Sari la conținut

2. Gran Premio Michelin® de la República Argentina 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

indeea e ca n-au scris in care cursa face. deci in sprint sau in aia mare?

 

Scrie. Se mentioneaza in notificare " LL for the Gran Premio Michelin...... race. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 251
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As,un cotidian reputat.Ok,sunt speculatii,asta recunosc si ei,dar ridica niste puncte bune de vedere :

 

- au la dispozitie 6 saptamani ca sa dea un verdict,deci se prea poate sa nu dea o rezolutie pana la Cota si poate nici chiar Jerez.

- dpdv legal intr-o sala de judecata ar castiga relaxat si ei spun ca asta atarna greu

- MM a decis sa absenteze (si sa se opereze la mana) dupa ce i s-a adus la cunostinta textul penalizarii,se prea poate ca altfel sa fi decis sa vina in Argentina special ca sa faca penalizarea...

 

Tottusi mi se pare ca lovesc aiurea in Freddie Spencer,el trebuia sa ia decizia,pt a o transpune pe foaie,trebuiau sa aiba angajat un jurist,communication officer,press oficer spuneti-i cum vreti,dar un baiat care intelege ideea si se pricepe la intocmirea de acte oficiale.Nu Spencer e de vina,ci Dorna,sa fim seriosi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca atata vreme cat nu exista ceva in regulament care spune ca o decizie data este definitiva, fim nu v-a schimba decizia pt ca nu au suport.

si eu nu am vazut in regulament asa ceva. Decizii se pot luat pana la 24 de ore dupa terminarea cursei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De rupt nu are cum sa rupa nim8c, poate vre.un gard  , le ia astora din GP cste 1/2 de sezon sa se adapteze la moto, el venind complet de pe altceva, nu face nimik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, Method said:

Testeaza Toprak M1 de Gp pe 10.11.04...sa vedem dacă se confirma mitul "piloților buni de sbk care dacă ar avea loc în gp ar rupe campionatul"

 

Testează în primul rând pentru că anul trecut la Aragon nu a avut noroc cu vremea (a plouat aproape constant).

 

image.thumb.png.4fe87b7232404b065bb6940c9f7b8a5a.png image.thumb.png.a3bbd102781bb3d85ca75e62f20162ec.png

 

Cât despre ce șanse are de a ajunge în MotoGP, asta depinde de venirea (sau nu a) lui Martín la Yamaha. Morbidelli este aproape sigur că nu va continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Testeaza Toprak M1 de Gp pe 10.11.04...sa vedem dacă se confirma mitul "piloților buni de sbk care dacă ar avea loc în gp ar rupe campionatul"

bre ce format de data e ala, nu poti sa zici si tu 10-11.04.2023  ca mi-a dat eroare cand am citit primadata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu părere de rău, în momentul de față probabil doar câștigarea campionatului i-ar salva locul lui Morbidelli. Mai ales când Yamaha este în discuții Martín și (se pare) cu Razgatlıoğlu. Sper să-și găsească totuși un loc în MotoGP la anul - în locul lui Di Giannantonio de exemplu.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Cu părere de rău, în momentul de față probabil doar câștigarea campionatului i-ar salva locul lui Morbidelli. Mai ales când Yamaha este în discuții Martín și (se pare) cu Razgatlıoğlu. Sper să-și găsească totuși un loc în MotoGP la anul - în locul lui Di Giannantonio de exemplu.

Poate merge in locul lui JM89 la Pramac.

O sa redescoperim si despre FM21 ca stie cu covrigu asa cum am descoperit si despre AM73.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, PzKpfW a spus:

Cu părere de rău, în momentul de față probabil doar câștigarea campionatului i-ar salva locul lui Morbidelli. Mai ales când Yamaha este în discuții Martín și (se pare) cu Razgatlıoğlu. Sper să-și găsească totuși un loc în MotoGP la anul - în locul lui Di Giannantonio de exemplu.

Nu zici rău.

Eu ma gândeam gen sa iasă înaintea lui Q dar sunt prea optimist.

Acum 16 minute, therocketscientist1 a spus:

Poate merge in locul lui JM89 la Pramac.

O sa redescoperim si despre FM21 ca stie cu covrigu asa cum am descoperit si despre AM73.

Ha,chiar.

Tot răul spre bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, therocketscientist1 said:

Poate merge in locul lui JM89 la Pramac.

 

La cum arată lucrurile acum, dacă se eliberează locul ăla cred că merge spre Bezzecchi: contract de 1 an și mutare la echipa oficială în 2024 (când le expiră contractele lui Bagnaia și Bastianini) bazată pe o clauză de performanță. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

La cum arată lucrurile acum, dacă se eliberează locul ăla cred că merge spre Bezzecchi: contract de 1 an și mutare la echipa oficială în 2024 (când le expiră contractele lui Bagnaia și Bastianini) bazată pe o clauză de performanță. 

Deci ar putea sa mearga catre VR46 pentru ca din urma pe filiera academiei mai poate sa vina Vietti care a avut o jumatate de sezon 2022 buna, una rea, iar inceputul sezonului 2023 nu arata prea bine.

Ghinionul lui FM21 ar fi ca VR46 sa o coteasca in acelasi timp spre Yamaha :)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“În același timp” nu prea au cum. Au contract cu Ducati până la finalul sezonului viitor. Yamaha va rămâne și la anul (cel puțin) fără echipă de client.

 

3 minutes ago, Cavaleru said:

VR46 cu 4 motorete: printu, bezz, Morbi si Vietti :D dream team :D

 

Mai bine doi piloți și ăia buni. După Di Giannantonio, Marini este cel mai slab pilot Ducati. Ține ocupată degeba o motocicletă competitivă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, PzKpfW a spus:

Mai bine doi piloți și ăia buni. După Di Giannantonio, Marini este cel mai slab pilot Ducati. Ține ocupată degeba o motocicletă competitivă.

 

Stiu, sunt de acord, doar ca e fratele.. hmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

“În același timp” nu prea au cum. Au contract cu Ducati până la finalul sezonului viitor. Yamaha va rămâne și la anul (cel puțin) fără echipă de client.


inca nu e sigura treaba. Gresini ramane fara contract si este o optiune cf lui Jarvis, dar cel mai pb optiunea 2 dc se duc cu vr46 din 2025. Daca semneaza ceva cel mai pb vor mai sta un an fara satelit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Cavaleru a spus:

bre ce format de data e ala, nu poti sa zici si tu 10-11.04.2023  ca mi-a dat eroare cand am citit primadata

Ahahah,da,scuze,acum am vazut si eu cum am scris.

 

Vorba colegului,poate vreun gard sa rupa ca altceva...mi se pare o greseala sa-l semneze pe turc.

Morbi e cu un picior in groapa,that's for sure.Si pe buna dreptate - cu mana lui si-a facut-o.I s-au dat nu o sansa nu 2 ci...ani intregi.E pe niciunde.

Il asteptam pe JM.

 

Nu as crede ca Rossi/Uccio sa aleaga Yamaha in dauna lui Ducati mai ales avand in vedere situatia actuala.Poate daca castiga Q pana in 2025 de 2 ori campionatul.Dar la cum stau lucrurile acum,la cum merge Ducati,neah.De ce sa-si bata bete in roate singuri?Au o situatie foarte buna acum,de ce sa o strice?Avantaje in semnarea cu Yamaha ar fi?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si sa nu uitam, chiar daca experienta lui Rossi la Ducati nu a indeplinit visul umed al italienilor, nu-i vad pe nici unii VR46 sau Ducati sa renunte la o astfel de colaborare benefica pentru ambele parti. Capital de imagine adus VR46 pentru Ducati si in timp ce e clar ca Ducatiurile sunt "the go to bike". uite cum si sezonu trecut si sezonul asta se castiga curse cu modelul din anul  precedent.

Morbi cred ca isi joca viitorul la Yamaha sezonul asta(parca e ultimul an de contract), sa speram ca nu a fost doar un foc de paie cursa din Argentina. Si daca pleaca de la pian, unde se va duce oare? 

 

acum cativa ani era un interviu cu cineva de la Ducati si ii intreba 8 motociclete pe grila, e un efort imens, cum veti reusi? Raspunsul a fost atat de simplu, deja punem 6 va fii simplu sa mai punem inca 2. Si uite eforturile lor se vad si in ciferele de vanzari si numarul de motorete vandute.

 

Si KTM are o strategie buna de marketing, vin cu toate brandurile in competitie anu asta gas gas cine stie cum apare si Husquarna, brand awarness nu? parca asa se numeste strategia asta

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.

Expunere.

Dpdv al marketingului,no argue,KTM fac totul ca la carte.

Dpdv al ingineriei si dezvoltarii insa...eh,poate ii invata RBR cum se face treaba asta cu racingul - KTM are la ora actuala de departe cel mai bun colaborator,o organizatie care poseda...tot ce ti-ai putea dori : knowhow,tehnologie,operations,manpower,experienta....TOT.La superlativ.KTM ar trebui efectiv sa absoarba tot ce pot de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM il mai au indirect prin RBR pe Newey. Nu stiu insa daca au si un pilot care sa ii poata furniza acestuia informatii suficient de precise incat sa poata faca si treaba. Chiar si asa, eu nu as ignora efectul placebo, parca astfel te sui pe o mobra "designed by Newey" ...

 

In plus, omul e deja o legenda in F1, macar asa pentru diversitate sa se uite si peste aerodinamica KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 hours ago, damager said:

Gresini ramane fara contract si este o optiune cf lui Jarvis

 

O să aibă multă muncă de convingere de dus cu Gresini ca să-i facă să renunțe la cea mai bună motocicletă pentru, practic, promisiuni. Cu VR46 le-ar fi mai ușor.

 

5 hours ago, Cavaleru said:

Si uite eforturile lor se vad si in ciferele de vanzari si numarul de motorete vandute.

 

Este o discuție mai lungă aici și un context mai complex. E clar că succesul în motorsport a ajutat, dar cel puțin la fel de mult a contat injecția de capital de la VWG, importul metodologiilor de lucru și a unor tehnologii, diversificarea și creșterea portofoliului de modele (și renunțarea la niște arhaisme numite "tradiții"), scăderea brand-urilor japoneze, etc.

 

4 hours ago, Method said:

Dpdv al ingineriei si dezvoltarii insa...eh,poate ii invata RBR cum se face treaba asta cu racingul

 

Nu-mi este clar în ce constă colaborarea cu RBR. Și ei evită s-o spună în mod direct. Dar de câțiva ani au început să aducă ingineri de la Ducati. Francesco Guidotti spunea că deja se vorbește italiana destul de bine prin boxele KTM.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...