Jump to content

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Recommended Posts

Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Am fost sarcastic cu SX, observ că nu se prinde lumea. Vorbești de sute de km/h într-o țară în care poți muri și cu 60 (era să o pățesc). Îmi convine să vorbesc, din motive evidente:

1. Nu voi cumpăra în veci beamveu (știu ce pot japonezele).

2. Nu aș da atâția bani pe un motor, ci maaaaxim 10k pe ceva de 1-3 ani.

3. Peste 100+ de cai, dacă neuronul o ia razna, se discută la timpul trecut.

 

 

Luci, we agree to disagree.

Am muscat-o la treaba cu SX-ul, recunosc 😌.

Si da, recunosc ca am nevoie cam de 3 zile sa ma acomodez cu ura din traficul romanesc de fiecare data cand vin acasa. Subscriu la treaba cu 60 kmh.

La 1 si 2 nu vreau sa comentez f mult fiindca este o chestiune f subiectiva incat este aproape imposibil sa gasesc o formulare care sa impace pe toata lumea. As zice doar atat - to each his/her own.

Acum, la punctul 3:

Caii putere ca si cai putere, dar, eu zic ca ingredientul de baza ca sa te distrezi + sa scapi instant din orice situatie ciudata este cuplul.

Pentru mine o motocicleta cu cat are "si mai suficient" :) cuplu, cu atat mai bine.

Inca mai sunt pe doua roti, sper ca pentru multi ani de acum inainte. 100 CP mie mi se par la limita minima si ok doar pe clasa medie gen 7/890, Tiger 900, etc.

 

In Timisoara nu ajung atat de des cum as vrea dar atunci cand sunt acasa am multe legaturi bune. pe sosele, cu obiective din Ro (traseele faine din Carasul montan, zona Dunarii, dupa care Tara Hategului, judetele Hunedoara, Sibiu, etc). In Ungaria intru pe autostrada la Mako in aprox. 1h.

Deci pentru mine are logica un touring (ca e sport, adventure sau grand, irelevant).

Pentru sosea eu consider ca iti trebuie minim 100 Cp si ca electronica, cu cat mai multa, cu atat mai buna.

Conduc mult (in scop personal, nu comercial) in Europa si cred ca daca stai mult pe sosele ai nevoie de o motocicleta care sa tina pasul cu vitezele si tehnologia masinilor, altfel risti sa ajungi sub tiruri cu inocenta in mana.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, SenorPink a spus:

7. Care young adults ca numai seniori am vazut pe astea? Eu inca ma consider cel mai tanar posesor de K1600

8. De ce zici ca sunt morti de mult?

9. De ce??

7.

Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd)

Dpmdv, comportamentul GT-ului nu este unul pentru 65+.

Este un motor prea puternic pentru cineva care are reflexele din ce in ce mai incete si forta fizica din ce in ce mai slaba.

Adica, daca il iei sa te dai cu el cum a fost el gandit, nu pentru poze.

8.

Fiindca sunt total deconectati de elementul uman in Europa.

Si asta se vede la cum le mananca din ce in ce mai mult din segment fabricantii europeni (continental vorbind, incluzand si Triumph).

Eu consider ca pe o motocicleta, ca sa nu mori, iti trebuie o conexiune buna cu asflaltul.

Adica in primul rand suspensii ideale si apoi electronica (abs, cornering abs, TC, samd).

Dupa care, fiindca motociclismul este o placere imens de scumpa (un rand de echipamente bune costa 1000 de euro si uneori este ideal sa ai minim 2 randuri) se prezuma ca eu dau niste foarte multi bani ca sa ma simt bine, fiindca asta este singura mea supapa.

Si cand dau 15-20k de euro pe o motocicleta noua sau 5-10k pe un sh vreau o experienta de banii aia.

O experienta cu un vehicul care ma astept sa fie conceput de indivizi care gandesc, nu doar perpetueaza.

Vreau o ergonomie buna in sa, vreau butoane logice, protectie ok la vant (adica parbrize testate, nu aruncate), as vrea ca fabricantul respectiv sa se fi gandit ca motocicleta respectiva va merge in Europa unde este frig si ca manerele sau saua incalzita ar fi de bun augur, ca aici multi facem turism cu partenere si ca un suport de topcase macar ar fi de dorit.

Si da, vreau si un statement. Vrei ca motocicleta ta sa fie cumva. Mie japonezele mi se par un copy/paste perpetuu.

Da, marcile europene sunt 10 ani in fata japonezilor la design. Si ma gandesc doar la ultimul MT07 sau la ultimul CBF (parca, patru in linie-le ce trebuie sa apara in 2022 si care a preluat fata de de la X-Adv; adica cat de moarta sa fie imaginatia ta de manager ca sa faci asa ceva si sa vrei sa fii cumparat in Eu? )

9.

A trecut acum o saptamana un Elantra pe langa mine si am ramas ca la dentist. Eu care nu am nici o treaba cu masinile, am zis in gandul meu ca mi se pare la fel de elegant si sleek ca un Mercedes sau Volvo premium. Si in mintea mea s-a declansat ideea asta, ca daca Sym si Kymco se misca precum Hyundai sau Kia sper sa ii bage pe japonezi in buzunar in vreo 10 ani.

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 minute, Metal Heart a spus:

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

 

Ducati si KTM le-am pus la pachet...dealer Ducati in Cluj este, dar nu au oferte de finantare mai deloc, iar ce au...zici ca is facute sa te sperie. Daca vrei sa cumperi cu banii cash e ok. 

KTM nu le are pe niciunele. Iar ca si pret, sunt peste BMW.

 

Triumph am spus...ca pret este aproape de BMW (arata la fel de urat), dar ca specs e inca departe.

 

Fiecare motor vine din pacate cu compromisuriile aferente...nu exista motoru perfect. Cine poate si isi permite, are 3-4 motoare. Restu, incercam sa impuscam cati mai multi iepuri odata

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca am deschis cutia pandorei 😅

 

@cuki m-ai bagat asa la intrebari si am sunat din nou toti dealerii de bembeu de la noi si le cer de la obraz reducerea si posibilitatea ca daca ajunge motorul mai devreme, eu tot atunci cand am banii sa o iau.

Si se pare ca se poate si reducere mai maricica si sa o tina ca motor de showroom pana in Martie :) doar asa expusa.

 

Truth be told, eu asa am facut cu masina. Am gasit-o pe stoc prin Ungaria, am comandat-o in iulie, a ajuns in tara in august si pana la final de noiembrie cand am avut 60% avans, masina a stat ca masina de Demo prin malluri in Constanta(adica doar expusa, nu masina de test) si pentru asta am primit si un discount frumusel.

 

Deci wish me luck...R1250RS it is... ca tot stiau deja colegii ce o sa luam :))

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, cuki a spus:

 

Ducati si KTM le-am pus la pachet...dealer Ducati in Cluj este, dar nu au oferte de finantare mai deloc, iar ce au...zici ca is facute sa te sperie. Daca vrei sa cumperi cu banii cash e ok. 

KTM nu le are pe niciunele. Iar ca si pret, sunt peste BMW.

 

Triumph am spus...ca pret este aproape de BMW (arata la fel de urat), dar ca specs e inca departe.

 

Fiecare motor vine din pacate cu compromisuriile aferente...nu exista motoru perfect. Cine poate si isi permite, are 3-4 motoare. Restu, incercam sa impuscam cati mai multi iepuri odata

ktm 1290 adventure s 2021 este 18,5k. CE are standard, are gsul de cca 19k. Nu este mai scump. BMW are stilul ala, vai, e 16k gsul. Dar ala e un gs chel, vrei mansoane, ia pune tu pachetul asta, vrei aia, mai pune si pachetul asta, si uite asa mai pui 4k :) Daca vrei modelul R, se schimba treaba.

KTM va deveni mai la indemana, se schimba lucrurile. Motomus a devenit dealer foarte mare multimarca in Cluj.AU preluat si KTM, au si buy back-un prieten a facut la ei recent, si mie mi-au dat o oferta ok, dar pentru 1290 adv-sunt in dubii daca il vreau.

 Ai si la Brasov, si in toata RETEAUA ATVROM mai nou, ktm. Deci vor fi mai la indemana. Incearca sa aduca si moto la teste, ceva semne bune sunt.

Triumph, momentan nu ai concurent GS! este scos de pe piata, nu a mai fost actualizat tiger 1200 pentru euro 5. Da ,modelul anterior era la fel de ciudat ca design, problema de gusturi. Specs, statea foarte ok-singurul dezavantaj, era mai greu. Ba avea si parbriz reglabil electric :D

Vine modelul 2022-arata mai ok, mai suplu, mai spre off, si se lauda ca VA FI MAI USOR decat competitorul direct. Care competitor, s-a mai ingrasat 20kg de la 1200 la 1250gs aproape La eicma il lanseaza, cel mai probabil.....

Acum 16 minute, LoveBiciz a spus:

 

Era clar ca vei starnii discutii. Insa multi comenteaza, insa putini  s-au dat macar cu o moto de generatie noua, sau sa si cumpere in ultimii 5 ani ceva de generatie noua. Deci atentie, la cum filtrezi raspunsurile :))) Bine ca te ai decis pe model macar.

 

Legat de combinatia ta, cand e vorba de 17k, normal ca se poate,totusi sunt bani :D

Si mie mi-au dat o oferta buna, cand am fost sa merg cu gsul, pentru motoreta lor de teste. Dar tot scumpa e , mama ei de treaba:))))

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Hai sa ne calmam ca initiatorul a luat decizia de R1250 RS. Gata cu struto-camilele astea adv ca nu mai e rost. Doamne ajuta si sa fie ce-ti trebuie

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

Ziceți de italience și kktm că sunt stricăcioase, de parcă bembeul ar fi un monument de fiabilitate... 🙄

Sa stii ca generatia moderna de boxer -2015 2019-pana au pus shitft cam, pare nimerita. EU am vorbit cu oameni care au gs cu 100.000km, de nou luat.  Toate se strica, depinde mult si cum se remediaza, si pe banii cui. Asumarea unui recall pe banii producatorului este ideala.

Iar asta cu fiabilitatea este relativa.

Iote, FJR1300, o moto tanc. Ghici ce? are recall fix ca si k1600, pentru cutia de viteze. Basca, yamaha nici nu are piesele la timp, unii asteapta de luni de zile sa le vina randul la efectuare remediere.

Apoi, mai toate astea noi, nu sunt sa le tii 20 de ani. UITATI DE ASA CEVA, totul este acum PENTRU CONSUM. Alta dupa 2 3 ani, alte sisteme, modelul urmator, sa mearga cat mai mult consumul!

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, LoveBiciz a spus:

 

@cuki m-ai bagat asa la intrebari si am sunat din nou toti dealerii de bembeu de la noi si le cer de la obraz reducerea si posibilitatea ca daca ajunge motorul mai devreme, eu tot atunci cand am banii sa o iau.

Si se pare ca se poate si reducere mai maricica si sa o tina ca motor de showroom pana in Martie :) doar asa expusa.

 

ma bucur ca te-am ajutat sa pui intrebariile relevante pentru tine :). Mai tare ma bucur ca si primit raspunsuri satisfacatoare :D 

Acum 17 minute, ENEOS a spus:

Ziceți de italience și kktm că sunt stricăcioase, de parcă bembeul ar fi un monument de fiabilitate... 🙄

 

cu siguranta nu e monument, dar ai retea de service si un brand in spate. Asta vine cu costuri mai mari in ceea ce priveste achizitia si serice-ul (ca doar showroom-urile, mecanicii si dotarea tehnica nu is gratis), dar macar sti ca in eventualitatea unei probleme, sa nu ai mari batai de cap.

 

Iti spun sincer ca deja tot mai multa lume cunosc, care cumpara masini/moto noi sau extrem de noi de la reprezentante, chiar daca platesc 15-20% mai mult. Asta din cauza miilor de tepe si din a faptului ca sunt atatea metode de inselaciune, incat multi nu mai au chef sa-si piarda vremea si sa se expuna riscului.

Acelasi lucru se aplica si "stricacioaselor"...cate Fiat, Alfa etc. mai vezi pe strada? Cand le mai puteai repara in fata blocului, mai cumparau romanii ca erau ieftine...acuma, ma uit cu jind cand mai vad o Alfa pe strada, dar in acelasi timp il compatimesc pe proprietar.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Metal Heart a spus:

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

Clar!

 

Cuki,deja ai alta atitudine... :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Metal Heart a spus:

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

 

stiu pe un baiat care a trebuit sa trebuit sa puna motocicleta pe platforma ca sa faca revizia in Bulgaria ca nu s-a mai inteles cu unul de la reprezentata de pe aici. cam asa e treaba cu ditamai dealerul :)  (si nu ma refer la Triumph si nici la Cluj :)) )

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, cuki a spus:

cu siguranta nu e monument, dar ai retea de service si un brand in spate. Asta vine cu costuri mai mari in ceea ce priveste achizitia si serice-ul (ca doar showroom-urile, mecanicii si dotarea tehnica nu is gratis), dar macar sti ca in eventualitatea unei probleme, sa nu ai mari batai de cap.

Da, am comandat in martie 2015 o janta fata la R1200RT. Fix in octombrie sau noiembrie a venit din Deutschland.

Stiu ca o fost un imbecil de MBA-ist in Jermania care a luat o decizie inteleapta in privinta furnizorului de jante. Oare o mai fi pe acolo? Sau mai sunt si altii ca el (asta e problema mai importanta)?

Noroc cu oamenii de la BMW Otopeni care si-au facut o pomana si mi-au dat cu imprumut o janta fata ca sa am cu ce sa ma plimb. Asadar in privinta service-ului loco si mai ales a celor care lucreaza acolo, este de apreciat atitudinea fata de client.

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, Silver Arrow a spus:

Noroc cu oamenii de la BMW Otopeni care si-au facut o pomana si mi-au dat cu imprumut o janta fata ca sa am cu ce sa ma plimb. Asadar in privinta service-ului loco si mai ales a celor care lucreaza acolo, este de apreciat atitudinea fata de client.

Lasa ca pot eu sa iti dau contraexemplu cu BMW Otopeni , cu aceeasi moto luata de la tine. Sau  na, pe mine m-au vazut mai sarac probabil :))))) 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

8. De ce zici ca sunt morti de mult?

Plm.. cum sa raspunzi la intrebari dinastea

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

Lasa ca pot eu sa iti dau contraexemplu cu BMW Otopeni , cu aceeasi moto luata de la tine. Sau  na, pe mine m-au vazut mai sarac probabil :))))) 

🤣

Te-oi fi laudat cu Renault ala simpatic  de il luasei 🤪

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

7.

Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd)

 

cred ca voi folositi young adults ca "mai are cativa ani pana la impotenta"

categoria aia ar fi aia care mai baga o golaneala cu genunchi pe jos, un circuit, un wheelie, toate cam grele cu autobuzul

 

poate va referiti la faptul ca copiii posesorilor sunt "young adults"

Edited by prafrau
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

7.

Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd)

Dpmdv, comportamentul GT-ului nu este unul pentru 65+.

Este un motor prea puternic pentru cineva care are reflexele din ce in ce mai incete si forta fizica din ce in ce mai slaba.

Adica, daca il iei sa te dai cu el cum a fost el gandit, nu pentru poze.

8.

Fiindca sunt total deconectati de elementul uman in Europa.

Si asta se vede la cum le mananca din ce in ce mai mult din segment fabricantii europeni (continental vorbind, incluzand si Triumph).

Eu consider ca pe o motocicleta, ca sa nu mori, iti trebuie o conexiune buna cu asflaltul.

Adica in primul rand suspensii ideale si apoi electronica (abs, cornering abs, TC, samd).

Dupa care, fiindca motociclismul este o placere imens de scumpa (un rand de echipamente bune costa 1000 de euro si uneori este ideal sa ai minim 2 randuri) se prezuma ca eu dau niste foarte multi bani ca sa ma simt bine, fiindca asta este singura mea supapa.

Si cand dau 15-20k de euro pe o motocicleta noua sau 5-10k pe un sh vreau o experienta de banii aia.

O experienta cu un vehicul care ma astept sa fie conceput de indivizi care gandesc, nu doar perpetueaza.

Vreau o ergonomie buna in sa, vreau butoane logice, protectie ok la vant (adica parbrize testate, nu aruncate), as vrea ca fabricantul respectiv sa se fi gandit ca motocicleta respectiva va merge in Europa unde este frig si ca manerele sau saua incalzita ar fi de bun augur, ca aici multi facem turism cu partenere si ca un suport de topcase macar ar fi de dorit.

Si da, vreau si un statement. Vrei ca motocicleta ta sa fie cumva. Mie japonezele mi se par un copy/paste perpetuu.

Da, marcile europene sunt 10 ani in fata japonezilor la design. Si ma gandesc doar la ultimul MT07 sau la ultimul CBF (parca, patru in linie-le ce trebuie sa apara in 2022 si care a preluat fata de de la X-Adv; adica cat de moarta sa fie imaginatia ta de manager ca sa faci asa ceva si sa vrei sa fii cumparat in Eu? )

9.

A trecut acum o saptamana un Elantra pe langa mine si am ramas ca la dentist. Eu care nu am nici o treaba cu masinile, am zis in gandul meu ca mi se pare la fel de elegant si sleek ca un Mercedes sau Volvo premium. Si in mintea mea s-a declansat ideea asta, ca daca Sym si Kymco se misca precum Hyundai sau Kia sper sa ii bage pe japonezi in buzunar in vreo 10 ani.

Am citit cu mare atentie discursul tau fluviu si recunosc ca aici te-am pierdut:

''Si da, vreau si un statement''

Ce puii mei trebuie sa inteleg din asta?

 

Pentru tine ca sa nu dai coltul pe moto ai nevoie de conexiune buna cu asfaltul?!? 🤔

Sau mai degraba o conexiune buna cu realitatea in care traiesti si prin care circuli.

Dupa ce am facut pana asta vara in BG, am pus pe Goldwing ce am gasit: o anvelopa spate cu DOT2011. Cum de nu oi fi dat coltul? Ca am mai umblat cu ea, si conexiunea iti garantez ca este plapanda. Am verificat-o.

 

Iar pentru intelegerea nostra, sau cel putin a mea: cum a fost gandit GT-ul sa te dai?

 

Nu o sa iti vina sa crezi ca exista posesori de Goldwing exista in RO care nici pe departe nu sunt seniori. Ma rog asta daca nu cumva pentru tine cei pe la  40 sau 45 de ani nu sunt si ei tot seniori....

 

Tu esti in categoria celor care sunt interesati de motor, mai putin de motociclism (asa cum il intelegem unii dintre noi), ceea ce nu este rau, e foarte bine.  Tu vrei ''statement'', vrei ''o experienta'' de banii pe care ii dai pe moto. Te intereseaza cum arata, cum zboara si asa mai departe.

 

Pentru faptul ca nu toti sunt ca tine, si si mai  bine ca nu sunt ca mine :crack:, de aceea nu au disparut japonezele. Si nici nu vor disparea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 25 minute, Silver Arrow a spus:

Ce puii mei trebuie sa inteleg din asta?

 

Deobicei batranii is mai intelepti si lasa tinerii sa incerce sa mute muntii. 

Imi pare rau pentru cei peste 50 de ani pentru ca au avut o tinerete nasoala, fara posibilitatiile de azi....

 

Normal ca voi va credeti interesati de "motociclism", iar noi astia tinerii credeti ca le vedem ca pe niste jucarii. Cel putin eu imi vad motoretele mele ca si niste jucarii si o recunosc...de accea momentan nu mi-as lua un GL pentru ca aia fix jucarie nu e.

 

Spui ca sunt multi tineri cu GL, pe cuvant daca am vazut in ultimii ani vreunu. Iar prin afara, numa grasi vad pe GL, intradevar cu modelul nou incerca sa aduca tinerii in brand...dar vere, e 35k. 

 

In "motociclism" este loc pentru fiecare...aia hard, care merg indiferent de anotimp si vreme...dar e loc si de astia "de weekend", e loc si de aia care folosesc motocicleta la mers la servici etc. si mai fac o tura in weekend etc.

 

Deja deviem iara rau de la subiect...

Edited by cuki
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Sa stii ca generatia moderna de boxer -2015 2019-pana au pus shitft cam, pare nimerita

Nu la asta angrenează butucul discului de ambreiaj doar pe 1/2 din lungimea canelurilor cu priza? 🤔 Că atunci au nimerit bine....

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost in situatia asta in Iulie . Am oscilat intre GS si Multistrada V4s .  In final am ramas la GS .

La un pret de lista, la data respectiva, de 21.671 euro ( azi aceeasi configuratie costa cu aprox 800 eur mai mult , parca nu era deja destul de scump ) am obtinut un discount de 1.371 euro + 20 % discount la orice accesorii as fi cumparat in ziua in care am ridicat motocicleta + numere rosii platite de dealer. Asta cu discountul la accesorii este cam frectie pentru ca oricum le gasesti online cu aproximativ 20 % mai ieftin decat in magazinul dealer-ului. 

Motocicleta era  pe stoc .

 

Edited by marchand
Link to comment
Share on other sites

Ca si design imi place mai mult Multistrada , dar faptul ca nu am reusit sa fac un ride test ,plus pretul mai mare , plus atitudinea dealerului ,plus garantia de 5 ani la BMW vs 4 la Ducati , etc ... . 

 

Dar dintre toate cred ca cel mai mult a contat atitudinea dealerului , modul in care a pus problema . Concluzia mea a fost ca nu sunt interesati sau pur si simplu nu stiu sa vanda . 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, marchand a spus:

 Concluzia mea a fost ca nu sunt interesati sau pur si simplu nu stiu sa vanda . 

 

Din pacate, asta-i realitatea in Romania in ceea ce priveste comertul, in toate formele lui.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, marchand a spus:

Ca si design imi place mai mult Multistrada , dar faptul ca nu am reusit sa fac un ride test ,plus pretul mai mare , plus atitudinea dealerului ,plus garantia de 5 ani la BMW vs 4 la Ducati , etc ... . 

 

Dar dintre toate cred ca cel mai mult a contat atitudinea dealerului , modul in care a pus problema . Concluzia mea a fost ca nu sunt interesati sau pur si simplu nu stiu sa vanda . 

 

In București? Eu am fost și am făcut și drive test. Fără nici un fel de stres mi-a dat-o la testat Fabio și m-a invitat să trec și cu pasagera să vadă și ea cum e. Ok nu e la nivelul BMW de customer skills dar oricum e peste alte reprezentante.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...