Sari la conținut

9. Motul TT Assen


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

La 23.06.2021 la 17:14, danypop a spus:

https://m.gpone.com/en/2021/06/22/motogp/lorenzo-would-like-to-see-rossi-make-one-last-attempt-on-the-ducati.html

Și eu mi-aș dori să-l vad pe ducati. Cred xa merita o incercare(un an), cine știe de unde sare iepurele😅🤔

mai prost de cum merge acum.. se poate dar nu cu mult, deci na,

 

dar nu s-au anuntat deja pilotii pt echipa? adica de ce mai sperati ca o sa mearga pe ducati?

Acum 10 ore, damager a spus:

Daca e sa-l inlocuiasca(desi ma indoiesc ca au nevoie de un spaniol), as spera totusi sa fie Toprak.

ce am auzit de la comm englezi:

 

Sofluogu e manager lui Toprak si Sof are mare contract cu Red Bull de la care vin F F F F F F multi bani (cum sunt strugurii pe tarabe F F F FF F F dulci)

 

Yamaha e cu Monster deci din cauza unui brand de bautura energizanta nu cred ca il vei vedea pe Toprak  cantand la pian pe ritm de GP.  :) 

 

stiu, Toprak canta la pian pe ritm de WSBK.

Acum 2 ore, Method a spus:

Aa my bad.

Pai Vinales n-are contract pana la sf lui 2022?ca toti ceilalti?

 

Da,clar vor fi 2 italieni.Adica Luca Marini + ....

de ce am eu (falsa) impresie ca deja au fost anuntati cei 2 piloti??? si nu era rossi printre ei si nici Morbi?

mi-e lene sa caut in posturi.

parca Bezechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, frigider a spus:

de ce am eu (falsa) impresie ca deja au fost anuntati cei 2 piloti??? si nu era rossi printre ei si nici Morbi?

mi-e lene sa caut in posturi.

parca Bezechi

Florin Ion zicea că Rossi l-ar fi rugat pe Bez să mai stea un an la Moto2, asta după ce îi oferise inițial un loc la grupa mare. Bine, Ion zice multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

stiu, Toprak canta la pian pe ritm de WSBK.

Asta cu piloti din sbk in gp...nu cred ca va merge.

gp ul mi se pare efectiv la alt nivel.Si ca tehnica dar mai ales ca tehnica de pilotaj.Parerea mea.

 

Ar fi bun Bezzechi :ok:

Rossi sper sa stea linistit si sa il vedem prin interviuri la anul si in boxele lor.Sa se dea la anul pe Ducati ar fi dezastru total.

Unde mai pui ca Luca Marini e un fel de AM dar parca totusi putin mai bunicel....ar fi fratii catastrofa - ultimul si penultimul.

 

Mai dar cate motoretele naibii va da Ducati la anul??? Ca e factory,e Pramac,cica Gresini tot cu ei merge....Avintia?wtf?Juma din motocicletele de pe grila vor fi Ducati?

 

MM a zis in conferinta post-race ca aici la Assen "i will struggle"...si ca pe majoritatea circuitelor el nu ajuta motoreta iar motoreta nu il ajuta pe el - sunt anumite probleme la amandoi.

Oliveira la fel - a zis ca Assen nu crede sa fie benefic pt ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Mai dar cate motoretele naibii va da Ducati la anul

Nu era vb de 8?

Acum 2 ore, Method a spus:

MM a zis in conferinta post-race ca aici la Assen "i will struggle"...si ca pe majoritatea circuitelor el nu ajuta motoreta iar motoreta nu il ajuta pe el - sunt anumite probleme la amandoi.

Oliveira la fel - a zis ca Assen nu crede sa fie benefic pt ei.

MM o ia chillax, mai se remorchează de un Vin sa intre în Q2, chestii uzuale.

 

Vedem mâine cu FP1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Asta cu piloti din sbk in gp...nu cred ca va merge.

gp ul mi se pare efectiv la alt nivel.Si ca tehnica dar mai ales ca tehnica de pilotaj.Parerea mea

Nivelul de pilotaj este acolo! Nu e nici o diferenta. Eventualele diferente sunt date de materialul de concurs, nu de skill-ul pilotilor. Plus ca mana pilotului conteaza mai mult, in WSBK si SS. Mai mult, daca s-ar dori aducerea de piloti din WSBK in MotoGp, multi baieti de la "clasa regina" si-ar pierde ghidoanele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Nivelul de pilotaj este acolo! Nu e nici o diferenta. Eventualele diferente sunt date de materialul de concurs, nu de skill-ul pilotilor. Plus ca mana pilotului conteaza mai mult, in WSBK si SS. Mai mult, daca s-ar dori aducerea de piloti din WSBK in MotoGp, multi baieti de la "clasa regina" si-ar pierde ghidoanele. 

Ben Spies a venit atunci la yama, nu a luat campionatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Nivelul de pilotaj este acolo! Nu e nici o diferenta. Eventualele diferente sunt date de materialul de concurs, nu de skill-ul pilotilor. Plus ca mana pilotului conteaza mai mult, in WSBK si SS. Mai mult, daca s-ar dori aducerea de piloti din WSBK in MotoGp, multi baieti de la "clasa regina" si-ar pierde ghidoanele. 

Nu mi se pare.Dar deloc.Nivelul de tehnica a pilotajului in motogp mi se pare mult mai mare.Si cred ca orice varf din motogp ar rupe la ei si orice varf de la ei nu ar fi la varf si in motogp.E doar parerea mea.

Nu am urmarit mult sbk dar nici nu ii vad pe vreunul sa aiba tehnica apropiata de MM sau de Fabio si mai ales nivelul lor de precizie.

Acum 44 minute, danypop a spus:

Sa stea linistit Rossi si sa refuze diplomatic pe maharajah,ca o sa se faca de tot calcatul dimpreuna cu frati-su daca continua la anul si mai ales pe Ducati.

Acum 8 minute, frigider a spus:

Ben Spies a venit atunci la yama, nu a luat campionatul.

Da,era bunicel Ben Spies.Insa...rezultate...

Eu sunt de parere ca orice pilot de sbk ar nazui spre motogp daca ar face fata.Si ar fi cautati si managerii si impresarii lor ar face pe draq in 4 sa ii aduca la bani mai multi.Dar nu.

Cred ca in gp e crema,la fel cum si in F1 e crema pilotilor pe 4 roti.Si orice alti piloti veniti din competitiii teoretic paralele dar practic cam inferioare nu ar face fata.De aia nici nu vin.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, frigider a spus:

Ben Spies a venit atunci la yama, nu a luat campionatul.

Nu asta am vrut sa subliniez, ci ca in WSBK sunt piloti care pot face oricand fata in MotoGP. Daca discutam despre titluri, majoritatea absoluta a pilotilor care se nasc si mor in MotoGp, nu se intalnesc, in toata cariera lor,  nici macar cu victoria de etapa, nu mai vorbim de titlul mondial. Si lor nu le contesta nimeni valoarea ca piloti de MotoGp. Iar cu Ben Spies, este o alta poveste... omul a mai dat, pe ici pe colo, din casa, pentru cine are urechi de auzit si cap sa inteleaga.

Acum 27 minute, Method a spus:

... mi se pare mult mai mare

 

Cred ca in gp e crema,la fel cum si in F1 e crema pilotilor pe 4 roti.

Bine spus: ti se pare.

 

Pentru tine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Nu asta am vrut sa subliniez, ci ca in WSBK sunt piloti care pot face oricand fata in MotoGP. Daca discutam despre titluri, majoritatea absoluta a pilotilor care se nasc si mor in MotoGp, nu se intalnesc, in toata cariera lor,  nici macar cu victoria de etapa, nu mai vorbim de titlul mondial. Si lor nu le contesta nimeni valoarea ca piloti de MotoGp. Iar cu Ben Spies, este o alta poveste... omul a mai dat, pe ici pe colo, din casa, pentru cine are urechi de auzit si cap sa inteleaga.

Bine spus: ti se pare.

 

Pentru tine. 


e intresanta comparatia motogp ca sbk, dorna se fereste sa o faca.

sunt 2 chestii care imi vin in cap,

 la Jerez Rea a mers la sub 1s se timpi motogp in conditii aproape similare.

 

totusi, cand s-a dus Bautista in wsbk a maturat cu ei pe jos in primele curse. Nu inteleg exact de ce nu a luat campionatul, dar a avut parca 13 victorii la rand dc nu ma insel.

 

diferentele sunt mari intre cele 2 competitii, din declaratiile lui Bautista, less, les...... power, gumele cu mai putina aderenta + electronica diferita. Cand zice diferita, pb ca vrea sa zica mult inferioara.

 

pe de alta parte, Rabat.... slab in motopg, slab si in sbk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,uite uitasem de Bautista,le-a rupt fashul.Si parca mai era si Haga mai demult?Nu imi mai aduc aminte bine.N-a venit si Mark van der...?la Yamaha vreo 2 curse?Chiar nu ii stiu...

Si repet- n-am vazut tehnica pilotajului asa ca in motogp...mai pe scurt in ochii mei de privitor de pe canapea,nu se da nimeni in "halul" in care se da in motogp.Si nu cred ca marile gume michelin fac diferenta - e vorba de tehnica - MM & Co. trag de ele si se arunca pe viraje cu corpul mult mai extrem decat baietii din sbk.

Pt mine e simplu - sunt salarii si expunere mult mai mare in gp - daca ar fi in sbk niste piloti capabili sa mearga la varf in gp,eu cred ca ar vrea (si pana la urma ar si reusi) sa ajunga aici.De ce nu exista asemenea treceri?

Vad doar piloti pe final de cariera care nu isi mai gasesc locul in gp mergand la sbk...eu il vad similar Indy fata de F1 - mergi cat poti in F1 si cand esti "in the twilight years" te bagi si la Indy sa iti mai rotunjesti veniturile si pt ca totusi e o competitie de nivel mondial.Insa nu asa demanding.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Si cred ca orice varf din motogp ar rupe la ei si orice varf de la ei nu ar fi la varf si in motogp

nu s-a dus bautista?

primele curse parea ca ia campionatul apoi s-a fasait fasssssssssssssssssssssssssssssssssss

 

 

Acum 11 minute, Method a spus:

Da,uite uitasem de Bautista,le-a rupt fashul.

da, o perioada, apoi se pare ca a uitat ca e pilot de GP superior peizanilor din WSBK :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecu acum in FP1 Quarta pe sub Gerloff asta de l-a speriat :bounce:

Nu cred ca a fost rea intentie nu s-au vazut unul pe altul.

 

Cadru nou la moto lui Marquez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"plângăcioșii" din etapa trecută pe 1 și 2 in fp1

Încă sunt șanse destul de mari de ploaie pentru duminică 

PS. 

Se pare ca rezultatele dezastruoase din etapa trecută au fost făcute intenționat de Viniales ca un fel de răzbunare la adresa yamaha🤦‍♂️

Comentatorii englezi o spuneau

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:

 

totusi, cand s-a dus Bautista in wsbk a maturat cu ei pe jos in primele curse. Nu inteleg exact de ce nu a luat campionatul, dar a avut parca 13 victorii la rand dc nu ma insel.

 

diferentele sunt mari intre cele 2 competitii, din declaratiile lui Bautista, less, les...... power, gumele cu mai putina aderenta + electronica diferita. Cand zice diferita, pb ca vrea sa zica mult inferioara.

Cand s-a dus Bautista in SBK, Jiji a facut o manareala tipica Ducati... a bagat in competitie o motocicleta care nu era altceva decat un prototip de Gp, coafat in motoreta de SBK, vandut in cateva zeci de exemplare, ca sa poata fi omologat ca bicla de strada. Treaba a mers unsa cat timp s-a concurat pe circuite pe care Bautista le stia bine si pana s-au prins ceilalti de golaneala. Kawasaki a cerut chiar, organizatorului competitiei, precizari suplimentare, referitoare la limitele de interpretare ale regulamentului tehnic, ca sa stie ce au de facut pe viitor. Nu stiu care a fost raspunsul, dar se pare ca japonezii au luat repede masuri si... upsss.. Ducati a revenit in pluton. 

Da, sunt diferente mari si o spun multi piloti care au mers pe ambele (Spies, Guintoli, Bautista, etc). In SBK conteaza mai mult mana pilotului, decat in MotoGp, pentru ca electronica nu este atat de dezvoltata ca in MotoGp. Pe de alta parte, o motocicleta de SBK, care este derivata (sau ar trebui sa fie) dintr-o motoreta de serie, sunt mult mai manevrabile si mai usor de pilotat, fata de un prototip care este mult mai rigid, din ce spun pilotii. Spies chiar spunea odata ca atunci cand s-a urcat prima data pe prototipul Yamaha, a avut senzatia ca pilota o scandura. De aici si acele diferente de pilotaj pe care le invoca @Method si pe care el le vede ca o dovada a superioritatii stilului de pilotaj a celor din MotoGp. In realitate, este vorba de un stil de pilotaj adaptat materialului de concurs... este normal ca pe o "scandura" sa muncesti mai mult cu corpul, sa ai un stil de pilotaj mai fizic, decat pe o motoreta derivata dintr-o stradala, cu un comportament mai user friendly. In realitate oamenii au skill foarte similar, dar sunt specializati in competitii diferite. 

Acum 5 ore, Method a spus:

Da,uite uitasem de Bautista,le-a rupt fashul.Si parca mai era si Haga mai demult?Nu imi mai aduc aminte bine.N-a venit si Mark van der...?la Yamaha vreo 2 curse?Chiar nu ii stiu...

Si repet- n-am vazut tehnica pilotajului asa ca in motogp...mai pe scurt in ochii mei de privitor de pe canapea,nu se da nimeni in "halul" in care se da in motogp.Si nu cred ca marile gume michelin fac diferenta - e vorba de tehnica - MM & Co. trag de ele si se arunca pe viraje cu corpul mult mai extrem decat baietii din sbk.

Pt mine e simplu - sunt salarii si expunere mult mai mare in gp - daca ar fi in sbk niste piloti capabili sa mearga la varf in gp,eu cred ca ar vrea (si pana la urma ar si reusi) sa ajunga aici.De ce nu exista asemenea treceri?

Vad doar piloti pe final de cariera care nu isi mai gasesc locul in gp mergand la sbk...eu il vad similar Indy fata de F1 - mergi cat poti in F1 si cand esti "in the twilight years" te bagi si la Indy sa iti mai rotunjesti veniturile si pt ca totusi e o competitie de nivel mondial.Insa nu asa demanding.

 

Nu ii stii, asta inseamna ca nu prea urmaresti competitia, dar emiti judecati de valoare despre piloti. Daca iti reduci campul vizual doar la MotoGp (si F1) risti sa faci aprecieri foarte simpl(ist)e... Eu urmaresc atat MotoGp, cat si WSBK + SSP si EWC. Ei bine, te asigur ca in toate aceste competitii se merge blana, cu cotul ( aproape cu umarul ) pe jos. Sa nu mai vorbim de lupta pe circuit. Stilurile s-au uniformizat mult, diferentele, cum spuneam mai sus, sunt date de materialul de concurs, nu de stiinta pilotajului.

 

Michelin nu cred ca fac diferenta decat in mai rau eventual. Nus de ce, dar Pirelli par mai bine adaptate competitiei in care participa, decat Michelinurile vietii. 

 

Nu, chiar daca sunt capabili sa mearga in MotoGp (si sunt numai in acest moment multi asemenea piloti in SBK) pilotii din SBK nu au sanse sa ajunga in MotoGP, pt ca nu se doreste. De ce? Pentru ca Dorna si-a construit propriul bazin de selectie pentru MotoGP, constand din campionatul Spaniol de juniori, apoi acele cupe gen Talent Cup si Red Bull Rookie Cup, de unde selecteaza pentru Moto3, dupa care urmeaza selectia din cadrul celor doua clase inferioare, Moto 3 si Moto 2. In felul asta, din punct de vedere al selectiei si al promovarii pilotilor, MotoGp a devenit o competitie quasi inchisa, bazata pe aceasta piramida, care are la baza competitiile inferioare si in varf clasa regina. WSBK are alta baza de selectie, in special in campionatele nationale puternice de SBK (gen BSB, campinatul Francez, spaniol, etc), la care se adauga prin imensa generozitate a Dorna, pilotii scosi din carti din MotoGp.

Intr-un singur sens ai dreptate: MotoGp este mai tehnologizat, are parte de mai multa expunere mediatica si de un marketing mai agresiv, de unde si salariile muuuult mai mari. Dar nu confunda marketingul si nivelul de mediatizare cu nivelul de valoare al competitiei. Inseamna doar ca Dorna are mai mult interes in a vinde Moto Gp decat WSBK. Care SBK, in paranteza fie spus, este mai spectaculos, de cele mai multe ori, decat MotoGp. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, xt600 a spus:

Nu ii stii, asta inseamna ca nu prea urmaresti competitia, dar emiti judecati de valoare despre piloti. Daca iti reduci campul vizual doar la MotoGp (si F1) risti sa faci aprecieri foarte simpl(ist)e... Eu urmaresc atat MotoGp, cat si WSBK + SSP si EWC. Ei bine, te asigur ca in toate aceste competitii se merge blana, cu cotul ( aproape cu umarul ) pe jos. Sa nu mai vorbim de lupta pe circuit. Stilurile s-au uniformizat mult, diferentele, cum spuneam mai sus, sunt date de materialul de concurs, nu de stiinta pilotajului.

Nu ii stiu nu urmaresc competitia,nu emit insa "judecati de valoare".Am si zis ca nu urmaresc sbk si ca m-am uitat f putin - parerea mea e din ce am vazut de pe canapea in vreo 2 curse in care m-am uitat din greseala la sbk.Nu e acelasi stil,nu e asa extrem.Prin urmare am tras concluzia ca cei din motogp,tragand mai mult de ele,sunt mai rapizi,si mai ales mai precisi.Poate e gresita concluzia mea,tot ce e posibil.Nu ma intereseaza subiectul sbk.Din partea mea sa vina sa ii bata pe noobi astia din motogp sa le sune apa in cap.Sau sa nu vina.i don't care.

Ma intereseaza F1 si motogp,atat,nici pe astea nu prea am timp sa le urmaresc,decum o intreaga pleiada de alte competitii asemanatoare.

Acum 1 oră, danypop a spus:

Se pare ca rezultatele dezastruoase din etapa trecută au fost făcute intenționat de Viniales ca un fel de răzbunare la adresa yamaha🤦‍♂️

Comentatorii englezi o spuneau

Da pai a spus-o si el cu subiect si predicat - "i dropped back to last" ca sa adune date cica despre mersul in free air sau asa ceva.

"I don‘t really know what happened with the bike at the beginning. I had a highside going into the corner. I looked to see if the tyre was flat or not, because I didn‘t understand what happened,but then I did two or three good laps, 22-highs and 23-lows on my dashboard. After that I got stuck behind the Ducatis,I was behind Marini and Bastianini. I could not pass them. Impossible. I prepared what I could but they had more power, they braked later. I’m sorry but that’s how it was.I spent ten laps there and I decided to go back, get fresh air and collect data to see how the bike is working alone.

I could make '22 low by the end of the race, which is not bad, while behind them it was '25: a big difference! But, overall, I don’t know. Nobody here has the answer.

It is very difficult to say what will happen. Next we go to Assen, where I can be fast on a Moto2 bike [even] so we will try to have the answer.

"Right now my job is to collect data. It is sad, but it’s like this. I cannot do much more. I’m sorry."

Ca de obicei,nu stie nu intelege.Pilot de Yamaha factory.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

"plângăcioșii" din etapa trecută pe 1 și 2 in fp1

pai ambii au zis ca vor copia setarile colegilor :))

 

concidenta?

Acum 2 ore, danypop a spus:

Se pare ca rezultatele dezastruoase din etapa trecută au fost făcute intenționat de Viniales ca un fel de răzbunare la adresa yamaha🤦‍♂️

omg

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Cand s-a dus Bautista in SBK, Jiji a facut o manareala tipica Ducati... a bagat in competitie o motocicleta care nu era altceva decat un prototip de Gp, coafat in motoreta de SBK, vandut in cateva zeci de exemplare, ca sa poata fi omologat ca bicla de strada.

eu credeam ca asa se face.

ca sa intri in wsbk tre sa ai model de strada si cred ca au mai facut altii asa.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Care SBK, in paranteza fie spus, este mai spectaculos, de cele mai multe ori, decat MotoGp. 

mai de cand cu iesirea lui MM spectacolul a explodat in GP..dar pana atunci cam da.

 

unde mai pui ca WSBK are 2 curse weekend.

nu inteleg ce e cu cursa suplimentara de superpole? omg prea multe curse...

 

 

*cica se anunta ploaie pentru restul weekendului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadru nou la moto lui Marquez.

 

Vai ce a căzut....Ce inseamna sa ai noroc dar sa fii si pregatit....no injuries just bruises.

Pfoaa

Eram sigur ca macar clavicula dreapta e țăndări ca pe ea a aterizat.

La Assen tot timpul se intampla ruperi din astea..  Lorenzo sa povestească, el a avut 2 una la 250kmh pe ploaie si alta la 180 pe uscat,a 2a i.a si încheiat cariera.

Circuit mare viteze mari,cand o trosnesti o trosnesti rau de tot nu e de joaca

La Assen tot timpul se intampla ruperi din astea..  Lorenzo sa povestească, el a avut 2 una la 250kmh pe ploaie si alta la 180 pe uscat,a 2a i.a si încheiat cariera.

Circuit mare viteze mari,cand o trosnesti o trosnesti rau de tot nu e de joaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate totul este extrem la MM, mai ales cazaturile.

 

honda asta e greu de pilotat frate. :) 

 

Acum 6 ore, danypop a spus:

Highside

După asta sigur se retrage

🙄🤣🤣

se putea mai rau, mai sus.

 

 

englezii ziceau ca pare o defectiune la TC. roata aia nu trebuia sa derapeze.

nu a pierdut-o cum a dat gaz, ci dupa putin timp, cand era deja pe gaz , progresiv. plm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Asa zic cei de la motogp.com,ca este sasiu nou adus pt ambii piloti HRC.MM l-a incercat dar se pare ca a revenit la moto veche :

Screenshot-2021-06-26-at-02-51-33-3-Watc

Having planned to try Sachsenring winning team-mate Marc Marquez's different spec Honda, and more importantly a brand-new chassis, Pol Espargaro instead found his own bike competitive from the start of the Assen MotoGP weekend.

Espargaro, who uses a package based around the 'normal' 2021 chassis, wanted to try a 'Marquez bike' (featuring older chassis parts) to better understand where he lost 15-seconds to his team-mate in last weekend's race.

In addition, HRC also provided a new chassis for both factory riders, which Marquez put some laps on in the Friday sessions.

"We had a lot to test today: Marc’s bike, Marc’s set up, the new chassis. But I didn’t do anything!" he smiled.

 

Acum 8 ore, frigider a spus:

englezii ziceau ca pare o defectiune la TC. roata aia nu trebuia sa derapeze.

nu a pierdut-o cum a dat gaz, ci dupa putin timp, cand era deja pe gaz , progresiv. plm.

Asta zicea si el ca in mod normal nu ar fi trebuit sa se intample asta si de aceea au electronice in motogp.

E chestie si de cum le-au setat,poate era tc prea "permisiv" si poate manutza lui MM a fost putin prea agresiva si guma prea dusa - poate toate combinate au dus la asa ceva...ei stiu - telemetria le va spune.

Dar intradevar cam Honele au accidente din astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

Asta zicea si el ca in mod normal nu ar fi trebuit sa se intample asta si de aceea au electronice in motogp.

E chestie si de cum le-au setat,poate era tc prea "permisiv" si poate manutza lui MM a fost putin prea agresiva si guma prea dusa - poate toate combinate au dus la asa ceva...ei stiu - telemetria le va spune.

Dar intradevar cam Honele au accidente din astea...

 

 

pare ca a schimbat mir trasa in mijlocul curbei si a trebuit s-o schimbe si marquez dar mai din scurt (secunda 53, se vede cum mir se ridica putin pentru o secunda apoi se apleaca iar, cand marquez face acelasi lucru incepe sa-i plece spatele)

se mai intampla cand cand alergi pe cate unul, s-ar putea sa-i faca baietii d-astea mai des daca se prind ca merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar eu am observat că Pol se tot tine după MM?

Când MM se ridică, se uită in spate la fel face și Pol?

Acum 40 minute, prafrau a spus:

 

 

pare ca a schimbat mir trasa in mijlocul curbei si a trebuit s-o schimbe si marquez dar mai din scurt (secunda 53, se vede cum mir se ridica putin pentru o secunda apoi se apleaca iar, cand marquez face acelasi lucru incepe sa-i plece spatele)

se mai intampla cand cand alergi pe cate unul, s-ar putea sa-i faca baietii d-astea mai des daca se prind ca merge

Eu nu vad vreo tresărire.

Am văzut reluare de pe moto lui Mir, nu se mișcă deloc moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...