adidas Postat Mai 20, 2021 Share Postat Mai 20, 2021 Am creat acest topic in ideea de a aduna toti inginerii de pe forum la un loc..pentru a fi remarcati mai usor de catre echipele din MotoGP GO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 20, 2021 Share Postat Mai 20, 2021 Bravo! Sper ca noi sa scapam de posturile interminabile si plictisitoare de pe topicurile de cursa si ei sa nu te uite cand or fi platiti cu ceva milioane pentru revolutionarea motoarelor de prin gepeuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 20, 2021 Autor Share Postat Mai 20, 2021 Discutiile sunt foarte interesante si meritau un topic separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 23, 2021 Share Postat Mai 23, 2021 Na, aici nu se mai crede nimeni inginer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 25, 2021 Share Postat Mai 25, 2021 Nu știu cât este de tehnic, dar sigur este interesant: Why MotoGP riders use the rear brake 70% of every lap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 25, 2021 Share Postat Mai 25, 2021 Da, Petrux reia o discutie dintr-un interviu mai vechi, de pe vremea cand era la Ducati, doar ca acum explica in detaliu, ce si cum face. Foarte interesant si bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2021 Share Postat Mai 29, 2021 Aero pe combinezoane la Mugello - era inevitabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 29, 2021 Autor Share Postat Mai 29, 2021 @frigider, tu erai curios de ce e mai importanta presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 29, 2021 Share Postat Mai 29, 2021 Acum 1 minut, adidas a spus: @frigider, tu erai curios de ce e mai importanta presiunea. haha ms. oamenii mei (BT Sport), Simon Crafar Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Aero pe combinezoane la Mugello - era inevitabil. apropo de morbi, omu e f chillax. multi(itlaieni?) au casti speciale cand vin la Mugello dar cica el a uitat ca era GP al italiei de-aia nu are model special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 6, 2021 Autor Share Postat Iunie 6, 2021 (editat) https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/trellis-frame-is-ktm-religion-and-it-wont-be-changed-beirer @PzKpfW& @xt600 E tot "un fel de" trellis. Editat Iunie 6, 2021 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 6, 2021 Share Postat Iunie 6, 2021 Acum 10 minute, adidas a spus: https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/trellis-frame-is-ktm-religion-and-it-wont-be-changed-beirer @PzKpfW& @xt600 E tot "un fel de" trellis. Da, iar eu am gasit informatia aici, https://www.bikesrepublic.com/featured/heres-how-the-ktm-rc16-motogp-bikes-new-frame-looks-like/ "It still features steel as the material but in rectangular form instead of the usual tube-shape KTM had been using since the first RC16." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 6, 2021 Share Postat Iunie 6, 2021 24 minutes ago, adidas said: https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/trellis-frame-is-ktm-religion-and-it-wont-be-changed-beirer @PzKpfW& @xt600 E tot "un fel de" trellis. Nedumerirea mușteriului pare să fie legată de forma secțiunii tuburilor de oțel din care e făcut cadrul. Dar că secțiunea e rotundă, ovală, dreptunghiulară sau octogonală - și independent de aranjarea sau dispunerea segmentelor metalice, tot "șasiu din oțel tubular" se numește. Și doar KTM folosește așa ceva în MGP. Restul folosesc șasiu din aluminiu turnat brut, frezat la CNC (Computer Numerical Control). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 6, 2021 Autor Share Postat Iunie 6, 2021 Cred ca a plecat de la ce a zis nenea la TV, cadru cu zabrele. O metafora nefericita, avand in minte probabil clasicul cadru Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 6, 2021 Share Postat Iunie 6, 2021 Acum 3 ore, adidas a spus: Cred ca a plecat de la ce a zis nenea la TV, cadru cu zabrele. O metafora nefericita, avand in minte probabil clasicul cadru Ducati. Da, de acolo a plecat discutia. De la formularea comentatorului, referitoare la cadrul cu zabrele. Si nu am negat niciodata ca nu ar fi un sasiu din otel tubular (toata lumea stie ca sunt singurii care folosesc cadrul de otel), ci am spus ca din 2019 au venit cu o alta solutie constructiva a cadrului, care era un trellis. Aici sasiul initial al GP16: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 KTM a testat prototipul pentru sezonul viitor. Cred că se vede destul de clar structura cadrului tubular, cu sudurile aferente. De remarcat și bascula complet nouă. Coada și evacuarea sunt și ele complet noi. Și o mică explicație legată de accidentul lui Viñales de anul trecut de pe Red Bull Ring: Although Yamaha initially claimed the crash was caused by a brake failure, it was later revealed that in addition to not using the recommended brake discs from Brembo for the Red Bull Ring (Vinales was on the 320mm rather than the 340mm), the Spanish rider was also on already used and worn brake discs having not followed advice from the MotoGP brake supplier. Despite having no responsibility for the crash, Brembo has developed a new braking system to improve safety on demanding tracks like the Red Bull Ring, while the new parts are expected to also be used at the Motegi, Thailand and Sepang rounds later this season. “Nowadays, practically all teams use 340mm discs, because MotoGP run more and more with aerodynamics, so greater stopping power is needed. Looking ahead to next year we are working on a larger disc, 360mm, that Dorna and IRTA will have to homologate.” The size of the rims and the current design of the MotoGP front wheel would accommodate a 360mm disc, but it would the maximum size in the current configuration, so Brembo is aiming to be able to implement the larger brakes as early as 2022 to increase braking and improve the safety standards. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 10, 2021 Autor Share Postat Iunie 10, 2021 Vinales, inteligent ca intotdeauna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 19 minute, adidas a spus: Vinales, inteligent ca intotdeauna Mai dacă s-ar gândi la ce sa facă apoi să inverseze acea decizie cred că ar ajunge departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 10, 2021 Autor Share Postat Iunie 10, 2021 Sau de acum incolo orice ar avea in minte, sa puna in practica fix invers. Ar avea sanse si la campionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 57 minute, adidas a spus: Sau de acum incolo orice ar avea in minte, sa puna in practica fix invers. Ar avea sanse si la campionat Am postat in ~același timp? Hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 (editat) Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada. https://www.motogp.com/en/gallery/2021/06/07/2021-motogp-official-barcelona-test-photo-gallery/378466 Editat Iunie 11, 2021 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 1 hour ago, Dan_06 said: Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada. Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. Doar imping motoreta pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 Acum 54 minute, wbmt a spus: Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. Doar imping motoreta pe ele. Mama ce risipă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 Acum 11 ore, Dan_06 a spus: Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada. https://www.motogp.com/en/gallery/2021/06/07/2021-motogp-official-barcelona-test-photo-gallery/378466 Avand in vedere ca inciziile alea, desi urmeaza un patern, nu sunt perfect identice, ma duce cu gandul la un slick sculptat (manual), care este folosit in conditii mixte. Metoda veche... nici nu credeam ca se mai foloseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 (editat) Sunt Michelin Power Performance Cup Evo,nu e nici un slick sculptat. Le folosesc probabil pt a misca motoretele pe ele prin paddock etc,avand in vedere probabil nr f limitat de pneuri ce li se aloca.Similar la F1 le pun gume de ploaie tot timpul pt transport etc. Honda a probat 2 aero intakes una similara Yamaha si una ca cea din 2018. Evacuari de diam mai mare pe motorul cel nou - mai multa putere sus? Editat Iunie 12, 2021 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 Acum 5 ore, Method a spus: Sunt Michelin Power Performance Cup Evo,nu e nici un slick sculptat. Le folosesc probabil pt a misca motoretele pe ele prin paddock etc,avand in vedere probabil nr f limitat de pneuri ce li se aloca.Similar la F1 le pun gume de ploaie tot timpul pt transport etc. Honda a probat 2 aero intakes una similara Yamaha si una ca cea din 2018. Evacuari de diam mai mare pe motorul cel nou - mai multa putere sus? Ok. Merci pentru informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.