Jump to content

E-Bikes: modele si pareri


The_Sin_Eater
 Share

Recommended Posts

Eu am electrificat 5 biciclete (pana acum):

3 mountainbike-uri (Bulls, Focus si Cube), pe baza de motor atasat butucului de la pedale, cu senzor de cuplu.

2 Pegas-uri Camping de prin '78 cu motor in roata faţă, pentru parintii mei.

 

Kitul de motor in butuc este Tongsheng TSDZ2, si spre deosebire de cele Bafang (care sunt mai populare) are senzor de cuplu in butucul pedalelor. Asta duce la o senzatie extrem de naturala cand pedalezi, pentru ca dozeaza puterea motorului proportional cu forta generata de ciclist in pedale. Este aceeasi tehnologie ca si la motoarele "de firma" (Bosch, Yamaha), iar senzatia e ca la bicicletele alea scumpe. I-am pus si firmware nou, care are niste imbunatatiri fata de firmware-ul cu care vine kit-ul din china. Cu o baterie de 13 Ah, 36V, care cantareste 2 kg (asamblata tot in regie proprie), merg cam 100km pe plat, la campie, mentinand o viteza constanta de 25-30 km/h (folosind nivelul de asistare 1 sau 2 din 4). Kitul m-a costat pana in 300 de euro, iar componentele pentru baterie (carcasa, celule, etc) sub 200 euro. In total am dat mai putin de 500 de euro pentru electrizarea unui MTB.

 

Pentru Pegas-uri, am luat niste kituri care contineau roata fata completa, cu motorul deja integrat, controllerul, display-ul, si ce mai era necesar. Iar bateriile le-am facut tot in regie proprie, doar ca mai mici, adica de 10 Ah, tot la 36V. Pentru fiecare Pegas costurile au fost cam 300-350 euro (motor + baterie). Kiturile astea nu au senzor de cuplu/torsiune la pedale si nu au acelasi "feeling" natural, dar ai mei sunt foarte multumiti de ele, pentru ca pot urca fara probleme orice deal din Galati. Bateria ii tine tot cam 100 km, dar ei sunt semnificativ mai usori ca mine si merg si cu viteza mai mica.

Cateva poze cu Bulls-ul:

 

IMG_20200627_203453.thumb.jpg.d3d6071e8796c8c16b1e188df792bc2a.jpg

 

IMG_20200627_203525.thumb.jpg.7f32740889d0795b0af2c8a7cf6670da.jpg

 

IMG_20200627_203614.thumb.jpg.8f115f9762174724c0a40c525e698aee.jpg

 

IMG_20200627_204319.thumb.jpg.f01918547c346a3893a1772a654d9cad.jpg

 

IMG_20200627_204330.thumb.jpg.f13a83e4d42d2d55545ef7eaaafb9a33.jpg

Link to comment
Share on other sites

Indian-a aia de mai sus arata parca am facut-o eu la betie...

E drept ca frumusetea e in ochii privitorului.

Dar si asa...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

I understand what you are saying, but I believe that this product is designed specifically for cruisers and would be most beneficial for them. If you want to give it to electric riders, that is up to you, but I think it would be best to consider their specific needs and determine if this product is suitable for them as well. It's possible that the product you are referring to was specifically designed for cruisers, but it could also potentially be used by electric skateboard users as well. It ultimately depends on the specific features and capabilities of the product and how well it aligns with the needs and preferences of electric skateboard riders.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
La 09.03.2022 la 15:19, smar2 a spus:

Eu am electrificat 5 biciclete (pana acum):

3 mountainbike-uri (Bulls, Focus si Cube), pe baza de motor atasat butucului de la pedale, cu senzor de cuplu.

2 Pegas-uri Camping de prin '78 cu motor in roata faţă, pentru parintii mei.

 

Kitul de motor in butuc este Tongsheng TSDZ2, si spre deosebire de cele Bafang (care sunt mai populare) are senzor de cuplu in butucul pedalelor. Asta duce la o senzatie extrem de naturala cand pedalezi, pentru ca dozeaza puterea motorului proportional cu forta generata de ciclist in pedale. Este aceeasi tehnologie ca si la motoarele "de firma" (Bosch, Yamaha), iar senzatia e ca la bicicletele alea scumpe. I-am pus si firmware nou, care are niste imbunatatiri fata de firmware-ul cu care vine kit-ul din china. Cu o baterie de 13 Ah, 36V, care cantareste 2 kg (asamblata tot in regie proprie), merg cam 100km pe plat, la campie, mentinand o viteza constanta de 25-30 km/h (folosind nivelul de asistare 1 sau 2 din 4). Kitul m-a costat pana in 300 de euro, iar componentele pentru baterie (carcasa, celule, etc) sub 200 euro. In total am dat mai putin de 500 de euro pentru electrizarea unui MTB.

 

Pentru Pegas-uri, am luat niste kituri care contineau roata fata completa, cu motorul deja integrat, controllerul, display-ul, si ce mai era necesar. Iar bateriile le-am facut tot in regie proprie, doar ca mai mici, adica de 10 Ah, tot la 36V. Pentru fiecare Pegas costurile au fost cam 300-350 euro (motor + baterie). Kiturile astea nu au senzor de cuplu/torsiune la pedale si nu au acelasi "feeling" natural, dar ai mei sunt foarte multumiti de ele, pentru ca pot urca fara probleme orice deal din Galati. Bateria ii tine tot cam 100 km, dar ei sunt semnificativ mai usori ca mine si merg si cu viteza mai mica.

Cateva poze cu Bulls-ul:

 

IMG_20200627_203453.thumb.jpg.d3d6071e8796c8c16b1e188df792bc2a.jpg

 

IMG_20200627_203525.thumb.jpg.7f32740889d0795b0af2c8a7cf6670da.jpg

 

IMG_20200627_203614.thumb.jpg.8f115f9762174724c0a40c525e698aee.jpg

 

IMG_20200627_204319.thumb.jpg.f01918547c346a3893a1772a654d9cad.jpg

 

IMG_20200627_204330.thumb.jpg.f13a83e4d42d2d55545ef7eaaafb9a33.jpg

sal, ai PM :D 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...