Sari la conținut

18. Animoca Brands Australian Motorcycle Grand Prix 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

7 minutes ago, danypop said:

niciuna din pricina mobrei

 

Dacă prin asta înțelegi "problemă tehnică", atunci nu a fost vina motocicletei. În schimb vorbește despre nivelul de performanță ("when you need to save the tyres and you miss grip and acceleration") din cauza cărora trebuie să meargă peste limită.

 

Fabio Quartararo

The problem is we ride in different way to the others, so when I’m alone you can always see my pace is super strong. Then when we are in the race, it’s always difficult. So, I think we need to make a bike that – for the future – can be suited to win races and less thinking about having the most corner speed as possible. It’s to suit the bike to [match] the others.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 

Pentru cine nu s-a trezit sau cine vrea să revadă probabil cea mai frumoasă cursă a sezonului, aici. La fel și cursa de Moto2 și Moto3

 

 

Absolut. A recuperat pentru că are la dispoziție cea mai bună motocicletă, iar contracandidații lui la titlu se chinuie cu motociclete mai puțin competitive.

 

O concluzie teribil de superficială. A fost o excepție dată de stilul lui Rins și de natura circuitului. În momentul de față este evident (dacă nu ai ochelari de cal) că prototipurile V4 sunt în avantaj. 

 

Un campion mondial are mindset de perdant și ar trebui să-l ia drept exemplu pe un pilot care se află pe locul 8 în clasament și care sezonul ăsta are vreo 3 abandonuri pe greșeală proprie. 

Multumim pentru curse. Cursa de la clasa mare, am vazut-o dimineata, dar nu am avut puterea sa ma trezesc la 3 noaptea pentru Moto3 si Moto2... Intr-adevar, o cursa de pus in arhiva. 

 

Asa o fi, insa chiar si cu cea mai buna motocicleta din competitie, nu este Bagnaia pilotul capabil sa recupereze 91 de puncte, fara ajutor. Doar daca ai ochelari de cal, nu vezi asta... ;) 

 

Cateodata am sentimentul ca vorbesc unora care au invatat limba romana, ca limba straina, cate o ora pe saptamana. M-am referit strict la cursa asta, colegu'! Nu am contestat superioritatea motoarelor V4 de-a lungul sezonului.  In ACEASTA cursa, un 4 in linie a luat fata V-urilor. Asta am spus. Nu stiu ce nu s-a inteles. Sesizez o dorinta de a contrazice cu orice pret: "ca este  o exceptie" " ca este pe stilul lui Rins" , ca "natura circuitului"... azi clar a fost mai bun, ce dracu! 

 

Iar ma iei cu faze d'astea?? "Un campion mondial are mindset de perdant... " mda... . Astazi Rins a aratat un spirit de invingator, pe care Q nu il mai are de curse bune. In acest moment, clar nu mai are un mental de campion mondial, asa ca ar trebui sa ia notite de la pilotul ala de pe 8.  Si de la ala care a terminat pe doi, intr-o mana, pe cea mai slaba motocicleta de pe grila.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu înțeleg este de ce arunci cu noroi aiurea în Quartararo care duce motocicleta aia pe locuri și în posturi unde nu prea are ce căuta. La fel cum face #93 cu Honda. Și sunt convins că Lin Jarvis și cei de la Yamaha știu asta. Elementul limitativ pentru el este motocicleta. La polul opus, pentru Bagnaia este talentul; de prea multe a greșit terminal, de prea multe ori nu a fost cel mai rapid pilot Ducati.

 

Am devenit poate prea partizan față de #20, dar nu ai cum să nu fii când vezi cât se strofoacă și ce rezultate scoate în general. El merită titlul, nu Bagnaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Eram sarcastic la adresa celor care au spus că pedeapsa lui Quartararo după Assen a fost nejusiticată. A fost un caz identic aici, greșeală proprie care impactează un adversar (doar norocul l-a ajutat pe Aleix să nu cadă la Assen). Pedeapsă identică.

Erai sarcastic, dar intri pe un teren alunecos pentru tine. Ajungem iar la o discutie de principiu. Ce pedepsim? Pedepsim o eroare de pilotaj sau un pilotaj periculos/iresponsabil, intentia de a faulta, etc? AM a fost la fel de vinovat astazi ca si Q, la momentul respectiv, adica deloc. Si intr-un caz si in celalalt au fost date penalizari gratuite. In schimb, nu au fost date penalizari in cazul lui Mimisor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

Am devenit poate prea partizan față de #20, dar nu ai cum să nu fii când vezi cât se strofoacă și ce rezultate scoate în general. El merită titlul, nu Bagnaia.

Aici suntem de acord, chiar daca din motive diferite. Q merita mai mult titlul decat Bagnaia, fie si prin prisma faptului ca lupta singur cu aproape o treime de grila. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

Am devenit poate prea partizan față de #20, dar nu ai cum să nu fii când vezi cât se strofoacă și ce rezultate scoate în general. El merită titlul, nu Bagnaia.

Au zis o vorba mare englezii ref pilot și moto(echipa):

Win together,lose together.


Frate ce ușor scotea Q pole acum ceva timp,sau ieșea în primul rand.
 

Nu s-o fi prostit intre timp,au evoluat ducati urile.
La modul ala grav.
 

 

Nici nu s a terminat sezonul ca abia aștept '23 sa iasă AM campion la ducati satelit :laugh:

 

Ori asa ori MM cu 4 etape înainte de final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident, așa e în motorsport. Motiv pentru care este enervant când piloții își pierd umilitatea și încep să creadă că totul este despre ei - vezi Hamilton în F1.

 

9 minutes ago, xt600 said:

lupta singur cu aproape o treime de grila

 

Să vorbească cu Yamaha să aducă mai multe prototipuri pe grilă. Ca în '95 de exemplu, când aveau 21 (!) de motociclete în competiție. Pe de altă parte, la nivelul de performanță la care sunt acum, nu ar ajuta mult. Dar poate i-ar ajuta pe termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

 

Să vorbească cu Yamaha să aducă mai multe prototipuri pe grilă. Ca în '95 de exemplu, când aveau 21 (!) de motociclete în competiție. Pe de altă parte, la nivelul de performanță la care sunt acum, nu ar ajuta mult. Dar poate i-ar ajuta pe termen lung.

 

Doar sa le ofere gratis, nu cred ca vrea cineva sa cânte la pian asa cum sunt acum.

 

E ireal cum cea mai prietenoasa moto s-a dus efectiv naibii.

Știu și răspunsul: fond de investiții :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zicea inainte de cursa JL... cea mai buna Ducatti vs cea mai slaba Yamaha. 

 

https://the-race.com/motogp/best-ever-ducati-vs-weakest-yamaha-lorenzo-on-motogp-2022/

“I think we are seeing the best Ducati ever,” Lorenzo explained, “and probably the weakest Yamaha in the past 15 years. It’s difficult, difficult for Fabio to keep going and to stay alive until the end, but he’s trying the best he can.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, danypop a spus:

Daaa, asta înseamnă că ducati a fost întotdeauna o mobra slaba dacă, cu cea mai buna versiune a ei a fost nevoie de 20 de curse  să egaleze cea mai proasta versiune a yamaka🤣🤣

O spun oarecum in gluma dar cam asa e în realitate 

Suna ridicol dacă o pui asa. :laugh:

Totuși nu doar a egalat o ci a lăsat o in urma puțin. :grinbandit:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Ceea ce nu înțeleg este de ce arunci cu noroi aiurea în Quartararo care duce motocicleta aia pe locuri și în posturi unde nu prea are ce căuta. La fel cum face #93 cu Honda. Și sunt convins că Lin Jarvis și cei de la Yamaha știu asta. Elementul limitativ pentru el este motocicleta. La polul opus, pentru Bagnaia este talentul; de prea multe a greșit terminal, de prea multe ori nu a fost cel mai rapid pilot Ducati.

 

Am devenit poate prea partizan față de #20, dar nu ai cum să nu fii când vezi cât se strofoacă și ce rezultate scoate în general. El merită titlul, nu Bagnaia.

True that.N-am vazut cursa dar o sa o descarc sa o vad si eu ca am auzit ca a fost show mare.

 

Q nu merita hate-uri intradevar.Dar....la fel de adevarat este ca aici he dropped the ball.Insa,nu e ceva ce ii putem reprosa,doar constata.

Pe de o parte dupa cum bine ai zis,el duce ,ca si MM cu Honda (ca pana sa revina MM,Honda cu marii Pol Espargaro si AM mai avea putin si lua bataie si de la grila de moto2 ca de la motogp i-au dat-o toti),motoreta mult mai sus decat e nivelul ei in comparatie cu concurenta.

Pe de alta parte,cred ca putea face o cursa buna aici (pt cei care preamaresc Ducati sa nu uite ca un L4 a castigat aici) si ca era un circuit pt el.

Insa efectiv cred ca presiunea l-a ajuns pana la urma.Un cumul de rezultate proaste care au inceput cu ghinionul din Aragon,apoi problemele din Japonia,Thailanda samd,aici era ok pt Yamaha si era presiune in a aduce niste puncte solide.Aici a gresit.Pacat.

 

Insa dupa cum bine ai zis,Quarta e cel care merita titlul,fie si numai pt ca se bate cu mareea rosie de unul singur.

Bagnaia nu rezista la presiune precum Q.E un moment poate prost pt a spune asta,insa nu trebuie decat sa ne uitam la cate greseli soldate cu abandonuri a facut sezonul asta pt a ne elucida.Ar fi pacat sa se castige asa,insa...

 

Problema a fost dupa cum a remarcat un coleg,faptul ca Q brusc in partea a2a a sezonului,nu s-a mai putut califica din prima linie,ajungand in acest cerc vicios in care atunci cand pleaca din spate,e soldat unui rezultat slabut si inca si acela obtinut cu riscuri.De aici pleaca totul.De ce nu mai poate el pleca din first row?Pai Ducati a progresat,MM cu Honda iata ca emit pretentii,cateodata si aprilia,Yamaha....next year.Maybe.

 

Problema lui Q in surmontarea acestor...14? puncte e faptul ca la Valencia e cam circuit pt Ducati (ok - Lorenzo ne-a aratat ca se poate rupe norma si cu Yamaha acolo,sa ia lectii poate-poate).

La Sepang insa trebuie sa fie flawless - sa se roage sa nu ploua si sa fie tzipla - cu toate ca sunt 2 linii drepte mari,e un circuit f tehnic si care l-ar putea ajuta.Fingers crossed.Eu zic ca daca scoate un front row si un loc 1-2 pune destula presiune pe Peco ca acesta sa batzaie din nou,la fel cum a batzait in nenumarate randuri sezonul asta.

 

Un bit pt domnii comentatori pe care i-am auzit bombanind vineri in FPuri ca "Philip Island e un circuit tehnic care nu favorizeaza depasirile".Facepalm.

E un circuit tehnic,dar...domnii comentatori au vazut cursele de la Philip Island din 2015 incoace?Hellloooo.

As fi curios sa le aud si comentariile despre cum acest circuit nu favorizeaza depasirile in lumina ultimei curse 🤦‍♂️

 

Bai ce a gresit si Augusto Fernandez la moto2,cu Ogura care vad ca a iesit pe coispe,ala cade de pe podium...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

True that.N-am vazut cursa dar o sa o descarc sa o vad si eu ca am auzit ca a fost show mare.

 

Q nu merita hate-uri intradevar.

 

Insa dupa cum bine ai zis,Quarta e cel care merita titlul,fie si numai pt ca se bate cu mareea rosie de unul singur.

 

Bagnaia nu rezista la presiune precum Q.

Trebuie sa o vezi musai, cred ca a fost cea mai tare cursa din ultimele 3-4 sezoane. In orice caz, este acolo in top. 

 

Nu este hate. Nu este nici macar nemultumire, dezamagire, etc. Constat doar cum un pilot care era quasi-campion la jumatatea sezonului, cu un avans de 91 de puncte (iti aduci aminte ca erai unul dintre cei care il dadeai deja campion), pierde totul in a doua jumatate a sezonului. Partial ajutat de oficiali, in buna parte sufocat de strategia de haita a ducatistilor, dar si -foarte important- datorita erorilor si a unei strategii de competitie total gresita, in conditiile in care 1/3 din grila ii era ostila. In conditiile astea trebuia sa iasa din zona de confort si sa riste mai mult in calificari si in cursa. El spune ca de fiecare data a dat 100%. Il cred, insa in circumstantele date, trebuia sa dea 101%. Nu este hate, este doar sublinierea unei realitati. 

Vezi... aici se face diferenta intre MM si el... MM merge mereu peste limita, chiar si cand nu ar trebui sa faca asta, Q merge la 100%. Unul este campion de 8 ori, celalalt va ramane probabil cu un singur titlu, luat cand campionul cu 8 titluri nu era pe circuit. 

 

Aici suntem toti trei de acord. Q ar merita mai mult sa fie campion, fie si din acest punct de vedere: lupta singur impotriva tuturor. Dar indiferent cine ia titlul anul asta, nu va fi un campion onorant al competitiei. 

 

Nu rezista, sezonul asta s-a vazut clar ca nu are fibra de campion. Va fi campion pentru ca asa se doreste acolo sus, unde se  aliniaza niste astre. Dar si Q a tinut sa darame singur mitul lui Quartararo, cel rezistent la presiune. Jumatatea asta de sezon a demonstrat-o din plin. A clacat! Bine ar fi sa o caute o psiholoaga... :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Problema a fost dupa cum a remarcat un coleg,faptul ca Q brusc in partea a2a a sezonului,nu s-a mai putut califica din prima linie,ajungand in acest cerc vicios in care atunci cand pleaca din spate,e soldat unui rezultat slabut si inca si acela obtinut cu riscuri.

Pentru ca nu ai vazut cursa, vin eu cu un spoiler: dupa primul viraj era pe 3, pe trasa si cu spatiu suficient in fata. 
Pentru mine, asta e echivalent cu plecare din prima linie. Ce l-a facut sa ajunga sa faca slalom pe franare, intre AMar si Bez (LMar?) undeva pe 7-8?

Poate nu calificarea e problema. Asa cum nu a fost atunci cand (in a doua jumatate a sezonului) a venit din pluton si a terminat pe 2.


Legat de mirarea aparuta in mai multe comentarii pe aici cu 91 puncte si de cum a putut sa piarda atat: poate ca diferenta aia a fost inselatoare de la inceput. A fost facuta intr-o perioada in care  Pecco si Ducati ´22 (in general) inca orbecaiau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut 3 DNFuri, o cursa fara puncte, si inca cateva cu locurile 7-8

deci pe mana lui a pierdut

...ca, daca era mai competitiv, (sau mai in forma, sau mai tare psihic) si termina restul curselor pe locurile 3-4-5, acum era campion....

nu trebuia sa castige, poate nici nu putea sa castige cursele, dar prin consistenta, putea lua lejer titlul

dar na, in partea doua a sezonului a fost varza.... ...si nici nu s-a calit pe deasupra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Method said:

Bai ce a gresit si Augusto Fernandez la moto2,cu Ogura care vad ca a iesit pe coispe,ala cade de pe podium...

 

Și fără presiune, mers lejer. Băiatul nu prea pare de MotoGP, chiar dacă iese campion. Nici Ogura, dar măcar este doar la al doilea an la Moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Constat doar cum un pilot care era quasi-campion la jumatatea sezonului, cu un avans de 91 de puncte (iti aduci aminte ca erai unul dintre cei care il dadeai deja campion), pierde totul in a doua jumatate a sezonului. Partial ajutat de oficiali, in buna parte sufocat de strategia de haita a ducatistilor, dar si -foarte important- datorita erorilor si a unei strategii de competitie total gresita, in conditiile in care 1/3 din grila ii era ostila.

100% de acord.Imi aduc aminte ce am zis desigur.Nici nu ma indoiam,pt ca...c'mon.Vorba ta - 91 de puncte wtf !!!Nu se pot surmonta 91 de puncte ! Peco n-a recuperat o asemenea diferenta (meanwhile Peco s-a mai si descurcat de s-a imprastiat o data),ci,oarecum similar dar nu intru totul cu 2020,Q le-a pierdut.

Ok,nu e in totalitate vina lui,dar totusi...era un avans fantastic.Adica serios,nu poti sa pierzi asa ceva si sa mai ai pretentii si aici si echipa trebuie trasa de urechi.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

In conditiile astea trebuia sa iasa din zona de confort si sa riste mai mult in calificari si in cursa. El spune ca de fiecare data a dat 100%. Il cred, insa in circumstantele date, trebuia sa dea 101%. Nu este hate, este doar sublinierea unei realitati. 

 

Vezi... aici se face diferenta intre MM si el... MM merge mereu peste limita, chiar si cand nu ar trebui sa faca asta, Q merge la 100%. Unul este campion de 8 ori, celalalt va ramane probabil cu un singur titlu, luat cand campionul cu 8 titluri nu era pe circuit. 

 

Dar indiferent cine ia titlul anul asta, nu va fi un campion onorant al competitiei. 

 

Nu rezista, sezonul asta s-a vazut clar ca nu are fibra de campion. Va fi campion pentru ca asa se doreste acolo sus, unde se  aliniaza niste astre. Dar si Q a tinut sa darame singur mitul lui Quartararo, cel rezistent la presiune. Jumatatea asta de sezon a demonstrat-o din plin. A clacat! Bine ar fi sa o caute o psiholoaga... :) 

Pai de asta a si cazut pt ca a riscat peste limita nu? :)

Sunt convins ca da totul mai ales in quali,insa de multe ori si pe multe circuite,nu se poate.Rezultatele din quali nu cred ca i se pot imputa lui,efectiv atata se poate cu ce are la dispozitie.Dupa cum am mai zis,probabil ceilalti au mai bagat si ei 1 leu dupa pauza de vara,Yamaha mai rarut.

Exemplul MM nu e unul bun - e exemplul unui baiat cu talent nu peste ce in motogp,ci probabil peste tot ce a fost vreodata in aceasta competitie,insa cu o ambitie muuuult prea nemasurata si care nu exceleaza la capitolul stapanire de sine si gandire la rece.Nici ca Memelu nu e bine ca uite...revii dupa 2 ani si cine stie cum mai revii :)

Foarte adevarat insa - nu stiu (nu cred) ca Q ar fi luat titlul 2021 cu MM angrenat in deplinatatea fortelor in gp.Insa...asta e vina lui MM nu a lui Q.Am mai avut discutia asta - Q a impus o stacheta,un ritm de performanta pe care MM s-a zbatut sa il mentina si sa-l depaseasca,si s-a zbatut pana s-a facut praf.

La fel si aici cu Peco - Q s-a zbatut sa revina cu cei care se bateau la podium si poc pe jos.

 

Eh,nu e nici un mit al lui Q care rezista la presiune.Doar ca a dat dovada in acest 2022 dar si in 2021 de faptul ca nu prea se streseaza si,asemeni lui Rossi,nu isi face griji foarte multe si astfel reuseste sa fie calm si rece.Insa iata ca nu tot timpul.De 2020 nu mai vorbesc...

 

Insa,repet - nu e inca totul jucat.Dupa Sepang va fi.Vom vedea.Daca Q reuseste sa puna presiune acolo,nici pe Peco nu il vad asa Iceman,mai ales cu toti aia in cap cu "titlul all italian,primul titlu dupa hapte sute de ani de la Stoner" samd samd.Stai sa vedem.

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

...ca, daca era mai competitiv, (sau mai in forma, sau mai tare psihic) si termina restul curselor pe locurile 3-4-5, acum era campion....

nu trebuia sa castige, poate nici nu putea sa castige cursele, dar prin consistenta, putea lua lejer titlul

true true

Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

Și fără presiune, mers lejer. Băiatul nu prea pare de MotoGP, chiar dacă iese campion. Nici Ogura, dar măcar este doar la al doilea an la Moto2.

Foarte adevarat.Insa asta nu ii va opri pe niciunul sa nu acceada in gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Și fără presiune, mers lejer. Băiatul nu prea pare de MotoGP, chiar dacă iese campion. Nici Ogura, dar măcar este doar la al doilea an la Moto2.

S-o fi simtit jenat ca l-a luat Acosta la remorca juma‘ de cursa si a renuntat. S-a gandit ca cine stie ce mai apare aici pe forum cu ordine de echipa, chestii….

 

Imi amintesc o discutie de acum vreo 3 ani intre comentatorii de pe MotoGP si Crafar il vedea pe el urmatorul pretendent. Intre timp a fost un Fernandez la bataie pentru titlu, insa nu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Q s-a zbatut sa revina cu cei care se bateau la podium si poc pe jos.

pai aici a fost prostia lui!

nu trebuia sa se zbata, nu trebuia sa se strofoace

trebuia sa se multumeasca cu niste locuri 4-5- 6 si acum cu 2 curse inainte de final ori era campion, ori avea vreo 30 si ceva de puncte avans..., 

dar na, el a facut 3 DNF si un loc 17...., bravo Patratel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

Legat de mirarea aparuta in mai multe comentarii pe aici cu 91 puncte si de cum a putut sa piarda atat: poate ca diferenta aia a fost inselatoare de la inceput. A fost facuta intr-o perioada in care  Pecco si Ducati ´22 (in general) inca orbecaiau

nu zici rau, am uitat de asta.

nu numai ca orbecaiau dar Peco se mai ducea la arat. 1 data a fost dus la arat, cum bine a amintit un coleg.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Și fără presiune, mers lejer. Băiatul nu prea pare de MotoGP, chiar dacă iese campion. Nici Ogura, dar măcar este doar la al doilea an la Moto2.

daca nu ma insel a cazut fix in curba in care a cazut Q - e un damb mic acolo.

de care sunt sigur ca stiu toti. dubios oricum. 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

S-o fi simtit jenat ca l-a luat Acosta la remorca juma‘ de cursa si a renuntat. S-a gandit ca cine stie ce mai apare aici pe forum cu ordine de echipa, chestii….

:bounce:

Acum 35 minute, apriliacluj a spus:

pai aici a fost prostia lui!

nu trebuia sa se zbata, nu trebuia sa se strofoace

trebuia sa se multumeasca cu niste locuri 4-5- 6 si acum cu 2 curse inainte de final ori era campion, ori avea vreo 30 si ceva de puncte avans..., 

dar na, el a facut 3 DNF si un loc 17...., bravo Patratel :)

True that - punctaj solid (locurile 4-8) la fiecare cursa si pupi Peco in Valencia :)

Aici sunt convins ca Yamaha "perfrorma".Circuit tehnic (care e zgarcit cu posibilitatile de de depasire dupa cum au spus domnii comentatori :bounce: ),Suzy ne-a aratat ca exista posiblitatea sa mergi tare aici si cu L4.A zis "il halesc pe mustata italiana asta,trec pe langa el si cand ma vede de necaz si pica".Mda.

 

Repet insa - nu e totul jucat.La Sepang poate face o figura frumoasa.Insa problema lui e ca la Sepang va avea cutitul la os.Atunci vom vedea presiune !

Acum 35 minute, frigider a spus:

nu numai ca orbecaiau dar Peco se mai ducea la arat. 1 data a fost dus la arat, cum bine a amintit un coleg.

Nu a avut legatura cu Ducati !

Colegul xt a zis bine - erau 91 de puncte ! (daca si-a adus aminte bine,eu nu mai stiu clar insa erau al draq de multe).Nu poti recupera 91 de puncte...poti pierde 91 de puncte (trebuie sa te chinui putin in acest sens insa iata ca se poate),dar de recuperat never.Daca Q mergea sub radar asa finut etapa de etapa cate un loc 5-6,putea Peco sa castige toate cupele,facea pipi pe ele,ca la Valencia cand se tragea linie,tot sub ea iesea.

Toata aceasta recuperare a lui Peco de fapt n-a avut legatura nici cu Peco nici cu Ducati.La fel precum titlul lui Mir de fapt nu a fost castigat de Mir ci pierdut de Q.Intradevar,la fel ca si Mir,Peco a fost acolo.Dar pentru ca Peco/Mir sa fi avut vreo sansa,trebuia ca Q sa scape mingea din mana cum zic englezii.Si a facut-o,cu varf si indesat.

Acum 41 minute, frigider a spus:

daca nu ma insel a cazut fix in curba in care a cazut Q - e un damb mic acolo.

de care sunt sigur ca stiu toti. dubios oricum. 

Da,si mie mi s-a parut la fel insa nu am vazut inca cursele,doar cazaturile.virajul 2 parca au zis comentatorii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...