george_eu25 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Va salut....Vreau sa va cer un sfat!Deci,in vara asta vreau sa cumpar un motor,din nou.Ca bani undeva la 1500-2000e pentru ceva SH.Problema e ca nu stiu ce sa iau!Am cateva criterii totusi:-sa fie cat mai confortabila atat pentru cel care o conduce cat si pentru pasager.Asta cred ca e cel mai important criteriu pentru ca pasagerul o sa fie mai mereu nevasta-mea si daca ea nu sta bine.....adio mancare calda,o sa trec pe conserve!-nu ma intereseaza viteza in schimb ma intereseaza puterea.Nu as vrea sa ma trezesc ca am de urcat vreun deal si nu il pot urca sau sa il urc chinuit-si nu in ultimul rand un consum decent.De ce spun decent,pentru ca am vazut cum un cbr de 600cm a consumat undeva la 10-11%,ce-i drept cu doua persoane pe el si un pic forjat,dar totusi sa consume un motor de 600cm cat un BMW e ceva.....!In rest motorul va fi folosit 90% din timp doar in Bucuresti,deci as vrea ceva fasnet si cu care sa ma pot strecura usor spre si dinspre munca.Eu am categoria A din 2008,dar nu am condus decat maxi-scutere(unu de 250cm si unu de 500cm) si un motor dar si ala destul de rar.Deci intr-un fel sunt incepator pe motoare.Acum va rog recomandati-mi ce sa aleg??Un alt maxi-scuter sau sa ma indrept spre o motocicleta?Chiar nu stiu.....Ca idee eu ma gandeam asa:Maxiscutere:-suzuki burgman 400cm -yamaha majesty de 250 sau 400cm -piaggio x9 de 250 sau 500cm-gillera nexus 500cm -aprilia atlantic de 400cm Motoare:-suzuki sv650 sau bandit-honda cb 500,hornet sau cbf 500 -kawasaki er5 sau er6 Si in general tot ce e naked!Am 1.70cm si vreo 95-100kg,deci exclus enduro ca nu ajung jos ca lumea si mi-e frica sa tin motorul doar pe varful picioarelor,mai ales daca mai am si pasager!Ce v-am dat eu exemple sunt motoare sau maxi-scutere fabricate 2001-2006.Nu as vrea motoare ininte de 2000.Stiu ca sunt multe care arata impecabil si bat multe motoare moderne dar totusi eu zic ca o varsta de maxim 14 ani e deja suficient!Acum stiu ca cei cu motoare o sa recomanda motoare,iar cei cu scutere o sa recomande scutere,dar daca o faceti spuneti-mi si mie de ce,ca sa imi fac o idee!Orice sfat e bine venit!!!In rest va multumesc anticipat pentru sfaturi si pareri si ......ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 maxiscuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 La motociclete, recomand cu încredere Hornet...nu doar pentru că am unul în posesie, ci pentru faptul că poți face kilometri fără să îi simți...atât timp cât mergi până în 120...pe undeva pe aici și consumul e decent...pasagerul poate dormi liniștit în spate...confortul acestuia fiind asigurat. Ca și pilotaj urban este impecabil, fiind răcit cu lichid. Dacă vrei să te dai mai sportiv...după 8.000 de ture începe să arate că este același motor ca de cbr...Trebuie să vezi dacă ajungi bine cu talpa pe pământ...cu pasager, la semafor e destul greu să te sprijini doar pe vârfuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) eu nu vand nimic,nu-l cunosc pe vanzator, dar poate ti se potriveste asta: /index.php?/topic/687960-aprilia-pegaso-strada-05/ nu stiu daca pretul este negociabil sau nu, asta poti sa afli si singur. bafta si sper sa fii multumit orice ai alege. Editat Aprilie 21, 2014 de marcelius78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Ia in calcul si un gsr,e adevatat ca te duce pe la 2400-2500€ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yes! Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Parerea mea e dupa cum urmeaza : Chiar daca vei folosi motocicleta cu preponderenta in oras, la un moment dat, o sa ai chef sa te plimbi si prin tara, in vreun concediu. Avem drumuri bune, dar nu peste tot. Eu ti-as recomanda, in banii astia, sa te gandesti la un Dual in genul BMW F650, Aprilia Pegaso sau asemanatoare. (Btw, o poloneza a facut in 5 ani si jumatate 180 000 de km, tranversand tot globul, pe un F650, deci ma gandesc ca nu e de colea). Consumul este bun, cu parbriz mai maricel, faci si touring destul de bine, si e destul de ingusta pentru oras. Ai 50 de cai, suficienti pt cam tot ce intentionezi sa faci. Nu sunt foarte inalte deasemenea.Si eu sunt in aceeasi pozitie ca tine, caut motor. Eu eram ahtiat dupa Hornet, dar ideea de a face drumuri lungi fara sa ma stresez de mici gropi sau dureri, m-a facut sa ma uit la aceste modele. P.S. Modelul polonezei era din 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rabanu Jr. Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 La motociclete, recomand cu încredere Hornet...nu doar pentru că am unul în posesie, ci pentru faptul că poți face kilometri fără să îi simți...atât timp cât mergi până în 120...pe undeva pe aici și consumul e decent...pasagerul poate dormi liniștit în spate...confortul acestuia fiind asigurat. Ca și pilotaj urban este impecabil, fiind răcit cu lichid. Dacă vrei să te dai mai sportiv...după 8.000 de ture începe să arate că este același motor ca de cbr...Trebuie să vezi dacă ajungi bine cu talpa pe pământ...cu pasager, la semafor e destul greu să te sprijini doar pe vârfuri. Concordez in deplin cu tine+ ca si piesele usor de gasit.O motocicleta afidabila.Vecinul meu de casa detine una si numai cuvinte de lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ikinz Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut, Nu am experienta cu multe modele asa ca nu imi permit sa fac recomandari. Pot in schimb sa iti zic sa nu iei Hornet. Este lux in oras daca mergi singur, dar mi-e ca o sa dormi pe canapea pana scapi de el. Pozitia pasagerului mi se pare foarte proasta si nu permite sprijinirea de rezervor. Pe cine am dus pasager mereu a acuzat dureri de spate la drumuri prin oras si am avut destule certuri pe tema asta. (recunosc ca l-am achiziționat doar pentru uz solo). Consumul este undeva in jur de 6 si un pic maxim 7 in zilele foarte proaste. Stilul de mers este specific unui motociclist nerăbdător sa astepte la urmatorul semafor (deci consum deloc optim). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Eu pe un GSXR de 600, fara pasager, nu am reusit sa scot in exterior mai mult de 6% (mers normal: 5 - 5.5%). Poti incerca un F650 (s-ar putea sa ajungi ok jos si mie mi s-a parut destul de comod) sau un ER6-N (pe asta nu am mers mult in schimb mi-a placut mai mult decat Hornetul - pozitie, ciclistica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut, Nu am experienta cu multe modele asa ca nu imi permit sa fac recomandari. Pot in schimb sa iti zic sa nu iei Hornet. Este lux in oras daca mergi singur, dar mi-e ca o sa dormi pe canapea pana scapi de el. Pozitia pasagerului mi se pare foarte proasta si nu permite sprijinirea de rezervor. Pe cine am dus pasager mereu a acuzat dureri de spate la drumuri prin oras si am avut destule certuri pe tema asta. (recunosc ca l-am achiziționat doar pentru uz solo). Consumul este undeva in jur de 6 si un pic maxim 7 in zilele foarte proaste. Stilul de mers este specific unui motociclist nerăbdător sa astepte la urmatorul semafor (deci consum deloc optim). foarte adevarat ce spui. am avut hornet si asa este. acum schimb clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Poti schimab viteza si dupa cum auzi/simti motorul, o sa iti dai seama dupa ce mergi mai mult. Eu schimb undeva intre 5 si 7 mii la mers normal. Daca accelerezi tare, schimbi mai sus. Rosul incepe la 13 mii daca nu ma insel. Editat Aprilie 21, 2014 de KNO3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionila Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 ce spui de Honda Magna a mea?....e joasa..90 de cai...consum intre 5,5-7 ..in functie cum o duci...este foarte confortabila si la drum lung si in oras...adusa de o luna in tara din Olanda...cu alte detalii iti stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Suzuki sv 650 sau yamaha xj 600s an 2000. In oras am la yamaha un consum de 4,5 -5 la suta .Usor de intretinut si nu te lasa cind ai nevoie de putere.Afara 3,5 la suta viteza 120 . Sau un v twin de la suzuki.Cuplu mare si consum decent.Acum depinde de tine. Parerea mea este sa vezi pe care te simti mai confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quintrixman Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 salut! eu am bandit de ceva timp si pot sa nu ti.l recomand pentru mers cu pasager, dar singur este cool...trage de jos si nu consuma prea mult...mie 6% te.ar ajuta mult in oras pentru ca este foarte manevrabil. recomadarea mea este maxiscuter suzuki gandeste.te ca in afara de comfort + consum ai sa mai vrei si ceva utilitate. la asta pe o motocicleta esti pedepsit...nu ai spatiu de depozitare mai deloc orice ai alege...ride safe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 opinia mea(o opinie are tot omul, tii sau nu cont de ea) maxiscuter. De care anume, esti mai in tema decat mine. De ce? 90% utilizare in oras. 90% e 90%, restul de 10% e doar 10%. Daca suferi la vreun aspect in 10% din drumuri afara, mcar sa fie totul ok in cele 90% din cazuri. Oricum cu un Burgman de ex. nu suferi nici afara ca putere si viteza are, e aerodinamic si chiar forestiere cred ca nu planuiesti. Multi isi iau jeep 4x4 ca "poate ies si la munte in weekend" apoi freaca jeepul tot anul in oras, si merg o singura data la munte, pe sosea buna unde ajunge si Matizul. Spatiul ala imens de sub sa unde incap 15 PET-uri de Timisoreana, fara sa te lateasca - e cu plus consumul e ok experienta ta de pana acum pe maxiscuter. Daca voiai ALTCEVA, enduro, pozitie, schimbator de viteze, _altceva_ - ai fi mentionat, dar mie mi se pare ca nu vrei sa rupi stilul deci maxiscuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Pai sa-ti spun cam ce stiu eu: plec de la ideea colegului de mai sus ca n-are rost sa te limitezi la maxiscuter. Poate vrei sa iesi la o plimbare lunga si o sa ai nevoie de puterea suplimentara. Spatiul nu e o problema insurmontabila pe motocicleta. Exista top case-uri, cob-uri, side case-uri, tank bag-uri, rucsaci, etc. Deci nici din prisma spariului nu merita un maxiscuter. Eu am Cb500 si Bandit 600. 1. CB 500 sau CBF 500 (acelasi lucru doar ca e redesenat si au inlocuit carburatia cu injectia, dar identic ca motor) va fi insuficient la drum lung mai ales pentru un pilot de 100 de kg. Trage fara probleme, dar cu pasager si bagaje va trebui sa planifici mai bine depasirile si alte situatii. In oras in schimb e excelent (consum 5 si ceva, manevrabila, micuta. Consum afara: cca 4,5 % in functie de incarcare si viteza (incarcata poate ajunge si la 5,5) 2. Bandit 600 e ceva mai puternica, consum ceva mai mare. Buna si in oras si afara. Dezavantaj: racit pe aer si ulei. Nu stiu daca la modelele mai noi exista racire pe lichid. 3. Kawa er5: nu-ti recomand. Mica, ciclistica proasta, consum maricel pentru performante. Mai degraba un CB500. 4. Kawa ER6 e o alegere mult mai buna decat Suzuki Bandit. Arata mai bine, racire lichid, consum ceva mai mic (2 cilindri). Nu stiu cum e pozitia nici la pilot, nici la pasager. 5. Suzuki SV650 e o alegere buna, probabil the second best Cuplu bun, arata bine, consum decent, performante bune, buna si in oras si afara. 6. Dupa mine, BMW F650 GS e cea mai buna alegere din cele enumerate de tine. Am mers pe ea, am un prieten care numai pe asa ceva merge. Consum ridicol de mic (in jur de 3 afara), buna si in off-road, pe sosea merge cu pana la 170 km/h... si fiabilitatea recunoscuta. Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Domnilor va multumesc mult pentru sfaturi si recomandari!! Problema mea cea mare e ca nu am unde sa ma urc pe fiecare in parte sa vad cum stau.Pe maxiscutere stiu cum sta treaba si sunt toate cam la fel!Pe motoare se schimba treaba! @owene nu e vorba de rupt stilul sau traditia....Pune-te un pic in locul meu.Am mers doar cu maxi scutere si as vrea sa incerc si altceva.Poate acel "altceva" va fi mai bun,dar oare mi se va potrivi nevoilor mele sau sa continui cu maxi?Cam asta e dilema mea!Nu ma deranjeaza ca trebuie sa schimb vitezele in cazul unui motor! Sa nu ma intelegeti gresit ,nu sunt chitit pe vreuna din clase (motor sau maxi) de-aia si intreb cam care mi s-ar potrivi mai bine!Nu sunt genul care e atras de viteza,rar depasesc 130km/h si cu masina,nu sunt genul agresiv in trafic....etc.Pur si simplu vreau sa nu mai pierd atata timp pe drum si sa stau in aglomeratii,plus ca vara e o placere sa mergi pe motor,chair si in Bucuresti! De mers o sa merg,cum am spus,90% doar in oras daca nu chiar tot timpul.Am si o fetita de 4 ani si va dati seama ca nu pot pleca in concedii sau in plimbari cu ea si cu sotia pe motor.Masina o sa fie baza pentru iesiri in afara orasului mult timp de-acum in colo!Asa ca pica din start drumurile lungi sau plimbarile de duminica! Ziceau doi colegi aici de bmw f650....M-am urcat pe unul si pe o honda translap,dar doar urcat nu si mers.La translap ajungeam jos doar cu varful picioarelor iar la bmw ajungeam un pic mai bine dar nu aveam siguranta pe mine daca mai luam si un pasager.In schimb pe o yamaha diversion din '94 stateam foarte bine ajungand jos cu toata talpa! Cum spuneam,o sa merg aproape zilnic cu nevasta in spate.Lucram relativ aproape ca distanta si acum plecam odata,venim odata.De-aia ma intereseaza mult confortul si pozitia pasagerului.Nu vreau sa ma cert cu ea ca nu-i place cum sta si ca ea nu mai vrea sa mearga cu motorul si apoi sa zaca in garaj ca nu am timp de mers cu el! Cam asta e marea mea dilema.....Scuze daca v-am plictisit cu detalii inutile!ASFALT USCAT si toate cele bune!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 confort pasager ai destul de mult la yamaha diversion. Daca te orientezi spre acest model sfatul meu e sa-ti iei dupa '98 . Ca parte care deranjeaza la acest model este ca apar vibratii la 4k ture.Dar o poti tine sub 4k sau peste unde acestea dispar. eu prefer sa o tin sub 4k in treapta 4 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Suzuki sv 650 sau yamaha xj 600s an 2000. In oras am la yamaha un consum de 4,5 -5 la suta .Usor de intretinut si nu te lasa cind ai nevoie de putere.Afara 3,5 la suta viteza 120 . Sau un v twin de la suzuki.Cuplu mare si consum decent.Acum depinde de tine. Parerea mea este sa vezi pe care te simti mai confortabil. Colegul” de unde ai scos consumurile astea?...astea sunt niște chestii ca și anunțurile cu mașini cu motor de 2000 benzină care consumă 6% în oraș...sau o fi motoreta pe care o ai tu mai al dracu și nu vrea să consume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 asa imi consuma mobra daca nu-ti vine sa crezi...) ...si mai multe consumuri pentru acest tip. http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xj600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 In general am observat ca e diferenta cam de 1-2l/100km fata de ce scot oamenii prin afara, deci nu m-as baza prea mult pe consumurile din afara. Mai conteaza si daca mergi mai mult la ora de varf sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Subscriu. Cu carburatia praf si tras de ea am reusit 6%.Dezavantajul ar fi ca este grea . asa imi consuma mobra daca nu-ti vine sa crezi...) ...si mai multe consumuri pentru acest tip. http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xj600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poK Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Buna ziua si bine v-am gasit. Luna aceasta voi incepe orele de legislatie cat si cele de practica pentru categoria A2 , intentia mea este de a lua din prima permisul chiar daca am antecedente cu sala pentru B. Avand nebunia asta in cap cu motocicletele ( nu stiu de unde a rasarit dar de jumate de an o am in cap ) , doresc sa achizitionez imediat dupa ce termin scoala o motocicleta. Ca si utilizare o voi folosi de mers in fiecare zi la servici ( 5 - 10 km ) si iesiri in weekend in exterioru' orasului ( Brasov ). O problema ca de altfel la toti incepatori cred, ce sa cumpar ? Imi plac foarte mult motoarele sport ( adica tot ce are carene, arata splendid sau asa le vad eu cel putin , ma atrag mult ), o alta problema ar mai fi motorul, toata lumea spune ca la inceput sa iei ceva mic dar dupa cum bine stiti , bani sunt o problema , poate intr-un an sau doi doresc sa-l schimb si atunci poate va fi prea tarziu. Ca un exemplu de model ar fi Honda CBR , sau Kawasaki Ninja , inca odata , ca model. Daca exista putin timp si umpic de inclinatie sa ajutati un incepator va astept cu raspunsurile dumneavoastra. Am ~1,80 inaltime si 60kg , nu foarte corpolent dar fac munca fizica zilnic deci nu cred ca va fi o problema greutatea. Va multumesc frumos pentru atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Mai sunt zeci de topicuri pe aici deschise pe aceeasi tema. Intai arunca un ochi la motocicletele care se incadreaza la A2, vezi care iti face cu ochiul, apoi intreaba aici ce si cum. Cu totii am fost in locul tau, dar putina munca si din partea ta nu strica. Succes cu examenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Kawasaki ER-5 - consum bun, fiabil, usor de intretinut, foarte bun de oras....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.