Jump to content

Service autorizat KTM Bucuresti si imprejurimi


Recommended Posts

Salutare,

Vreau sa imi cumpar o motocicleta KTM noua dar nu am gasit informatii multe despre service-uri autorizate KTM in Bucuresti.

Imi poate recomanda (cineva care are motocicleta KTM noua eventual :D ) un service unde se efectueaza revizii sau alte operatiuni pe partea de service astfel incat sa nu se piarda garantia ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anul trecut, cel putin, era GoRacing (podul Constanta). 

Asta de cand Atvrom e pe felie si Dementor nu mai e dealer.  Poti suna la Atvrom sa-i intrebi/confirmi, poate intre timp mai colaboreaza si cu alte serviceuri. 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

ATVRom nu are service propriu în București - penibil

atvrom e penibil 100%! Am cerut o ofertă de piese originale Kawasaki la ei și la United în aceeași zi (mailuri succesive, identice). atv mi-au răspuns fix în ziua în care United mă anunța că au sosit piesele și le pot ridica, adică după vreo 8-9 zile. Prețurile nu le-am mai comparat, însă termenul de livrare enunțat era incomparabil mai mare. 

Nu știu cum se mișcă pe ktm, însă la brandul ăsta anul trecut am avut cea mai horror experiență, tot pe parte de piese - termen inițial 4-6 zile, dat comandă, plătit proforma, crescut termen la 7-10 zile după plată și livrat piese după 28 zile!! 

MAAARE atenție de la cine cumpărați moto și la cum stau cu service și piese! E penibil să pierzi o lună de sezon pt vreo manetă ruptă sau mai știu eu ce problemă. 

Link to comment
Share on other sites

United cred că sunt importatorul oficial pentru Kawasaki în România și sunt mult mai interesați de aspectul post-vânzare, având și service. ATVRom sunt orientați doar pe vâzarea de motociclete noi (KTM, Husqvarna și mai ales CFMoto) probabil pentru că nu vor să se complice. Pe partea de KTM, GoRacing (și probabil și Mototehnica sau Moto24 în Brașov) comunică direct cu fabrica pentru piese, nu trec prin ATVRom. Răspunsurile/piesele vin în funcție de austrieci și variază mult. În același timp, fabrica probabil prioritizează cererile în intern în funcție de volumul de comenzi. Așa se întâmplă și la Ducati de ex.

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

United cred că sunt importatorul oficial pentru Kawasaki în România și sunt mult mai interesați de aspectul post-vânzare, având și service. ATVRom sunt orientați doar pe vâzarea de motociclete noi (KTM, Husqvarna și mai ales CFMoto) probabil pentru că nu vor să se complice. Pe partea de KTM, GoRacing (și probabil și Mototehnica sau Moto24 în Brașov) comunică direct cu fabrica pentru piese, nu trec prin ATVRom. Răspunsurile/piesele vin în funcție de austrieci și variază mult. În același timp, fabrica probabil prioritizează cererile în intern în funcție de volumul de comenzi. Așa se întâmplă și la Ducati de ex.

Mda, și probabil mi-ar fi vândut piesele fără adaos atvscârț ăștia... Atunci n-ar mai fi răspuns deloc dacă nu-i interesează, dar e cel puțin ciudat pt că toată lumea vrea să vândă!

ideea e că-i doare-n pwlă, am mai încercat să iau de la ei niște piese de atv, am început cu nr de pe site și am primit alt nr, da la ăla altul și tot așa până ce ultimul nr primit nu răspundea nimeni... Nici în showroom nu mi-au părut săritori. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, cozmino said:

Dementor nu mai e dealer.  

In sfârșit. Nu că alții ar fi mai cu moț,dar era cazul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, David_89 a spus:

Salutare,

Vreau sa imi cumpar o motocicleta KTM noua dar nu am gasit informatii multe despre service-uri autorizate KTM in Bucuresti.

Imi poate recomanda (cineva care are motocicleta KTM noua eventual :D ) un service unde se efectueaza revizii sau alte operatiuni pe partea de service astfel incat sa nu se piarda garantia ?

ATV Rom e reprezentanta. Te duci pe la ei si le ceri lista de serviceuri autorizate unde se pot efectua reviziile in perioada de garantie a unei mobre noi. Si vezi ce-ti dau. Eu cred ca or sa-ti dea o cateva nume de serviceuri de care niciun katemist n-a auzit, dar asta e alta treaba.

Foarte ciudata chestia cu KTM, plina tara de ele, dar serviceuri autorizate oficial, oha. Siteul KTM Europa e o mizerie, niciun fel de informatii, pe Romania singura informatie e trimiterea la ATV Rom si Authentic Spirit. 

De-aia 'Onda-i 'Onda...

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, SMF a spus:

In sfârșit. Nu că alții ar fi mai cu moț,dar era cazul.

Când auzi numai denumirea te gândești bine dacă vrei să ai de-a face cu ei... 

Acum 46 minute, Speedy.K a spus:

Si vezi ce-ti dau

E bine dacă nu-ți dau _ue, măcar până îți iau banii! 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Speedy.K said:

 

Foarte ciudata chestia cu KTM, plina tara de ele, dar serviceuri autorizate oficial, oha. 

Asta pentru că lista "cu obligativități și cerințe" e extrem de stufoasă,din partea KTM Austria iar "recompensa" directă e cantitate neglijabilă.  Deși se strica in draci renumitele portocale cu zabrele,cei mai mulți posesori de KTM aleg sa facă în regie proprie lucrarile necesare și mentenanța(oricum nu e rocket science in mare măsură). Cum și preturile sunt pe măsura austriecilor,e de înțeles că nu multi posesori de KTM (care în mare parte in Romania sunt posesori de enduro/cross) sunt interesați să apeleze la serviciile unui service autorizat.Se ajunge in acest fel la o bucla de dezinteres atât din partea serviceurilor(nu doresc sa încheie acorduri oficiale cu marca austriacă) cât și din partea reprezentantelor(care oricum sunt penibile,parca doar cei disperați ii vor in "ograda" pe cei de la KTM).

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare extrem de ciudat ca un producător să nu-și oblige reprezentantul/importatorul dintr-o țară, oricât de bananieră ar fi aceasta, să aibă service și să permită cacarumbe din astea gen contracte cu terți. Și asta înțeleg că se întâmplă și la Sym. Pe de altă parte mi s-a părut neverosimil că un producător auto a externalizat garanțiile Vehiculelor noi astfel încât acestea sunt decontate dealerilor la fel ca alea care se cumpără pt sh-uri, un fel de asigurare. Clar acea firmă are interesul de a minimiza costurile fără a ține cont de imaginea mărcii și satisfacția clienților. Trăim într-o lume din ce în ce mai ciudată... 

Link to comment
Share on other sites

Sym nu e KTM, desi si KTM s-au tiganit din ce in ce mai mult spre India.

Dar da, si mie mi se pare ca pe austrieci ii doare absolut direct in plua de piata Romaneasca. Dar eu ma intreb cum face ATVRom eventuale recalluri sau garantii mai delicate.

Oricum, sunt pe cale sa imi iau o alta marca cu reprezentare slaba pe Romania si inca stau in dubii din cauza asta. Adica,.. asa ne descurajeaza sa dam bani mai multi pe o mobra noua, te trage ata mai degraba sa iti aduca Biris un sh cinstit la un pret mult mai mic decat sa ai o garantie pe care sa nu fii sigur ca ti-o poate onora vanzatorul.

Link to comment
Share on other sites

Sau alegi vânzători din afara țării. Care onoreaza totul ca la carte,inclusiv comenzi de piese mai "ciudate". Da,e o cheltuială in plus un eventual drum până la acea reprezentanta/service,dar ai siguranța că ești tratat corect și în timp util ție. Eu "colaborez" pt orice nimic,orice piesa OEM,cu dealerul din tara de unde am luat moto. Preturi mai bune decât în RO,cu tot cu transport din tara respectivă la mine casa in RO,timp de livrare "ieri",se răspunde instant la telefon sau mail/WhatsApp,se vorbește frumos și la subiect. Pt ce sa sprijin "economia românească"? Nu mersi.

 

Apropo de ATV-ROM,alți habarnisti.... Merg acum vreo 3 ani sa testez in vederea achiziției(nu pt mine,ci pt un prieten) un CAN AM. Prietenul meu îl vroia doar pt că arată cool,nah,banu' lui treaba lui. Mă documentez eu de pe net cateva zile,merg la test,și mă apuc sa "fac pe prostu' " pt a afla informațiile pe care deja le știam direct de la dealer. Are 3 roti,consuma benzina și arata frumos. Cam atâta știa băiețelul de la vanzari. Cu asemenea echipe,vorba cuiva de pe forum "le doresc faliment rapid". Mă îndoiesc că sunt ceva erudiți in conducere mai interesați de marfa pe care o vand,mai documentați si mai înclinați către client.

1 hour ago, Speedy.K said:

 

Dar da, si mie mi se pare ca pe austrieci ii doare absolut direct in plua de piata Romaneasca. Dar eu ma intreb cum face ATVRom eventuale recalluri sau garantii mai delicate.

 

1)ii doare la banana pt că nu contează Romania în ecuația finală nici în raport cu numărul de vânzări nici cu serviciile post vânzare. 

 

2)recall la KTM? mă faci să rad. O sa facă aia recall pt chestii cunoscute când se va termina Red Bull-ul la fabrica.  Dar punctual,garanție mai delicată nu exista. Exista doar garanție și interesul vânzătorului sa rezolve problema. Adică,sa te ferească sfântul sa ai vreo problema după ce ai luat de la ATV ROM. O sa stai mult și bine până se va rezolva.

Edited by SMF
Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, SMF a spus:

Sau alegi vânzători din afara țării. Care onoreaza totul ca la carte,inclusiv comenzi de piese mai "ciudate". Da,e o cheltuială in plus un eventual drum până la acea reprezentanta/service,dar ai siguranța că ești tratat corect și în timp util ție.

 

Pt o revizie te duci în afara țării?!? Dacă stai prin BH, AR, TM poate, altfel nu e o soluție viabilă. Dacă locuiesc/utilizez 🏍️ la București ce înseamnă, ca timp și bani, să o duc în Ungaria pt garanție? :moron: Că și dacă acea garanție acoperă transportul vehiculului imobilizat o face decât până la cel mai apropiat dealer, și nu acoperă și returul bunului reparat. 

Acum 6 ore, SMF a spus:

Are 3 roti,consuma benzina și arata frumos. Cam atâta știa băiețelul de la vanzari

 

Dacă știa nr corect de roți e ok. 

Link to comment
Share on other sites

Ani de zile au esuat mai toate businessurile facute de oameni pasionati, din cauza lipsei de clienti. Au ramas in picioare doar astia care si-au diversivicat portofoliul atat de tare, incat nu mai au nicio identitate. 

Ca tot spuneti de atvrom, aia au mai multe "pe raft" decat un magazin alimentar :D, ce te astepti de la "vanzatorii" aia sa stie detalii? Nici de la vanzatoru din Profi, n-ai pretentia sa-ti stie mai multe informati despre un produs, decat eventual existenta lui si raftul pe care se afla... Vrei mai mult, pui mana si citesti singur eticheta.

 

Cu garantiile la fel...poti vinde daca trimiti niste poze cu service-ul tau, un atestat de mecanic si platesti taxa de dealer. Poate poate "ai ghinionul" sa-ti cheme mecanicul la un training de calificare 1 sapt la vreun centru. Si cam astea sunt conditile sa vinzi multe marci de moto in ziua de azi.

 

Apoi se mira lumea ca e plin de BMW-uri cu 2 roti...macar bavarezii mai au strop de neamt in ei

Link to comment
Share on other sites

In ro, service KTM la GO Racing sau Mototehnica in Bucuresti. Moto 24 in Brasov. Si cam atat. Posibil sa mai fie pe zona de vest ceva service partener la Cluj.

ATH MOTO este importator oficial KTM in RO, impreuna cu ATVROM. KTM se poate cumpara si de la Moto24,Motoemotion Bucuresti, Motomus. 

Motomus are acum niste preturi reduse la unele modele-1290 SAS 16400 euro, de la 18300. 

De vreo 5 luni stau pe niste grupuri de FB din Europa, dedicate KTM. Este jale cu serviciile post vanzare, si asta in tari spalate, nu la noi. Livrarile la accesorii powerparts, intarziate cu lunile. Apoi probleme, de la chestii minore-sa 1290 SAS care nu ramane pe pozitia reglata sus-cade, ce inca nu a fost recunoscuta oficial sau facut un recall-dupa un an,  moto care pierd antigelul de cum ies din fabrica, probleme pornire intr un cilindru , baterie slaba de noua, si povestea poate continua. Cel mai mult ma amuza reactia celor care au dat banii, Eh, se intampla. Eh, trag de dealer sa rezolve. 

As fi tare curios cum se rezolva la noi, daca patesti asa ceva.

Recunosc, imi place 1290 le, ma tenteaza, dar stau cu frana de mana trasa tocmai fiindca nu exista RESPONSABILIZAREA VANZATORULUI pentru servicii post-garantie. Practic dai porcoiul de bani, si apoi te trimit la altii. Care aia altii, se lupta cu KTM. CU interes limitat, ca nu ei au incasat cash ul gros.  Da, de Mototehnica numa de bine-am si trecut pe la ei in trecut, de GO racing iar am auzit numai de bine. Dar totusi...

Sa ma contrazica cine a trecut recent prin experienta ktm. :)

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ENEOS said:

 

Pt o revizie te duci în afara țării?!? Dacă stai prin BH, AR, TM poate, altfel nu e o soluție viabilă. Dacă locuiesc/utilizez 🏍️ la București ce înseamnă, ca timp și bani, să o duc în Ungaria pt garanție? :moron: 

De oriunde ai fi,consider că pt binele tau,pt liniștea ta și pt garanția că problema se rezolva merita acei bani pe care ii dai in plus(și timpul pierdut bineînțeles) pe drum tur-retur. In cei 2/3 ani de garanție sigur nu investești mai mult de un drum. Dar știi sigur că se rezolva bine și în timp util. Decât să o duci in RO(dacă ești din București pierzi câteva ore doar de dus și adus,dar dacă ești din Bacău sa zicem,oricum pierzi timp pe drumuri) unde "ai garanția" că îți vei ridica mobra cu problemele rezolvate(daca se sinchisesc cei din service sa rezolve evident) după niște timpi de așteptare egali cu durata unui mini-razboi civil.

36 minutes ago, Adrian M. said:

In ro, service KTM la GO Racing sau Mototehnica in Bucuresti. Moto 24 in Brasov. Si cam atat. Posibil sa mai fie pe zona de vest ceva service partener la Cluj.

 

Sa ma contrazica cine a trecut recent prin experienta ktm. :)

 

La Cluj nu este. 

 

Eu am avut doar experiențe super plăcute,rezolvate "instant" cu un dealer KTM din alta tara(Slovacia). Trimis pe mail problema,primit răspuns cu modul de soluționare,făcut programare,dus motorul pe remorca,rezolvat problema în aceeași zi(așteptau cu elevatorul gol sosirea mea,deși service-ul era plin de moto la reparat). Asta prima data. A doua data,trimis pe mail problema,dealerul a comandat piesa de care aveam nevoie (stricată în garanție), piesa a ajuns la ei in 3 zile lucrătoare, au trimis prin curier piesa pe costul lor,in 6 zile lucrătoare de la mailul trimis aveam problema rezolvată.

Edited by SMF
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, SMF a spus:

De oriunde ai fi,consider că pt binele tau,pt liniștea ta și pt garanția că problema se rezolva merita acei bani pe care ii dai in plus(și timpul pierdut bineînțeles) pe drum tur-retur. In cei 2/3 ani de garanție sigur nu investești mai mult de un drum. Dar știi sigur că se rezolva bine și în timp util. Decât să o duci in RO(dacă ești din București pierzi câteva ore doar de dus și adus,dar dacă ești din Bacău sa zicem,oricum pierzi timp pe drumuri) unde "ai garanția" că îți vei ridica mobra cu problemele rezolvate(daca se sinchisesc cei din service sa rezolve evident) după niște timpi de așteptare egali cu durata unui mini-razboi civil.

La Cluj nu este. 

 

Eu am avut doar experiențe super plăcute,rezolvate "instant" cu un dealer KTM din alta tara(Slovacia). Trimis pe mail problema,primit răspuns cu modul de soluționare,făcut programare,dus motorul pe remorca,rezolvat problema în aceeași zi(așteptau cu elevatorul gol sosirea mea,deși service-ul era plin de moto la reparat). Asta prima data. A doua data,trimis pe mail problema,dealerul a comandat piesa de care aveam nevoie (stricată în garanție), piesa a ajuns la ei in 3 zile lucrătoare, au trimis prin curier piesa pe costul lor,in 6 zile lucrătoare de la mailul trimis aveam problema rezolvată.

 

I-as da foc motocicletei daca trebuie sa fac asta. Eu imi cumpar nou cu garantie, ca sa nu pierd vremea si sa pot sa-mi vad de treaba, treaba care sponsorizeaza hobby-ul si care imi aduce posibilitatea de a cumpara.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Te cred și îți înțeleg punctul de vedere. Dar în mod realist,in afara de cei aflați in zonele limitrofe Bucureștiului și Brașovului,restul eventualilor posesori de moto noua din restul tarii sunt "expusi" oricum pierderii de vreme cu drumul până la dealer și înapoi. Iar când mai pui și riscul sa ramai fara motor luni bune pt că dealerii din RO sunt renumiți că rezolva problemele în garanție cu viteza melcului,parca nu mai suna așa rău să faci 500km in plus sa zicem pt a ajunge la un dealer din afara țării. 

 

Eu personal consider că oricum pierzi o zi că sa duci o mobra stricată în orașul tău să zicem sau pe aproape. Deci o zi de concediu. Că mai pierzi încă una in plus(că doar nu duci motorul in Spania la dealer) nu consider sa fie capăt de țară. Mai ales cand,ducandu-l in RO la dealer,ai toate șansele să rămâi FARA MOTOR o perioada muuult mai lunga. Și atunci,degeaba muncești să-ți întreții hobbyul,că ramai mai mult de 2 zile in mod cert fara hobby efectiv.

Edited by SMF
Link to comment
Share on other sites

 Salutare!

Din iulie 2021 GO RACING este singurul service autorizat KTM din București. Începând din februarie 2022 va așteptăm la noul sediu dedicat  motocicletelor Ktm, cu cei mai vechi mecanici specializați și acreditați ktm în acest brand. Acoperim toate serviciile de service, diagnoza, garanții și recall uri. De asemenea se va publica pe site-ul  importatorului lista cu service autorizate KTM în cel mai scurt timp.

Pt programări și informații 0761320240

WhatsApp Image 2022-01-15 at 08.26.43.jpeg

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

On 1/13/2022 at 9:17 AM, Adrian M. said:

In ro, service KTM la GO Racing sau Mototehnica in Bucuresti. Moto 24 in Brasov. Si cam atat. Posibil sa mai fie pe zona de vest ceva service partener la Cluj.

ATH MOTO este importator oficial KTM in RO, impreuna cu ATVROM. KTM se poate cumpara si de la Moto24,Motoemotion Bucuresti, Motomus. 

Motomus are acum niste preturi reduse la unele modele-1290 SAS 16400 euro, de la 18300. 

De vreo 5 luni stau pe niste grupuri de FB din Europa, dedicate KTM. Este jale cu serviciile post vanzare, si asta in tari spalate, nu la noi. Livrarile la accesorii powerparts, intarziate cu lunile. Apoi probleme, de la chestii minore-sa 1290 SAS care nu ramane pe pozitia reglata sus-cade, ce inca nu a fost recunoscuta oficial sau facut un recall-dupa un an,  moto care pierd antigelul de cum ies din fabrica, probleme pornire intr un cilindru , baterie slaba de noua, si povestea poate continua. Cel mai mult ma amuza reactia celor care au dat banii, Eh, se intampla. Eh, trag de dealer sa rezolve. 

As fi tare curios cum se rezolva la noi, daca patesti asa ceva.

Recunosc, imi place 1290 le, ma tenteaza, dar stau cu frana de mana trasa tocmai fiindca nu exista RESPONSABILIZAREA VANZATORULUI pentru servicii post-garantie. Practic dai porcoiul de bani, si apoi te trimit la altii. Care aia altii, se lupta cu KTM. CU interes limitat, ca nu ei au incasat cash ul gros.  Da, de Mototehnica numa de bine-am si trecut pe la ei in trecut, de GO racing iar am auzit numai de bine. Dar totusi...

Sa ma contrazica cine a trecut recent prin experienta ktm. :)

 

La Cluj-Napoca sunt 2 service-uri Ktm,

Motoplay Floresti si Masterbike Cluj-Napoca, Exista Diagnoza si la Motomus.

La Sibiu este la Profi Moto Shop 

La Odorheiu Secuiesc la Nordica Moto,

La Timișoara la Atvrom Timișoara,

La Brașov la Moto24,

La București la GoRacing,

Se cauta activ parteneriate si pe zona de Moldova si pe zona de Sud

Sa nu uitam ca noul importator Ktm este importator doar de jumătate de an.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, ReadyToRace a spus:

noul importator Ktm este importator doar de jumătate de an

Și cine este acest nou importator? Just for the record. 

Personal mă interesează modalitatea prin care un om simplu, sau eventual o firmă revânzătoare, poate achiziționa piese de schimb originale pt această marcă. De la dealeri, de la importator? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...