frigider Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 7 ore, ENEOS a spus: #93 a rămas doar cu îndârjirea, dar și aia e trecută în ambiție prostească de mult... si-a ales prost reper pe taka si tot era -0.2 deci avea sanse sa ajunga pe 2 deci in q2. dar l-a tinut taka, a depasit f riscant si apoi na, ai vazut si tu. e ok, la start depaseste 4-6 insi apoi cursa e lunga, experienta are ca stie unde a cazut de 3-4 ori? unde mai pui ca poa sa fie flag to flag etc. Acum 7 ore, Mihai66RUN a spus: A incercat și el câteva mișcări a la CS27... Dar nu prea i-au ieșit de ce spui ca nu a iesit? ca a iesit, e "handbrake turn" aia Acum 2 ore, xt600 a spus: In teorie ai dreptate, problema este ca daca ajunge in pluton, exact asta nu o sa poata sa faca: sa intre in ritmul care il avantajeaza. Iar el nici nu este vreun mare specialist in crosetari si recuperari. El trebuie sa scape in fata si sa puna cat mai repede distanta fata de pluton. tot repeti asta dar eu am vazut curse in care Q chiar a aratat ca stie sa depaseasca. Acum 32 minute, damager a spus: Nu imi dau seama dc lipsa asta de grip e din cauza temperaturii, sau asa e asfaltul. Ca e nou. Daca e asfaltul alunecos, in 2 ani s-a zis cu Indonezia:(... de altfel spectaculos circuitul. e si f cald si devine alunecoasa, e praf peste tot - si cand ploua apa aduna praful din aer si -l pune jos. si eu care credeam ca in Popesti e mult praf, nu la fel de mult ca la oamenii astia. si e gen juma de circuit are asfalt de acu x timp, alta jumate de acum y timp lol. ca si cum tot praful ala nu era o problema in sine, au zis sa le mai dea de furca in alt mod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 4 minute, frigider a spus: de ce spui ca nu a iesit? ca a iesit, e "handbrake turn" aia Pentru simplul motiv ca nu era initiat de el. Slide-ul, din ce am vazut, era initiat de motocicleta si el incerca sa redreseze. Asa ca n-avea ce sa-i iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Chiar acum, ilarionciobanu a spus: Pentru simplul motiv ca nu era initiat de el. Slide-ul, din ce am vazut, era initiat de motocicleta si el incerca sa redreseze. Asa ca n-avea ce sa-i iasa ok, asta spui tu, comentatorii englezi au zis ca aia e celebra handbrake turn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 In acest caz, e posibil sa nu ne referim la aceeasi faza. Ce am vazut eu a fost confimrat si de comentatorii englezi, dar nu cei pe care-i ascultai tu, si clar nu era un slide care sa ajute la intrat tare in curba / castigat timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 https://www.crash.net/motogp/news/998885/1/ill-need-attack-falls-leave-marquez-14th-pol-unsure-he-can-finish-race Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Cum ziceam mai demult, bibendumii o aranjează cum vrea colăceii lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai66RUN Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 1 hour ago, frigider said: ok, asta spui tu, comentatorii englezi au zis ca aia e celebra handbrake turn. Despre faza asta e vorba, daca o ducea la capăt așa cum făcea CS27 era genial. https://fb.watch/bRM5ELs0jc/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 1 oră, ENEOS a spus: @B.B. iarăși doarme? Ce, cine, cum? Marquez pe 15, ce rușine... Nu am văzut nimic pana acum, sper sa nu uit ca maine e cursa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Este ceva relativ recent (5-6-7 ani). Vechile Desmosedici mâncau guma spate. Un lucru de notat despre Bastianini (și cei care merg pe GP21) - sunt clar avantajați în acest debut de sezon. Au primit o motocicletă veche de câteva luni de fapt, complet dezvoltată și cu datele aferente anului trecut. La polul opus, cei cu GP22 (sau hibridul folosit de către cei de la echipa oficială) au treabă și cu dezvoltatul. Cum spunea Bagnaia în Qatar (parafrazez): Enea a trebuit doar să bage benzină. Noi am avut de încercat și evaluat setări, piese și acumulat date. Nu vreau să minimizez reușita lui Bastianini, ceea ce a făcut cursa trecută îl recomandă ca pe un viitor posibil campion. Dar observ presa și comentatorii care se inflamează la partea cu "ceea ce a reușit cu o motocicletă veche de 1 an". Sa stii ca pe Bridgestoane nu imi aduc aminte sa fi avut problema asta. Bine punctat. Bast beneficiaza de fapt de ultima evolutie de anul trecut. Bicla aia despre care Bagnaia spunea ca era deja perfecta. Decalaje mai mari vor aparea in a doua parte a sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 1 hour ago, ENEOS said: bibendumii o aranjează cum vrea colăceii lor... Nu cred că au vreun interes în a influența performanțele. Au făcut o alegere legată de siguranță acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 2 ore, damager a spus: Nu imi dau seama dc lipsa asta de grip e din cauza temperaturii, sau asa e asfaltul. Ca e nou. Daca e asfaltul alunecos, in 2 ani s-a zis cu Indonezia:(... de altfel spectaculos circuitul. A fost pandemie, cand s-a facut asfaltarea. Lucrarile s-au desfasurat on line.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 (editat) Acum 56 minute, Mihai66RUN a spus: Despre faza asta e vorba, daca o ducea la capăt așa cum făcea CS27 era genial. https://fb.watch/bRM5ELs0jc/ Nu merge linkul Acum 43 minute, B.B. a spus: Marquez pe 15, ce rușine... Am auzit că se retrage Acum 43 minute, B.B. a spus: sper sa nu uit ca maine e cursa.. Kick + permaban Acum 1 oră, ENEOS a spus: bibendumii Cine e ăștia? Omg nu-s la curent cu termenii. (Printre multe altele lol) Acum 1 oră, danypop a spus: https://www.crash.net/motogp/news/998885/1/ill-need-attack-falls-leave-marquez-14th-pol-unsure-he-can-finish-race Tre să atace dar tre să nu cadă. Punctele e puncte. Martin pare f periculos, e a doua cursă și el tot sus e. Și e circuit fluid a-la-piane. PS vad că nimeni nu zice de penalizare MM la cum s-a băgat în fața lui #40, când s-a remorcat de taka. Asta oare pt că e pe 15? Daca era sus poate era lumea mai atentă Ok englezii au zis live că "aia e de penalizare" fara sa analizeze reluarea și alte unghiuri, a fost gen prima impresie. Editat Martie 19, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 2 ore, frigider a spus: tot repeti asta dar eu am vazut curse in care Q chiar a aratat ca stie sa depaseasca. Poate m-am exprimat eu gresit. Quart depaseste chiar foarte elegant si curat, este foarte bun pe frane, insa depaseste destul de putin si nici vorba de recuperari de senzatie la el. De altfel ultimele doua sezoane s-a plans constant de faptul ca se depaseste greu cu M1, pentru ca trebuie sa riste foarte mult, iar apoi pierde totul pe acceleratie si pe zonele de fuga. De aici si solicitarile lui continue pentru o motocicleta cu mai multa putere si top speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 11 minute, xt600 a spus: Poate m-am exprimat eu gresit. Quart depaseste chiar foarte elegant si curat, este foarte bun pe frane, insa depaseste destul de putin si nici vorba de recuperari de senzatie la el. De altfel ultimele doua sezoane s-a plans constant de faptul ca se depaseste greu cu M1, pentru ca trebuie sa riste foarte mult, iar apoi pierde totul pe acceleratie si pe zonele de fuga. De aici si solicitarile lui continue pentru o motocicleta cu mai multa putere si top speed. daca reuseste sa ramana cu cei din frunte, 3-4-5 cati or sa fie, sigur are unde sa depaseasca. El a declarat ca risca mult cand depaseste ca depaseste pe frana. acuma problema aici e ca daca trasa curata e asa ingusta de car se plangea Binder, o depasire prost calculata o sa fie cu cantec. Si iar dezbatem de cat de slab sunt pilotii cu unele persoane:). Am mai vazut filmul asta. Cert e ca o sa fie grea cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Pol: "So what we face is we have a bike, the best bike on the grid I would say with the correct tyres, but now it's fitted with four-year-old tyres that this bike isn’t made for." Such a fundamental change has shuffled the pack in terms of performance this weekend. "We saw Ducati struggling massively at the test here, they were super slow, especially on rhythm. Now they are flying," Espargaro said. Daca este adevarat, este o acuzatie grava! Toate mizeriile astea ma fac sa raman la parerea ca se trage puternic cenusa pe turta celor de la Ducati. TREBUIE sa castige Ducati titlul ala, nu??? Incet, incet, mizeriile din alte sporturi ajung si in MotoGP. Iar noi asteptam/speram sa castige cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 8 minute, xt600 a spus: Pol: "So what we face is we have a bike, the best bike on the grid I would say with the correct tyres, but now it's fitted with four-year-old tyres that this bike isn’t made for." Such a fundamental change has shuffled the pack in terms of performance this weekend. "We saw Ducati struggling massively at the test here, they were super slow, especially on rhythm. Now they are flying," Espargaro said. Daca este adevarat, este o acuzatie grava! Toate mizeriile astea ma fac sa raman la parerea ca se trage puternic cenusa pe turta celor de la Ducati. TREBUIE sa castige Ducati titlul ala, nu??? Incet, incet, mizeriile din alte sporturi ajung si in MotoGP. Iar noi asteptam/speram sa castige cel mai bun. Hm.. intresant. Nu stiu ce sa zic, nu sr fi prima data. pe de alta parte Martin pare in forma... cine stie. La cate ducati-uri sunt pe grid, cred ca o gaura neagra in buget. Daca nu castiga titlul o sa fie nasol... eu am zis ducati anul asta, sper sa fie macar Bag sau Bestia. Au un stil a parte de a pilota. si astept Bez sa faca o figura frumoasa. Stilul lui se potriveste la ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 (editat) Acum 20 minute, damager a spus: Si iar dezbatem de cat de slab sunt pilotii cu unele persoane:). Am mai vazut filmul asta. Cert e ca o sa fie grea cursa. Este evident, ca atunci cand spunem despre un pilot sau altul ca e mai slab sau ca face anumite lucruri mai putin bine, decat altul, discutam despre nivelul la care se afla baietii astia. Nu este ca si cum comparatia ar fi facuta cu unul dintre noi. Da, chiar daca nivelul lor este extrem de apropiat, totusi unii sunt mai buni decat altii, unii au stofa de campioni (pe care o vor confirma sau nu) altii nu o au. Desigur, noi facem aprecierile astea doar dupa ce vedem si ce mai citim prin presa. In alta ordine de idei, declaratia lui Q: https://www.crash.net/motogp/news/998475/1/quartararo-real-yamaha-one-you-saw-qatar Editat Martie 19, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 (editat) @frigider, bibendum e omul michelin, mascota lor. Nu fac ei d'astea, anul trecut sau când au testat intensiv cu kktm și, surpriză, kktm a început să performeze după aia... Acolo marchej a mers dirt track style, la Stoner erau powerslide-uri fără ca roata spate să iasă atât în exterior, mobra rămânea orientată cu fața spre ieșirea din viraj. Pt că Bridgestone permitea, cu opincile actuale după un tur în stilul ăsta gata cu ele. La Stoner era derapaj eficient, la marchej a fost redresarea unui derapaj nedorit. Editat Martie 19, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 (editat) Acum 1 oră, xt600 a spus: Pol: "So what we face is we have a bike, the best bike on the grid I would say with the correct tyres, but now it's fitted with four-year-old tyres that this bike isn’t made for." Such a fundamental change has shuffled the pack in terms of performance this weekend. "We saw Ducati struggling massively at the test here, they were super slow, especially on rhythm. Now they are flying," Espargaro said. Daca este adevarat, este o acuzatie grava! Toate mizeriile astea ma fac sa raman la parerea ca se trage puternic cenusa pe turta celor de la Ducati. TREBUIE sa castige Ducati titlul ala, nu??? Incet, incet, mizeriile din alte sporturi ajung si in MotoGP. Iar noi asteptam/speram sa castige cel mai bun. nu cred man, cum zice colegul @PzKpfW e o chestie de siguranta. eu nu as merge pe conspiratii. Acum 1 oră, damager a spus: La cate ducati-uri sunt pe grid, cred ca o gaura neagra in buget. Daca nu castiga titlul o sa fie nasol... in 20 de ani ducati au luat 1 titlu. unul. nu cred ca o sa fie f mare supararea. se pare ca e traditie sa NU castige. Acum 50 minute, ENEOS a spus: bibendum e omul michelin, mascota lor. inteleg. Acum 50 minute, ENEOS a spus: La Stoner era derapaj eficient, la marchej a fost redresarea unui derapaj nedorit. or fi fost mai multe faze cu iesit spatele man, aia de care zic eu - de a pus colegul poza aia asa a fost comentata - handbrake turn, ceva nu tocmai usor de realizat. Gen iei moto de "ceafa" si o intorci, ceva ce nu a mai facut de mult MM - tre sa fii fit si increzator. nu vorbim de derapat pe toata lungimea curbei aici. Editat Martie 19, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 6 minute, frigider a spus: nu cred man, cum zice colegul @PzKpfW e o chestie de siguranta. eu nu as merge pe conspiratii. Mda.. si, coincidenta, problemele de siguranta au aparut dupa ce a inceput competitia, iar Ducati nu a fost la nivelul asteptarilor in testele din presezon. Si dupa ce toti ceilalti constructori si-au pus la punct motocicletele, pornind de la pneurile din teste, iar pilotul campion, care se presupune ca trebuie sa isi apere titlul (si este pe lista scurta a candidatilor la titlu), nu a mai mers pe pneuri specificatie 2018. Clar o problema de siguranta! Nu este conspiratie, doar un sir de coincidente, care puse impreuna, nu prea au explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acolo lui marchej i-a fugit spatele și a contravirat. Îmi aduc aminte câte discuții a iscat acu' dooj'de ani o manevră a lui Titi Aur, că trailbrake, că alea, de fapt intrase prea tare în viraj, a ținut frâna în timp ce vira și a scos-o, nu că ar fi vrut el să facă cine știe ce dibăcie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Dacă treaba cu gumele este într-adevăr manevra ocultei de la FIM/Dorna/altcineva pentru a favoriza Ducati (deși se pare că și KTM au profitat), iar Honda și Suzuki - echipele cele mai afectate de schimbarea gumei spate, nu s-au sesizat oficial înseamnă fie că sunt părtașe la mișelie fie sunt ultimii fraieri și nu au ce căuta în MotoGP. Serios acum, au mai avut loc schimbări de genul și în trecut și nu doar în MotoGP. Michelin are dealtfel la activ poate cea mai scandaloasă cursă de F1 din ultimele decenii (Indianapolis 2005) unde din cauza lor și tot din motive de siguranță, grila de start a arătat așa: Comentariile lui Pol sunt doar ale unui pilot frustrat pe moment. Márquez nu s-a plâns, Rins nu s-a plâns, Mir s-a plâns însă fără să acuze. Oricum ar fi, este o situație temporară. Se va merge cu specificația asta de cauciuc doar aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai66RUN Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 1 hour ago, ENEOS said: @frigider, bibendum e omul michelin, mascota lor. Nu fac ei d'astea, anul trecut sau când au testat intensiv cu kktm și, surpriză, kktm a început să performeze după aia... Acolo marchej a mers dirt track style, la Stoner erau powerslide-uri fără ca roata spate să iasă atât în exterior, mobra rămânea orientată cu fața spre ieșirea din viraj. Pt că Bridgestone permitea, cu opincile actuale după un tur în stilul ăsta gata cu ele. La Stoner era derapaj eficient, la marchej a fost redresarea unui derapaj nedorit. Stoner a declarat recent într-un podcast că motivul pentru care el făcea acele derapaje era lipsa de încredere în roata față... In momentul in care derapa, datorita manevrei obligatorii de contrabracaj roata față stătea mai dreaptă și îi oferea un plus de aderență și încredere. Personal, aș vrea să vad acest stil revenit în GP, mai ales că majoritatea pierd fața destul de des... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Acum 33 minute, PzKpfW a spus: Dacă treaba cu gumele este într-adevăr manevra ocultei de la FIM/Dorna/altcineva pentru a favoriza Ducati (deși se pare că și KTM au profitat), Comentariile lui Pol sunt doar ale unui pilot frustrat pe moment. Márquez nu s-a plâns, Rins nu s-a plâns, Mir s-a plâns însă fără să acuze. Oricum ar fi, este o situație temporară. Se va merge cu specificația asta de cauciuc doar aici. Stii care este partea interesanta? Cand apar scandaluri de genul asta, doua branduri (tot coincidenta) apar mereu in prim plan: Ducati si KTM. Nu Honda, Yamaha, Suzuki, Aprilia... Ducati si KTM. Cand vine vorba despre interpretari "la limita" sau "ocoliri" ale regulamentului, atat in MotoGp cat si in WSBK, Ducati este campion. Mai nou, KTM intelege intr-o maniera proprie relatiile contractuale cu proprii piloti, iar grila de la Moto3 este quasimonomarca, in conditiile in care, paradoxal, sunt vreo 6 branduri inscrise. Cand apare o interpretare mai dubioasa a regulamentelor sau un scandal, musai trebuie sa fie in jurul unuia dintre cele doua branduri europene. Si Dorna tace. Cu siguranta, Pol vorbeste pe baza unor date. Date pe care, sunt convins, le cunosc si ceilalti. Diferenta este ca Pol, ca si frate-su, are gura mai sloboda. Doar ii stii foarte bine pe fratii Esp, sunt mai putin... corecti politic, ca sa zic asa si mai dau din casa. Cat despre MM, a cazut ieri si azi cat nu a cazut in tot presezonul. Deocamdata el nu intelege bicla, pneurile sunt ultima lui grija. Si oricum, in momentul de fata, nu prea este in mare masura sa iasa cu declaratii. Cert este ca pe Honda nu o avantajeaza deloc solutia "pentru siguranta" cu care a venit Michelin. Dar avantajeaza 8 motorete Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2022 Share Postat Martie 19, 2022 Sunt alte vremuri acum, competiția este mult mai strânsă, diferențele sunt minime: în Qatar au fost 15 piloți (și toți cei 6 constructori) într-o secundă în quali. Pentru a fi în față fiecare vine cu inovații și interpretări ale regulamentului care ulterior sunt adoptate de către ceilalți și duc la convergență. Am asistat la acest fenomen în Formula 1 în ultimele decenii. Faptul că multe astfel de inovații vin din partea celor de la Ducati în MotoGP are legătură cu bugetul pe care-l bagă în dezvoltare. Oricum, asta este total o altă discuție în raport cu situația cu gumele la etapa din Indonezia. Ce spune Pol este probabil adevărat - Honda a setat motocicleta aia să meargă cu pneul spec 2022. Însă același lucru se poate spune despre toate prototipurile. Toate au fost gândite să meargă cu pneurile din acest sezon, nu cu cele de acum 4 ani. Faptul că unele motociclete se descurcă mai bine decât altele cu niște gume atât de vechi este mai mult coincidență decât altceva; sunt absolut sigur că dacă pun acum gume model 2015 pe motocicletele de GP, absolut nimeni nu poate să prevadă în avans cum se descurcă fiecare cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.