Cinefilul Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 » Post actualizat in 16 Jun 2016 10:15 Întrebarea era defapt ce implică sa toata chestia si ce trebuia sa stiu.. ce nu aflu de pe net. bugetul pt ninja 250 cred ca imi ajunge.. da mai trebuie echipament.. nu? Nu, poti sa mergi in tricou si slapi! Normal ca iti trebuie, si pana nu faci 1000-2000 de km prin oras, pana nu te obisnuiesti cu dinamica, cu greutatea, sa nu te bagi la aventuri la firul ierbii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca Stefan Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) Buna ziua tuturor.Am visul de a achizitiona un motor de vreo 3 ani,in urma cu cateva zile la o bere cu doi din cei mai apropiati prieteni,am zis ca trebuie sa o facem si pe asta;cei doi au deja permis,sunt soferi profesionisti.Eu urmeaza sa ma duc sa mi depun actele;cum nu mi pot permite un motor nou,am zis sa cautam Sh , din ce spun unii,motoare ieftine se pot lua pe timpul iernii,eu m am gandit undeva pana in 2500 de euro,e adevarat ce se aude ? nu sunt impatimit al vitezei asa ca m am gandit sa optez pentru un sport touring(comod pe distante lungi si asta ma intereseaza) Va multumesc anticipat,orice parere o primesc cu interes. Editat Iulie 20, 2016 de Luca Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 la 2,5k eur gasesti Fazer in stare OK, care e cam ce ai avea nevoie (daca vrei sport touring cum ai scris mai sus) si aici pe forum, la bursa sunt cateva succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca Stefan Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Ma gandeam la o honda vfr sau zzr1100;ce parere ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Motociclete mari, grele si puternice, pt incepator... de ce? Sunt fix ce nu-ti trebuie. De ce vrei sport touring? Daca vrei plimbari lungi (defineste "lungi"), iti iei un touring sau un enduro-touring, daca mai iesi de pe asfalt. Eu as zice sa nu depasesti 600cmc, depinde si de statura ta in alegerea modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca Stefan Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) stiam ca o sa fie cineva care o sa zica acest lucru,cam asta fac de dimineata,citesc multe articole despre acest sport,pe acest site si sunt f incantat de informatiile gasite;in acelasi timp,dupa toate articolele citite,am inteles clar ca nu este recomandat un motor mare pentru incepator;motivul pentru care as alege unul din cele specificate e relativ simplu,decat sa iau una mica,sa ma plictisesc in cateva luni,sa fiu nevoit sa o vand,isi mai pierde si din valoare,principalul motiv cred ca se rezuma la partea financiara; -pe de alta parte,sunt ferm convins ca-mi va fi foarte greu sa ma obisnuiesc cu o namila de genu` -sport touring,pentru ca sunt comode din cate am inteles,stai relaxat,nu amortesti -cand spun lungi,ma refer la iesiri prin tara,400km pe zi , in week end -am cam 1,86 inaltime,78 kg Multumesc frumos de raspuns,orice sfat e binevenit ! Editat Iulie 20, 2016 de Luca Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 stiam ca o sa fie cineva care o sa zica acest lucru,cam asta fac de dimineata,citesc multe articole despre acest sport,pe acest site si sunt f incantat de informatiile gasite;in acelasi timp,dupa toate articolele citite,am inteles clar ca nu este recomandat un motor mare pentru incepator;motivul pentru care as alege unul din cele specificate e relativ simplu,decat sa iau una mica,sa ma plictisesc in cateva luni,sa fiu nevoit sa o vand,isi mai pierde si din valoare,principalul motiv cred ca se rezuma la partea financiara; -pe de alta parte,sunt ferm convins ca-mi va fi foarte greu sa ma obisnuiesc cu o namila de genu` -sport touring,pentru ca sunt comode din cate am inteles,stai relaxat,nu amortesti -cand spun lungi,ma refer la iesiri prin tara,400km pe zi , in week end Multumesc frumos de raspuns,orice sfat e binevenit ! Asculta-l si pe Geo, ca zice bine ce zice. Nu e vorba doar de bani aici, gandeste-te si la oasele tale si la timp. Sa zicem ca esti temperat si nu faci tampenii, dar si daca o pici la viteza mica si i-ai rupt schimbatorul sau i-ai indoit ghidonul o sa-ti strici weekend-ul/vacanta. Parerea mea: incepe pe ceva mic (nu neaparat cilindree cat greutate), cu centrul de greutate cat de cat jos, si invata sa te dai. Eu am pornit cu un Virago de 250, cu care m-am distrat maxim, pentru ca era foarte foarte usoara. CB-ul a fost un mic challenge la inceput, dar am simtit imediat diferenta de putere, si cu ea chiar ma puteam apleca in curbe. Acum am TDM-ul, o chestie destul de mare cu centru de greutate destul de sus (si am auzit ca modelele mai vechi il aveau si mai sus). Dupa 7000 de km cu ea tot se mai intampla sa ma prinda in offside, mai ales daca nimeresc nisip sub picior. Si nu-s mic, nici ca inaltime, nici ca greutate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Nu e mai bine sa te plictisesti de ea si sa o vinzi cu o pierdere de 100-200 euro peste un an, decat sa te chinui sa o stapanesti sau, mai rau, sa faci un accident? Si stai linistit ca 600cmc sunt arhisuficienti pt inceput... mai curand as zice sa te opresti sub capacitatea asta. Daca ai de gand sa mergi singur, si un 250cmc iti e suficient. Ai greutate mare, pozitia este "in maini" si aplecat spre fata, spre deosebire de touring unde stai aproximativ drept in sa. Plus putere mare, 130cp (sau cat naiba are zzr1100) sunt f multi pt un incepator. Tu insisti pe sport touring dar nu iei in seama partea "sport"... repet, din ce spui tu, touring curat vrei. Si alea sunt greoaie, dar macar ai o pozitie mai buna, inaltimea te ajuta sa stai cu picioarele bine pe pamant, puterea nu te surprinde dar e suficienta sa te duca decent pe drumuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca Stefan Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Am inteles si o sa gandesc bine la sfaturile primite din partea voastra, dar , pe de alta parte si nu vreau sa fiu carcotas,ca tot m am uitat azi la colegii care-si prezinta motociletele in top-icul creat special pentru asta ,ca sunt si cazuri fericite si privesc partea buna a lucrurilor in sensul ca sunt si incepatori care aleg motoare puternice si sunt destule cazuri,situatia fericita este ca au reusit sa faca fata acestei provocari periculoase,spun asta ca si discutie,asta nu inseamna ca nu tin cont de parerile voastre care sunt importante; -si da,sunt un tip cu capul pe umeri si consider ca sunt echilibrat in deciziile luate pana in prezent;sunt sofer de 12 ani,am in jur de 600mii de km,fara accident,cu bicicleta ma dau de la 12 ani Va multumesc frumos pentru timpul care mi l-ati acordat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Eu zic sa iei motoreta pe care ti s-a pus pata. Mie mi s-a pus pata pe Caponord, dar am zis ca e mare si grea, asa ca am luat Pegaso. Acum sunt deja plictisit de ea si as vrea un Caponord (dupa 3.500 km). Intre timp am mai luat o Yamaha de 600 care are cam 95 de cai si nu ma sperie. Trage foarte bine, e adevarat, dar nu te obliga nimeni sa schimbi numai pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Am inteles si o sa gandesc bine la sfaturile primite din partea voastra, dar , pe de alta parte si nu vreau sa fiu carcotas,ca tot m am uitat azi la colegii care-si prezinta motociletele in top-icul creat special pentru asta ,ca sunt si cazuri fericite si privesc partea buna a lucrurilor in sensul ca sunt si incepatori care aleg motoare puternice si sunt destule cazuri,situatia fericita este ca au reusit sa faca fata acestei provocari periculoase,spun asta ca si discutie,asta nu inseamna ca nu tin cont de parerile voastre care sunt importante; -si da,sunt un tip cu capul pe umeri si consider ca sunt echilibrat in deciziile luate pana in prezent;sunt sofer de 12 ani,am in jur de 600mii de km,fara accident,cu bicicleta ma dau de la 12 ani Va multumesc frumos pentru timpul care mi l-ati acordat ! Citeste si sectiunea de accidente, e plin de oameni care nu au reusit sa faca fata. In plus, un moto mare, puternic si greu nu te ajuta deloc sa inveti. Eu zic sa iei motoreta pe care ti s-a pus pata. Mie mi s-a pus pata pe Caponord, dar am zis ca e mare si grea, asa ca am luat Pegaso. Acum sunt deja plictisit de ea si as vrea un Caponord (dupa 3.500 km). Intre timp am mai luat o Yamaha de 600 care are cam 95 de cai si nu ma sperie. Trage foarte bine, e adevarat, dar nu te obliga nimeni sa schimbi numai pe rosu. Fazer de 600... zzr1100... o mica mare diferenta. Am mari dubii ca ai scos tot ce se poate din mobra aia in doar 3500 km. Eu nu sunt de acord cu expresia "acceleratia e in mana ta"... da, e, dar "tu"(adica noi toti, incepatori fiind) esti prost. Iti scapa mana in gaz, tragi mai tare de el ca iti place cum fuge... te fura imediat si nici nu-ti dai seama cand ai ajuns la viteza mare. Plus greutatea mare, ciclistica diferita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca Stefan Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) Am sa intru si la accidente,ma pregatesc sufleteste. Dupa ce am mai "rasfoit" cateva pagini pe net,parca imi place sugestia pentru fazer,dar si cbr(vfr ? inca nu reusesc sa le deosebesc) ma incanta;cea din urma,a avut un prieten si a fost foarte multumit. Domnule Geo,care crezi ca e mai ok ? Editat Iulie 20, 2016 de Luca Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Fazer de 600... zzr1100... o mica mare diferenta. Am mari dubii ca ai scos tot ce se poate din mobra aia in doar 3500 km. Eu nu sunt de acord cu expresia "acceleratia e in mana ta"... da, e, dar "tu"(adica noi toti, incepatori fiind) esti prost. Iti scapa mana in gaz, tragi mai tare de el ca iti place cum fuge... te fura imediat si nici nu-ti dai seama cand ai ajuns la viteza mare. Plus greutatea mare, ciclistica diferita... Crede-ma, in Pegaso am dat ca la balamuc, dar si daca nu era asa, ar fi fost doar inca o dovada ca se poate sa mergi si incet.Ca idee, cu Pegaso daca scap mana in gaz (mai ales din treapta a 3-a incolo) accelereaza, dar nu sperie pe nimeni, pentru ca are 50 de cai. Cu Fazerul, daca merg ca un om normal (adica ~5000 rpm constant) si scap mana in gaz tot nu se intampla nimnic, pentru ca la 5000 rpm e destul de lesinat si trebuie sa am mana scapata in gaz pana ajung pe la 8000 rpm ca sa creasca putin pulsul, macar. Intr-adevar, nici un R1 nu e bun de incepatori, dar nici sa inceapa pe 250... Editat Iulie 21, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Sa scoti tot din ea nu inseamna doar acceleratie. Eu am dat un exemplu cu 250-ul, ca se poate si asa. E destul de distractiva o mobra micuta si usoara. Stefan, eu zic ca Fazerul de 600 e o mobra ok, cu conditia sa fie intretinuta. Mai ai si cb500, er5, bandit de 600... doar ca la nakeduri te cam bate vantul peste o anumita viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Motocicleta de 600 este destul de puternica pentru drumuri lungi. Cu 250-ul te plimbi prin oras, dar nu e de touring. In afara orasului ai nevoie de acceleratie sa depasesti, ca altfel te prind conservarii din urma. Si nu prea au rabdare sa stea dupa o motocicleta, mai ales daca o vad mica. Motocicleta difera si de bicicleta si de auto. Daca ai carnet auto te ajuta pentru reguli de circulatie. Cunostintele de bicicleta nu prea te ajuta la nimic, ba dimpotriva. O motocicleta are de la 100 kg in sus si merge cu cel putin 30 la ora. O bicicleta merge maxim cu atata si are 10 kg sau nici atat. Un 600 e bun pentru incepator. Iti trebuie kilometri multi ca sa iti dai seama ce si cum functioneaza. Eu as zice cam 50 de mii. Si asta doar daca ai pe cineva sa iti zica chestii. Sau cauti pe net, surse sunt destule. Sau iti mai cumperi un curs specializat dupa ce termini scoala. Cu iesiri in weekend si plimbari scurte nu prea faci mai mult de 5 mii km pe sezon. Deci, un 600 ti-e perfect pentru primii 3-5 ani. Stai linistit, si cu 600le o sa ai parte de emotii puternice. Nici pretul nu e prea mare incat sa iti para rau daca iti pica - si o sa pice, fii sigur. Un naked merge comod pana la viteza de 120. Mai tare nu ai voie la noi, si nici nu ai de ce sa mergi in primii ani. Dupa aia o sa ai experienta sa te orientezi spre ce iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Ma gandeam la o honda vfr sau zzr1100;ce parere ai ? banii tai , decizia ta colegule ...sa ramai la un Fazer 600, un GS500F (sau ceva semi/carenat asemanator), cum au zis si altii mai sus succes! Editat Iulie 21, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca Stefan Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Va multumesc frumos pentru sfaturi;in timp , o sa va mai deranjez din cand in cand. Toate bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 sa ne pui poze cu ce ai luat! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu Maftei Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 daca ajuta... /index.php?/topic/739931-dilema-alegerii-incepatorului/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Ce motocicleta, chopper sau naked imi recomandati la un buget de 1.000 de euro?Caut una pana in 125cmc, sa se incadreze la A1, deci implicit si cel mult 11KW. Am petrecut ceva timp pe site-urile de vanzari, dar nu m-a atras un model anume in mod special. O sa o folosesc in majoritatea timpului in oras, dar mi-ar placea sa pot merge cu ea si cate o iesire de 100km sau ceva de genul. Editat August 12, 2016 de Mihai Andrei_84364 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Art17 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Un sfat bun daca aveti si pentru mine :-) Am 32 ani...1.81....80kg La anul in vara vreau sa fac un tur prin Europa 5k-10k km Pana acum am mers doar cu un Suzuki GSF 600 Bandit si mi s-a parut usor, atat mersul cat si motorul. Pana acum am ajuns la urmatoarele variante: Suzuki V-Storm Kawasaki Versys Bmw F650 GS Honda Transalp Dintre cestea V-Storm.ul ma atrage cel mai mult As vrea ca pozitia sa fie dreapta pe sa....sa nu ma sprijin in maini si daca e posibil sa nu vibreze deloc sau ffff putin. In plus de asta as mai vrea sa intreb: Care este diferenta intre o casca de 100 euro si una de 500 euro. Ce tip de casca e indicat sa.mi iau? In ce luna a anului sunt mai ieftine?(ma gandesc sa cumpar din Italia) Multumesc anticipat. O zi buna tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Sau iei orice motocicleta si ii faci un ghidon custom (pentru pozitia in sa). Dincolo de asta, din ce ai scris acolo, eu recomand V-Strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Daca nu vrei vibratii, cauta un 4 in linie, nu V2. Daca vrei sa stai drept in sa si sa iei toate denivelarile in vertebrele lombare, chopper cu ape hangers.... Pana si touringurile lu BMW te apleaca putin in fata. Putin aplecat e cea mai confortabila pozitie, nu sunt chiar prosti aia de fac touringurile alea! Din cele enumerate tot V-Strom-ul (nu Storm!) mi se pare si mie cel mai indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Ce motocicleta, chopper sau naked imi recomandati la un buget de 1.000 de euro? Caut una pana in 125cmc, sa se incadreze la A1, deci implicit si cel mult 11KW. Am petrecut ceva timp pe site-urile de vanzari, dar nu m-a atras un model anume in mod special. O sa o folosesc in majoritatea timpului in oras, dar mi-ar placea sa pot merge cu ea si cate o iesire de 100km sau ceva de genul. Salut. Chopper, nu stiu daca o sa poti lua in 1000 euro in stare buna. Poate, ceva china/coreea. De naked,nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 poti incerca o yamaha Virago de 250 poti conduce cu A1 Ce motocicleta, chopper sau naked imi recomandati la un buget de 1.000 de euro?Caut una pana in 125cmc, sa se incadreze la A1, deci implicit si cel mult 11KW. Am petrecut ceva timp pe site-urile de vanzari, dar nu m-a atras un model anume in mod special. O sa o folosesc in majoritatea timpului in oras, dar mi-ar placea sa pot merge cu ea si cate o iesire de 100km sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.