Jump to content

Recommended Posts

Am creat acest topic in ideea de a aduna toti inginerii de pe forum la un loc..pentru a fi remarcati mai usor de catre echipele din MotoGP :D

GO!

Link to post
Share on other sites
  • adidas pinned this topic

Bravo! Sper ca noi sa scapam de posturile interminabile si plictisitoare de pe topicurile de cursa si ei sa nu te uite cand or fi platiti cu ceva milioane pentru revolutionarea motoarelor de prin gepeuri.

Link to post
Share on other sites

Discutiile sunt foarte interesante si meritau un topic separat :)

Link to post
Share on other sites

Da, Petrux reia o discutie dintr-un interviu mai vechi, de pe vremea cand era la Ducati, doar ca acum explica in detaliu, ce si cum face. Foarte interesant si bine de stiut. 

Link to post
Share on other sites

@frigider, tu erai curios de ce e mai importanta presiunea.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, adidas a spus:

@frigider, tu erai curios de ce e mai importanta presiunea.

haha ms. oamenii mei (BT Sport), Simon Crafar :D 

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Aero pe combinezoane la Mugello - era inevitabil.

 

image.thumb.png.90461286bb0f4a06027caf49194a53c6.png


image.thumb.png.94c08dd39a7403193064e8ea1dd96a88.png 

apropo de morbi, omu e f chillax.

 

multi(itlaieni?) au casti speciale cand vin la Mugello dar cica el a uitat ca era GP al italiei :D de-aia nu are model special.

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, adidas a spus:

Da, iar eu am gasit informatia aici, https://www.bikesrepublic.com/featured/heres-how-the-ktm-rc16-motogp-bikes-new-frame-looks-like/ 

"It still features steel as the material but in rectangular form instead of the usual tube-shape KTM had been using since the first RC16." 

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, adidas said:

 

Nedumerirea mușteriului pare să fie legată de forma secțiunii tuburilor de oțel din care e făcut cadrul. Dar că secțiunea e rotundă, ovală, dreptunghiulară sau octogonală - și independent de aranjarea sau dispunerea segmentelor metalice, tot "șasiu din oțel tubular" se numește. Și doar KTM folosește așa ceva în MGP. Restul folosesc șasiu din aluminiu turnat brut, frezat la CNC (Computer Numerical Control).

Link to post
Share on other sites

Cred ca a plecat de la ce a zis nenea la TV, cadru cu zabrele. O metafora nefericita, avand in minte probabil clasicul cadru Ducati.

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, adidas a spus:

Cred ca a plecat de la ce a zis nenea la TV, cadru cu zabrele. O metafora nefericita, avand in minte probabil clasicul cadru Ducati.

Da, de acolo a plecat discutia. De la formularea comentatorului, referitoare la cadrul cu zabrele. Si nu am negat niciodata ca nu ar fi un sasiu din otel tubular (toata lumea stie ca sunt singurii care folosesc cadrul de otel), ci am spus ca din 2019 au venit cu o alta solutie constructiva a cadrului, care era un trellis. 

Aici sasiul initial al GP16: 

 

Link to post
Share on other sites

KTM a testat prototipul pentru sezonul viitor. Cred că se vede destul de clar structura cadrului tubular, cu sudurile aferente.

 

image.thumb.png.05d3fb26fa45ac420f228f3344e15302.png

 

De remarcat și bascula complet nouă.

 

image.thumb.png.c90165412cdbc4e79909fc15c6e87353.png

 

Coada și evacuarea sunt și ele complet noi.

 

image.thumb.png.837080d3e7fc97532ee652c1ebe74165.png

 

Și o mică explicație legată de accidentul lui Viñales de anul trecut de pe Red Bull Ring:

 

Although Yamaha initially claimed the crash was caused by a brake failure, it was later revealed that in addition to not using the recommended brake discs from Brembo for the Red Bull Ring (Vinales was on the 320mm rather than the 340mm), the Spanish rider was also on already used and worn brake discs having not followed advice from the MotoGP brake supplier. 

 

Despite having no responsibility for the crash, Brembo has developed a new braking system to improve safety on demanding tracks like the Red Bull Ring, while the new parts are expected to also be used at the Motegi, Thailand and Sepang rounds later this season.

 

“Nowadays, practically all teams use 340mm discs, because MotoGP run more and more with aerodynamics, so greater stopping power is needed. Looking ahead to next year we are working on a larger disc, 360mm, that Dorna and IRTA will have to homologate.”

 

The size of the rims and the current design of the MotoGP front wheel would accommodate a 360mm disc, but it would the maximum size in the current configuration, so Brembo is aiming to be able to implement the larger brakes as early as 2022 to increase braking and improve the safety standards.

Link to post
Share on other sites

Vinales, inteligent ca intotdeauna :D

Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, adidas a spus:

Vinales, inteligent ca intotdeauna :D

Mai dacă s-ar gândi la ce sa facă apoi să inverseze acea decizie  cred că ar ajunge departe.

Link to post
Share on other sites

Sau de acum incolo orice ar avea in minte, sa puna in practica fix invers. Ar avea sanse si la campionat :D

Link to post
Share on other sites
Acum 57 minute, adidas a spus:

Sau de acum incolo orice ar avea in minte, sa puna in practica fix invers. Ar avea sanse si la campionat :D

Am postat in ~același timp? Hehe

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dan_06 said:

  Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada.

 

Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. 

Doar imping motoreta pe ele. :)

Link to post
Share on other sites
Acum 54 minute, wbmt a spus:

 

Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. 

Doar imping motoreta pe ele. :)

Mama ce risipă :D

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Dan_06 a spus:

  Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada.

 

https://www.motogp.com/en/gallery/2021/06/07/2021-motogp-official-barcelona-test-photo-gallery/378466

 

Screenshot.png

Avand in vedere ca inciziile alea, desi urmeaza un patern, nu sunt perfect identice, ma duce cu gandul la un slick sculptat (manual), care este folosit in conditii mixte. Metoda veche... nici nu credeam ca se mai foloseste. 

Link to post
Share on other sites

Sunt Michelin Power Performance Cup Evo,nu e nici un slick sculptat. Le folosesc probabil pt a misca motoretele pe ele prin paddock etc,avand in vedere probabil nr f limitat de pneuri ce li se aloca.Similar la F1 le pun gume de ploaie tot timpul pt transport etc.

Screenshot-2021-06-12-at-08-06-51-POWER-

 

Honda a probat 2 aero intakes una similara Yamaha si una ca cea din 2018.

Evacuari de diam mai mare pe motorul cel nou - mai multa putere sus?

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Method a spus:

Sunt Michelin Power Performance Cup Evo,nu e nici un slick sculptat. Le folosesc probabil pt a misca motoretele pe ele prin paddock etc,avand in vedere probabil nr f limitat de pneuri ce li se aloca.Similar la F1 le pun gume de ploaie tot timpul pt transport etc.

Screenshot-2021-06-12-at-08-06-51-POWER-

 

Honda a probat 2 aero intakes una similara Yamaha si una ca cea din 2018.

Evacuari de diam mai mare pe motorul cel nou - mai multa putere sus?

Ok. Merci pentru informatie. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...