silver_yamaha Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 lasa-i man ca se simt mai motociclisti cand zic..conserva! uita ca pe strazi masinile fac legea, motorul e doar o musca proasta printre ele! le subestimezi..mori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexbit Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 In primul rand le multumesc celor care si au dat cu parerea despre motor, cat despre ceilalti nu stiu de ce atata framantare ca am ales sa folosesc cuvantul "conserva", fiecare decide cum sa se exprime. Topicul era despre altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Se pare, ca nu ai citit legislatia de la cap la coada.... nu stiu ce sportiva pana in 500cc gasesti tu care sa se incadreze in 0,20kw/kg, la inaltimea ta ar trebui sa scoti din schema 125cc... de la 250cc in sus parera mea. .... in plus esti lungan, cum naiba o sa stai pe o trotineta din asta ,?orienteaza-te spre supermoto..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wicked10 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 lasa-i man ca se simt mai motociclisti cand zic..conserva! uita ca pe strazi masinile fac legea, motorul e doar o musca proasta printre ele! le subestimezi..mori! stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trox Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 eu spun ca ar fi buna o Yamaha Mt-03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siL Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salut, Uite un ER5 limitat la 25KW pe forum. /index.php?/topic/709861-kawasaki-er-5/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salutare, sunt nou in domeniul motoare. Urmeaza sa imi iau permisul de A2, momentan conduc o conserva din 2012. Categoria aleasa e sport, pana in 500, initial ma gandeam la Kawasaki 250 dar astept parerile sunt bine venite. Bugetul este undeva la 3500€; nu caut ceva foarte vechi, tin sa nu stau prea ghemuit, am 1.88 inaltime. Salutari si numai bine! Salut , si eu am primit de la natura 1 m si vreo 89 cm si pot sa-ti spun ca motocicletele care pot sa-ti ofere o pozitie decenta in mers sunt din clasa enduro ( Transalp , Tenere , Gs , Africa Twin ) , chopper ( Vtx , Intruder ) sau " vitezanele " ( CBR XX , Busa , FJR ) de talie mare . Cu categoria A2 pote iti sunt limitate putin optiunile . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 urat se vede un magar calare pe oaie !! parca cineva a vrut special sa se construiasca moto ptr categoria 1.72m-1.82m..maxim cumva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2xghe Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Ce ai ales pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Eu am 1.92 si am un GSX-R K3 ... acum nu stiu cum ma vad altii pe ea, insa eu ma simt bine pe ea! Editat Aprilie 3, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Oh man, ma doare capul! Nu sunt eu priceputa priceputelor dar vrei ceva cu toate caracteristicile de mai sus....? Un GS500 ar fi potrivit pt statura ta dar are racire pe aer si nu are injectie. Apoi..... Un SV650 dar tu vrei pana in 600. Ceva enduro nu te tenteaza? Dar iar nu s-ar potrivi cerintelor tale..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Pe rand. Ma durea capul de la cate cerinte ai scris Acum nu te gandi la hard enduro, mai degraba sa mergi catre un enduro-touring daca spui ca drumul desi e asfaltat nu e prea bun. Asta cu intretinerea masina vs motocicleta e relativa, depinde la ce te referi. La bandit consumul s-ar incadra in cerintele tale si nu stiu de ce fugi de carburatie (acum fiecare are pareri pro si contra despre orice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 La banditul de 600, schimbi doar consumabile, nu prea are ce sa se strice..daca mergi frumusel, scoti un consum de 5.5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 nu vrea nene decat monoshock si injectie cu 1500 euro si intretinere mai mica decat la o conserva.. nubilor ce esteti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Pentru ce ai vrea tu, ti-as recomanda un NTV(carburatie). Stoc nu arata cine stie ce dar aranjat poti scoate ceva frumusel ... la capitolul consumabile scoti din discutie lantul, e pe cardan, consumul foarte foarte decent, monobrat, monoshock. Relativ ieftin ca achizitie si intretinere s-ar incadra perfect in conditiile tale, mai ales ca vrei motor in V. Altfel CB 500(carburatie), dar nu e V si e pe lant, totusi consuma la fel de putin si e ceva mai usurel si mai sportiv. Fiind 2 cilindri in linie se aseamana relativ ca sunet si comportament al motorului cu un V. Dar are 2 amortizoare ca YBR-ul si bascula normala. Pentru drumurile pe care le descrii tu nu ai ce cauta cu o sportiva si un naked gen NTV, CB, etc e un pic tras de par dar daca spre astea tinzi ... In 1500 de euro nu gasesti nimic in stare buna pe injectie. Editat Aprilie 4, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Am la vanzare un Suzuki TL 1000 S.Are motor pe injectie.Ultimul pret 1600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Dupa cum ai descris drumurile pe orice motor in afara de enduro, enduro-touring, adventure iti vei blestema zilele. Eu fac naveta 30 de km zilnic pe motor si am 5 kilometrii de asfalt bombardat in care imi zdranganesc toate oasele. Chiar ma gandesc la un Dominator fix din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Oh man, ma doare capul! Nu sunt eu priceputa priceputelor dar vrei ceva cu toate caracteristicile de mai sus....? Un GS500 ar fi potrivit pt statura ta dar are racire pe aer si nu are injectie. Apoi..... Un SV650 dar tu vrei pana in 600. Ceva enduro nu te tenteaza? Dar iar nu s-ar potrivi cerintelor tale..... Pe rand. Ma durea capul de la cate cerinte ai scris Acum nu te gandi la hard enduro, mai degraba sa mergi catre un enduro-touring daca spui ca drumul desi e asfaltat nu e prea bun. Asta cu intretinerea masina vs motocicleta e relativa, depinde la ce te referi. La bandit consumul s-ar incadra in cerintele tale si nu stiu de ce fugi de carburatie (acum fiecare are pareri pro si contra despre orice). Mica, mica,dar nu zice rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Daca chiar ai drumurile bombardate, poate ar trebui sa alegi un enduro, cum ti s-a recomandat la inceput. (nu ma doare capul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Dominatorul e de 650 si da, arata suberb cu un pic de grija si niste gume de asfalt. Fa un research despre dual-sporturi, sunt o gramada de frumuseti de 250. Klx 250, dr350, drz chiar, sigur ceva iti pica drag. Asteapta o parere mai avizata da eu cred ca un 2t e mai costisitor. Vezi ca e o bijuterie de yamaha tw200 de vanzare aici pe forum fix in banii tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Cred ca viitorul incepator pretentios confunda 2 timpi cu 2 cilindri, probabil in V, altfel nu imi explic cum nu trebuie tras de acceleratie la 2 t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Ia ti frate o Honda Transalp 600/650 sau un Kawasaki KLE 500 si nu mai complica inutil lucrurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu nu mai inteleg ce vrei. Acum la cerinte se adauga motor in linie pt ca motorul in V ce are?!? Ai atatea optiuni pt ce iti trebuie tie, pretentiile chiar nu sunt justificate zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Faza cu consumul marit la motoarele in V,ti-o pot confirma.Am avut Vtr si TL(ambele cu motor V2) si cunosc...Daca vrei distractie,alege un motor in V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 uite cine stie multumesc nu stiu ce modele sunt ieftine si bune si motor in linie help sa deschid alt topic la enduro ? Sincer....ce categorie vrei?Enduro sau touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.