Sari la conținut

2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Stii care este partea interesanta? Cand apar scandaluri de genul asta, doua branduri (tot coincidenta) apar mereu in prim plan: Ducati si KTM. Nu Honda, Yamaha, Suzuki, Aprilia... Ducati si KTM. Cand vine vorba despre interpretari "la limita" sau "ocoliri" ale regulamentului, atat in MotoGp cat si in WSBK, Ducati este campion. Mai nou, KTM intelege intr-o maniera proprie relatiile contractuale cu proprii piloti, iar grila de la Moto3 este quasimonomarca, in conditiile in care, paradoxal, sunt vreo 6 branduri inscrise. Cand apare o interpretare mai dubioasa a regulamentelor sau un scandal, musai trebuie sa fie in jurul unuia dintre cele doua branduri europene. Si Dorna tace. 

 

Cu siguranta, Pol vorbeste pe baza unor date. Date pe care, sunt convins, le cunosc si ceilalti. Diferenta este ca Pol, ca si frate-su, are gura mai sloboda. Doar ii stii foarte bine pe fratii Esp, sunt mai putin... corecti politic, ca sa zic asa si mai dau din casa. Cat despre MM, a cazut ieri si azi cat nu a cazut in tot presezonul. Deocamdata el nu intelege bicla, pneurile sunt ultima lui grija. Si oricum, in momentul de fata, nu prea este in mare masura sa iasa cu declaratii. Cert este ca pe Honda nu o avantajeaza deloc solutia "pentru siguranta" cu care a venit Michelin. Dar avantajeaza 8 motorete Ducati. 

Like.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, faci teste și setezi agregatul cu niște pneuri, pneuri care au ajuns să atârne destul de greu în balanță. După aia vine bibendum și te pune să concurezi cu altele de acum 4 ani cu care unele moto n-au fost niciodată încălțate. Nimic în neregulă, nu? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Stii care este partea interesanta? Cand apar scandaluri de genul asta, doua branduri (tot coincidenta) apar mereu in prim plan: Ducati si KTM. Nu Honda, Yamaha, Suzuki, Aprilia... Ducati si KTM. Cand vine vorba despre interpretari "la limita" sau "ocoliri" ale regulamentului, atat in MotoGp cat si in WSBK, Ducati este campion. Mai nou, KTM intelege intr-o maniera proprie relatiile contractuale cu proprii piloti, iar grila de la Moto3 este quasimonomarca, in conditiile in care, paradoxal, sunt vreo 6 branduri inscrise. Cand apare o interpretare mai dubioasa a regulamentelor sau un scandal, musai trebuie sa fie in jurul unuia dintre cele doua branduri europene. Si Dorna tace. 

 

Cu siguranta, Pol vorbeste pe baza unor date. Date pe care, sunt convins, le cunosc si ceilalti. Diferenta este ca Pol, ca si frate-su, are gura mai sloboda. Doar ii stii foarte bine pe fratii Esp, sunt mai putin... corecti politic, ca sa zic asa si mai dau din casa. Cat despre MM, a cazut ieri si azi cat nu a cazut in tot presezonul. Deocamdata el nu intelege bicla, pneurile sunt ultima lui grija. Si oricum, in momentul de fata, nu prea este in mare masura sa iasa cu declaratii. Cert este ca pe Honda nu o avantajeaza deloc solutia "pentru siguranta" cu care a venit Michelin. Dar avantajeaza 8 motorete Ducati. 

De ce ar fi gresita interpretarea sau ocolirea regulamentului? Asa functioneaza inovarea si diferentierea prin inovare in sportul cu motor. Ce mi se pare cu adevarat trist pentru o competitie care se vrea varful sportului pe doua roti este modul in care cei care nu pot produce inovatii la nivelul Ducati se aduna ca sa-i blocheze. Sa concureze la Stock 1000 daca ii deranjeaza inovatiile.

 

Daca este un blat real ar trebui ca Pol sa scoata dovezile, ca altfel s-ar putea ca aia de la Ducati sa-i zica sa se duca in mm (nu ma refer la Marc Marquez). 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică trimis la spital cu 🚁 pt control. Sper că și psihiatric!

O fi o decizie din motive de safety, la fel ca ăia cu gumele. Ar fi fost prea periculos pt cei 14 din fața lui. 🤭

Dar s-a mai tăvălit și azi în warm up? Sau l-au elicopterizat azi după izbele de ieri? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, ENEOS said:

Cică trimis la spital cu 🚁 pt control. Sper că și psihiatric!

O fi o decizie din motive de safety, la fel ca ăia cu gumele. Ar fi fost prea periculos pt cei 14 din fața lui. 🤭

Zic ăștia că din cauza patologiei lui care necesită ținerea sub observație timp de minim 12-24 de ore .... Că asta face double vision la 2 zile după..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SmF in el de motogp, cand sunt si eu treaz plouă cu găleata si MM sta pe tușă.

Pot sa ma uit la paprika.tv, bag pla

Daca ar fi fost vremea asa in Dubai faceau seicii aia circuit in sală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, B.B. said:

SmF in el de motogp, cand sunt si eu treaz plouă cu găleata si MM sta pe tușă.

Pot sa ma uit la paprika.tv, bag pla

Daca ar fi fost vremea asa in Dubai faceau seicii aia circuit in sală.

100 de procente de acord cu tine... Când avea și el o șansă datorita vremii....sta pe tușă 😡😡

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde naiba au găsit astia de la Dorna acest portamina mandolina circuit, la Brno nu era bine...s-au dus la ieftineală..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Brno nu era tanti cu castronul pe linia de start! :lol:

Acum 22 minute, Mihai66RUN a spus:

Zic ăștia că din cauza patologiei lui care necesită ținerea sub observație timp de minim 12-24 de ore .... Că asta face double vision la 2 zile după..

 

Și trebuia cărat cu 🚁 la 24h după izbă. :moron: 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El cică e "stunned", a apărut un mesaj chipurile de la mm. La mintea lui s-ar fi dus cu 🏍️ de curse. A, dar stai, nu mai avea niciuna întreagă! 😈

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, ENEOS said:

 La mintea lui s-ar fi dus cu 🏍️ de curse. A, dar stai, nu mai avea niciuna întreagă! 😈

Am lucrat ceva ani buni la drift... Culmea, echipa sponsorizată de eneos... Daca la nivelul unui amărât de campionat european al unui sport necunoscut reușeam să reconstruim jumătate de mașină între ziua calificărilor și cea a curselor... Mi-e greu sa cred că la nivel de GP cei de la hrc nu au fost capabili sa ii refacă o mobră... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

De ce ar fi gresita interpretarea sau ocolirea regulamentului?.

 

Ce mi se pare cu adevarat trist pentru o competitie care se vrea varful sportului pe doua roti este modul in care cei care nu pot produce inovatii la nivelul Ducati se aduna ca sa-i blocheze.

 

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

Sa concureze la Stock 1000 daca ii deranjeaza inovatiile.

 

Poate pentru ca regulamentele nu sunt concepute pentru a fi ocolite, ci pentru a oferi concurentilor conditii egale de intrecere? 

 

Decenii la rand s-a concurat in motomondial cu mobre de 500, 2T, fara electronica, fara aero, fara holeshoturi, massdampere, etc. si pe opinci cu mult in urma celor stradale de astazi. Si competitia aia a dat mari campioni si curse de bagat in arhiva. Cu toata tehnologia de astazi, intrecerea sportiva si implicit spectacolul pentru marele public este in suferinta. Nu mai este o intrecere intre piloti ci intre pachete aero si holeshot-uri. Stoner are dreptate cand spune ca toate "inovatiile" astea ar trebui interzise si sa se revina la o competitie in care pilotul sa faca diferenta. Cred ca omul ala vorbeste in cunostinta de cauza. 

 

Pai si ceilalti constructori pot spune, pe baza aceleiasi logici, ca daca Ducati nu este in stare sa faca o motocicleta competitiva, fata aero si gadgeuri, poate ar fi bine sa concureze in competitiile de dragstere. Obiectiile celorlalti sunt bazate pe cateva observatii de bun simt: 1. sunt obligati sa investeasca in r&d, in zone fara continuitate comerciala, bani care ar putea fi folositi mai bine in dezvoltarea motoarelor, sasiurilor, electronicii, etc. Vezi tu, Ducati isi primeste banii, pomana de la grupul VW-AUDI, cat timp aia sunt dispusi sa pompeze bani in bashinile lui Jiji, nu vor avea probleme cu bugetul, insa japonezii isi fac bugetele din ceea ce vand. Nu isi permit experimente pe banii actionarilor. 

 

2. cresterea bugetelor alocate competitiei. Cine nu isi permite aceste bugete, nu are nici o sansa in competitie. Din acelasi motiv Dorna a banat electronica de casa, in favoarea electronicii Ducati. 

 

3. puterea si performantele dinamice ale mobrelor au devenit insane, ceea ce face sa creasca pericolul pentru piloti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...