Sari la conținut

Motor touring incepator - recomandare


AndySAM
 Share

Postări Recomandate

Salut dragilor,

 

Recent am luat permisul pentru categoria A si as dori sa imi caut un motor pentru touring.

Ca si o prima motocicleta, caut ceva pe injectie si cam pana intr-un 2500 - 3000 euro.

Ma uitam pentru inceput fie la o Honda Deauville 650 sau o Honda VFR800. Ma mai gandeam si la un transalp de 600 dar nu sunt sigur.

 

Scopul ar fi sa ajung la un suzuki Vstrom 1000 cam din 2012 dar momentan nu permite bugetul.

 

Astept cu drag recomandari si raspund la orice intrebare fara nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Deauville si transalp sunt bune pt incepatori pt ca nu au nustiu ce putere, consum mic, pozitie comoda.

VFR de 800 e alt motor in ea, 4V si trage destul de bine pt un incepator, pozitie decenta, consum 5%.

 

Depinde pe ce trasee vrei sa te dai, ce iti doresti de la o motocicleta, etc.

 

Personal as alege vfr-ul, e din alt film fata de celelalte.

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, AndySAM said:

Scopul ar fi sa ajung la un suzuki Vstrom 1000 cam din 2012 dar momentan nu permite bugetul.

Salut. ai putea incepe cu un VStrom 650 din 2007-2011, preferabil cu ABS. 
 

confortabil, pretabil pentru touring si daca il gasesti si cu ABS o sa ai si ceva extra siguranta.

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AndySAM cu putina rabdare gasesti chiar o Deauville 700 la 2500-3000€:

https://m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-deauville-nt700v-va-neuzelle/347502938.html?searchId=ef135d72-7035-891c-9b87-d03af638bfce&type=ad

Sau 

https://m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-deauville-nt-700-va-dresden/347561905.html?searchId=a4fbfa18-300c-3c25-f5c3-125dfefe202b&type=ad

 

Este o moto de drumuri lungi, cu un motor solid . Ai transmisie cardan, un parbriz reglabil, injectie, ABS si putere suficienta.

 

VFR800 este un sport touring, cu un motor mai mare si mai puternic. Nu am mers cu ea asa ca nu pot sa iti spun impresii.

 

La bugetul propus de tine, Deauville o gasesti mai tanara decat VFR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deauville are putere suficientă... pt a se mișca de pe loc! :crack:E dealtfel supranumită Dullville (dull = plicticos). Dpmdv e și prea îmbrăcată în plastice pt un începător.

Eu aș lua în calcul și FZ6, Fazer de preferință pt că te apără nițel de vânt. În afară de cutia de viteze "agricolă" cum o numea un coleg e o moto ok și bifează criteriile enunțate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Am vaga impresie că Deauville 650 nu are injecție, Transalp 600 100% e cu carburatoare...

650 DV- deci carburație. Inclusiv Transalp 650 e pe carburație, am schimbat bujiile și filtrele, apoi sincronizare.

IMG_20220622_222531.jpg

IMG_20220622_224056.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai deja banii, mai bine mai strange cateva luni si ia-ti direct vstromul care iti place. Daca iti e greu sa ii strangi acum cand nu ai, pe urma sigur nu mai apuci, o sa vina itp, rca, revizii, chestii, trestii si mai ales BENZINA.
Desigur, doar tu stii in cat timp ai putea strange suma necesara, daca as reusi sa am banii pentru primavara viitoare, eu as mai astepta putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai adaugi un pic la buget, ai putea introduce pe lista si TDM900, injectie, poate cu putin noroc si cu abs.

Da, stiu, e de 900, dar am avut :e usurica, manevrabila, usor de pilotat, motorul nu rupe capul, moto e comoda, poti pune 3 cutii si pasagera linistit. Un crashbar, un parbriz de touring, si aia e.

Depinde si de prefeinte-ce fel de moto vrei- ai spus touring, dar e vaga informatia. SI nici n-ai dat informatii despre tine, inaltime greutate. La inceput e important sa ajungi bine jos, ca sa nu ai emotii.

A, si un cbf600n, cel carenat, il gasesti la fel cu abs pe la 3k, si e o moto super cinstita pentru un incaptor care vrea touring.

 

Eu n-as vedea VFRul de 800 ok pentru incepator. Destul de grea, mare, puternica...

Mai degraba un f4i in stare buna..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Deauville are putere suficientă... pt a se mișca de pe loc! :crack:E dealtfel supranumită Dullville (dull = plicticos). Dpmdv e și prea îmbrăcată în plastice pt un începător.

Eu aș lua în calcul și FZ6, Fazer de preferință pt că te apără nițel de vânt. În afară de cutia de viteze "agricolă" cum o numea un coleg e o moto ok și bifează criteriile enunțate. 

Du bist rautacioasa! 😂

Normal ca 100 cp sunt mai multi cai frumosi decat 70, dar cei 70 inseamna totusi 0,2 CP/Kg (cu tot cu mototerist) care nu sunt de neglijat.

Deauville este un Transalp mai imbracat, ceea ce nu e rau daca vrei sa bagi multi Km. Are cardan asa ca nu iti faci griji cu lantul.

 

Dar omul sa isi cumpere ce ii place.

Ideal ar fi sa fie ceva cu injectie si ABS. Si pina in 15 ani vechime.

 

Oricum o sa fie zapacit de cap intrucat toata lumea o sa isi laude fierul din dotare sau avut in trecut. 

 

Pentru plictiseala de pe mobra "chilotul e di vina" , nu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, bursyllac said:

Salut. ai putea incepe cu un VStrom 650 din 2007-2011, preferabil cu ABS. 
 

confortabil, pretabil pentru touring si daca il gasesti si cu ABS o sa ai si ceva extra siguranta.

Ma gandeam sa incep cu altceva fata de Vstrom in ideea in care daca dupa un an, doi mi se pare motorul de 650 mic sa trec direct pe celd e 1000. Si alt punct de vedere, fiind si prima motocicleta pe care as detineo, as fi inceput cu ceva mai ieftin si ulterior sa trec pe o motocicleta mai noua.

2 hours ago, robert23mg said:

Daca ai deja banii, mai bine mai strange cateva luni si ia-ti direct vstromul care iti place. Daca iti e greu sa ii strangi acum cand nu ai, pe urma sigur nu mai apuci, o sa vina itp, rca, revizii, chestii, trestii si mai ales BENZINA.
Desigur, doar tu stii in cat timp ai putea strange suma necesara, daca as reusi sa am banii pentru primavara viitoare, eu as mai astepta putin.

Nu ar fi greu se strans inca vreo 2k - 3k euro  sa iau ceva mai nou, cel putin in primavara urmatoare i-as avea sa iau o motocicleta cam 2014-2016 dar m-am gandit sa incep cu ceva mai vechi/ieftin ca si prima motocicleta ca si o motocicleta de invcatare/tranzitie si ulterior cu ce mai strang / vand ce imi iau anul asta sa ajung la noua motocicleta.

 

Plus ca sunt super entuziasmat de propriul meu motor si sa merg in aventuri si trasee cu el.

1 hour ago, Silver Arrow said:

Du bist rautacioasa! 😂

Normal ca 100 cp sunt mai multi cai frumosi decat 70, dar cei 70 inseamna totusi 0,2 CP/Kg (cu tot cu mototerist) care nu sunt de neglijat.

Deauville este un Transalp mai imbracat, ceea ce nu e rau daca vrei sa bagi multi Km. Are cardan asa ca nu iti faci griji cu lantul.

 

Dar omul sa isi cumpere ce ii place.

Ideal ar fi sa fie ceva cu injectie si ABS. Si pina in 15 ani vechime.

 

Oricum o sa fie zapacit de cap intrucat toata lumea o sa isi laude fierul din dotare sau avut in trecut. 

 

Pentru plictiseala de pe mobra "chilotul e di vina" , nu mobra.

 

Ai nimerit bine cu ce imi caut sincer, cam ceva cu injectie si ABS. Cu vechimea nu sunt sincer familiar daca ii problema sa fie si de 98-2003 dar accept cu mare drag sa fiu educat fiind la inceput de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai in cluj/gherla doi mari aducatori de motociclete. 

du-te la ei in curte, urca pe motociclete si vezi cu ce ajungi acasa! 

 

succes! 

 

daca te tot uiti, ca mai pun 200, ca mai pun 500 sau 1k...o sa ajungi la motociclete noi, si dai in altele cu alesul unei motociclete. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, AndySAM a spus:

 ceva cu injectie si ABS. Cu vechimea nu sunt sincer familiar daca ii problema sa fie si de 98-2003

Injecția și abs-ul sunt EXTREM de rare la anii ăia! Și sincer nu știu ce 🏍️ cu ABS găsești în vremurile astea până în 3000€... Un amic și-a luat CBF 600 de care zicea cineva mai sus (dar cred că nu N e carenat, parcă FA e ăsta carenat și cu ABS), 2007, a costat acum >1 an 3500€ în Germania + transport, rar, tradus acte, înmatriculare, și e carburație... Să mai zic că a avut statorul "împușcat" din start (nu încărca <3000 rpm de când a primit-o), vreo 2200 lei a costat piesa, originală Honda pt că nu am găsit altă variantă... 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, AndySAM a spus:

 

Ai nimerit bine cu ce imi caut sincer, cam ceva cu injectie si ABS. Cu vechimea nu sunt sincer familiar daca ii problema sa fie si de 98-2003 dar accept cu mare drag sa fiu educat fiind la inceput de drum.

Pai cu vechimea tine minte urmatoarea zicala din popor:  Orice cal ajunge gloaba. Chiar daca gasesti o mobra veche cu km putini, exista asa ceva, tot ce este fabricat din cauciuc sau plastic imbatraneste, izolatiile electrice isi pierd din calitati, rugina si oxidul apare pe ici pe colo, etc.

 

@ENEOS tocmai ce are 2 link-uri cu Deauville alea de nu iti plac tie, ambele cu ABS si 💉 🤗. Si pana in 3000 €.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Silver Arrow a spus:

 

@ENEOS tocmai ce are 2 link-uri cu Deauville alea de nu iti plac tie, ambele cu ABS si 💉 🤗. Si pana in 3000 €.

Ai să râzi, de 2x în cariera mea de mociclist m-am uitat la Dullville, o dată prin 2005 când aveam transșlap și eram disperat de cum se mozolea lanțul, și a 2-a oară înainte de a-mi lua FZ6. Prima oară am rezolvat cu Profi Dry Lube, un spray cu teflon care nu mai aduna jegul, a 2-a oară mi-au băgat prietenii mințile în cap spunându-mi că totuși mai am până la pensie. 😅 Eu nu o văd că moto pt începător pt că are muuuult plastic, dacă o scapă pe jos e 😖. Și nici f ușoară nu e. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, juld5 a spus:

fz6 fazer. nu e tocmai touring, dar mergi 600 km cu ea intr-o zi fara sa te doara altceva în afară de fund. 

Fixed. 

Șaua originală e cam scândură. 

E o moto care face cam de toate, fără să exceleze la nimic. Dar are injecție, una cu ABS însă e ff greu de găsit și nu se încadrează în buget. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Ai să râzi, de 2x în cariera mea de mociclist m-am uitat la Dullville, o dată prin 2005 când aveam transșlap și eram disperat de cum se mozolea lanțul, și a 2-a oară înainte de a-mi lua FZ6. Prima oară am rezolvat cu Profi Dry Lube, un spray cu teflon care nu mai aduna jegul, a 2-a oară mi-au băgat prietenii mințile în cap spunându-mi că totuși mai am până la pensie. 😅 Eu nu o văd că moto pt începător pt că are muuuult plastic, dacă o scapă pe jos e 😖. Și nici f ușoară nu e. 

Sa stii ca nici Goldwing-ul nu e usor, +400 kg si cu toate astea avand centrul de greutate jos faci niste 8 -uri cu ea de nu iti vine sa crezi.

 

Sfatul cel mai bun este ca daca nu i s-a pus pata pe vreo mobra anume, caz in care nu mai avem ce sa povestim, sa vizitezeun dealer care are mobrele din lista, macar sa le probeze stationar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi saptaminal mor incepatori (si nu numai) cu motoare mari,voi in continuare recomandati motoarele de 650-1000 cmc;Bravos natiune!

Poate ati uitat cum era sa fii incepator,sa nu stii aproape nimic

Ai citit aici ? 

dar aici ? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...