Speedy.K Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 La 04.11.2023 la 13:07, ridersowg a spus: Va salut, Dupa ce am incercat si pe alte forumuri, incerc si aici, poate,poate.....stiti cumva unde s-ar putea gasi un Crf 300 L de inchiriat/test drive macar pentru 15-30 de minute ? La reprezentante nu au in stoc pana in martie, iar cele care au totusi, nu sunt inmatriculate. La firmele de inchirieri nu am gasit nimic. Specificatiile si review-urile le stiu pe derost, am mers cu modelul 250 L in urma cu ceva ani dar avea ambreiajul pe duca si nu mi-am putut da deloc seama de cum ar trebui sa traga in mod normal,. Am mers si cu DRZ 400 al unui prieten si mi-a placut plusul de cuplu si putere, am fost si inca sunt chitit pe modelul asta pentru plusul de cuplu si putere ( necesar pentru dimensiunile mele...) dar pana acum nu am reusit sa gasesc in piata un model in mintile lui, ( din 3 vazute, toate erau cu probleme tehnice serioase si/sau cu actele ) si au totusi in jurul a 20 de ani vechime. Mentionez ca nu caut nimic moca, platesc pretul corect si eventual ma pot deplasa in zona Ag, Vl, Db, Buc., etc. Mersi anticipat ! Incerc eu maine sa te rezolv. A, nu ne-ai spus daca esti din Bucale... sau din alta parte. PS Si s-ar puea sa gasesti in acelasi loc si un DRZ de vanzare. Revin cu detalii dupa ce intreb de ambele. Am aflat, ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 8, 2023 Share Postat Noiembrie 8, 2023 Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 28, 2023 Share Postat Decembrie 28, 2023 https://www.olx.ro/d/oferta/scut-protectie-motor-honda-crf-300-l-IDhSp4q.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 3 Share Postat Februarie 3 Ca tot e vremea de facut mentenanta la motoare, azi am verificat "improvizatia" pe care am facut-o cu pre-filtru la filtrul de aer. Dupa 2000 km cam asa arata filtrul de aer. Nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Vineri la 14:22 Share Postat Vineri la 14:22 Salutare! De ceva vreme ma bate gandul sa trec si eu la un CRF 300...cel mai probabil L nu Rally, dar intrucat nu exista topic dedicat de L, postez aici, poate aveti un sfat / o idee. Ar fi o a doua motocicleta, principala fiind un V-Strom 1050 si probabil ar inlocui scuterul de 150 pe care il folosesc acum. In oras clar nu ar fi atat de confortabil de folosit precum scuterul de 150 insa ma gandeam sa fac si ceva soft enduro. De distante mari stiu sigur ca pot parcurge pe orice, imi adaptez stilul de mers la ceea ce am sub cwr, deci nu reprezinta o problema. Ma uitam si la alte alternative - ca deh, mereu este binevenita mai multa putere - dar ceva care sa aiba si revizia ieftina, intervale mari de service si mentenanta in general accesibila, nu prea gasesc pe piata. La noi nu se mai comercializeaza DR 650 sau modele similare, fara pretentii de motocicleta de competitie insa fiabile pana la Luna si inapoi. In esenta caut ceva de maxim 150 kg, pe la 30 de cp minim si fiabil. Sugestii / recomandari? Poate imi scapa ceva din peisajul moto curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Vineri la 15:09 Share Postat Vineri la 15:09 46 minutes ago, Ruginel said: Poate imi scapa ceva din peisajul moto curent. De la KTM nimic? Un 450 EXC-F ? Este usor, pe la 110Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Vineri la 16:53 Share Postat Vineri la 16:53 Acum 1 oră, Radu Andrei Gabriel a spus: De la KTM nimic? Un 450 EXC-F ? Este usor, pe la 110Kg. M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Vineri la 17:34 Share Postat Vineri la 17:34 28 minutes ago, Ruginel said: M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. Daca vrei nou ai CRF 300L sau Rally. Eu as lua L, chiar daca are rezervorul mai mic este mai usoara. Daca vrei SH de cativa ani te poti uita si la 250L/Rally, Kawasaki KLX 230, Beta Alp 200/400. Fiecare are plusuri si minusuri, depinde cum le privesti. Ca idee generala, la plusuri Honda si Kawa vin cu injectie si tehnologie mai noua, iar Beta cu motoarele buletproof de la Suzi si greutatea redusa. Am mentionat doar dual-sport. Sunt inmatriculabile si fac foarte bine ce ti-ai propus (oras, soft enduro, chiar si cei 200-300km daca nu te deranjeaza scandura de sub popou). My two cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Vineri la 19:02 Share Postat Vineri la 19:02 Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Vineri la 21:36 Share Postat Vineri la 21:36 (editat) Acum 4 ore, Ruginel a spus: M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. Domnule, vrei sa te distrezi: ia-ti Honda (L sau Rally, eu ti-as recomanda Rally). Vrei sa inveti mecanica: ia-ti KTM. O sa stii foarte bine preturile la piese de schimb ( crede-ma, ca am asa ceva in curte). Vrei sa-ti blestemi zilele, ia-ti chinezarie. E ieftina. Si cam atita face. Gindeste-te cam ce faci cu chinezaria peste 2 ani. Ca sa-ti faci o idee, cu primul Rally am facut in 2 ani 25000km, fara nici cea mai mica problema tehnica. Consumabile, apa , paie si bataie. Noul proprietar se bucura si el in continuare de motocicleta. Cu al doilea Rally am deja in 8 luni 8000 km. Am mers pe tot felul de drumuri , autostrada, nationale, macadam, nisip , noroaie. Pe toate le duce fara probleme. Nu e racheta, dar are un "fun factor" extraordinar. Depinde de tine ce vrei sa faci cu motorul. Acum 2 ore, Garcya a spus: Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Garantat cei de la Honda au inceput sa plinga si sa se bata de pamant de groaza "concurentei". Editat Vineri la 21:44 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Sâmbătă la 04:33 Share Postat Sâmbătă la 04:33 Acum 10 ore, The Flying Dutchman a spus: Daca vrei nou ai CRF 300L sau Rally. Eu as lua L, chiar daca are rezervorul mai mic este mai usoara. Daca vrei SH de cativa ani te poti uita si la 250L/Rally, Kawasaki KLX 230, Beta Alp 200/400. Fiecare are plusuri si minusuri, depinde cum le privesti. Ca idee generala, la plusuri Honda si Kawa vin cu injectie si tehnologie mai noua, iar Beta cu motoarele buletproof de la Suzi si greutatea redusa. Am mentionat doar dual-sport. Sunt inmatriculabile si fac foarte bine ce ti-ai propus (oras, soft enduro, chiar si cei 200-300km daca nu te deranjeaza scandura de sub popou). My two cents. Tot la L ma gandeam si eu. Cu cat mai usor, cu atat mai bine. O sa incerc sa iau in test drive una daca gasesc la dealer, sa imi fac cartile pentru anul care vine. Acum 9 ore, Garcya a spus: Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Salutare, Adi! Te urmaresc pe FB si recunosc ca inclini balanta catre CRF, vazand ce faci cu motoreta ta. Momentan nu sunt fanul motocicletelor facute in China. Mai astept pana voi lua ceva facut acolo. Acum 6 ore, textoru a spus: Domnule, vrei sa te distrezi: ia-ti Honda (L sau Rally, eu ti-as recomanda Rally). Vrei sa inveti mecanica: ia-ti KTM. O sa stii foarte bine preturile la piese de schimb ( crede-ma, ca am asa ceva in curte). Vrei sa-ti blestemi zilele, ia-ti chinezarie. E ieftina. Si cam atita face. Gindeste-te cam ce faci cu chinezaria peste 2 ani. Ca sa-ti faci o idee, cu primul Rally am facut in 2 ani 25000km, fara nici cea mai mica problema tehnica. Consumabile, apa , paie si bataie. Noul proprietar se bucura si el in continuare de motocicleta. Cu al doilea Rally am deja in 8 luni 8000 km. Am mers pe tot felul de drumuri , autostrada, nationale, macadam, nisip , noroaie. Pe toate le duce fara probleme. Nu e racheta, dar are un "fun factor" extraordinar. Depinde de tine ce vrei sa faci cu motorul. Garantat cei de la Honda au inceput sa plinga si sa se bata de pamant de groaza "concurentei". Pai…desi ma inteleg destul de bine cu sculele, prefer sa ma plimb decat sa stau sa repar la ea sau sa astept dupa piese. Deci clar vreau o platforma dovedita in timp. Cam toti care aveau CRF spuneau acelasi lucru: desi este plictisitoare pe hartie, in realitate are un fun factor foarte mare. Unde am citit ca ar fi un punct slab al acestui model: suspensia atat fata cat si spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Sâmbătă la 05:42 Share Postat Sâmbătă la 05:42 KTM 390 Adventure nu iei in considerare? nu sare cu mult peste 150 kg si se descurca f bine si pe strada si in afara drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Sâmbătă la 05:58 Share Postat Sâmbătă la 05:58 (editat) Acum 16 minute, pepsi a spus: KTM 390 Adventure nu iei in considerare? nu sare cu mult peste 150 kg si se descurca f bine si pe strada si in afara drumului. Imi place mult pe hartie, sasiu, frane, suspensii…dar citind forumurile vad ca sunt predispuse la multe probleme. Axe cu came, valve, blocuri motor…mi se pare ca este loterie. Daca ai bulan, este indestructibil, daca nu ai bulan, stai cu el prin servis asteptand dupa piese… Stiu ca tu ai 12,000 de km parca, fara probleme. Alt user de pe forum are axele cu came mancate deja, la km parca mai putini. Editat Sâmbătă la 05:59 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Sâmbătă la 06:53 Share Postat Sâmbătă la 06:53 Acum 1 oră, Ruginel a spus: Unde am citit ca ar fi un punct slab al acestui model: suspensia atat fata cat si spate. Suspensia originala e slaba dar o poti rezolva. Cum am procedat eu: pt fata am schimbat uleiul original cu ulei 15W. A fost o diferenta majora in bine. Pt spate am schimbat cu un shock de la Hyperpro. Dar, ca sa am totusi o rezerva in caz de orice, am dat shock-ul original la un prieten din Lugoj care maninca suspensii pe paine si a schimbat uleiul cu unul mai vascos si a reincarcat cu azot camera de compresie. Eu am facut pe strung un inel suplimentar ca sa pot comprima arcul in zona potrivita pentru rider-sag. Am testat suspensia asta modificata saptamana trecuta in Grecia, cca 2000 km, pe tot felul de drumuri, curbe, santuri, pietre , parti din TET si a mers surprinzator de bine, aproape la fel ca cea de la Hyperpro. Si am avut si bagaj pe motor. Am mai citit pe ADV Rider ca s-ar potrivi (cu mici modificari) suspensie spate de KTM LC4. Am vazut la un moment dat un filmulet facut de un tip care a facut modificarea asta. Deci , daca nu ai doua maini pe stanga, se gasesc solutii. Si nu-s neaparat extrem de scumpe. Mi se pare mai scump sa schimbi axele cu came dupa citeva mii de km, sau pompa de benzina cind esti plecat pe cine stie unde, sau rocker-arm-ul de la supape, etc. In ce priveste dezbaterea L sau Rally sunt foarte multe pareri pro si contra. Nu te uita doar la faptul ca un motor e ceva mai usor decit celalalt. Diferenta oricum nu e mare si la cit de bine e echilibrat centrul de mase nici nu o simti. M-am dat cu amindoua tipurile si stiu ce zic. Stiu oameni care dupa ce au luat L au considerat ca totusi le-ar fi bun un rezervor mai mare, apoi o protectie la vint mai buna, etc. Chestiile astea sunt complicate, stiu. Ideea e sa te hotarasti ce motor vrei si sa dai banii. Apoi sa te distrezi. Eu o fac si o fac si prietenarii mei, care culmea, la rally-raid au cam toti Honda. KTM -urile le cam tinem in ultima perioada in garaj. Ia uite cam ce pot face unii cu genul asta de motor : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Sâmbătă la 10:22 Share Postat Sâmbătă la 10:22 Acum 4 ore, Ruginel a spus: Imi place mult pe hartie, sasiu, frane, suspensii…dar citind forumurile vad ca sunt predispuse la multe probleme. Axe cu came, valve, blocuri motor…mi se pare ca este loterie. Daca ai bulan, este indestructibil, daca nu ai bulan, stai cu el prin servis asteptand dupa piese… Stiu ca tu ai 12,000 de km parca, fara probleme. Alt user de pe forum are axele cu came mancate deja, la km parca mai putini. Nu stiu ce sa zic... la Cristian C de pe forum am auzit prima oara de probleme la propulsor. Inschimb de probleme cu bordul, suspensia spate, acceleratia am auzit mai multe. Dar da, decat la fiecare iesire sa i-ti faci griji, mai bine alegi altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Sâmbătă la 21:15 Share Postat Sâmbătă la 21:15 Acum 10 ore, pepsi a spus: Nu stiu ce sa zic... la Cristian C de pe forum am auzit prima oara de probleme la propulsor. Inschimb de probleme cu bordul, suspensia spate, acceleratia am auzit mai multe. Dar da, decat la fiecare iesire sa i-ti faci griji, mai bine alegi altceva Deja parca sunt prea multe si fara sa mai luam in calcul propulsorul. Nu spun ca Honda este perfecta, ca nu este...dar ma uitam la baiatul asta: Mai mult de 1710 km in 16 ore si 30 min. Mi se pare fabulos. Practic a avut o medie de mai mult de 100 de km/h. Mi se pare incredibil ca a rezistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Am fost cam în același situația cu tine, (aveam f650, merg singur,nu sunt fost sau actual campion,vroiam ceva mai ușor iar second-hand nu am găsit nimic ok , am luat L-ul). Ce vad eu că și minusuri: - rezervorul ( și dacă te învârti în zonă trebuie sa fi atent)- rezolvare acerbis 14l. - dimensiuni cauciucuri( dacă vrei să păstrezi ce-i trecut în talon)- rezolvare prieten ITP Lucruri care nu mă deranjează,dar din plictiseală, YouTube etc: - suspensie ( cu toate că la greutatea mea de vreo 75 cu echipament doar mergând peste 60km, drum cu multe denivelări devine periculos-spatele nu intru in detalii) - șaua ( chiar nu mă deranjează -am doar o husa cu gauri pe ea) - putere ( să fie serioși,nici unul dintre noi nu o poate duce la limită în teren). Mai ar fi unele lucruri ca: - furtun frână și cablu ABS față - demontare șei - lipsă scut( oricum toată lumea îl schimbă) - ghidon( spune lumea că atunci când te prăbușești se îndoaie). Cam astea îmi vin acum în cap, oricum tot ce citești sau vezi sunt păreri personale, încearcă, orice ai alege ii altceva decât ce ai în garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă 8 minutes ago, danm said: Cam astea îmi vin acum în cap, oricum tot ce citești sau vezi sunt păreri personale, încearcă, orice ai alege ii altceva decât ce ai în garaj. Foarte bine spus, la fel ca si opiniile despre 300L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.