 minutes ago, PzKpfW said:

Nu știu cât a fost intimidarea lui Marc, dar Quartararo a spus în conferința de presă că era să oprească la altă echipă inițial. Oricum, el însuși a minimizat "incidentul" cu Márquez, deci cred că ar trebui și noi să trecem peste :) 

Mie imi da senzatia ca e un gentleman. E un copil care se bucura ca un copil.

 

Cat despre MM, sa zicem ca era simpatic cand era mai tinerel si facea prostii din astea, acum e batran si nu-i mai sta bine deloc. Eu zic ca l-a cuprins disperarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Diferența între teoretic și practic! 

Dap, practica e o târfă :grinbandit:

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Vorbim dupa 4-5 curse castigate de Ducati in conditii normale. Pana acum nu a fost cazul

Cam da

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Yamaha performează cu un singur pilot - ocazional mai pune și Morbidelli umărul, cu motocicleta lui de generație mai veche. Ducati performează destul de constant cu 3 piloți - posibil cu 4 după revenirea lui Martín. De unde concluzia că au o motocicletă mai performantă per total.

Nici cu logica asta nu prea poți să te bati :)

Acum 7 ore, adidas a spus:

Inainte nu avea motoreta pentru nebunia lui, acum are.  Pare ca s-a mai cizelat intre timp.

Vrea să ia campionatul, de-aia încearcă să meargă mai cu cap hehe

Acum 7 ore, adidas a spus:

Cat despre MM, sa zicem ca era simpatic cand era mai tinerel si facea prostii din astea, acum e batran si nu-i mai sta bine deloc. Eu zic ca l-a cuprins disperarea.

Cum ziceam, e legal? Fa o.

Nasoala senzația să știi că ești la fel de /mai bun și sa nu poți (deocamdată) sa o arăți. 

Frustrant/frustrat cred că e cuvântul preferat de mulți.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Chiar bătrân n-aș zice că e, nici 30 n-are :) Mie-mi place doar că face șou acum. Și înainte făcea, dar de obicei era singur în față și nu avea ocazia. 

Haha dap 

 

 

Îmi place cum a fost criticat MM că a căzut și s-a accidentat, lol.

"Așa ii trebuie!!!!" Spuse pe un ton aspru vocea forumului :crack:

 

Daca ii era frica stătea acasă și juca table.

F bine că tot cade, trece mai ușor peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tonul aspru nu era pentru ce face in cursa, acolo poate face ciubotele, ciubotichi, cate vrea si poate, dar nu le faci cand nu este cazul , aici este problema , cel putin pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

Pe ploaie belly pan ul e fara dop, când a crăpat Aprilia lui Savadori își făceau griji că e posibil sa fie ulei scăpat din belly pan prin dopul lipsa

 

Rins a cazut de pe ieșirea de la standuri, de pe poziția 2.

Nasol că a cazut de 3 ori din poziții bune anul asta. Cum ziceau comentatorii "se vor pune niste întrebări"

Ca fapt divers ce nu inteleg eu e cum moto astea de gp mai au inca wet sump cu baia "clasica" si nu au dry sump cu rezervor separat de ulei,cred ca nici Nascar nu mai are wet sump.Foarte ciudata mi s-a parut dintotdeauna treaba asta,ca o moto prototip de multe milioane de euro are inca o "tigaie" (bine zis in engleza) sub motor de unde isi ia uleiul cu o pompa de 3 lei exact ca orice trotineta de strada.

Rins...e in nota obisnuita.De Mir m-am mirat,desi e scuzabil avand in vedere conditiile.

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Este agresiv si intimidant atunci cand simte ca cineva ii contesta dominatia. Iar Q este unul dintre acestia. Astept cu mare interes, manifestari de masculete alfa, in fata lui Miller..

True.Nu cred insa ca va conta pt MM cine e in fata lui - agresivitatea e aceeiasi.Iar Miller e agresiv verbal si in conferintele de presa,are si imaginea aia de badboy - Miller pe circuit mi se pare destul de finut,badboy'ul e ala care zambeste frumos in conferinte :)

Nu cred sa ii faca fata nici Miller care a pierdut titlul la moto3 in fata unui Marquez - a fost imprastiat foarte agresiv de fratele mai mic cand mai erau cateva curse pana la final....de un duel MM vs Mir as fi eu curios,pt ca Mir in dueluri nu am vazut sa cedeze 1mm.

Acum 9 ore, Valentino Rossi VR46 a spus:

Si nu-l inteleg pe Marc, are de invatat de la copilul Acosta de la moto3, care a stiut perfect sa se controleze pentru a nu mai forta inutil. Apropo, ati vazut in cazatura, alunecand spre graveltrap, Acosta ce statea agatat de ghidon si dadea ''sprituri'' motorului sa il tina ''viu'', foarte tare, copilul ala o sa fie un fenomen ca MM daca se va adapta la Moto2 rapid.

Bravo Miller, inchide niste guri rele acum, lucru valabil si pentru Zarco. 

Batalie grea pentru Quartararo in acest an, este singur impotriva Ducatiurilor, si cu doua RedBull ring, cu Mugello peste doua saptamani, este greu, cred ca anul asta este al lui Ducati, din trei piloti, unul iese campion, sigur.

Mda,ai observat ca Acosta a facut cam acelasi lucru ca si MM nu? 21-7 imprastiat pe jos iar 21-8.Btw de ce era pe 21?A primit penalizare sau doar s-a calificat slab?

MM facea faze de alea de ani intregi cu lowside si tinut motoreta de ghidoane (ca sa le protejeze si sa revina rapid).Problema e ca de vreo 2 ori s-a infipt aia in pietris si asa s-a intors peste el ba odata l-a lovit si in cap...deci e ok cu trotinete de 80 kg dar nu cu moto de 160kg.Plus ca daca te imprastii la 160-180....e deja insane sa tii de ea.

Da,ai subliniat bine - urmeaza niste circuite propice pt Ducati.

Acum 9 ore, frigider a spus:

sincer mai tare e duel MM Zarco ca Z e putin nebun/isi opreste uneori creierul, nu da inapoi, parerea mea.

Da,Zarco e altceva.Nu e atat agresiv ca si comportament pe pista,cat risca mult.

Nu stiu,eu sunt fan Zarco,dar mi se pare cel putin ciudat ceea ce zice el si anume faptul ca se bate la campionat.Efectiv nu il vad nici atat de rapid nici atat de constant.Eu nu il vad peste pilotii Ducati,sper insa sa ma insel.Insa Zarco in conferinta era foarte increzator in special in acest GP21 si spunea ca se poate bate cu el la titlu.Fingers crossed ce sa zic,chiar daca mie nu mi se pare...

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Yamaha performează cu un singur pilot - ocazional mai pune și Morbidelli umărul, cu motocicleta lui de generație mai veche. Ducati performează destul de constant cu 3 piloți - posibil cu 4 după revenirea lui Martín. De unde concluzia că au o motocicletă mai performantă per total.

Tot timpul am laudat motoreta Yamaha - iar v2021 se pare ca e chiar reusita.Problema am zis si eu tot timpul ca sunt pilotii.

Ducati are moto competitiva dar mai ales piloti foarte buni - Peco e campion mondial si un pilot destul de rapid si constant.Miller e inconstant dar f rapid.Zarco dublu campion foarte multa exp a fost pe toate? moto,e destul de rapid si constant.Martin campion - adaptarea aproape instanta la o moto destul de containtuitiva arata foarte mult potential - deci Gigi i-a ales pe spranceana.Si pilotii conteaza enorm.

Ceea ce in partea ailalta...Jarvis doarme ca de obicei.Dupa cum bine ai zis,Q e singurul care duce stindardul,ajutat cand si cand de Morbi pe o moto veche (pun pariu ca deja l-a pierdut pe Morbi).Rossi cu factory e deja useless (nu cred ca ne putem supara anul asta pe el pt ca e Rossi si e legenda dar totusi),Vinales cu factory si suport de uzina e tot cam ca Rossi.Degeaba e motoreta buna daca n-are cine s-o calareasca.

Acum 7 ore, adidas a spus:

Inainte nu avea motoreta pentru nebunia lui, acum are.  Pare ca s-a mai cizelat intre timp.

 

Mie imi da senzatia ca e un gentleman. E un copil care se bucura ca un copil.

 

Cat despre MM, sa zicem ca era simpatic cand era mai tinerel si facea prostii din astea, acum e batran si nu-i mai sta bine deloc. Eu zic ca l-a cuprins disperarea.

S-a calmat vizibil dupa faza cu Morbi.Unde desi sustin in continuare ca nu a fost vina lui pt ca tot ce a incercat sa faca e sa outbreak un adversar care dormea pe frane,a fost dubioasa toata treaba si si-a dat si el seama ca se putea termina f urat.Daca omora legenda (si foarte posibil si pe marea speranta Maravilla) iesea nasol rau de tot.Sezonul trecut am vazut ca n-a mai supralicitat mai ales pe blockpass'uri cum facea el demult cu Yamaha.Si poate e mai bine asa pt ca e mai bine iata sa termini pe 2 sau 3 sau chiar 7-8 decat sa te imprastii intr-un "blaze of glory" prin praf.

 

Q e finut.Si virginel asa.Asta nu stiu insa daca e un lucru bun,singurul campion finut care imi vine in minte e Hayden.Ok,si Stoner,dar ala era aparte si mult prea rapid pt a nu fi campion.Dar in general nu prea iesi campion daca esti asa finut.Cineva te va viola pana la urma daca esti asa floricica :)

 

Nu,MM nu mi s-a parut niciodata simpatic cu fazele astea.Inca din 2013 - faza cu Pedrosa care se tara pe jos incercand sa se fereasca de cei care veneau din spate dupa ce a fost lovit de MM imi staruie si acum in minte - senzorul de pe roata rupt in urma impactului - no tc - prima accel highside urat.

Poate unora li se parea simpatic cand i-o facea lui Lorenzo pe care nu il inghitea nimeni,desi pt Lorenzo mi s-a parut ca avea cel mai mare respect datorita bataliilor dure din 2013 si 2015 chiar si 2018...daca putem spune ca MM respecta vreun adversar,desi nu prea cred...dar ceea ce face MM e agresivitate gratuita de multe ori.Argentina 2018...

Ok,intimidarea o inteleg,mai ales in fata "gladiolelor" cum e Q,si care iata chiar isi atinge scopul,dar atunci cand se lovesc nu mai e ok.A facut colegul o paralela cu Senna si F1 - da,numai ca aici e foarte fizic,nu esti in masina si nu esti protejat.Trebuie totusi putin respect si consideratie.Ceea ce la MM nu e.

Pe cat de mult il laud si ii respect performantele (care nu cred ca vor fi egalate de cineva vreodata),pe atat nu ii suport rautatea asta si agresivitatea exagerata.Insa probabil de aia e si asa de bun - toate vin la pachet.Tenacitatea insa e una,agresivitatea si lipsa de respect fata adversari e altceva.

Acum 37 minute, Djenavar a spus:

Tonul aspru nu era pentru ce face in cursa, acolo poate face ciubotele, ciubotichi, cate vrea si poate, dar nu le faci cand nu este cazul , aici este problema , cel putin pt mine.

Eh aici era o miza fantastica pt el - a simtit ca poate castiga.Insa pt asta trebuia cred eu sa se concentreze asupra pilotajului,nu sa ii dea umeri lui Q la intrarea la boxe.Pt ca s-a vazut ca de fapt cu Q care a terminat pe 3 ar fi fost principalul lui adeversar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Nu stiu,eu sunt fan Zarco,dar mi se pare cel putin ciudat ceea ce zice el si anume faptul ca se bate la campionat.Efectiv nu il vad nici atat de rapid nici atat de constant.Eu nu il vad peste pilotii Ducati,sper insa sa ma insel.Insa Zarco in conferinta era foarte increzator in special in acest GP21 si spunea ca se poate bate cu el la titlu.Fingers crossed ce sa zic,chiar daca mie nu mi se pare...

e pe 3, la 12 puncte de lider, cu 1 cazatura cu 0 puncte.

de ce iti suna asa ciudat ca se bate la campionat?

 

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Vinales cu factory si suport de uzina e tot cam ca Rossi.

sa nu exageram. Vin se bate la pole, e f rapid.

Acum 51 minute, einstein1984 a spus:

motoreta nu are forte centrifuge pe motor, ca rezultanta e mereu de sus in jos pe motor si deci nu e  risc sa duca uleiul in lateral in viraj?

presupun ca nu trebuie sa sara uleiul in st-dr, e vb de ulei pe trasa.

ca teoretic esti pe trasa cand "explodeaza" si apoi daca pierzi ulei se duce pe jos, ca e pe ud si nu ai dop la belly pan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

Man, așa câștigi campionate. 

Mergi blană.

 

Sau iei 12 puncte pe cursa apoi chițăie băieții pe motociclism că e campionat nemeritat.

De fapt, asa se pierd campionate.

Alea 12 puncte sunt mai mult decat zero.

 

In ultimii 30 de ani, aproape ca nu a fost campion cu mai mult de 2 curse de 0 puncte. Sunt 4 exceptii la regula asta, in ordine invers cronologica:

2020 - Mir - 3 curse

2017 - MM - 3 curse

1998 - Doohan - 3 curse

1992 - Rainey - 4 urse. Aici mentiunea este ca vicele a avut tot 4 curse cu 0 puncte.

 

In schimb, exista situatii in care vicele a pierdut la cateva puncte si a avut mai multe curse de 0 decat campionul.

 

In momentul asta MM are 3 curse cu 0. Te las pe tine sa vezi cate curse de 0 a avut in 2020 si 2015, ceilalti 2 ani cand nu a luat titlul la clasa mare. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, ilarionciobanu a spus:

De fapt, asa se pierd campionate.

Alea 12 puncte sunt mai mult decat zero.

 

In ultimii 30 de ani, aproape ca nu a fost campion cu mai mult de 2 curse de 0 puncte. Sunt 4 exceptii la regula asta, in ordine invers cronologica:

2020 - Mir - 3 curse

2017 - MM - 3 curse

1998 - Doohan - 3 curse

1992 - Rainey - 4 urse. Aici mentiunea este ca vicele a avut tot 4 curse cu 0 puncte.

 

In schimb, exista situatii in care vicele a pierdut la cateva puncte si a avut mai multe curse de 0 decat campionul.

 

In momentul asta MM are 3 curse cu 0. Te las pe tine sa vezi cate curse de 0 a avut in 2020 si 2015, ceilalti 2 ani cand nu a luat titlul la clasa mare. 

 

nu te contrazic.

unii incearca sa mearga constant, nimic rau in asta.

 

altii vor sa castige.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

e pe 3, la 12 puncte de lider, cu 1 cazatura cu 0 puncte.

de ce iti suna asa ciudat ca se bate la campionat?

 

sa nu exageram. Vin se bate la pole, e f rapid.

Pt ca in mod normal nu ar avea vreo sansa la asa ceva.Adica il va deocamdata sub Peco.

Da,ai zis bine...Vin se bate la pole.Si atat.

Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

te-ai gandit vreodata ca motoreta nu are forte centrifuge pe motor, ca rezultanta e mereu de sus in jos pe motor si deci nu e  risc sa duca uleiul in lateral in viraj? Sau ca dry sump vine cu pompe si greutate suplimentara? 

Sunt mult mai multe avantaje la un dry sump decat impiedicarea oil starvation.

Motor si in consecinta Cg coborat binisor,centralizare mase,racire mai buna a uleiului,ungere mai eficienta pe toate planurile,chiar cresterea usoara a puterii samd samd.Si se preteaza f bine mai ales la un V4.

Sunt si avantaje si dezavantaje....Greutatea suplimentara...nu stiu ce sa zic - ungerea e mult mai eficienta cu dry sump deci in consecinta nu mai e necesara aceeiasi cantitate de ulei precum la sistemele normale.Sunt mai multe piese,e mai complicat dar meh,are multe avantaje.E de calculat oricum.

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

De fapt, asa se pierd campionate.

Alea 12 puncte sunt mai mult decat zero.

 

In ultimii 30 de ani, aproape ca nu a fost campion cu mai mult de 2 curse de 0 puncte. Sunt 4 exceptii la regula asta, in ordine invers cronologica:

2020 - Mir - 3 curse

2017 - MM - 3 curse

1998 - Doohan - 3 curse

1992 - Rainey - 4 urse. Aici mentiunea este ca vicele a avut tot 4 curse cu 0 puncte.

DA,interesanta statistica.

E clar oricum faptul ca toate campionatele se iau pe punctat solid cursa de cursa si pe constanta nu pe "blana orbitoare".

 

Deocamdata dpdv al constantei,Peco sta cel mai bine iar Miller cel mai rau.Mir pare ca pierde contactul.Insa mai e mult din campionat.

 

Espargaro, Morbidelli, Rossi explain first lap tangle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

ungere mai eficienta pe toate planurile,chiar cresterea usoara a puterii

De unde? De ce? Că doar are ceva pompe în plus care consumă lucru mecanic... 🤔

Arborele cotit nu cred că se poate coborâ mai mult, deci cg rămâne pe loc. Sau se ridică în funcție de poziția rezervorului de ulei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Arborele cotit nu cred că se poate coborâ mai mult, deci cg rămâne pe loc. Sau se ridică în funcție de poziția rezervorului de ulei. 

 

la masini asta e unul dintre avantaje, cobori motorul si deci centrul de greutate

nu stiu de efectul pe curbe (si sunt convins ca se poate rezolva fie giroscopic fie cu o greutate controlata gen tuned mass damper) dar e clar ca un centru de greutate scazut i-ar ajuta pe acceleratie si franare, ar trebui doar sa rezolve problema evacuarii

 

prin 2006 ducati aveau carter uscat (era una dintre diferentele dintre motocicleta de gp si desmosedici rr), ktm la fel cand au intrat, honda au avut carter semi uscat pe v5

probabil in cativa ani o sa treaca si yamaha pe carter uscat si cativa ani mai tarziu poate si aprilia (cube parca avea carter uscat totusi)

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...