adrianm Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Cei care o ardeti in balarii cum ca China n-are R&D ca n-au noutati sau inovatii si doar copiaza habar nu aveti de capul vostru, sinteti impotmoliti in niste clisee vechi de 50 de ani, clisee inventate de Vestul idiot (din care spre rusinea noastra facem parte) pt a-si ascunde impotenta, prostia si ticalosia. Aia nescosi in lume care nici nu aveti posibilitatea sa stati oleaca in China macar cititi ce scrie Dan Tomozei. Cititi si va ingroziti. https://dantomozei.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 (editat) Acum 16 minute, adrianm a spus: Cei care o ardeti in balarii cum ca China n-are R&D ca n-au noutati sau inovatii si doar copiaza habar nu aveti de capul vostru, sinteti impotmoliti in niste clisee vechi de 50 de ani, clisee inventate de Vestul idiot (din care spre rusinea noastra facem parte) pt a-si ascunde impotenta, prostia si ticalosia. Aia nescosi in lume care nici nu aveti posibilitatea sa stati oleaca in China macar cititi ce scrie Dan Tomozei. Cititi si va ingroziti. https://dantomozei.ro/ Pe langa high-tech, China mai inseamna si copiat in draci, 0 etica, butoaie de apa in pilonii cladirilor. Cine va vrea sa isi ia pocnitoarea chinezeasca, si-o va lua oricum. Ce mai omit sa spuna fanii pocnitorilor este ca de fapt pretul real nu este chiar asa de scazut cum este prezentat. Ele sunt vandute in pierdere (exact cum a facut si CF Moto) ca sa prinda segment din piata. Fac asta pentru ca isi permit financiar o buna perioada. Deci daca ai socoti pretul real + componentele relativ indoilenice de pe ele...o sa iti dai seama ca de fapt nu este unicornul chiar asa de roz. Editat Decembrie 13, 2023 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 54 minutes ago, Ruginel said: Pe langa high-tech, China mai inseamna si copiat in draci, 0 etica, butoaie de apa in pilonii cladirilor. Cine va vrea sa isi ia pocnitoarea chinezeasca, si-o va lua oricum. Ce mai omit sa spuna fanii pocnitorilor este ca de fapt pretul real nu este chiar asa de scazut cum este prezentat. Ele sunt vandute in pierdere (exact cum a facut si CF Moto) ca sa prinda segment din piata. Fac asta pentru ca isi permit financiar o buna perioada. Deci daca ai socoti pretul real + componentele relativ indoilenice de pe ele...o sa iti dai seama ca de fapt nu este unicornul chiar asa de roz. Absolut. Mi se pare amuzant că până și în clipul de mai sus spun americanii că furca aia măreață de pe Kove este copiată după un model de la Showa. 1 hour ago, adrianm said: Cei care o ardeti in balarii cum ca China n-are R&D ca n-au noutati sau inovatii si doar copiaza habar nu aveti de capul vostru, sinteti impotmoliti in niste clisee vechi de 50 de ani, clisee inventate de Vestul idiot (din care spre rusinea noastra facem parte) pt a-si ascunde impotenta, prostia si ticalosia. Aia nescosi in lume care nici nu aveti posibilitatea sa stati oleaca in China macar cititi ce scrie Dan Tomozei. Cititi si va ingroziti. https://dantomozei.ro/ Dacă e cineva îndoctrinat și supărat pe societatea în care trăiește, ăla ești chiar matale. Te-am văzut și pe alte topic-uri, nu vreau să intru în polemici triste. Spun doar ceea ce am mai spus: Kove asta (sau orice altă motocicletă chinezească) nu vine cu nimic - absolut nimic nou sau nemaivăzut pe alte modele europene sau japoneze. Este doar mai ieftină. Nu contorizez aici faptul că "este mai ușoară" datorită faptului că folosesc mai mult aluminiu în construcție. Asta nu este noutate sau inovație, ci o variație pe aceeași temă. 2 hours ago, Adrian Gabor (Wolverine) said: Eu vreau parbriz si faruri led din secolul asta, din fabrica nu sa stau sa pun kit-uri de rally si alte piese pe alte mobre, iar la 8000€ fata de 11-13.000€ cat te duce un 690/701 modificat, cred ca e o diferenta considerabila de pret. Ai dreptate. Dar nu faci decât să confirmi că ești interesat să cumperi ceea ce-ți vinde chinezul: preț 690/701 sunt platforme deja vechi, doar rafinate în ultimul deceniu. Asta este un lucru bun și rău înb același timp. Apoi te asigur că cei care au nevoie de far led la enduro și kit de rally reprezintă o (foarte) mică minoritate din clientela moto - cel puțin din Europa, unde cam toate motocicletele, indiferent de model și categorie, își fac marea majoritate a kilometrilor pe asfalt. Dar na, ne place să ne luăm GSA, KTM Adv și MTS Rally ca să dăm o tură până la munte (pe asfalt), să intrăm câțiva km pe un forestier bine bătut și să ne întoarcem acasă (tot pe asfalt) cu mândria unei aventuri. [nu mă refer aici la tine, ci la clientela generică a motocicletelor "adv" sau "enduro touring"] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Dacă e cineva îndoctrinat și supărat pe societatea în care trăiește, ăla ești chiar matale. Te-am văzut și pe alte topic-uri, nu vreau să intru în polemici triste. Spun doar ceea ce am mai spus: Kove asta (sau orice altă motocicletă chinezească) nu vine cu nimic - absolut nimic nou sau nemaivăzut pe alte modele europene sau japoneze. Este doar mai ieftină. Nu contorizez aici faptul că "este mai ușoară" datorită faptului că folosesc mai mult aluminiu în construcție. Asta nu este noutate sau inovație, ci o variație pe aceeași temă. Eu spun doar ca trebuie sa ne revenim de la identitatea de gen si alte cacaturi vestice, de la trufia ca sintem miezul, de la a plati pt imagine, sa revenim la adevaratele valori: cati bani , atata peste! Centrul lumii s-a mutat in China pe sestache fix pe baza presupunerii dniilor voastre ca sinteti miezul erendiului si al inovatiei. Printr-o intamplare l-am cunoscut pe Olivier Jacques presedintele APsystems (al doilea producator de microinvertoare dupa Enphase) Ambele firme au inceput in Silicon Valley insa APsystems s-a mutat in China pentru oportunitatile de R&D si creiere la discretie. Rezultatul: fac cele mai evoluate si tehnologizate microinvertoare, mult peste toata concurenta. Si asta fara sa copieze nimic de nicaieri (nici macar teoria matematica ce sta la baza). Daca Europa are vreun cuvant la faza asta ei bine da, impunerea unor restrictii privind o duzina de metode de a le opri pt a evita "islanding" (sanchi!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Adevar graiesc voua: dati saracilor tot ce aveti si cumparati-va chinezarii! Ieftine si bune, pentru tot saracu'. @PzKpfW, iti racesti gura de pomana, ca si pe topicul cu buleftricele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Acum 2 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: Uite aici, tragi singur concluziile. Eu vreau parbriz si faruri led din secolul asta, din fabrica nu sa stau sa pun kit-uri de rally si alte piese pe alte mobre, iar la 8000€ fata de 11-13.000€ cat te duce un 690/701 modificat, cred ca e o diferenta considerabila de pret. Imi pare rau, dar cand a zis ca suspensia de pe 701 sux si aia de pe Kove e super, am oprit filmulteul si mi-am vazut de treaba ca imi pierdeam vremea degaba. Trebuia sa opresc de cand zicea ca motorul de pe 701 e prea puternic si te sperie, de zici ca acceleraza singur. Dar am zis hai sa ma mai uit putin Eu vreau motor, frane, suspensie, o mobra pe care sa ma pot baza cativa ani si pe care sa nu o vand cu 20% din cat am luat-o cand i-o veni vremea (daca mai ai ce vinde), sa am unde o duce la service, sa am piese pt ea, sa nu desfac juma de motor sa schimb filtrul de aer etc. Si sunt dispus sa platesc 20-30% extra la achizitie ca sa nu ii platesc dupa aia. Daca tu preferi parbriz stock si far cu led peste lucrurile astea si cu asta te-a agatat chinezu, cred ca avem puncte de vedere total opuse si cautam cu totul alceva de la mobrele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 1 oră în urmă, adrianm a spus: Eu spun doar ca trebuie sa ne revenim de la identitatea de gen si alte cacaturi vestice, de la trufia ca sintem miezul, de la a plati pt imagine, sa revenim la adevaratele valori: cati bani , atata peste! Centrul lumii s-a mutat in China pe sestache fix pe baza presupunerii dniilor voastre ca sinteti miezul erendiului si al inovatiei. Printr-o intamplare l-am cunoscut pe Olivier Jacques presedintele APsystems (al doilea producator de microinvertoare dupa Enphase) Ambele firme au inceput in Silicon Valley insa APsystems s-a mutat in China pentru oportunitatile de R&D si creiere la discretie. Rezultatul: fac cele mai evoluate si tehnologizate microinvertoare, mult peste toata concurenta. Si asta fara sa copieze nimic de nicaieri (nici macar teoria matematica ce sta la baza). Daca Europa are vreun cuvant la faza asta ei bine da, impunerea unor restrictii privind o duzina de metode de a le opri pt a evita "islanding" (sanchi!) Pai da, europenii si japonezii cam sunt miezul cand vine vorba de domeniul moto. Exemplu de europeni care sunt miezul din dodoasca? Ducati. Au acum pe linia de asamblare Ducati Hypermotard 698, pretul mi se pare chiar de bun simt (13,000 USD) avand in vedere cantitatea de tehnologie si performantele cu care vine motocicleta aia, cu aproape 80 cp si 150 kg la gol. Chinezii nu fac nimic notabil, doar copiaza. Pana si CF Moto sunt facute pe platforme Kawasaki sau KTM. Efectiv nimic nou sau inovativ. Exemplu: am luat in test drive un Brixton Cromwell 1200 de la Bike Hill. IDENTIC cu Triumph Bonneville 1200. Identic in TOATE aspectele sale, forma, greutate, putere, valori de cuplu si de putere. Dar hei, au pret mai mic cu 2-3 mii eur fata de britanici. M-am uitat si eu la videoul de care pomenea @Cap0ne si am vazut comentariul acesta: "I have 150 miles on my Kove in all kinds of conditions. Singletrack, whooped out OHV trails, gravel roads, and some pavement. I’ve spent a few hours riding stock 690’s and this Kove is so much more confidence inspiring when the tires touch the dirt. Yes it’s low on power but with the aggressive way I ride, less power is better. I have yet to get arm pump or whisky throttle" AHAHAHAHAHAHAHA Nu ai cum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 1 hour ago, PzKpfW said: Absolut. Mi se pare amuzant că până și în clipul de mai sus spun americanii că furca aia măreață de pe Kove este copiată după un model de la Showa. Dacă e cineva îndoctrinat și supărat pe societatea în care trăiește, ăla ești chiar matale. Te-am văzut și pe alte topic-uri, nu vreau să intru în polemici triste. Spun doar ceea ce am mai spus: Kove asta (sau orice altă motocicletă chinezească) nu vine cu nimic - absolut nimic nou sau nemaivăzut pe alte modele europene sau japoneze. Este doar mai ieftină. Nu contorizez aici faptul că "este mai ușoară" datorită faptului că folosesc mai mult aluminiu în construcție. Asta nu este noutate sau inovație, ci o variație pe aceeași temă. Ai dreptate. Dar nu faci decât să confirmi că ești interesat să cumperi ceea ce-ți vinde chinezul: preț 690/701 sunt platforme deja vechi, doar rafinate în ultimul deceniu. Asta este un lucru bun și rău înb același timp. Apoi te asigur că cei care au nevoie de far led la enduro și kit de rally reprezintă o (foarte) mică minoritate din clientela moto - cel puțin din Europa, unde cam toate motocicletele, indiferent de model și categorie, își fac marea majoritate a kilometrilor pe asfalt. Dar na, ne place să ne luăm GSA, KTM Adv și MTS Rally ca să dăm o tură până la munte (pe asfalt), să intrăm câțiva km pe un forestier bine bătut și să ne întoarcem acasă (tot pe asfalt) cu mândria unei aventuri. [nu mă refer aici la tine, ci la clientela generică a motocicletelor "adv" sau "enduro touring"] Nu pret in primul rand, doar in al doilea rand, ci un produs inexistent in piata pana acum. Il aleg ca pret pentru ca Fanticul e cam scump la 16.500€ ca sa risc, insa daca oricare dintre Honda, Suzuki, Kawasaki sau Yamaha ar fi scos un 450 Rally pana in 12-13000€ l-as fi ales in detrimentul chinezului. Pt skill-ul si confortul meu GSA-ul si celelalte adv de peste 200Kg fie ele si cu roata de 21, fix pt ce ai enumerat tu sunt. Ca te poti da cu ele si mai hard, e una, dar sa si vrei e alta. Eu n-am avut de ales dupa ce am luat Tenere si a trebuit sa-mi testez limitele ca sa stiu ce am nevoie pe viitor. Mi-a ajuns dupa ce am ridicat-o de cateva ori… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 1 hour ago, adrianm said: Ambele firme au inceput in Silicon Valley insa APsystems s-a mutat in China pentru oportunitatile de R&D si creiere la discretie. Vorbești despre producători de hardware americani care au delocalizat în China din motive de costuri? Se întâmplă de zeci de ani. Exemple de firme chinezești care să se fi afirmat prin dezvoltări proprii, sunt? În același sens: americanii vor să controleze tehnologiile care ajung pe mâna chinezilor (vezi Nvidia) de proști? Chinezii vor să pună mâna pe Taiwan din orgoliu naționalist? 24 minutes ago, Adrian Gabor (Wolverine) said: Nu pret in primul rand, doar in al doilea rand, ci un produs inexistent in piata pana acum. Il aleg ca pret pentru ca Fanticul e cam scump la 16.500€ ca sa risc, insa daca oricare dintre Honda, Suzuki, Kawasaki sau Yamaha ar fi scos un 450 Rally pana in 12-13000€ l-as fi ales in detrimentul chinezului. Nișa este foarte limitată pentru un astfel de model, enduro mare/rally. În Europa în general nu ai unde să te dai cu ea. Chiar dacă vrei ceva endureală mai serioasă, ai nevoie să poată face și asfalt într-un mod decent până la și de la coclauri. De-asta toate modelele din gamă se învârt pe la 700-800cc (T7, 790/890 Adv R, Touareg, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 7 minutes ago, PzKpfW said: Vorbești despre producători de hardware americani care au delocalizat în China din motive de costuri? Se întâmplă de zeci de ani. Exemple de firme chinezești care să se fi afirmat prin dezvoltări proprii, sunt? În același sens: americanii vor să controleze tehnologiile care ajung pe mâna chinezilor (vezi Nvidia) de proști? Chinezii vor să pună mâna pe Taiwan din orgoliu naționalist? Nișa este foarte limitată pentru un astfel de model, enduro mare/rally. În Europa în general nu ai unde să te dai cu ea. Chiar dacă vrei ceva endureală mai serioasă, ai nevoie să poată face și asfalt într-un mod decent până la și de la coclauri. De-asta toate modelele din gamă se învârt pe la 700-800cc (T7, 790/890 Adv R, Touareg, etc.). Este limitata, intr-adevar, insa am facut genul asta de drumuri cu Honda CRF250L Rally, usor underpowered pe strada, in rest nimic de reprosat ca prima motocicleta si in off-road. Orice monocilindru de la 450 la 700 rezolva si “problema” aia si mergi decent si pe asfalt cu protectia aferenta la vant. Nu am nevoie de +200Kg si +75 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Acum 16 minute, PzKpfW a spus: americani care au delocalizat în China din motive de costuri? Exemple de firme chinezești care să se fi afirmat prin dezvoltări proprii, sunt? Esti prea intzafoiat ca sa-ti explic ca aia de la APsystems au delocalizat (plm ce va mai place limba asta de lemn a multinationalei) acasa in China. Si ca R&D ul de silicon valley e doar ca da bine la fraierii care inca mai cred ca miezul e in US&A. Yadea, Niu iti spun ceva? Haojue cu 1.2 milioane doar sub marca proprie (ca ei fac motocicletele Suzuki destinate pietei europene) samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 13, 2023 Autor Share Postat Decembrie 13, 2023 (editat) 1 oră în urmă, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: Nu pret in primul rand, doar in al doilea rand, ci un produs inexistent in piata pana acum. Il aleg ca pret pentru ca Fanticul e cam scump la 16.500€ ca sa risc, insa daca oricare dintre Honda, Suzuki, Kawasaki sau Yamaha ar fi scos un 450 Rally pana in 12-13000€ l-as fi ales in detrimentul chinezului. Pt skill-ul si confortul meu GSA-ul si celelalte adv de peste 200Kg fie ele si cu roata de 21, fix pt ce ai enumerat tu sunt. Ca te poti da cu ele si mai hard, e una, dar sa si vrei e alta. Eu n-am avut de ales dupa ce am luat Tenere si a trebuit sa-mi testez limitele ca sa stiu ce am nevoie pe viitor. Mi-a ajuns dupa ce am ridicat-o de cateva ori… Cred ca iti bati gura degeaba, adica nu prea ai cu cine discuta. Am o senzatie, de loc vaga ca cei cu care discuti tu aici in contradictoriu, au vazut poze ca cele postate de tine doar pe net, altfel nu bateau campii.[vezi ca topcase-ul ala nu prea se potriveste in peisaj] Ce sa-i faci, ca in orice domeniu cine face chestii stie, cine nu, e expert de tastatura. BTW ultramegameseriasii de la KTM au trecut la atac, vezi ca am postat pe topicul aferent versiunea lor de rally de 400cmc pentru ca nu se cere si nu e nevoie, disponibila de abia din 2025 si o sa vedem la cate kg. Si nu vreau sa ma iau de KTM, ca sunt printre putinii europeni care isi mai bat capul sa faca chestii, dar cumva s-au culcat pe-o ureche stiind ca nu au cu cine sa se bata. Editat Decembrie 13, 2023 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 7 minutes ago, ERU said: Cred ca iti bati gura degeaba, adica nu prea ai cu cine discuta. Am o senzatie, de loc vaga ca cei cu care discuti tu aici in contradictoriu, au vazut poze ca cele postate de tine doar pe net, altfel nu bateau campii.[vezi ca topcase-ul ala nu prea se potriveste in peisaj] Ce sa-i faci, ca in orice domeniu cine face chestii stie, cine nu, e expert de tastatura. BTW ultramegameseriasii de la KTM au trecut la atac, vezi ca am postat pe topicul aferent versiunea lor de rally de 400cmc pentru ca nu se cere si nu e nevoie, disponibila de abia din 2025 si o sa vedem la cate kg. Si nu vreau sa ma iau de KTM, ca sunt printre putinii europeni care isi mai bat capul sa faca chestii, dar cumva s-au culcat pe-o ureche stiind ca nu au cu cine sa se bata. Si astea in doar 10.000Km. Hahaha, toata lumea a ras de “cufarul” meu, dar cate am carat in el. In plus, fiind cel mai “greu” din grupul de “enduristi” intrebam mereu daca e traseu de “cufar” sau nu ca deja stiam ce nu pot pe Tenere. Dar am iesit mereu cu oameni faini care, fiind si mai experimentati decat mine, m-au ajutat in zonele mai dificile sa trec mobra. Un X Challenge, desi cu saua mai inalta, mi se parea fulg in off pe langa a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 (editat) 1 hour ago, adrianm said: Yadea, Niu iti spun ceva? Haojue cu 1.2 milioane doar sub marca proprie (ca ei fac asamblează motocicletele Suzuki destinate pietei europene) samd De primii nu știam nimic. Pare o marcă de succes în domeniul trotinetelor și bicicletelor electrice (?!). Ceilalți au format o companie mixtă cu Suzuki pentru asamblarea de motociclete pentru piața locală. Nu sunt singurii: KTM, Honda și (în curând) Yamaha au și ei așa ceva. Nu am nicio informație cum că modele pentru Europa s-ar asambla acolo; dacă mergi în showroom la Suzuki vei vedea doar "Made in Japan" pe cadre. Dacă ai tu informații concrete, detaliază. Oricum ar fi, chiar nu pricep ce treabă au toate astea cu inovația și dezvoltarea? Editat Decembrie 13, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 @adrianm, @ERU, ce motociclete chinezesti aveti? Intreb pentru ca nu prea ma pricep, acu' fac scoala si as vrea sa imi cumpar ceva serios, nu junghiuri japoneze sau europene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Acum 2 ore, ERU a spus: Cred ca iti bati gura degeaba, adica nu prea ai cu cine discuta. Am o senzatie, de loc vaga ca cei cu care discuti tu aici in contradictoriu, au vazut poze ca cele postate de tine doar pe net, altfel nu bateau campii.[vezi ca topcase-ul ala nu prea se potriveste in peisaj] Ce sa-i faci, ca in orice domeniu cine face chestii stie, cine nu, e expert de tastatura. BTW ultramegameseriasii de la KTM au trecut la atac, vezi ca am postat pe topicul aferent versiunea lor de rally de 400cmc pentru ca nu se cere si nu e nevoie, disponibila de abia din 2025 si o sa vedem la cate kg. Si nu vreau sa ma iau de KTM, ca sunt printre putinii europeni care isi mai bat capul sa faca chestii, dar cumva s-au culcat pe-o ureche stiind ca nu au cu cine sa se bata. Calmeaza-te, nu toti cei care nu-ti impartasesc parerea sunt prosti. Dar o sa vedem la anul la 4v cate 450 rally o sa fie la start. Daca sunt ca de obicei un crf, un swm si restul exc si 690 aia e, toti participantii la rally raid sunt rasisti. Iar ktm pare ca pune roti cu spite si niste plastice noi pe 390, nimic foarte interesant. Bine, cui ii plac plasticele alea noi care par oarecum rally o sa arunce cu banii, si probabil pe asta mizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 13, 2023 Share Postat Decembrie 13, 2023 Monocilindrul de 600-700 rămâne regele. 450 e doar pentru că asta e limita în Dakar. Dacă pe cilindreea asta se experimentează, tot e bine că e și o variantă cu adevărat "ready to race" și pentru public. În afară de Kove 450 și CRF 250 Rally. Restul nu prea sunt făcute de drum lung. 30 litri gaz, foarte bine distribuiți pe cadrul motocicletei nu-s de colo. Chiar 30 de litri îmi intrau și în rezervorul de Supertenere 750. Mă duceam bine cu autonomia spre 600 de kilometri. Mergeam adeseori cum cineva cu Pegaso. Care era și mai gurmand puțin. Alimenta de 3 ori până îmi intra mie pe rezervă. Zicea cineva că nu e nimic nou sub soare la mobra asta. Dar nu asta contează. Contează ansamblul. Chinezii au reușit să combine soluții bune și le-a rezultat ceva care e competitiv și la un preț ok. Stați cuminți că nimeni nu vinde în pierdere. La clientul final ajunge prețul tuturor factorilor care au contribuit la acel produs. Prețul de producție la foarte multe vehicule e pe la sfert, o treime din prețul de vânzare. Percepția asta indusă mai ales de capitalism cum că cutare firmă a pierdut milioane de dolari pentru că a vândut mai puțin într-o perioadă de timp, e total greșită. Nu trebuie să îți plăcut foarte mult matematica, dar nu pierde nimeni nimic ci doar câștigă mai puțin. Kove are de unde jongla cu prețurile, pentru că a furat, a copiat și are în cămară cele mai bune și ieftine materii prime. Bravo lor. Noi vedem totul din perspectiva europeanului împovărat cu zeci de taxe. Ce să mai zicem de tva? O mizerie cu care ne-am obișnuit prin care ni se bagă cu japca mâna în buzunar. Restul lumii e altfel, iar Europa nu e buricul pământului cel puțin dpdv motociclism de adventure, dual sport și în general off-road. D-aia Kove a vândut prima dată în America și în Europa se focusează pe țările care într-adevăr semnifică ceva dpdv motociclism. La noi e încă la stadiul de fițe și bășini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 (editat) 7 hours ago, vis-a-vis said: Monocilindrul de 600-700 rămâne regele. 450 e doar pentru că asta e limita în Dakar. Dacă pe cilindreea asta se experimentează, tot e bine că e și o variantă cu adevărat "ready to race" și pentru public. În afară de Kove 450 și CRF 250 Rally. Restul nu prea sunt făcute de drum lung. 30 litri gaz, foarte bine distribuiți pe cadrul motocicletei nu-s de colo. Chiar 30 de litri îmi intrau și în rezervorul de Supertenere 750. Mă duceam bine cu autonomia spre 600 de kilometri. Mergeam adeseori cum cineva cu Pegaso. Care era și mai gurmand puțin. Alimenta de 3 ori până îmi intra mie pe rezervă. Zicea cineva că nu e nimic nou sub soare la mobra asta. Dar nu asta contează. Contează ansamblul. Chinezii au reușit să combine soluții bune și le-a rezultat ceva care e competitiv și la un preț ok. Stați cuminți că nimeni nu vinde în pierdere. La clientul final ajunge prețul tuturor factorilor care au contribuit la acel produs. Prețul de producție la foarte multe vehicule e pe la sfert, o treime din prețul de vânzare. Percepția asta indusă mai ales de capitalism cum că cutare firmă a pierdut milioane de dolari pentru că a vândut mai puțin într-o perioadă de timp, e total greșită. Nu trebuie să îți plăcut foarte mult matematica, dar nu pierde nimeni nimic ci doar câștigă mai puțin. Kove are de unde jongla cu prețurile, pentru că a furat, a copiat și are în cămară cele mai bune și ieftine materii prime. Bravo lor. Noi vedem totul din perspectiva europeanului împovărat cu zeci de taxe. Ce să mai zicem de tva? O mizerie cu care ne-am obișnuit prin care ni se bagă cu japca mâna în buzunar. Restul lumii e altfel, iar Europa nu e buricul pământului cel puțin dpdv motociclism de adventure, dual sport și în general off-road. D-aia Kove a vândut prima dată în America și în Europa se focusează pe țările care într-adevăr semnifică ceva dpdv motociclism. La noi e încă la stadiul de fițe și bășini. Exact de aceeasi parere sunt si eu. Similar cu imobiliarele unde dezvoltatorii au profit de 100-150% pe unitate vanduta, asa cred ca se intampla si in piata auto-moto, unde au cel putin 40-50%, iar unii se indreapta spre 70% profit pe unitate. Deci se castiga peste tot, doar ca mai putin, unde interesul e mai mare decat lacomia. Iar lacomia functioneaza pentru ca mereu au existat clienti pentru produse cu preturi aberante in raport cu ceea ce ofera. Cand toti marii producatori cad de acord asupra unui pret e ca si cum ar fi monopol cu variatii de design si culoare. Editat Decembrie 14, 2023 de Adrian Gabor (Wolverine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 Acum 15 ore, Ruginel a spus: M-am uitat si eu la videoul de care pomenea @Cap0ne si am vazut comentariul acesta: "I have 150 miles on my Kove in all kinds of conditions. Singletrack, whooped out OHV trails, gravel roads, and some pavement. I’ve spent a few hours riding stock 690’s and this Kove is so much more confidence inspiring when the tires touch the dirt. Yes it’s low on power but with the aggressive way I ride, less power is better. I have yet to get arm pump or whisky throttle" AHAHAHAHAHAHAHA Nu ai cum!!! Daca tot te-a amuzat comentariul, care este experienta ta pe coclauri mai exact? Acum 15 ore, PzKpfW a spus: Chiar dacă vrei ceva endureală mai serioasă, ai nevoie să poată face și asfalt într-un mod decent până la și de la coclauri. De-asta toate modelele din gamă se învârt pe la 700-800cc (T7, 790/890 Adv R, Touareg, etc.). Cu exceptia autostrazii (unde oricum e moarte pasiunii pe moto) n-ai cum sa zici ca nu poti merge decent pe asfalt cu o motocicleta de specificatiile lui Kove. Mers solo bineinteles, pentru ca nu vad ce sa cauti cu pasager pe offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 14, 2023 Autor Share Postat Decembrie 14, 2023 Acum 13 ore, prafrau a spus: Calmeaza-te, nu toti cei care nu-ti impartasesc parerea sunt prosti. Dar o sa vedem la anul la 4v cate 450 rally o sa fie la start. Daca sunt ca de obicei un crf, un swm si restul exc si 690 aia e, toti participantii la rally raid sunt rasisti. Iar ktm pare ca pune roti cu spite si niste plastice noi pe 390, nimic foarte interesant. Bine, cui ii plac plasticele alea noi care par oarecum rally o sa arunce cu banii, si probabil pe asta mizeaza. 4V ??? WTF a trebuit sa caut ca sa aflu de meca rallyraidului mondial. Cui ii pasa de 4V? Esti bine sau ai pus chatGPT sa scrie pt tine? Despre 390 mai documenteaza-te un pic, e ceva mai mult, insa cred ca cei de la KTM au fost prinsi pe picior gresit, adica s-au gandit ca se bat cu RE si CRF300Rally, un pic gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 Acum 18 ore, ERU a spus: Cred ca iti bati gura degeaba, adica nu prea ai cu cine discuta. Am o senzatie, de loc vaga ca cei cu care discuti tu aici in contradictoriu, au vazut poze ca cele postate de tine doar pe net, altfel nu bateau campii. Venim cu Cv-ul si prezentarea foto-video inainte ? Nu om fi toti piloti de raliu dar, macar unii dintre noi mai stim cum arata si potecile de caprioara , nu ne dam chiar gratuit cu parerea Oricum, e clar ca nu o sa ne schimbam unii celorlalti opinia. Si aia pro si aia "contra", doar ne dam pareri bazate pe foaia chinezului (care si aia e cam neclara in unele zone) si filmele altora si cel putin pana nu le-om incaleca pe viu, om vedea daca rezista macar vreo 50k km, daca mai exista firma peste 2-3 ani etc, doar la asta ne putem rezuma. Plus filtrul personal, nevoia si experienta fiecaruia etc. Eu, cum ziceam, consider ca daca in EU o sa ajunga cu 9-10k euroi deja e prea scumpa ca sa nu faci efortul de a mai scoate 2k euro ca sa iti iei ceva dovedit ca fiind "ready to race" (plus inca 100 euro pt far si parbriz ). Un Ktm 450 exc este 11-12k euro. Nu mai zic de greutate, suspensii, etc. I-ai pus o blana de oaie pe sa si e si ready to DN1, nu numai to race Hai sa fim sanatosi, sa ne vedem pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 23 minutes ago, Cap0ne said: Venim cu Cv-ul si prezentarea foto-video inainte ? Nu om fi toti piloti de raliu dar, macar unii dintre noi mai stim cum arata si potecile de caprioara , nu ne dam chiar gratuit cu parerea Oricum, e clar ca nu o sa ne schimbam unii celorlalti opinia. Si aia pro si aia "contra", doar ne dam pareri bazate pe foaia chinezului (care si aia e cam neclara in unele zone) si filmele altora si cel putin pana nu le-om incaleca pe viu, om vedea daca rezista macar vreo 50k km, daca mai exista firma peste 2-3 ani etc, doar la asta ne putem rezuma. Plus filtrul personal, nevoia si experienta fiecaruia etc. Eu, cum ziceam, consider ca daca in EU o sa ajunga cu 9-10k euroi deja e prea scumpa ca sa nu faci efortul de a mai scoate 2k euro ca sa iti iei ceva dovedit ca fiind "ready to race" (plus inca 100 euro pt far si parbriz ). Un Ktm 450 exc este 11-12k euro. Nu mai zic de greutate, suspensii, etc. I-ai pus o blana de oaie pe sa si e si ready to DN1, nu numai to race Hai sa fim sanatosi, sa ne vedem pe coclauri E 7500€ in precomanda si 8000€ din stoc in Grecia https://kovemoto.gr/model/450rally/ Si 13.500£ in UK, varianta PRO Just now, Adrian Gabor (Wolverine) said: E 7500€ in precomanda si 8000€ din stoc in Grecia https://kovemoto.gr/model/450rally/ Si 13.500£ in UK, varianta PRO https://www.kovepower.com/pro-kove-rally-450.html#/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 16 hours ago, vis-a-vis said: Europa nu e buricul pământului cel puțin dpdv motociclism de adventure, dual sport și în general off-road Adevărat ceea ce zici, dar legat de partea asta - este oarecum normal. Unde să mai mergi prin Europa cu motocicletă adventure/rally la propriu (în afară de competiții organizate)? Europenii trebuie să se deplaseze pe alte continente (cel mai des în nordul Africii sau Orientul Mijlociu) pentru a se putea distra în voie cu așa ceva. Americanii, australienii, sud-americanii și alții - ei pot și pe lângă casă. 7 hours ago, danutu_m said: Cu exceptia autostrazii (unde oricum e moarte pasiunii pe moto) n-ai cum sa zici ca nu poti merge decent pe asfalt cu o motocicleta de specificatiile lui Kove. Mers solo bineinteles, pentru ca nu vad ce sa cauti cu pasager pe offroad. Depinde unde-ți este limita "decenței". Personal cunosc pe cineva care a mers la tură internațională cu DRZ400 și până în Georgia cu un 690SM. Majoritatea nu sunt însă dispuși să facă genul ăsta de compromis. Motocicleta asta va fi cumpărată de obicei ca motocicletă secundară, de distracție, pentru cei care știu și pot aprecia așa ceva. O nișă foarte redusă din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 Acum 9 ore, ERU a spus: 4V ??? WTF a trebuit sa caut ca sa aflu de meca rallyraidului mondial. Cui ii pasa de 4V? Esti bine sau ai pus chatGPT sa scrie pt tine? Despre 390 mai documenteaza-te un pic Pare ca te-am prins intr-un moment mai prost. Sunt curios la ce competitii din tara ar trebui sa participe motocicleta asta. Fiindca dupa intervaluri de service face concurenta exc-ului, dar dupa greutate doar la rally raid s-ar intersecta. Pentru asfalt si forestiere presupun ca o s-o cumpere doar cativa carora le place cum arata. Lipsa unei piete destul de mari o fi motivul pentru care nu a mai facut ktm un 690 adv. Nu prea am de unde sa ma documentez de intentiile ktm, sunt primele poze spion si doar presupuneri momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 14, 2023 Share Postat Decembrie 14, 2023 Acum 9 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: E 7500€ in precomanda si 8000€ din stoc in Grecia https://kovemoto.gr/model/450rally/ Si 13.500£ in UK, varianta PRO 7500 e un pret competitiv, recunosc, cu conditia ca mobra sa nu fie un consumabil cu totul. In sensul de fiabilitate si rezistenta in timp. Nu pt mine (daca as vrea ceva de coclauri si as avea 7500e as lua un japo/european sh, nu kove), dar inteleg ca pt cineva care vrea mobra noua ok de all-around pretul asta e tentant pt ce zice ca ofera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.