Baxxter Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Considerand vechimea permisului moto si varsta ta, casco pe primul an cel mai probabil va costa cat un motor sh in mintile lui . Verifica asta, te rog, chiar sunt curios daca am estimat corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Daca nu o asigura la furt, clar nu il fac. Adica mi se pare 50% inutil. Decat sa dau o caruta de bani si sa beneficiez de 50% din ceva, mai bine risc si nu fac, merg frumos si o sa fac parte din cunoscutii aia care nu au plesnit o motocicleta noua )) MT-07 n-am gasit SH, am gasit doar MT-03, care nu e chiar asemanator, iar in reprezentanta era un MT 07 cu vreo 1000 km rulati, dar diferenta era prea mica de pret. Pe celelalte 2 Honda, nici nu le-am vazut live, mi s-a spus ca ajung in aprilie in reprezentante, iar rulate nu stiu ce au (de curand am decis sa ma uit si spre ei, sa vad daca mi s-ar potrivi ceva si n-am prea avut timp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Pfff.. am scris o gramada, dupa care s-a blocat browserul si s-a pierdut tot. O sa-ti raspund punctual maine, cand ajung acasa si am net mai bun. Acum sunt la munca. Rezumat: Nu te grabi. Cauta o motocicleta second, entry level, cu o vechime de 2 - 3 ani SI ABS. Eu asa am cumparat-o pe a mea anul trecut. O sa fii surprins cum scad preturile de la 6 - 7 mii la 3 - 4 mii pentru doi ani de uz. ABSul este foarte folositor chiar si cand nu mai esti incepator..bine..asta daca nu esti "reisar" La capitolul trantit/reparat/CASCO, o sa-ti dau un exemplu: Piesele noi pt Aprilia mea din '98 sunt mai scumpe decat piesele noi pt CBul din 2014. Ba mai mult, un bord nou de CB costa cam cat unul second de Pegaso. Revin maine cu un alt post. Salut. » Post actualizat in 26 Feb 2016 10:50 Exemplu la o cautare scurta: http://olx.ro/oferta/honda-cb500f-ID5IeX2.html#6d2b07e9c5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Am vazut-o si eu pe asta, chiar mi-a atras atentia. Nu e graba, undeva, la sfarsitul lui aprilie as vrea sa o am, dar daca gasesc o oferta buna la ceva sh pana atunci, nu e o problema. Cat despre ABS, e un must, am precizat si la inceput. Prefer sa platesc o diferenta de bani, decat sa imi rup gura in anumite situatii pentru ca nu am platit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dpm Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Ma bag si eu in discutie (poate aiurea), dar iti recomand sa mergi pe ceva SH. Cred ca ai foarte multe beneficii: - pret mai mic - consumabile mai ieftine - o gama mai larga de motociclete din care sa alegi Anul trecut, in aceeasi perioada a anului, eram in aceeasi situatie. Imi placea foarte mult CB500XA. Eram 100% convins ca aia o sa fie motocicleta mea de zi cu zi, deoarece aveam aceeasi problema ca si tine despre motocicletele SH. Toate planurile mele sau dat peste cap cand am dat din intamplare peste o discutie pe acest forum in care cineva preciza ca si-a luat motocicleta SH de la o firma (nu stiu daca pot sa ii fac reclama). Am dat un search pe google cu recenzii despre acea firma si am gasit in jur de 50 de recenzii de la motocicisti, toate pozitive (nu exagerez). Am intrat pe site-ul lor, am vazut ca ofera garantie 12 luni la motocicleta, pe langa aceste lucururi pot sa iti faca la cererea ta si RAR-ul motocicletei (practic tu doar faci assigurarea, mergi la fianante si apoi sa o inmatriculezi). Am luat decizia atunci, sa caut o motocicleta de la ei, un Hornet CB600F Hornet din 2008. Pot sa iti spun cu mana pe inima ca motocicleta arata mai bine in realitate decat in poze. Am facut in 8 luni de zile 10000 de km fara nici cea mai mica problema. Decizia e clar ca iti apartine in totalitate, dar ia in considerare ca 80% din motocicletele din Romania sunt SH, si cred ca statistica ar fii alta daca nu ar fii motociclete bune. E adevarat ca existe si "samsari", dar din punctul meu de vedere am gasit in firma de care iti povestesc oameni de incredere si cu bun simt. Pe langa garantia de 12 luni ai posibilitatea de a cumpara motocicleta in 3-4 rate direct la ei fara comisioane sau alte taxe. Eu am platit un avans de 500 euro pentru rezervarea motocicletei, iar dupa o luna am platit restul sumei (3000 euro) + RAR (500 lei). Motocicleta a fost adusa pe remorca in fata blocului (transport gratuit asigurat de ei). Peste 1-2 luni o sa iau o motocicleta pentru iubita mea tot de la ei, probabil un MT-03 sau ceva mai mic (dar nu prea aduc 250 cmc). Pentru detalii despre firma, da-mi un mesaj pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Casco e o tragedie financiara necesara )). N-am facut o cotatie de pret, nu aveam cum, dar tind sa cred ca un 10 12% din pretul de nou. Mai bine faci o simulare si nu te mai lua din auzite. In cazul meu, in 2014 Casco a fost cam 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 1. Cum se conduce la drum lung ? Exemple concrete : autostrada, aprox. 65 km dus - intors, deci aprox. 130 km intr-o zi (mers singur sa zicem), dar si sa zicem un drum de 200 km cu pasager (Bucuresti - Brasov). 2. Cum sta pasagerul ? Saua pare ceva mai generoasa si mai comoda decat cea de la MT 3. Cum sta cu consumul la aprox. 130 km/ora ? 4. Cat de manevrabila este prin oras, pe distante relativ scurte ? (cu si fara pasager) 5. Cat costa o revizie normala (ulei + filtru de ulei si filtru de aer) 6. M-ar mai interesa daca ai avut ceva problema cu ea si ce te-a nemutumit la ea. Desigur, daca a fost ceva care te-a nemultumit. Am facut cateva poze azi dimineata, cand am ajuns acasa, ca sa vezi ce parbriz/accesorii am pus eu pana acum pe cebeu: 1. Pentru mine ture lungi au insemnat Tulcea - Constanta, fara pasager, pana acum. Plimbarile au fost facute cu sprijin pe un tankbag bine umplut, in spatele parbrizului. Suplimentar am adaugat dopuri de urechi, soft, si muzica in handsfree, asa ca turele au fost mai silentioase decat cele cu cealalta motocicleta (Aprilia Pegaso) care este carenata. Singurul inconvenient ar fi faptul ca nu are 7 trepte de viteza . Eu inca mai caut a 7a. 2. Comparand tot cu cealalta motocicleta, a mea sotie considera ca vizibilitatea este mai buna pe Honda, insa pozitia pt drumuri mai lungi nu este la fel de confortabila. 3. Azi dimineata m-am uitat sa vad ce-mi spune computerul de bord despre consum: Average 5.5L, Consumul minim la viteze de oras fara acceleratii bruste sta undeva la 3.7 - 4.1, iar in exterior mi-a afisat si 2.7, dar astea nu sunt consumuri reale pe care sa le poti sustine zi de zi. 4. In oras, eu as fi preferat un ghidon mai inalt. Asta coincide cu inaltimea oglinzilor masinilor. In rest, este suficient de agila pt a te strecura printre masini, iar garda la sol iti permite sa te urci si pe trotuar daca ai de ocolit "obstacole". 5. Nu mai tin minte exact cat a fost revizia, dar stiu ca a fost in preajma a 200 de lei si a fost facuta la Honda Constanta (myMoto). 6. Nu am avut nici un fel de problema cu ea, pana acum, dar stiu ca modelele de 500 din 2013 au fost rechemate in service pt un surub care supura ulei si trebuia remazgalit cu locktite. Singura nemultumire ar fi legata de protectia la rugina din anumite zone. Am gasit praf ruginiu sub unele suruburi, dar s-a remediat prin curatare + vaselina. Asta ar fi nr de km la care am ajuns pana acum: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Mai bine faci o simulare si nu te mai lua din auzite. In cazul meu, in 2014 Casco a fost cam 5%. Te rog sa ne spui si noua numele firmei la care ai facut CASCO la motocicleta cu 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Multumesc frumos pentru lamuriri Geo C.P. In urma sfaturilor pe care le-am primit, m-am gandit si am ajuns la concluzia ca ar fi mai potrivit un SH, care sa fie intr-o stare foarte buna si cu acte care sa dovedeasca mentenanta. Deasemenea, am ales sa ma orientez si spre alt model decat cele din primul post. Avand in vedere cele de mai sus, am cautat, am gasit si am batut palma pentru o Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS din 2009 cu 35 600 km. Va multumesc tuturor pentru opinii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Te rog sa ne spui si noua numele firmei la care ai facut CASCO la motocicleta cu 5%. La Groupama. Valoare motor : 5500 EUR, CASCO anotimpuri (exclus accident iarna) : 258 EUR. Dupa 1 an, refacere polita : valoare moto 4450, valoare Casco 225 EUR. Pana acum n-am avut nevoie de polita, deci nu am idee cum decurg lucrurile in cazul in care trebuie sa-ti iei niste bani de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 La Groupama. Valoare motor : 5500 EUR, CASCO anotimpuri (exclus accident iarna) : 258 EUR. Dupa 1 an, refacere polita : valoare moto 4450, valoare Casco 225 EUR. Pana acum n-am avut nevoie de polita, deci nu am idee cum decurg lucrurile in cazul in care trebuie sa-ti iei niste bani de la ei. Multumesc! O informatie utila. Am impresia ca daca ''le faci'' paguba iti mareste prima in functie de dauna acoperita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 am batut palma pentru o Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS din 2009 cu 35 600 km. ai facut o alegere foarte buna. o sa fii mai mult decat multumit. s-o stapanesti sanatos si sa ne trimiti poze cu ea. te asteptam pe topicul dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Multumesc pentru urare! Dupa ce semnam actele si o aduc acasa, or sa urmeze si pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Pe mine nu m-ar fi avantajat, in jur de 200 eur am avut paguba abia in al III -lea an. ABS-ul in schimb a facut toti banii. La Groupama. Valoare motor : 5500 EUR, CASCO anotimpuri (exclus accident iarna) : 258 EUR. Pana acum n-am avut nevoie de polita, deci nu am idee cum decurg lucrurile in cazul in care trebuie sa-ti iei niste bani de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Pe mine nu m-ar fi avantajat, in jur de 200 eur am avut paguba abia in al III -lea an. ABS-ul in schimb a facut toti banii. ABS-ul isi merita clar banii. Dupa cum am zis, pana acum n-am avut nevoie de polita. Pe de alta parte au fost vreo 2-3 situatii pana acum in care cu putin ghinion sau cu mai putin noroc lucrurile nu s-ar fi sfarsit tocmai bine. Cu o singura exceptie ar fi fost vorba doar de pagube minore, deci probabil nota de plata ar fi fost cam pe valoarea amintita de tine. Intr-un caz insa s-ar fi putut ajunge la dauna totala. Eu nu imi fac griji ca nu o gasesc in fata sau ca am ghinion si prind nisip/magza/ulei pe drum si o culc ... cat valoreaza asta pentru fiecare depinde de la persoana la persoana. » Post actualizat in 29 Feb 2016 14:17 Sunt convins ca si in cazul tau au existat situatii de "cat pe-aci". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Ciornei Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Si eu tot incepator sunt de anul trecut ,si hai sa va spun si experienta mea legata de prima achizitie in materie de moto respectiv echipament. De mult tot cochetam cu idea de a face scoala pentru categoria A ,am permis cat B de la 18 ani si peste 500000 de km facuti ,asa ca in toamna trecuta am facut scoala neavind nici o problema asa ca urmatorul pas a fost alegerea mobrei.Pentru mine alegerea a fost foarte usoara deoarece mi-au placut intodeauna motoarele care au toba de esapament sub sa si in special cele carenate ,asa ca aveam putine optiuni .Ca urmare am ales Honda CBR 600 RR in ciuda tuturor avertismentelor celor mai experimentati ,mi-a placut pur si simplu am cumparat-o fara sa stau pe ganduri .De atunci sunt indragostit de ea desi e o " bestie" pe care trebuie s-o stapanesti si care te poate face sa suferi sau mai rau,asa ca am investit in echipament nou si cat mai performant fara sa ma uit la bani , pasiunea costa Am ales ca brand Dainese pentru echipament si casca de la HJC respectiv EVO MAXX care este un flip-up mai sportiv deoarece eu sunt ochelarist si la una integrala nu reuseam sa pun ochelarii sub nici o forma.Asa ca sfatul meu este urmatorul : Cumpara ce mobra iti place si care se potriveste cu caracterul tau ,fii cumpatat ,nu te aventura sa mergi la inceput cu alti rideri mai experimentati ,cumpara echipament cat mai mult si cat mai performant (poate sa iti salveze viata ) in caz de ................. dar cel mai important GANDESTE inainte sa te urci pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Foarte fain si FZ6. Astept si eu poze. Ca si completare, ce mi-am cumparat eu si-ti recomand si tie: -manere incalzite - vezi Oxford Essential commuter hotgrips OF771 - consum mic si sunt ieftine, cca 150 de lei -optional.. element incalzire spate - Louis.eu - FOARTE util daca vrei sa mergi pana da zapada -action cam - eu am un Qilive 1080p din Auchan cu vreo 200 de lei -handsfree bluetooth - Lidl, la 100 si ceva de lei, il poti integra in casca si bateria tine o gramada -alarma cu pager - eu mi-am luat un Spy 5000 de pe olx cu aprox 350 lei Editat Martie 2, 2016 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Buna tuturor, Intr-o situatie oarecum similara ma regasesc si eu. Am reusit, dupa 2 incercari sa iau permisul in Octombrie 2015 iar acum ma pregasesc sufleteste, de un nou sezon. Pana acum am mers numai pe Suzuki SV650S, si gandul imi este acum numai la un motor nou, luat in leasing. Avantajele principale sunt faptul ca la un motor nou, nu mi-as pune problema reparatiilor macar 3-4 ani, iar in plus, o asigurare CASCO e obligatorie (ceea ce se poate dovedi utila, la momentul nepotrivit). Avand in vedere ca fac naveta pt a ajunge la serviciu, cam 100 km pe zi (iar un consum rezonabil e important), primele 2 variante la care m-am gandit , ar fi : Honda CBR 1000rr model 2012, ramas pe stoc (la un pret OK, zic eu, de 11.500 EUR , cu TVA inclus) sau o Hayabusa la 12.500 EUR (cu TVA inclus). Ambele, au desigur, ABS. Mai stiti alta varianta de motor de cel putin 1.000 cc, cu ABS ? La Gixxer , abia la modelul 2016 au pus ABS, iar un R1, modelul nou, e cam mult totusi, si nu cred ca isi merita banii. La fel, un Kawasaki ZX10R, e cam scump Cu respect, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Poate nu-s cel mai in masura sa pun intrebarea asta, dar nu-i cam mare miar din prima ? Un al doilea aspect in opinia mea ar fi si distanta, in sensul ca, va trebui sa te impaci tare bine cu pozitia ca sa stai confortabil. Legat de nou sau sh, leasing sau cash, aici consider ca e alegerea fiecaruia, ca dupa ce isi cantareste bine nevoile si posibilitatile sa ia decizia care i se potriveste cel mai bine. In cazul meu, s-a dovedit a fi mai intelept sa iau o motocicleta sh, impecabila si cu tot istoricul service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 DanyBoy cred ca vrei sa ajungi mai repede la servici si sv ul l-ai dat peste peste cap in cat ? 1luna de ghidonat?..Nici una dim mobrele de mai sus in afara de busa sa zicem nu au o pozitie ok fata de sv,de asemenea vei pierde si manevrabilitate care pt un incepator este cam vitala.Cele enumerate mai sus de tine nu te vor ierta in cazul in care le gresesti cu ceva.Ca si look arata de 10x mai bine ca sv ul oricare din ele.Daca crezi ca le vei putea "imblanzii" alege pe care iti place.Si la un motor nou se mai strica una/alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Scuze tuturor, am uitat sa precizez unele detalii care sper ca sunt in avantajul meu, acum, cand iau in considerare achizitia unui motor de 1.000 cc +. 1. Din pacate/fericire, nu mai am de mult , 20 de ani, ci 35+ si sper ca am maturitatea necesara in a nu ma lasa furat de senzatii 2. Chiar daca am oficial permisul cat. A din Octombrie '2015, pe motor merg cam de 2-3 ani (doar pe SV650, e adevarat). 3. Cum entuziasmul este inca mare (la inceput) din Octombrie pana acum, am pus deja peste 4.000 de km . Dan PS - uitasem de Kawasaki Z1000SX care a primit review-uri excelente pana acum, si in plus e mult mai confortabil . In plus, din cate stiu, are si Traction Control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Din punctul meu de vedere, nu e vorba de a te lasa furat de senzatii, e vorba de greseala si atat. Tu stii cu adevarat ce vrei si ce poti, ca atare, tot tu vei decide cel mai in masura ce te-ar coafa mai bine. P.S. Deasemenea, consider ca varsta nu e un atribut suficient si absolut care sa defineasca maturitatea in condus / pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Tocmai ca ai acum aia 4000km e mai periculos pentru ca incepi sa ai din ce in ce mai multa incredere in tine si mai putina frica si atunci e periculos pentru ca incepi sa o comiti. Si nu am inteles cum ai facut aia 4000 km.Ai avut macar A1 sau asa mai pe "neve"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Cei 4.000 sunt cu A plin (din Oct. 2015 pana azi) . Anterior am avut un permis L (Learner) si am mers 2 ani , aprox 30.000 km. Aici unde locuiesc, intai faci scoala si mergi cu permis L (temporar, de incepator) si abia cand esti pregatit, te prezinti la examenul final, pt a lua permisul. Sunt permise doar 3 incercari. Daca nu ai luat din a 3-a incercare, se considera ca nu ai aptitudinile corespunzatoare, nu mai ai dreptul sa incerci, pt ca esti un pericol pt trafic. Examenul se face cu examinatorul in spate, dureaza 1 ora si este prin traficul normal. Eu unul, am reusit sa il trec abia din a 3-a si ultima incercare, dupa 30.000 km, dupa cum spuneam. Dan Editat Martie 4, 2016 de DanyBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Location: Iasi De unde era sa visam ca esti peste Mineca? Detaliul asta schimba complet circumstantele, rugamintea mea e sa intelegi ca realitatile pe care le traiesti acolo sint putin spre deloc replicabile in Romania. Succes la miar si atentie la "right-turners". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.