Silver Arrow Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 Acum 2 minute, Krimh a spus: Salut! Stiti cum functioneaza asta? P, R, N, D inteleg eu. Dar 1 si 2? @Nguyen Hai repede ca este nevoie de expertiza ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 Acum 37 minute, Silver Arrow a spus: @Nguyen Hai repede ca este nevoie de expertiza ta. Acum 41 minute, Krimh a spus: Salut! Stiti cum functioneaza asta? P, R, N, D inteleg eu. Dar 1 si 2? Da-i linkul cu topicul cu automatele, are de invatat si mai rade si de tine cand o sa vada ca nu stiai ca automatele au discuri de ambreiaj in interior desi te lauzi ca ai terminat Politehnica. On topic, 1 si 2 este sa selectezi treptele 1 si 2 cand ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 25, 2022 Share Postat Noiembrie 25, 2022 Acum 13 minute, Nguyen a spus: On topic, 1 si 2 este sa selectezi treptele 1 si 2 cand ai nevoie. Raspuns incomplet. Mai incearca o data. Acum 11 minute, Asimplu a spus: Daca o pui pe 1, nu schimba automat mai sus de treapta 1, iar daca o pui pe 2, nu schimba automat mai sus de treapta 2. Da-i un link si lui @Nguyen sa invete si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 25, 2022 Admin Share Postat Noiembrie 25, 2022 La 25.11.2022 la 14:36, Krimh a spus: Salut! Stiti cum functioneaza asta? P, R, N, D inteleg eu. Dar 1 si 2? În general se folosesc inferioarele când tractezi sau la depășiri în rampe strânse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 (editat) Normal o pui în D și știe ea ce are de făcut. Blocarea treptelor o folosești în anumite situații, a zis un coleg mai înainte. Oricum un seminar complet îți poate face ngunoy. Editat Noiembrie 28, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 3 minute, ENEOS a spus: Oricum un seminar complet îți poate face ngunoy. Am explicat destul, problema e ca elevii nu sunt in stare sa ma depaseasca si nu pentru ca nu as fi destul de bun ci pt ca le lipseste materia cenusie care nu mai este capabila sa asimileze. Iti dai seama, sa absolvi Politehnica, sa detii masini cu cutie de viteze automate si tu sa nu stii ca cutiile de viteze automate au discuri de ambreiaj inauntru? In schimb gura mare... si el si goe75. Acum 39 minute, Krimh a spus: Dupa ce dai cheie tre sa o iei in ordine asta, sau poti sa o pui direct in D si aia e? O pui in D si mergi cu ea, 1 si 2 le folosesti cand ai nevoie de ele in mod expres, de exemplu pt frana de motor sau o depasire mai in scurt. Daca te joci un pic cu ea o vei intelege destul de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2022 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 11 minute, Nguyen a spus: sa detii masini cu cutie de viteze automate si tu sa nu stii ca cutiile de viteze automate au discuri de ambreiaj inauntru? Pe ce topic erau discuțiile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 1 minut, l.u.v a spus: Pe ce topic erau discuțiile astea? Nu mai stiu, cred ca era deschis de @Adrian M., poate ne da el link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 14 minutes ago, Krimh said: Cool Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 3 minute, The Flying Dutchman a spus: Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. De ce? Se sparge cutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus: Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea. Hai că și tu știi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2022 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2022 Și dacă ești pe urcare și vrei să depășești în scurt cum faci să eviți ca automata să schimbe superioară? Am avut și la Burgman 650 un sistem asemănător. Diferența era că puteai bloca toate treptele 1-5, în sensul că blocai treapta trei și cutia schimba 1, 2 și 3 o ducea până în limitare - idem cu toate. Același sistem și la W211 / C219 cu cutii de generație mai veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 4 minutes ago, Nguyen said: De ce? Se sparge cutia? 3 minutes ago, ENEOS said: Hai că și tu știi! Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 (editat) Acum 1 minut, The Flying Dutchman a spus: Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber. Inclusiv manualele de reparație! Tu nu știu ce citești, horoscopul lui Neti Sandu secțiunea automată probabil! Editat Noiembrie 28, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Pai de ce nu pui aci sa vaza si ochiu nostru? Primul indiciu că ești prost e atunci când ai o părere despre orice. Ești foarte prost abia atunci când ești convins și că ai soluții la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus: Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber. Am avut un E34 cu cutie automata, avea un pic de electronica pe ea dar la baza era o cutie automata clasica facuta de GM. Aveam la ea inclusiv modul manual, adica daca voiam putea sa stau pe loc si sa o bag direct in treapta a 3a (probat). In modul manual in ce treapta o puneai in aia statea, in modul automat daca o puneam pe 3 schimba doar 1-2-3. Cutiile automate sunt gandite si sa selectezi trepte, in mod obisnuit nu o facem pentru ca foarte rar este necesar dar optiunea exista fara riscul de a strica ceva. Ca idee kick down repetat este mult mai nociv pt cutie decat schimbarea manuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 4 minute, Nguyen a spus: Am avut un E34 cu cutie automata Nu ziceai ca era 518? Ca zice ca doar .........cutie manuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 1 hour ago, Krimh said: Dupa ce dai cheie tre sa o iei in ordine asta, sau poti sa o pui direct in D si aia e? D si aia e. La cutiile automate mai vechi, aveai posibilitatea sa menti intr-o anumita treapta de viteza. 1 se folosea preponderent in panta abrupta (masiniile alea nu aveau sute de cai), ca nu te trezesti ca iti schimba in treapta 2 si pierzi demarajul 2-3-4 se foloseau pe drum inzapezit, ca sa ai frana de motor si o anumita tractiune. Se mai foloseau la coborare pentru frana de motor, mai ales daca tractai ceva. Astea noi au doar P,N,D,R - functia de mai sus, o regasesti in modul "manual". Doar ca acuma masiniile au mult cai, au gramada de elemente de siguranta activa si pasiva, moduri de condus...nu prea mai trebui sa faci tu mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 (editat) Acum 23 minute, Tzitzicat a spus: Nu ziceai ca era 518? Ca zice ca doar .........cutie manuala Cine zice doar cutie manuala? In realoem (copie catalog BMW) apare si la 518 cutia automata, au fost unele si cu 5 trepte. Editat Noiembrie 28, 2022 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 Acum 2 minute, Nguyen a spus: Cine zice doar cutie manuala? Wiki, dar sunt neinformati, a fost si automata, ai dreptate The base model, available only in Europe,[11] was the petrol-powered four-cylinder 518i. Only available with a 5-speed manual transmission, a total of 53,248 cars were produced.[21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 28, 2022 Share Postat Noiembrie 28, 2022 1 oră în urmă, The Flying Dutchman a spus: Pai de ce nu pui aci sa vaza si ochiu nostru? Primul indiciu că ești prost e atunci când ai o părere despre orice. Ești foarte prost abia atunci când ești convins și că ai soluții la orice. Și când mai și semnalizezi că ești prost cât ești de prost de fapt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 21 hours ago, ENEOS said: Și când mai și semnalizezi că ești prost cât ești de prost de fapt? Iti multumesc pentru ca ai semnalizat. Ai gasit manualul ala care spune cum se folosesc pozitiile 1 si 2 la cutiile automate? Sau in manualele de umflat cauciucuri si bisnita cu ulei si standere nu scrie despre asta? Hai ca nu e nevoie sa mai rascolesti internetul, iti pun eu mai jos. Este si pentru @Krimh, sa nu mai asculte parerile urechistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 29, 2022 Admin Share Postat Noiembrie 29, 2022 Acum 23 ore, The Flying Dutchman a spus: 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea. Scuze, nu vreau să intru în contradicții, dar tocmai ți-ai dat singur la cap cu materialul pe care l-ai pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 va dati seama ca e oarecum lipsita de sens aceasta discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Scuze, prin teren greu eu inteleg si pante. Dar nu depasiri si alte bazaconii. Daca voiam sa par destept puneam doar prima poza. Dar am dorit ca si @Krimh sa aiba o idee la ce se folosesc pozitiile de care a intrebat. Intamplator am avut o masina cu cutie automata exact cu 1, 2, D, de pe manualul careia care sunt facute pozele, iar acum am una si mai "smechera", cu low-high. Ai dreptate @sasesase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.