xt600 Postat Octombrie 12, 2022 Share Postat Octombrie 12, 2022 Firesc, as zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 22, 2022 Autor Share Postat Octombrie 22, 2022 Razgatlıoğlu își ține în viață șansele la titlu. Bautista foarte aproape. Rea este departe, dar de obicei îmbunătățește în cursă. Nu-l văd însă la bătaie cu Toprak și Alvaro. ...și titlul devine din ce în ce mai dificil pentru Razgatlıoğlu după ce a dat-o pe jos chiar în primul tur. A reușit să terime și să ia un punct, dar Bautista a câștigat și a luat 80 de puncte avans în clasament. Axel Bassani din nou pe podium. Foarte bine merge băiatul ăsta. Merită locul lui Rinaldi la echipa oficială. Teoretic mai sunt 161 puncte de luat în cursele rămase, dar Bautista a fost teribil de constant până acum: în afară de căzătura de la Donington (practic singura lui greșeală din sezon) și de abandonul de la Magny Cours (unde nu a avut nicio vină), a terminat toate cursele (25) pe podium, mai puțin una. Mai poate pierde titlul doar pe mâna lui. Superbe curse în Argentina. După greșeala lui Razgatlıoğlu de ieri, două greșeli din partea lui Rea astăzi. Toprak devine cel mai de succes pilot Yamaha în WSBK, îl depășește la numărul de victorii pe Noriyuki Haga. Bautista - două victorii în cursele principale, un loc 2 în Super Pole. Cam greu să mai piardă titlul. Cursa 1 Cursa SP Cursa 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 https://m.gpone.com/en/2022/10/24/sbk/rea-ducati-and-kawasaki-today-you-can-find-motorcycles-that-cost-40-thousand-and-17 Rea simte ca i-a trecut vremea în WSBK. Deja sunt nu unu ci doi piloti/constructori care îl bat frecvent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Cred că este un atac subtil la adresa celor de la Kawasaki. Are nevoie de o motocicletă nouă și de mai multă putere. Pere Riba (inginerul șef al lui Rea) spune că ar avea nevoie de ~20cp în plus pentru a se bate cu Bautista. Este mult. Deși avantajul cuplului Ducati/Bautista nu se rezumă doar la putere. În același timp, Yamaha are probabil un handicap similar în ceea ce privește cp și totuși Razgatlıoğlu îl bate ocazional pe Bautista - mai ales în cursele de Super Pole, când nu trebuie să se gândească la gume. Este foarte agresiv, spectaculos, (probabil) cel mai eficient pe frânări, dar distruge gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 https://www.instagram.com/p/CkKhajdrENw/?utm_source=ig_web_copy_link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 Nush ce sa zic... Mi s-a parut mereu trasa de par asta cu greutatea minima. Pur si simplu anumite abilitati motrice specifice sportului respectiv pot fi atinse si dezvoltate la maxim doar pe anumite tipuri constitutionale. Talia mare e un dezavantaj in multe sporturi, sau poate fi un mare avantaj in alte sporturi. N-as vrea sa vad o balerina de 120kg ridicata cu un brat mecanic in timpul spectacolului, doar pentru ca trebuie sa aiba si ea o sansa de a se produce pe scena, desi niciun barbat nu o poate tine intr-o mana deasupra capului cum zice regia. N-ai fizicul ideal pentru sportul practicat, schimba sportul! Ai fizicul lui Baz ai avantajul ca poti bate la propriu in boxe pe oricare alt rider din padoc. Ai fizicul lui Marquez, poti sa-i bati pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 Acum 16 ore, PzKpfW a spus: Cred că este un atac subtil la adresa celor de la Kawasaki. Are nevoie de o motocicletă nouă și de mai multă putere. Pere Riba (inginerul șef al lui Rea) spune că ar avea nevoie de ~20cp în plus pentru a se bate cu Bautista. Este mult. Deși avantajul cuplului Ducati/Bautista nu se rezumă doar la putere. cred ca mai degraba un atac la cati bani baga altii in motocicleta de baza de la care pleaca cea de SBK: Having the best material is great, even if in a championship like this production-derived one, it is up to the manufacturer to decide what to bring to the track. A performance balance brings a lot of variety, but that's not what everyone is aiming for. I understand the idea of super concessions, but I'd like to see a championship where the best bike is built within the homologation and regulation limits. In this way, anyone would be tempted to buy that bike. But how do you do it when at the dealers you can find one for 40,000 euros and another for 17,000 euros? It's not quite the same thing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2022 Autor Share Postat Octombrie 26, 2022 3 hours ago, ioio_viola said: But how do you do it when at the dealers you can find one for 40,000 euros and another for 17,000 euros? It's not quite the same thing. Rea exagereză pentru efect comic tragic. Modelul de omologare al celor de la Kawasaki costă 30.000€, nu 17. Cam toate celelalte modele de omologare sunt pe acolo (Honda, BMW). E drept că Panigale V4R e mai scump dar asta este parțial datorat faptului că are un motor V4 diferit față de cel de serie (1000cc vs 1100) și că este un model mai nou (ZX-10R-ul actual este o evoluție a motocicletei din 2016). Mai mult, faptul că Ducati vinde un model cu preț de pornire atât de mare reprezintă un risc financiar asumat - mai ales prin prisma faptului că vând mai puține unități în general față de Kawasaki. Interesant este că pe Rea nu l-a deranjat aspectul ăsta pe vremea când domina campionatele cu Kawasaki acum câțiva ani: Ducati vindea și atunci modelul R (al lui Panigale 1199) la un preț similar cu cel al lui V4R acum. Standardele se schimbă când nu mai câștigi. 7 hours ago, danypop said: https://www.instagram.com/p/CkKhajdrENw/?utm_source=ig_web_copy_link Nu pot să văd toată postarea și reacțiile pentru că nu am cont. Dar am văzut reacția lui Bautista. Și sunt de acord cu el - probabil și pentru că mă cam identific cu situația lui și îl înțeleg. Pe lângă diferența de forță, un pilot mai mic/ușor are probleme cu încălzirea gumelor. Avantajul în ceea ce privește uzura devine un dezavantaj în condiții de pistă mai rece. Mai mult, nu există nici în MotoGP o astfel de limită - ceea ce nu l-a împiedicat pe Dani Pedrosa (1.58 @ 51kg) să aibă succes, și nici pe Rossi (1.81 @ 70kg) sau pe Simoncelli (1.83 @ 73kg). Ceea ce reușește Bautista pe motocicleta pe care a fost Redding anul trecut nu se rezumă la greutate sau dimensiuni. Un articol interesant cu titlu oarecum înșelător - Does Ducati dominance threaten to undo WSBK's progress? Sebastian Fränzschky One senses that the interest in WSBK among the Japanese manufacturers is lacking. Ducati’s V4 R essentially brought technology derived from MotoGP to the production racing world, but where is the response from Kawasaki, Yamaha or Honda? Kawasaki might have updated its ZX-10RR last year but the basic concept is a decade old. Yamaha likewise hasn’t changed much since its return in 2016. Honda has the most ‘radical’ bike of the three but clearly still has a lot of work to do to catch up the frontrunners. What has happened to the pioneering spirit of the Japanese brands, which produced legendary models like the Honda NR750 or RC30/45? I fear those days are gone forever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 27, 2022 Share Postat Octombrie 27, 2022 https://www.crash.net/wsbk/news/1015668/1/rinaldi-bautista-makes-difference-compared-rest-ducatis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 27, 2022 Autor Share Postat Octombrie 27, 2022 Interesant în articol este mai ales confirmarea faptului că a semnat pentru 2023. Nu sunt convins că merita. Bassani este mai promițător, poate chiar și un Petrucci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 27, 2022 Share Postat Octombrie 27, 2022 Pai probabil ca de-aia îl și perie asa pe Bau ca să ii pună o pilă la conducere. https://www.instagram.com/reel/CkEVjrYJqjy/?utm_source=ig_web_copy_link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2022 Nu renunță băiatu' ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 3, 2022 Share Postat Noiembrie 3, 2022 Sincer nu știu ce l-a apucat. Îl știam de băiat bun. Chiar îl apreciam ca era băiat de gașca. Eu cred ca e forte dezamăgit de rezultatele dezastruoase pe care le-a avut în acest an. Cine știe ce așteptări /promisiuni avea la începutul campionatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2022 5 minutes ago, danypop said: Eu cred ca e forte dezamăgit de rezultatele dezastruoase pe care le-a avut în acest an. Nu cred că a avut un sezon atât de rău. Știa unde merge, știa ce nivel are BMW-ul. Și a scos totuși 3 podium-uri anul ăsta, asta în cazul în care "cei 3 fantastici" ocupau by default podiumul. Poate-l frustrează faptul că Bautista se pregătește să câștige titlul pe motocicleta pe care el n-a fost capabil să termine nici vice-campion anul trecut. Suspectez că este un fel de încercare de justificare acolo. Poate chiar are dreptate cu greutatea (deși este o întreagă discuție) dar nu e ca și când a descoperit ieri treaba asta. Este mare și greu de când îl știu, a avut dintotdeauna "dezavantajul" ăsta. Dacă i se părea atât de insurmontabil trebuia să se lase de sportul ăsta și să se apuce de altceva, unde dimensiunile nu sunt penalizante sau reprezintă chiar un avantaj. End of story. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2022 Razgatlıoğlu pare de natins la Mandalika, victorie categorică. Dar Bautista face din nou ce trebuie pentru titlu și termină pe 2. Diferența dintre el și Toprak scade la 77 de puncte, cu 99 rămase de luat. Rea este acum și matematic out din cursa pentru titlu. La constructori, Yamaha mai are șanse teoretice la titlu, dar greu de crezut că pot recupera 60 de puncte în cele 5 curse rămase. Bătălia cea mai serioasă se duce probabil pentru a nu termina ultimii, între BMW și Honda - avantaj de 7 puncte pentru Honda acolo. Cursa 1 se poate vedea aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 (editat) Multumim pentru cursa! Editat Noiembrie 12, 2022 de Alex28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 12, 2022 Share Postat Noiembrie 12, 2022 Bautista trebuie doar sa țină aproape de turc pentru a încheia lupta pentru titlu în acest weekend,insa in cursa de SP îl vad și pe Rea la bătaie acolo sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2022 10 minutes ago, danypop said: Bautista trebuie doar sa țină aproape de turc pentru a încheia lupta pentru titlu în acest weekend Corect. Iar asta demonstrează cât de mult s-a maturizat față de sezonul 2019. Razgatlıoğlu este însă impresionant în ceea ce face și cum merge. Păcat de începutul greoi de sezon (după primele 10 curse nu avea nicio victorie și deja două abandonuri), altfel ar fi fost mai strânsă lupta acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 13, 2022 Share Postat Noiembrie 13, 2022 3 din 3 pt Raz. din pacate la inceputul sezonului, yamaha a incercat sa schimbe electorncia cu una facuta in Italia si nu le-a iesit. la Donnington s-au intors la cea japoneza si a inceput si Top sa mearga cat de cat. https://www.crash.net/wsbk/news/1017033/1/razgatlioglu-sends-message-yamaha-i-couldn-t-do-more-we-need-more-power?fbclid=IwAR0U5HzNjzSw5VjirQRYnsEgyl6B44iWxcHF2-l0EnItDZvoq6AHMD5sHRs#lafei4hnzeht2g1ziuh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 13, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2022 (editat) Nu sunt inginer motorist, dar se pare că în general motorul 4 în linie se apropie de limita de dezvoltare în ceea ce privește puterea maximă. De înțeles că Razgatlıoğlu vrea mai mult (la fel ca și Quartararo în MotoGP) dar nu știu cât se poate fără o schimbare de arhitectură. Nu că i-aș vedea pe cei de la Yamaha trecând la V4, cred că mai repede așteaptă o nouă tehnologie (electric, hibrid, etc.) decât să dezvolte o platformă complet nouă. Plus că asta ar veni cu dezavantaje inerente; se vede cu ochiul liber de spectator necunoscător cum Razgatlıoğlu reușește să vireze mai ușor cu R1 ăla față de Bautista pe V4R. Mai mult, ceea ce l-a tras în jos pe Toprak în afară de lipsa de putere este uzura gumelor - chiar și după Donington. Oricum, impresionat ceea ce a făcut (și face) Toprak. Probabil cel mai talentat pilot din WSBK. Bautista va trebui să meargă cel puțin la fel de bine anul viitor ca să se bată cu el. Dacă Razgatlıoğlu merge tot sezonul '23 cum a mers în a 2-a parte a lui '22, nu prea văd cine poate să-l bată. Încă o cursă bună pentru Bassani (care a câștigat oficial și titlul de cel mai bun pilot independent), încă o cursă slabă pentru Rinaldi. Performanță bună pentru Redding, BMW s-a apropiat la 3 puncte de Honda. Doar la constructori mai este ceva suspans: Ducati și Yamaha pentru locul 1, BMW și Honda pentru care termină penultimul. Cursa de SP Cursa 2 Editat Noiembrie 13, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 13, 2022 Share Postat Noiembrie 13, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Probabil cel mai talentat pilot din WSBK. Dacă Razgatlıoğlu merge tot sezonul '23 cum a mers în a 2-a parte a lui '22, nu prea văd cine poate să-l bată. Nu cred e peste Johny Rea, la modul general vorbind. Probabil că tot el va reveni în forță. Om trăi și-om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 13, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2022 Nu fac decât să-mi dau cu părerea, la fel ca și tine. Personal cred că epoca lui Rea s-a terminat. Chiar dacă s-a tot bătut pe la vârf, n-a mai câștigat o cursă din primăvară. Cere o motocicletă nouă, dar Kawasaki nu par dispuși să investească prea curând în așa ceva. Platforma actuală de ZX-10R își are originea în 2011, cu un update cât de cât serios în 2016. Limita de turații de care se plânge Rea are de-a face cu modul în care este setată și calculată de către FIM în funcție de modelul de omologare (i.e. versiunea de serie) și faptul că versiunea de ZX-10RR pe care Kawasaki a catalogat-o drept "nouă" în 2021 nu a satisfăcut criteriile. Pe scurt, era prea apropiată de modelul precedent: Fédération Internationale de Motocyclisme The 2021 Kawasaki ZX-10RR engine received only a limited amount of new component. Therefore the CTI have decided that it has a rev limit based on the performance balancing algorithm following the 2020 season. Lista completă a limitelor de turații la început de 2021 (care din câte știu au rămas la fel până azi): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2022 Rea câștigă prima cursă (pe ud/umed) la Phillip Island. Bautista termină în afara podiumului. Bassani din nou mai rapid ca Rinaldi. Ducati câștigă titlul la constructori și echipe. Bătălia pentru penultimul loc continuă: 4 puncte între BMW și Honda, în favoarea japonezilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Noiembrie 19, 2022 Share Postat Noiembrie 19, 2022 Salut! Ai cumva cursa de azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2022 Da, o găsești aici. Se anunță vreme mai rea mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.