Sari la conținut

Cât de greu este să cumperi o motocicletă nouă în România?!


MLR001
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, jinxy a spus:

Confirm - The Bike Hub super oameni :) 

 

Oferit test drive la Tuareg 660 desi modelul aparuse de 1 luna si afara erau 7 grade. Super amabili.

 

 

Ce ti-au oferit ei nu e ride test, ci o liniuta in jurul Casei Popoului. Ride test pentru o mobra din categoria aia inseamna minim 2 ore de plimbare, timp in care sa poti iesi un pic de pe asfalt, un pic pe autostrada, un pic pe DN. Nu pot sa dau 12.000 pe o mobra adventure dupa ce am dat o tura pe 13 septembrie...

Eu astept asta din ianuarie. Au tot promis un ride test la Brebu, la Est Bike, dar pana acum nimic. Singurii care au putut testa mobra aia cum trebuie au fost jurnalistii de profil. Se pare ca reclama e mult mai importanta decat vanzarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hehe, cum spuneam: tine si de asteptari. La Norden nici liniuta aia nu am putut s-o fac.

 

Inteleg perfect de ce intr-o lume ideala ai petrece cateva ore in conditii variate cu mobra inainte sa dai o galagie de bani, si din pacate sunt patit: nu-mi place Nordenul - si sunt sigur ca nu mi-as fi dat seama de asta intr-o tura de 10 minute, dar poate mi-as fi dat seama la un drum de cateva ore.

 

Si totusi, in lumea noastra ne-ideala, ceva e mai bun decat nimic, asa ca apreciez acel ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Deci tu ti-ai cumparat o motocicleta la banii aia fara macar sa te dai pe ea?!

 

Fraier

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:

Ce ti-au oferit ei nu e ride test, ci o liniuta in jurul Casei Popoului. Ride test pentru o mobra din categoria aia inseamna minim 2 ore de plimbare, timp in care sa poti iesi un pic de pe asfalt, un pic pe autostrada, un pic pe DN. Nu pot sa dau 12.000 pe o mobra adventure dupa ce am dat o tura pe 13 septembrie...

Eu astept asta din ianuarie. Au tot promis un ride test la Brebu, la Est Bike, dar pana acum nimic. Singurii care au putut testa mobra aia cum trebuie au fost jurnalistii de profil. Se pare ca reclama e mult mai importanta decat vanzarile.

 Saraci

 

Ce faci cand vrei ceva la peste 14 000 cascavalete si nimic  de test ?

Sunt ceva epuroi ? - Hai sa vedem un raspuns capabil

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.05.2022 la 18:50, Speedy.K a spus:

Ce ti-au oferit ei nu e ride test, ci o liniuta in jurul Casei Popoului. Ride test pentru o mobra din categoria aia inseamna minim 2 ore de plimbare, timp in care sa poti iesi un pic de pe asfalt, un pic pe autostrada, un pic pe DN. Nu pot sa dau 12.000 pe o mobra adventure dupa ce am dat o tura pe 13 septembrie...

Eu astept asta din ianuarie. Au tot promis un ride test la Brebu, la Est Bike, dar pana acum nimic. Singurii care au putut testa mobra aia cum trebuie au fost jurnalistii de profil. Se pare ca reclama e mult mai importanta decat vanzarile.

Treaba nu este chiar asa de usor de facut.

Este vorba de multi bani, si pagube mari in caz de cazatura.

Pui banii pe masa si semnezi ca daca faci muci mobra atunci o cumperi. Cati pot face asta? Evident cei cativa care chiar au de gand sa cumpere.

Un vanzator din occident care vinde (in medie) zeci de mobre pe luna isi poate permite una de test, care are CASCO, asa ca daca o tavaleste un client se repara pe asigurare. Si sa o poata vinde si cu pret redus dupa niste mii de Km parcursi de diversi amataori.

 

La noi unde se vand (daca se vand ) cateva bucati pe luna, si alea doar in anumite luni ale anului, costurile sunt prea mari ca sa faci CASCO la o mobra care sta. Iar daca ai 10 modele, treaba cu CASCO este exclusa. Nici nu stiu ce prima de asigurare ar practica o firma pentru o mobra de test.

 

O fac cei care chiar vand si mai scot cateva modele la teste, cum a facut BMW (nu am urmarit daca mai fac). Si un client a dat in guse la mobra, si tocmai atunci s-a gasit un ratacit sa intoarca masina peste linia continua si dauna majora la client (tibie rupta, bine ca a scapt cu viata) si totala la mobra. Treaba s-a petrecut intr-o tura de cativa Km, pe centura Bucuresti in zona pod Otopeni.

 

Imi aduc aminte cand am luat Laguna, in 2006, Renault mi-a oferit de vineri pana luni o masina la test. Erau singurii care faceau asta pe atunci. Probabil ca astazi o fac mai multi dealeri auto.

 

Singura varianta de test in RO este sa iti dea vreun prieten sa te dai cu mobra lui. Este evident ca trebuie sa fie un prieten bun 😉

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.05.2022 la 21:05, SMF a spus:

@initator:bine că ai gasit-o pe stoc rapid și aproape.

 

Dacă este macar 1(UNUL SINGUR) care a luat moto de nou din Romania,și care să fi avut o experiență ca la carte,as fi foarte uimit(pt prima data în multi ani).

 

Salutare,

am luat eu în iarna doua motoare de la ATVROM, doua KTM și am fost super mulțumit de ei. Rapid, am zis ce vreau și înainte sa fac plata mi-au trimis Mobra la activat (Duke 390) iar cea mare (SDR 1290) am bătut palma, discount mai mult decât bun, a doua zi aveam Mobra în fata garajului cu acte și toate celelalte (nu am vrut numere roșii, am vrut carte și a durat 2 săptămâni să-mi aducă cărțile dar dacă vroiam numere roșii erau a doua zi) Ce-i drept m-am dus la ei în reprezentanta, am vorbit cu Sebi, un băiat super ok, deschis, toate detaliile... Poate am avut eu noroc, era decembrie și trebuiau să-și facă norma, nu știu 

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Silver Arrow a spus:

Treaba nu este chiar asa de usor de facut.

Este vorba de multi bani, si pagube mari in caz de cazatura.

Pui banii pe masa si semnezi ca daca faci muci mobra atunci o cumperi. Cati pot face asta? Evident cei cativa care chiar au de gand sa cumpere.

Un vanzator din occident care vinde (in medie) zeci de mobre pe luna isi poate permite una de test, care are CASCO, asa ca daca o tavaleste un client se repara pe asigurare. Si sa o poata vinde si cu pret redus dupa niste mii de Km parcursi de diversi amataori.

 

La noi unde se vand (daca se vand ) cateva bucati pe luna, si alea doar in anumite luni ale anului, costurile sunt prea mari ca sa faci CASCO la o mobra care sta. Iar daca ai 10 modele, treaba cu CASCO este exclusa. Nici nu stiu ce prima de asigurare ar practica o firma pentru o mobra de test.

 

O fac cei care chiar vand si mai scot cateva modele la teste, cum a facut BMW (nu am urmarit daca mai fac). Si un client a dat in guse la mobra, si tocmai atunci s-a gasit un ratacit sa intoarca masina peste linia continua si dauna majora la client (tibie rupta, bine ca a scapt cu viata) si totala la mobra. Treaba s-a petrecut intr-o tura de cativa Km, pe centura Bucuresti in zona pod Otopeni.

 

Imi aduc aminte cand am luat Laguna, in 2006, Renault mi-a oferit de vineri pana luni o masina la test. Erau singurii care faceau asta pe atunci. Probabil ca astazi o fac mai multi dealeri auto.

 

Singura varianta de test in RO este sa iti dea vreun prieten sa te dai cu mobra lui. Este evident ca trebuie sa fie un prieten bun 😉

 

 

Orice mobra de test poate avea casco.

Dauna totala pot sa ti-o fac si in 200 m pe 13 septembrie.

Eu nu ma plangeam ca nu au pentru test toate mobrele din portofoliu, ci modelul abia lansat, care nu se gaseste de imprumut. Deci un casco, nu zece.

Mai degraba ti-o da pe jos un incepator care are impresia ca ala de 10-15 minute e ride test decat unu' care n-o vrea decat daca i-o dai in asa fel incat chiar sa vada despre ce e vorba cu adevarat cu mobra aia.

 

La masini e cu totul altceva, nu compara. La alea obisnuite, vreau sa zic. Cand am luat Kuga niciun dealer din tara nu avea pe stoc benzinarul 2.0 de 240 cp. Deci am testat una de 160, parca, pentru ca mai mult ma interesa ergonomia, finisajele, izolarea fonica, cutia automata, chestii care erau la fel. Plus ca la masini in 15 minute in Bucuresti te prinzi cam despre ce e vorba. Ca si la mobrele de asfalt, mai putin la touringurile mari, enduro-touringuri si SS. Chiar, cum ar fi sa aiba un GoldWing la test, dar sa ti-l dea doar 10 minute pe Iuliu Maniu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Speedy.K a spus:

 cum ar fi sa aiba un GoldWing la test, dar sa ti-l dea doar 10 minute pe Iuliu Maniu?!

Grozav, în timpul zilei nici n-ai apuca să intri în trafic cu el! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, SMF a spus:

Le aveau ei pe stoc?

1)Destui! Dar degeaba,că tot ai șansa să nu ai motorul dorit că opțiune de test drive.

 

2)Și cu toate astea,tot sunt sictiriți dealerii.

 

3)Cel puțin la mine în oraș NIMENI nu face asta,și am bătut la ușa fiecărei mărci auto anul trecut pt achiziție auto nou. De la cei mai ieftini la cei mai scumpi, m-am bucurat daca am prins mașina ochită in SHOW ROOM. Toți pe fuga,grăbiți,tura de 30 de minute și aia e. 

 

 

Uite ce am gasit pe net despre 2019:

În total, s-au înmatriculat 2.216 de motociclete și scutere noi în România în 2019, un număr aproximativ egal cu cel din 2018. Lider de piață incontestabil este BMW Motorrad, cu 381 de unități înmatriculate, urmat de Honda, cu 318, Yamaha, cu 284, Kawasaki, cu 219, KTM, cu 204, Piaggio, cu 102, Suzuki, cu 98, și Harley-Davidson, cu 78.

 

Nu stiu cum face CASCO la un autovehicul de test. La o perosana fizica , ai malus bonus, tine de varsta etc.Colegul meu care acuma 3 ani si-ai luat prima masina pe numele lui a platit RCA dublu decat mine, desi are carnet de peste 35 de ani :moron:. Dar deh nu a avut masin ape numele lui si imbecilii asa te judeca, nu dupa cate accidente ai facut.

 

Sa luam un BMW GS 1250 Adventure. Probabil ca este vreo 25.000 €. Cu o prima de asigurare de 5% (sincer cred ca este mai mare) inseamna 1.250 € pe an.  Avand in vedere ca au vandut 117 bucati noi in 2019, ar merge una bucata de test. Dar va mai pierde ceva bani si cand o sa il vanda, probabil vreo 3-4000 €.adica vreo 5000 €la 117 bucati inseamna 45 € per bucata vanduta. Nu este un pret rau.

 

Banuiesc insa ca suficient de multe se cumpara pentru ca este bembeu, si da bine la set cu X6 sau ce mai are omul prin garaj. (stiu, am fost rautacios).

 

Am discutat cu un amic care este ceva jupan in Germania la BMW la piese schimb, si spunea ca nu prea ii intereseaza segmentul moto. Aduce ceva bani dar nu este pe primul loc in atentia managementului. Discutia am avut-o cu el cand am asteptat 9 (noua) luni pentru o janta noua de RT. Or fi zis janta noua = noua luni :crack:. Noroc cu baietii amabili de la BMW Otopeni care mi-ai dat imprumut o janta tot sezonul. Un gest frumos pe care il voi tine.

 

In 2021 au livrat aproape 200.000 unitati, care cat sa reprezinte? Pai probabil cam 5% din cifra de afaceri auto care este de peste 100 miliarde €/an (2021). Am zis 25.000 €/moto. Adica 5% din cifra de afaceri este facuta de 8% din unitatile autovehiculele produse (cred  ca fac vreo 2,5 milioane de masini). Asadar cand se uita un MBA pe excel spune ca nu intereseaza moto precum auto.

 

Sa aduc aminte le-a luat 6 ani sa modifice falimentul ala de ABS la R1200RT introdus 2001?

 

3. Acesta este nivelul.  Nu vrea vanzatorul sa lase nimica de la el, ca sa castige pe viitor. Si eu cand am luat Laguna, ''am facut'' un drive test si cu un Peugeot 407 si am stat pe scaunul din dreapta.  Dar subliniez: Laguna a fost data de catre Renault Romania, nu de catre un dealer.

 

@Speedy.K  ceea ce spui tu poate face un importator, mai greu un dealer din provincie care daca vinde 1-2 motoare noi pe an. Iar daca face importatorul niste zile de ride-test iti dai seama cate lume vine, este o chestiune de organizare extrem de dificila plus ca nu toata lumea poate sa vina din toate colturile tarii. 

Stii cum sunt multi : cand trebuie sa scoata bani au arici in buzunare.

 

Nu le iau apararea ca nu au moto la test , dar imi dau seama ca sunt niste costuri cam mari in raport cu beneficiile.  Acuma, nah, fiecare cum crede ca e bine sa isi organizeze pravalia.

 

Eu am avut o surpriza cu un dealer Honda din Buc care nu a lasat nici un leu la CB500X (in 2017) , basca texte ''eu sunt singurul care am moto, degeaba mai cauti''. Si am luat fix acel motor care era al lui Honda Romania, prin dealer Honda Nord.

 

 

@ENEOS   Du bist rautacioasa ! :crack:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mașinile de drive test se cumpără de către dealeri cu discount substanțial, deci posibil să nu piardă nimic la revânzare. Casco se face pe p.j., la fel ca la mașini de firmă și de închiriat. În mod normal n-ar trebui să aibă voie să dea la test sau închiriat vehicule neasigurate. Că există o garanție/franșiză da, dar nu plătește clientul valoarea întreagă dacă o face terci. 

În funcție de mărimea dealerului bmw (motorrad) îi obligă să aibă un nr de moto de drive test și de curtoazie - informație recentă, din sursă sigură. Acum că se dau ceva șefuți sau alte vip-uri cu ele și clientul _ue e altă poveste. 

Nu că ar fi mare GW, dar până găsești butoanele și vezi cum se ține la verticală, cât dai prioritate să ieși în bulevard te bate ăla pe umăr că au trecut 10 minute. 

Dar dă, e un calcul economic, iar dealerii moto în general nu au resurse să acopere vehiculele de test. Bmw organiza evenimente și flota de vehicule demo era pusă la dispoziție de producător care o plimba pe la mai mulți dealeri din mai multe țări - nu știu dacă se mai fac astfel de acțiuni în condițiile actuale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.05.2022 la 18:50, Speedy.K a spus:

Ce ti-au oferit ei nu e ride test, ci o liniuta in jurul Casei Popoului. Ride test pentru o mobra din categoria aia inseamna minim 2 ore de plimbare, timp in care sa poti iesi un pic de pe asfalt, un pic pe autostrada, un pic pe DN.

Cu ceva ani in urma, eram prin Franta si am gasit un comerciant care avea la test o Aprilia Caponord 1200.

M-am prezentat la sediul lor, le-am dat permisul si buletinul, mi-au facut un scurt instructaj si liber la pedalat.

Mi-au pus doua conditii insa: o garantie de 2000 euro pe care a trebuit sa o las cash intr-un plic sigilat la ei si timpul alocat testului, maxim o ora fara nici un minut in plus. Deci nu cred ca timpul este cea mai mare problema in astfel de cazuri. Personal mi-a fost suficient 40 min sa-mi fac o idee.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Uite ce am gasit pe net despre 2019:

În total, s-au înmatriculat 2.216 de motociclete și scutere noi în România în 2019, un număr aproximativ egal cu cel din 2018. Lider de piață incontestabil este BMW Motorrad, cu 381 de unități înmatriculate, urmat de Honda, cu 318, Yamaha, cu 284, Kawasaki, cu 219, KTM, cu 204, Piaggio, cu 102, Suzuki, cu 98, și Harley-Davidson, cu 78.

 

Nu stiu cum face CASCO la un autovehicul de test. La o perosana fizica , ai malus bonus, tine de varsta etc.Colegul meu care acuma 3 ani si-ai luat prima masina pe numele lui a platit RCA dublu decat mine, desi are carnet de peste 35 de ani :moron:. Dar deh nu a avut masin ape numele lui si imbecilii asa te judeca, nu dupa cate accidente ai facut.

 

Sa luam un BMW GS 1250 Adventure. Probabil ca este vreo 25.000 €. Cu o prima de asigurare de 5% (sincer cred ca este mai mare) inseamna 1.250 € pe an.  Avand in vedere ca au vandut 117 bucati noi in 2019, ar merge una bucata de test. Dar va mai pierde ceva bani si cand o sa il vanda, probabil vreo 3-4000 €.adica vreo 5000 €la 117 bucati inseamna 45 € per bucata vanduta. Nu este un pret rau.

 

Banuiesc insa ca suficient de multe se cumpara pentru ca este bembeu, si da bine la set cu X6 sau ce mai are omul prin garaj. (stiu, am fost rautacios).

 

Am discutat cu un amic care este ceva jupan in Germania la BMW la piese schimb, si spunea ca nu prea ii intereseaza segmentul moto. Aduce ceva bani dar nu este pe primul loc in atentia managementului. Discutia am avut-o cu el cand am asteptat 9 (noua) luni pentru o janta noua de RT. Or fi zis janta noua = noua luni :crack:. Noroc cu baietii amabili de la BMW Otopeni care mi-ai dat imprumut o janta tot sezonul. Un gest frumos pe care il voi tine.

 

In 2021 au livrat aproape 200.000 unitati, care cat sa reprezinte? Pai probabil cam 5% din cifra de afaceri auto care este de peste 100 miliarde €/an (2021). Am zis 25.000 €/moto. Adica 5% din cifra de afaceri este facuta de 8% din unitatile autovehiculele produse (cred  ca fac vreo 2,5 milioane de masini). Asadar cand se uita un MBA pe excel spune ca nu intereseaza moto precum auto.

 

Sa aduc aminte le-a luat 6 ani sa modifice falimentul ala de ABS la R1200RT introdus 2001?

 

3. Acesta este nivelul.  Nu vrea vanzatorul sa lase nimica de la el, ca sa castige pe viitor. Si eu cand am luat Laguna, ''am facut'' un drive test si cu un Peugeot 407 si am stat pe scaunul din dreapta.  Dar subliniez: Laguna a fost data de catre Renault Romania, nu de catre un dealer.

 

@Speedy.K  ceea ce spui tu poate face un importator, mai greu un dealer din provincie care daca vinde 1-2 motoare noi pe an. Iar daca face importatorul niste zile de ride-test iti dai seama cate lume vine, este o chestiune de organizare extrem de dificila plus ca nu toata lumea poate sa vina din toate colturile tarii. 

Stii cum sunt multi : cand trebuie sa scoata bani au arici in buzunare.

 

Nu le iau apararea ca nu au moto la test , dar imi dau seama ca sunt niste costuri cam mari in raport cu beneficiile.  Acuma, nah, fiecare cum crede ca e bine sa isi organizeze pravalia.

 

Eu am avut o surpriza cu un dealer Honda din Buc care nu a lasat nici un leu la CB500X (in 2017) , basca texte ''eu sunt singurul care am moto, degeaba mai cauti''. Si am luat fix acel motor care era al lui Honda Romania, prin dealer Honda Nord.

 

 

@ENEOS   Du bist rautacioasa ! :crack:

 

 

Pai fix de importator vorbesc! 

Acum 7 ore, MirceaB a spus:

Cu ceva ani in urma, eram prin Franta si am gasit un comerciant care avea la test o Aprilia Caponord 1200.

M-am prezentat la sediul lor, le-am dat permisul si buletinul, mi-au facut un scurt instructaj si liber la pedalat.

Mi-au pus doua conditii insa: o garantie de 2000 euro pe care a trebuit sa o las cash intr-un plic sigilat la ei si timpul alocat testului, maxim o ora fara nici un minut in plus. Deci nu cred ca timpul este cea mai mare problema in astfel de cazuri. Personal mi-a fost suficient 40 min sa-mi fac o idee.

In cazul asta e vorba de timp doar pentru ca mobra o iei din buricul Bucurestiului si, ca sa o scoti un pic pe un macadam, tre sa ajungi undeva mai pe la margine. Cand am testat Africana si CB500x mi-au trebuit doar 20 de minute de fiecare, Honda Nord fiind in Pipera si cel mai apropiat "coclau" la doar 5 minute de mers cu mobra de ei. T7, la fel, o iei de pe centura, in 5 minute esti pe macadam. Dar la Casa Poporului n-au vrut parlamentarii sa ma lase sa le stric gazonu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

 Chiar, cum ar fi sa aiba un GoldWing la test, dar sa ti-l dea doar 10 minute pe Iuliu Maniu?!

 

Am fost eu la Honda sa fac test cu Goldwing și mi-au zis sa caut un prieten să mi-o dea la test că ei nu au. I-am întrebat dacă se așteaptă să dau aproape 40k pe o motoreta fara sa merg pe ea și mi-au zis că da, că acum 1 luna a venit un client și a cumpărat una de 45k cu toate accesoriile. Perfect, merci frumos, pupa tata și mi-am luat altceva.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DiarM a spus:

Nu e mai simplu sa inchiriati una pt o zi daca test drive nu vor?

Eu sunt de acord dar unde? Pe plaiurile noastre nu prea se găsesc motorete la închiriat. 

 

1 oră în urmă, Emperor a spus:

Cand am fost sa vad 1600GT-ul nou  evident ca n-aveau nimic pt test ,nici macar modelul vechi  Mai mersesem cu un gtl dar sincer, ce test sa faci cu ele? Singura chestie pe care o voi descoperi in trafic este "empatamentul" printre tiruri/masini la ore de varf , in rest cam stii pe ce dai banii; si cu bune si cu rele :)  Vedem in august primele impresii 

 

Eu la BMW am găsit tot timpul aproape toate modelele la drive test, am făcut cu K1600 GT și am știut ce iau și pe ce o sa merg. Dar K-ul și Goldwing sunt de drum lung, pentru oraș ori scuter ori o motoreta mica => deci 2 motociclete minim in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 10 ore, SenorPink a spus:

I-am întrebat dacă se așteaptă să dau aproape 40k pe o motoreta fara sa merg pe ea și mi-au zis că da, că acum 1 luna a venit un client și a cumpărat una de 45k cu toate accesoriile. 

Pai nu era acum vreo 10-15 ani idiotul ala care si-a luat Harli' tot asa, ca el nu isi cumpara o motocicleta, isi cumpara un brand? Ala cu popa si Batman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Speedy.K a spus:

macadam. Dar la Casa Poporului n-au vrut parlamentarii sa ma lase sa le stric gazonu...

E un coclau în spatele blocurilor de pe 13 septembrie vizavi de mall-ul tămâios de numa', sunt rupte toate străzile alea! 

 

Pff, m-ați făcut să îi cadirisesc o vizualizare lui motor(pejos)bike... 🤦‍♂️

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.05.2022 la 13:34, SenorPink a spus:

Eu sunt de acord dar unde? Pe plaiurile noastre nu prea se găsesc motorete la închiriat.

Bagi un concediu in spania, 700 lei avionul dus intors si te dai si cu motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Salutare! 
Mă bucur că am găsit subiectul ăsta in dezbatere că am crezut și eu un timp că sunt cel mai ghinionist cumpărător.

Prima poveste, pe scurt :) 

Face copilu’ 16 ani, decidem să-i luăm o pârâitoare… studiem piața și in mijlocul sezonului, in Iunie, spre sfârșit, încep să cer oferte pentru un Duke 125. Ca orice om gospodar, fac singur un studiu de piață să văd cine vinde și încep să le scriu câte-un e-mail, foarte clar, vreau asta cu asta și asta. 
Raspunde primul, XXXX nu vreau să-i dau numele, și-mi scrie … costă atât (mai mult decât era pe site-ul lor :) ), da’ n-avem … Vorbesc cu ei la telefon și îmi spun că n-au cum să mă ajute … nu sunt pe stoc. OK, zic … dau un avans și mă puneți pe-o listă de așteptare … nimic ! 
N-avem, nu vine … ia Husqvarna ca-i același lucru, ia CF Moto … Refuz … insist la ceilalți. Îmi răspund alți doi dealeri, din păcate, nu mai știu care, a fost acum 2 ani. Ambii îmi scriu: Costă atât … pret de listă … dar nu avem și in plus ați și primit oferta de la XXXX și nu-i corect să contra-ofertăm … Am înnebunit, și i-am luat la vizitat. Merg prima dată la cei din Bucuresti, care aveau motocicleta in show-room. Este vândută! N-avem! Stai să sun la importator . Sună, vorbeste, închide… Da’ noi am mai conversat … Aveți ofertă de la XXXX, nu avem cum să vă ajutăm. Eu vreau să cumpăr de la voi, zic. De la ei n-am putut, că n-au. Sună iar. Nu, n-avem. Mai treceți p-aici.

Dau drumu’ la investigație … găsesc importatorul, ATH Cluj. Sun. N-avem, nu vine … Nu mai vine niciodată, întreb? Nu se știe. Când vin, când nu vin. Nu se poate da avansul și nici nu se creează lista de așteptare. Am înnebunit !!!

Caut pe net, pe LinkedIn și găsesc managerul de vânzări pe Europa la KTM. Iau numele, îl caut pe Google, ii găsesc adresa de e-mail si ii scriu un e-mail elegant. “ Am 5 mii si n-am unde să-i cheltuiesc “. Trec 5 zile și mă sună un domn de la ATH Cluj vizibil iritat … 

“Ce-ați făcut, domne … ne faceți reclamații prin Austria ?” Nu! Zic … Încerc să cumpăr o motocicletă ..: 

“Ne-ați făcut de râs la producător … “  și tot așa … In fine, după 30 de min de dialog telefonic, omu’ zice : “Prima care intra in țara e a Dvs. “ OK. Faceți-mi factura proformă … “ Nu e nevoie, vă sună cineva când ajunge la montat “ 

In 2 săptămâni am avut motocicleta. Livrata acasă. La cel mai mic pret găsit pe net in România, că inițial aveau altă cotație  , mai mare … 

Trebuie să recunosc și să precizez ca după poezia cu producatorul am ținut legătura cu Sebastian de la ATV Rom, care a coordonat livrarea in Bucuresti, in parteneriat cu ATH Cluj și care a fost și este un tip extrem de atent cu clienții. L-am tot bâzâit, pe urmă, cu accesorii … echipament, service, reviziii … etc. De fiecare dată a fost ireproșabil !!! 
 

Dacă doriți să aflați  cum a mers și cu service-ul, la întreținere … am o poveste la fel de lungă si interesantă, dar nu face subiectul discuției …

 

Acum lucrez la o noua achiziție.
Confirm, United Motors nu răspund si la vizita in show-room, m-au expediat la ATV Rom. La ATV Rom, m-a ajutat cum a putut Sebastian, cu lămuriri si răspunsuri. Oferta n-a venit că m-a sunat un tip de la ei pe tema asta la ora 19.30 si n-am putut vorbi,… n-am mai ținut legătura … m-am orientat in alta parte unde lucrez cu năduf să ne-nțelegem …

La Honda Nord, in show-room,  n-am fost băgat in seamă minute bune, pana vând am încălecat o motocicletă … atunci mi s-a atras atenția s-o descalec că e deja vândută … :) , m-am scuzat și-am plecat… 

Odată, din curiozitate, am fost și la HD … am plecat dezgustat … am dat peste un nene grețos de ziceai că îl deranjez când vorbea cu mine … nu mai intru acolo in viața mea … 

Dacă fac achiziția aici unde lucrez acum cu foarte mult tact in a obține o ofertă … o să vă povestesc … Nu-i diferența fata de ceea ce am experimentat pana acum … dar mă tin tare și mă orientez către finalitate … 

 

Răspunsul final e Da! Este o adevărată corvoadă să cumperi o motocicleta in România. Zici că aplici la vreun stabiliment de întrajutorare … nu că vrei să cheltui niște bani … 

 


 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Cât de greu este să cumperi o motocicletă nouă în România?!
Acum 1 oră, B575DAG a spus:

Salutare! 
Mă bucur că am găsit subiectul ăsta in dezbatere că am crezut și eu un timp că sunt cel mai ghinionist cumpărător.

Prima poveste, pe scurt :) 

Face copilu’ 16 ani, decidem să-i luăm o pârâitoare… studiem piața și in mijlocul sezonului, in Iunie, spre sfârșit, încep să cer oferte pentru un Duke 125. Ca orice om gospodar, fac singur un studiu de piață să văd cine vinde și încep să le scriu câte-un e-mail, foarte clar, vreau asta cu asta și asta. 
Raspunde primul, XXXX nu vreau să-i dau numele, și-mi scrie … costă atât (mai mult decât era pe site-ul lor :) ), da’ n-avem … Vorbesc cu ei la telefon și îmi spun că n-au cum să mă ajute … nu sunt pe stoc. OK, zic … dau un avans și mă puneți pe-o listă de așteptare … nimic ! 
N-avem, nu vine … ia Husqvarna ca-i același lucru, ia CF Moto … Refuz … insist la ceilalți. Îmi răspund alți doi dealeri, din păcate, nu mai știu care, a fost acum 2 ani. Ambii îmi scriu: Costă atât … pret de listă … dar nu avem și in plus ați și primit oferta de la XXXX și nu-i corect să contra-ofertăm … Am înnebunit, și i-am luat la vizitat. Merg prima dată la cei din Bucuresti, care aveau motocicleta in show-room. Este vândută! N-avem! Stai să sun la importator . Sună, vorbeste, închide… Da’ noi am mai conversat … Aveți ofertă de la XXXX, nu avem cum să vă ajutăm. Eu vreau să cumpăr de la voi, zic. De la ei n-am putut, că n-au. Sună iar. Nu, n-avem. Mai treceți p-aici.

Dau drumu’ la investigație … găsesc importatorul, ATH Cluj. Sun. N-avem, nu vine … Nu mai vine niciodată, întreb? Nu se știe. Când vin, când nu vin. Nu se poate da avansul și nici nu se creează lista de așteptare. Am înnebunit !!!

Caut pe net, pe LinkedIn și găsesc managerul de vânzări pe Europa la KTM. Iau numele, îl caut pe Google, ii găsesc adresa de e-mail si ii scriu un e-mail elegant. “ Am 5 mii si n-am unde să-i cheltuiesc “. Trec 5 zile și mă sună un domn de la ATH Cluj vizibil iritat … 

“Ce-ați făcut, domne … ne faceți reclamații prin Austria ?” Nu! Zic … Încerc să cumpăr o motocicletă ..: 

“Ne-ați făcut de râs la producător … “  și tot așa … In fine, după 30 de min de dialog telefonic, omu’ zice : “Prima care intra in țara e a Dvs. “ OK. Faceți-mi factura proformă … “ Nu e nevoie, vă sună cineva când ajunge la montat “ 

In 2 săptămâni am avut motocicleta. Livrata acasă. La cel mai mic pret găsit pe net in România, că inițial aveau altă cotație  , mai mare … 

Trebuie să recunosc și să precizez ca după poezia cu producatorul am ținut legătura cu Sebastian de la ATV Rom, care a coordonat livrarea in Bucuresti, in parteneriat cu ATH Cluj și care a fost și este un tip extrem de atent cu clienții. L-am tot bâzâit, pe urmă, cu accesorii … echipament, service, reviziii … etc. De fiecare dată a fost ireproșabil !!! 
 

Dacă doriți să aflați  cum a mers și cu service-ul, la întreținere … am o poveste la fel de lungă si interesantă, dar nu face subiectul discuției …

 

Acum lucrez la o noua achiziție.
Confirm, United Motors nu răspund si la vizita in show-room, m-au expediat la ATV Rom. La ATV Rom, m-a ajutat cum a putut Sebastian, cu lămuriri si răspunsuri. Oferta n-a venit că m-a sunat un tip de la ei pe tema asta la ora 19.30 si n-am putut vorbi,… n-am mai ținut legătura … m-am orientat in alta parte unde lucrez cu năduf să ne-nțelegem …

La Honda Nord, in show-room,  n-am fost băgat in seamă minute bune, pana vând am încălecat o motocicletă … atunci mi s-a atras atenția s-o descalec că e deja vândută … :) , m-am scuzat și-am plecat… 

Odată, din curiozitate, am fost și la HD … am plecat dezgustat … am dat peste un nene grețos de ziceai că îl deranjez când vorbea cu mine … nu mai intru acolo in viața mea … 

Dacă fac achiziția aici unde lucrez acum cu foarte mult tact in a obține o ofertă … o să vă povestesc … Nu-i diferența fata de ceea ce am experimentat pana acum … dar mă tin tare și mă orientez către finalitate … 

 

Răspunsul final e Da! Este o adevărată corvoadă să cumperi o motocicleta in România. Zici că aplici la vreun stabiliment de întrajutorare … nu că vrei să cheltui niște bani … 

 


 

 

Da, aceelasi lucru am patit si eu cu citiva ani buni in urma cred ca prin 2008 parca cind vroiam sa cumpar un motor de la Motodynamics Cluj, interesant este ca, in toti acesti anii, nu prea sa schimbat mare lucru, pe la importatori astia, sau cum sa i numesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...