green_fox Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Un vecin de-al meu luase ceva scutec Kymco, nou si cu garantie, chiar ranjea superior la Transalpul meu de +10ani (care m-a dus apoi pe mine 6 ani cu 0 probleme). A mers saracia cateva zile si s-a stricat nu stiu ce, nu mai pornea. Dupa vreo 2 luni de asteptat la garantie si-a luat piesa din targ, l-a adus in portbagaj de la reprezentanta si l-a reparat singur. Nu stiu cat a mai mers dupa aia, dar sigur nu prea mult ca nu l-am mai vazut/auzit dupa aia decat de vreo 3-4 ori... Man, daca telefonul ti-l tine 45 de zile in service fara sa-l rezolve (in garantie) sunt obligati sa ti-l inlocuiasca cu unul nou, altul la alegere + diferenta, sau sa-ti dea toti banii inapoi. Sunt sigur ca exista reglementari de gen si in cazul vehiculelor. Nu contest ce ai relatat tu, dar nu mai suntem totusi chiar in lumea a 3-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daaa, o mână de oameni recomanda fara rezerve china shit pentru ca din milioanele de bucăți câteva au partait bine... adică binișor pentru ca nu se poate pune problema de performanță. ... Merg, prost si incet, ciclistica canci, frîne la nivelul unorora japoneze de 20 de ani in stare proastă ... 500cc minim, japoneza de preferat clar, ceva sh de tăvălit având in vedere ca începător si din câte ai scris nu esti extrem de sigur pe tine. După un sezon o sa se schimbe TOATE. O sa fii mult mai sigur pe tine, o sa vezi cat de mult iti place, japoneza se va putea vinde si face o achiziție pe masura gusturilor adaptate la nivelul de experienta si realitatea traficului. 125 / 250 vor fi un cosmar in trafic, toți neica nimeni cu căruțe varza te vor desconsidera iar jucăria ta nu va putea "fugi" de ei... De iesit din oras nu mai discutăm. ... Cb500 este o alegere buna, un chopper la fel, aici insa 600cc este ce trebuie ales. Vt600 shadow / vs 600 intruder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Man, daca telefonul ti-l tine 45 de zile in service fara sa-l rezolve (in garantie) sunt obligati sa ti-l inlocuiasca cu unul nou, altul la alegere + diferenta, sau sa-ti dea toti banii inapoi. Sunt sigur ca exista reglementari de gen si in cazul vehiculelor. Nu contest ce ai relatat tu, dar nu mai suntem totusi chiar in lumea a 3-a. Imi aduci aminte de unu care a fost lasat in pl goala, de o "mare" reprezentanta honda (harachiri motors),aia nici motorul pentru care a platit o caciula de bani nu au vrut sa l returneze,decat dupa 1 an si o tona de ajutor din partea oamenilor de aici. That beeing said, oare ala mai are curajul sa o duca la garantie? Cam asa si cu tine, prea iti pui baza in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Man, daca telefonul ti-l tine 45 de zile in service fara sa-l rezolve (in garantie) sunt obligati sa ti-l inlocuiasca cu unul nou, altul la alegere + diferenta, sau sa-ti dea toti banii inapoi. Sunt sigur ca exista reglementari de gen si in cazul vehiculelor. Nu contest ce ai relatat tu, dar nu mai suntem totusi chiar in lumea a 3-a. Cu tot respectul, bazeaza-te pe asta si o primesti o mare ...... teapa. Nu vezi ca retardatii astia iti cauta fel de fel de motive sa nu-ti repare un lucru cand mergi la garantie ? Ba ca ai abuzat de el, ba ca parca ai umblat aici, ba ca sigiliul ala pare nu stiu cum si totusi daca nu gasesc nimic si trebuie sa-ti repare bunul, dureaza maxim din perioada legala. Mai bine iti reparai singur, ieseai mai in avantaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 domnilor, la motoretele China sau noname cea mai mare problema sunt garantia si service-ul, poate chiar inainte de calitatea produsului. cautati si pe forumurile internationale si o sa vedeti ce tzepe isi iau importatorii care le iau la 100$ bucata. daca dealer-ul chiar asigura service si te multumesti cu un produs modest (ca performante), poti sa alegi si ceva chinezesc. dar aproape peste tot, nu numai la noi, odata ce ai luat motoreta, te descurci (cu unele exceptii, fireste). din auzite, Kymco are calitate ok, dar, inainte sa o iei, intereseaza-te atent despre service-ul lor si felul in care se comporta in garantie. cauta alti cumparatori si intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 domnilor, la motoretele China sau noname cea mai mare problema sunt garantia si service-ul, piesele se gasesc... ieftin. extrem de ieftin... de calitate la fel de "buna" ca si cele "originale" ... problema este identificarea reperului... te duci cu bucatica in mana si o compari cu ce este pe stoc in magazin. nu exista documentatie... coduri, etc. partea proasta este ca se gasesc exclusiv piese originale... ceva aftermarket mai de calitate mai greu sau deloc... este exact situatia inversa fata de o firma cu nume, brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 exact. dupa ce ai luat-o, te descurci cu ea cum poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 N-am nimic cu ei, nici de bine nici de rau, nu-i cunosc, doar le-am vazut anunturile la "new content" sau cum ii spune: /index.php?/topic/734720-honda-hornet-600cc-an2001-94cp-18346km-1685-eur/ /index.php?/topic/734716-kawasaki-er5-500cc-an1999-50cp-21678km-1335-eur/ Eu personal le-as pune inaintea Kixco sau cum ii spune cu vreo 10 lungimi! Asa, o fi termen legal pt repunere in functie, ia o piesa de la alta "donatoare" (cu voie sau fara, eventual a altui client, internata mai recent si suferind de altceva), ti-o da mergand, dupa un timp mai lung sau mai scurt situatia se repeta. Din 2-3 defecte s-a dus sezonul, cand da prima zapada te suna s-o iei reparata, mai curg 4-5 luni din garantie cat sta la iernat! » Post actualizat in 04 Feb 2016 17:17Si normal ca dealerul are tot interesul sa refuze garantia si sa se fofileze, banuiesc eu ca nu deconteaza reparatiile si se merge pe asa numitul sistem forfetar (ca dealer ai un pret de lista, primesti x discount din care iti acoperi si garantiile => orice reparatie se scade din profit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Eu sper doar ca cei mai noi centauri sa stie sa-si stapaneasca dorinta de adrenalina in trafic . Acestea fiind spuse va doresc sa macinati kilometri fara incidente !!! Asfalt uscat si drum bun ! Ehe ... problema e ca nu stii ce nu stii pana nu inveti ceea ce nu ai stiut ... Te fura peisajul, te fura traficul, te simti bine .... si nu l-ai vazut pe ala care nu-ti da prioritate. Sau aluneci pe o pata de ulei. Sau ... multe altele. Sa nu uitam de "prietenii" motociclisti care te provoaca la nebunii. Se pare ca ai capul pe umeri. Pastreaza-l acolo. Bine ai venit in lumea motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Multumesc pentru incurajari . Cred ca asa am fost tot timpul cu "capul pe umeri" dar acum cu un copil acasa si inca unul pe drum trebuie sa ma gandesc mai mult la ei decat la mine !!! Vreau sa-i pot vedea crescand vreau sa-mi vad nepotii nu sa ajung sa se vorbeasca despre mie la trecut sau sa devin o povara pentru ei. Sper ca odata cu parcurgerea mai multor km sa pot deveni mai util pentru ceilalti si prin sfaturi practice !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_cristi Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) ce parere aveti de link , pt prima moto? ca scop: deplasare zilnica prin Bucuresti si iesiri in afara de weekend. Editat Februarie 7, 2016 de dj_cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Cate Kixco ai avut tu pana acu? Ca sa stim cum stai cu lungimile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Salut, Citesc de ceva vreme pe forum, diverse si diverse, si intr un final, vin si eu cu rugamintea, sa ma ajutati cu niste sfaturi-raspunsuri. Am 31 de ani, si dupa niste ani in care ma gandeam sa ma apuc de A, m-am inscris la scoala de soferi, momentan doar cursuri de legislatie-asteptam vremea buna pentru poligon. Poate ca e mai bine asa, acum sunt-cred eu-cu capul pe umeri. Mobra la care ma uit, si ma atrage foarte mult, ar fi Yamaha Dragstar 650 Classic-probabil model 2000-tinand cont de preturi. Tinand cont ca am 1.80m si aproape 100kg(98.6 incercam sa mai slabim ), nu ma sperie cele 220 kg ale vacii. Oricum vreau doar plimbat lejer si linistit. Prima intrebare ar fi ,daca mobra propusa s-ar potrivi pentru cineva de statura mea, incepator fiind. A doua intrebare ar fi, in situatia in care mobra achizitionata ar fi ok din pdv tehnic, si nu are nevoie de cine stie ce interventii, cat ar costa o revizie completa, si cam ce ar trebui facut la ea, indiferent de stare. Eu unul, ma gandesc la schimbat placute frana, ulei,reglat, etc. Nu ma pricep de nici o culoare la mecanica, si sunt curios cat ar putea sa coste treaba asta. A treia intrebare ar fi, pentru ca nu m-am dumerit, la cat ar ajunge costurile de inmatriculare, pentru o mobra adusa din UE. A patra intrebare ar fi, cat ar trebui sa iau in calcul, ca si buget, pentru echipament de protectie-second, dar ok, casca, geaca cu protectii, manusi, incaltaminte. Eu ma gandeam cam asa: casca 700, geaca 600, manusi 200, incaltaminte 300, un total de 1800 Ron, ar fi destul? Pun intrebarile, pentru ca incerc sa fac niste calcule pertinente, astfel incat , orice achizitie ar fi, sa tina cont de puntele obligatorii-echipament, revizie, taxe inmatriculare. Multumesc anticipat de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Cred ca s-ar potrivi... e grea, dar are centrul de greutate jos, nu se simte asa rau. Ca idee... ulei + filtru ulei cam 150 lei (poti sa dai si mai mult, depinde ce ulei alegi), filtru de aer 100-150 lei, bujii 50-60 lei, placute frana 120-150 lei perechea, ulei de furca + simeringuri 100-150 lei. Si ce o mai gasi mecanicul pe acolo. Ulei cardan, garnituri, cabluri de acceleratie sau ambreiaj, eventuale probleme electrice... Manopera nu prea am idee cat e, dar pt un schimb de ulei cred ca maxim 30 lei. Un schimb de placute si o aerisire (fara lichidul de frana, recomandat sa-l schimbi), mai mult de 70 lei nu cred sa fie, fiind vorba de un singur etrier. Furca fata cred ca te costa mai mult, 100-150 lei manopera, daca e vorba si de schimbat simeringurile. O curatare a carburatoarelor si un reglaj, cam 200 lei. La echipament nu ai adaugat pantalonii sau macar niste genunchiere. In rest, preturile calculate de tine sunt ok, pt echipamente sh. La 700 lei poti sa iei si o casca noua, vezi ce oferte gasesti pe net. Atat am dat si eu la oferta pe un Scorpion exo500, cu pinlock si ochelari de soare incorporati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Hai sa îți răspund și eu unde ma pricep. Sunt începător ca tine, cu doi ani mai tânăr și cu cancerul luat în toamna, fără niciun km de mers cu moto. Legat de echipament: - casca: pe forum toți recomanda o casca noua. Cică un raport bun calitate pret are Nolan asa ca am luat un N86 cu 800 lei Deși am cautat sa îmi iau și eu echipament sh am descoperit brandul Oxford despre care majoritatea spun ca are un raport bun calitate-pret. Așadar am luat următoarele: - geaca Copenhag (parca) cu 600 lei (era redusa) - mănuși RP2 cu 250 - pantalonii ii comandam în martie cu 600 de lei Îți recomand să îți iei casca ta și mănușile tale în poligon, ca sa nu dai în hepatita. Eu am folosit doar o cagula și... Tot nu mi-a plăcut senzația. Legat de service... Nu știu. O sa aflu și eu în martie. Nu uita de anvelope care sunt foarte scumpe și cica noi, începătorii ar trebui sa ma schimbam după maxim 4 ani de la data productiei... Deci încă vreo 900 de lei. Bujiile ptr cb500 costa vreo 80-90 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Salut, multumesc de raspunsuri! La o intrebare imi raspund singur, poate se uita si altii ca mine pe forum si le scapa topicul-raspuns la intrebarea 3 /index.php?/topic/41920-import-moto-din-italiagermania-etc-totul-despre/page-52 Deci am de citit M-a pus pe ganduri treaba cu echipamentul de la scoala.. Eu ma gandeam la o casca de tip flip up, o sa ma pun pe citit reviewuri. Din ce am vazut pana acum, ar fi mai zgomotoasa, sunt modele care nu ofera protectie la barbie, etc. De exemplu un Nolan N91-Evo Classic. Tinand cont ca vreau doar plimbarica la viteza de croaziera, redusa, si ca vreau sa ma pot opri des, sa arunc o privire in colo in coace, mi se pare foarte practic acest tip de casca. Din experienta celor din Bucuresti, puteti recomanda magazine in Bucuresti, unde sa fie oameni ok, nu doar sa vanda si atat? SI aici am gasit ceva util pentru incepatori, poate vine in ajutorul celor ca mine,derutati ) http://pemotoare.ro/tipuri-de-casti-moto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Mda, scriu de pe telefon și am uitat sa iti raspund la 3-a. Eu am luat morți de la Sermoto. Înțelegerea cu ei a fost sa facă ei autentificarea si ITP-ul. Cică la astea mai vechi, fabricate înainte de nu știu ce an costa mai mult. În fine, ITP-ul si autentificarea au fost 550 plus 150 comisionul lor. Am preferat metoda asta ptr ca era mai ieftin și mai comod. Eu trebuia sa închiriez platforma, sa îmi iau concediu... Restul taxelor nu mi le amintesc foarte bine dar încerc sa le enumar (s-a ocupat taica-meu mai mult ptr ca am luat-o pe numele lui) - asigurare 6 luni 220 - numar preferrntial 65 - taxa talon... Nu mai stiu, încep sa le amestec cu ce am plătit ptr permis. Apropo, absolut totul ptr scoala a fost vreo 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Buna ziua! Ma numesc Razvan, am 24 de ani, sunt inginer, cumpatat pe sosea, posesor de B de la 18 ani, timp in care am condus in fiecare zi, iar in ultimii ani minim 130km/zi. In curand, voi avea si categoria A si intentionez sa cumpar o motocicleta noua, potrivita pentru inceput, dar care sa nu ma dezamageasca nici dupa 2 3 ani. M-am oprit asupra urmatoarelor modele, Yamaha MT-07, Honda CB500FA si Honda CB500XA, cu accent pe Yamaha. Motocicleta va avea ABS, va fi folosita in proportie de 70% extraurban - mers pe autostrada (naveta) si plimbari pe distrante medii pe drumurile patriei cu pasager, iar in restul de 30% in oras, preponderent Bucuresti. Ma intereseaza o motocicleta fiabila, cu un consum bun, manevrabila, usoara si fasneata, cu o garantie buna. Argumentele mele pentru accentul pe Yamaha, ar fi puterea suficienta, greutatea, design-ul, garantia fara limita de km. As vrea sa va cer o opinie cu privire la cele 3 modele de mai sus, care ar fi mai potrivit in opinia voastra, cu argumente pro si contra. Va multumesc anticipat pentru opiniile si sfaturile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Eu tot pe MT07 as merge. A primit review-uri excelente si pare mult mult mai distractiva fata de cb-urile de 500. Ar trebui sa bifeze cam tot ce vrei tu mai putin mersul pe autostrada la viteze mari. Fiind naked, vei avea probleme cu vantul. In rest go for it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 De curiozitate ....ce gabarit ai? L x l x kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Buna ziua! (...) Din lista scurtă pe care ai presentat-o, cred că Yama e cea mai potrivită. Deși personal te sfătuiesc să-ți mai lărgești puțin spectrul și să te gândești și la ceva cu o semi-carenă pentru cei 70% de extraurban și autostradă pe care-i plănuiești. De curiozitate ....ce gabarit ai? L x l x kg Subscriu. Și mie mi se pare relevant acest aspect, mai ales dacă mergi spre MT-07. E cam micuță motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Si eu ma uitasem la CB (pe net), dar fata de MT nu mi s-a parut sa aiba plus-uri. Insa avand in vedere ca iei in calcul drumuri mai lungi + pasager... as merge pe varianta XA (care este Adventure bike)... MT-ul este micut...Este naked si evident la viteza mare iei tot vantul in fata...si spun asta in conditiile in care am si "mini parbrizul" sport... Ar mai fi Er6N-ul, care cred ca este o idee mai friendly cu pasager-ul decat MT-ul (la care nu prea ar avea de ce sa se tina ok)...dar este si mai greu fata de MT. Fata de CB500 mi-a placut ca MT-ul are 2 discuri pe fata Totusi, diferenta de putere intre ele este maricica (+greutatea)...si e posibil sa te plictisesti peste ceva timp de CB500, mai ales cu pasager in spate... All in all, iti recomand sa te sui pe toate si sa vezi pe care te simti mai bine. Eu de exemplu pe Er6N nu ma simteam deloc ok, mi se parea ca mainile stau intr-o pozitie foarte nefireasca, desi motocicleta imi placea mult. Si apropo de ce spunea colegul mai sus, daca ai >1.85m, nu ai cum sa stai comod pe MT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Cu mici retusari merge. Eu am mers cu er6n pe autostrada,Fara parbriz la 120 era ok Ma rog eu vin de pe chopper , sa te bata vantu e ceva normal p.s Am 190 si 120 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Daca mergi 70% extraurban,si mai ales pe autostrada o sa iti fie greu cu un naked. Eu ti-as recomanda ceva semi-carenat. Cred ca yamaha fz8 fazer este o alegere buna pentru ce vrei tu sau un kawasaki er6-f sau orice care sa aiba macar un parbriz si o semi-carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DacuLiber Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Recomand Suzuki V-Strom 650, model dupa 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.