Sari la conținut

4. Gran Premio MotoGP™ Guru by Gryfyn de España 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 12 ore, Doctor X a spus:

Dacă nu se rupea MM acu' trei ani, recordul lui Rossi era deja bătut și putea să meargă liniștit la KTM. 😋

Bine ca ulciorul nu merge de multe ori la apa.

Am zis de cand l am vazut in moto3 ca Marcel o va face lata. A durat ceva, dar a reusit pana la urma.

 

Acum 10 ore, Doctor X a spus:

Pecco e un fel de Fabio, dar cu motoretă mai bună. 😄

In cazul tau, pot spune ca esti un fel de XT600, dar cu alta tastatura.

 

Acum 10 ore, Doctor X a spus:

Ia zi tu,  cam câte titluri mai putea lua Rossi după ce s-a dus la Petronas și după ce s-a pensionat? :)))

Cam cate va lua Marcel pe viitor :crack:

Acum 3 ore, Doctor X a spus:

Păi nu vorbeam despre Bagnaia și Quartararo?

Tu vorbesti precum un lider de galerie, tehnic nu intelegi decat cand se flutura steagurile din tribune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 01.05.2023 la 8:22, Method a spus:

 

Deci Pecco isi va apara cu succes #1..cine era cu statistica aia ca #1 n-a fost niciodata aparat?Cred ca va fi demontata anul asta.

Doohan a avut #1 vreo 5 ani la rand, eu zic ca si-a aparat destul de bine numarul cel putin de 4 ori :)

 

Wayne Rainey la fel de vreo 3 ori a avut nr1, deci de 2 ori si-a aparat #1...

 Eddie Lawson din cele 4 titluri, doar 2 a avut consecutive, ultimele 2, deci o data si el si-a aparat numarul 1

PS. nu stiu cum a fost cu Agostini sau K.Roberts senior, dar stiu ca au concurat nu #1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, nike a spus:

Am zis de cand l am vazut in moto3 ca Marcel o va face lata. A durat ceva, dar a reusit pana la urma.

poate nu ai observat dar e un sport periculos.

sunt care au murit fara sa castige o cursa de GP. 

si la ei ai prezis finalul tragic? :) 

Acum 10 minute, apriliacluj a spus:

Doohan a avut #1 vreo 5 ani la rand, eu zic ca si-a aparat destul de bine numarul cel putin de 4 ori :)

 

Wayne Rainey la fel de vreo 3 ori a avut nr1, deci de 2 ori si-a aparat #1...

 Eddie Lawson din cele 4 titluri, doar 2 a avut consecutive, ultimele 2, deci o data si el si-a aparat numarul 1

PS. nu stiu cum a fost cu Agostini sau K.Roberts senior, dar stiu ca au concurat nu #1

era vb de acum cati ani nu s-a mai reusit apararea, nu ca nu s-a mai facut deloc.

gen era 'moderna'

 

eu am scris dar mi-e lene sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Ma refeream strict la context, conjunctura in care s-a concurat, nu la parcursul lui Lorenzo in acel sezon. Sa fim atenti la nuante. 

 

Cat despre concurenta pe care a avut-o Lorenzo in 2010, da, ca nume, pe hartie, erau contenderi, dar Yamaha era la un nivel atat de inalt, incat concurenta era anulata. Pai in anul ala, Lorenzo a luat 9 victorii, cinci locuri 2 si vreo doua locuri 3. Cum spuneam, oricine ar fi fost pe M1/2010 de uzina, fara Rossi pe circuit, lua titlul. Era o formalitate. 

Scoate-l pe Rossi din enumerare, "specialistii" acestui mod de  acastiga curse erau Stoner, Lorenzo si Pedrosa. Desi Pedrosa mai lupta si in pluton.  Rossi nici daca ar fi vrut nu ar fi putut castiga curse fugind in fata, pentru ca lua starturi execrabile.  El a fost toata cariera un pilot de dog fight. Il avea in sange... I-a si placut al dracului de mult... :) 

Pai aia iti ziceam - contextul e cu totul altul - Lorenzo a avut de furca si 3 adeversari super puternici,Pecco se bate cu...Bezzechi?

 

Nu-mi place sa depan amintiri,mi se pare cea mai proasta forma de conversatie,dar din cate mai tin eu minte,atat Rossi cat si ceilalti 2 ii suflau in ceafa si i-au suflat pe tot parcursul anului,ceea ce m-as mira sa se intample in 2023.Ca Rossi a cedat,a gresit si s-a rupt a fost prostia lui,la fel ca si MM anul asta si in 2020.Nu prea era o bagatela si formalitate sa te bati cu Rossi,Stoner si Pedrosa si sa iei titlul.Dar mna,fiecare crede ce vrea.Piloti de asemenea calibru luptandu-se pt titlu as vrea sa vad si anul asta :)

Toti inclusiv Rossi inclusiv MM aspira(u) sa castige cursele la distanta de adversari,si pe Rossi l-am vazut de multe ori facand exact acest lucru in anii de glorie,nu e o chestie de rusine sau o tactica inferioara, ca vad ca se incearca sa se dea aceasta conotatie.E chestie de putut pana la urma,iar Rossi de multe ori dupa cum ai spus o comitea ori in quali ori la start,insa era fastest in cursa.Movin'on ca s-a retras de 2 ani....

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Dovizioso l-a bătut de mai multe ori pe Márquez. Și pe vremea când era în glorie.

 

Nu a însemnat mare lucru în schema generală.

S-a discutat si in dunga asta - Dovizioso l-a batut pe MM pe circuitele unde Ducati avea un avantaj clar,iar MM supralicita ca sa "ajunga" la Dovizioso.Si in cele mai multe cazuri totul se reducea la o incercare disperata a lui MM de block-pass pe frane pe ultimele viraje mirosita si evitata usor de Dovi.

Nu a insemnat mare lucru in schema generala pt ca in 8/10 circuite,Dovi nici nu il vedea pe MM de cat de in fata era.

Intre Dovi si MM,materialul de concurs (si valoarea) a facut prea mare diferenta pt ca cei 2 sa se poata confrunta intr-un duel de la egal la egal,trebuia ca Ducati+Dovi = HRC+MM,ceea ce in 9/10 cazuri nu se intampla.Daca ar fi fost cazuri de genul (iar dau exemplu pe tribun care intradevar era superior la dogfights) Rossi-Lorenzo Barcelona...2009? sau Rossi-Stoner Laguna Seca 2008 in care cei 2 sa fie cat de cat evenly matched si sa se bata cateva tururi bune sa vedem care cine stie - in acest caz intre cei 2 as paria cu ochii inchisi pe MM.

Acum 9 ore, September a spus:

O făcea deliberat știind că-și are adversarii în mână. Publicul în delir.

Unul din motivele rămânerii în legendă. :D 

E unul din motivele legendei Rossi dar nu cred ca o facea deliberat,ci de nevoie.Sunt convins ca ar fi preferat sa fluiere in fata,dar de cele mai multe ori nu era posibil - dupa cum a zis si colegul,Rossi cam rata si quali si/sau starturile,insa pt el si in acele timpuri asta nu era o mare problema.

Dar daca Rossi a fost superior prin ceva,era inteligenta (desi cand il vedeai asa zapacit prin interviuri,nu pare) - iar orice pilot inteligent stie ca cel mai periculos lucru e sa te expui si sa depasesti,ori Rossi ar fi evitat cred cu draga inima toate acele dueluri daca se putea.Insa...nu prea se putea.

Dar,dupa cum i-am zis colegului vezi ca sunt multe curse in care Rossi (in perioada HRC) se detasa si mentinea un avntaj de cateva secunde si castiga lejer.N-au ramas in memorie insa ele tot sunt.

Acum 4 ore, Doctor X a spus:

Păi nu vorbeam despre Bagnaia și Quartararo?

Ziceam ca Bagnaia are si el o latura foarte puternica,pe care si-a etalat-o fantastic la Aragaon 2021.Si alta latura tuta pe care si-e etalt-o la Missano.

 

Q e superior la dogifghts fata de Pecco as zice,mi-a placut in special Missano 2019,unde desi nu a castigat acea batalie,a fost superb.MM era superior ca si viteza si foarte parsiv,se juca cu el impingandu-l pe rookie sa forteze,insa rookie'ul si-a tinut cumpatul a fortat putin peste limita pe ultimul tur dar nu a gresit.A fost momentul in care Q s-a remarcat drept un challenger al topdog Marquez.Si inca unul serios.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Method a spus:

Pai aia iti ziceam - contextul e cu totul altul - Lorenzo a avut de furca si 3 adeversari super puternici,Pecco se bate cu...Bezzechi?

 

Nu-mi place sa depan amintiri,mi se pare cea mai proasta forma de conversatie,dar din cate mai tin eu minte,atat Rossi cat si ceilalti 2 ii suflau in ceafa si i-au suflat pe tot parcursul anului,ceea ce m-as mira sa se intample in 2023.

 

Ca Rossi a cedat.........

 

S-a discutat si in dunga asta - Dovizioso l-a batut pe MM pe circuitele unde Ducati avea un avantaj clar,iar MM supralicita ca sa "ajunga" la Dovizioso.Si in cele mai multe cazuri totul se reducea la o incercare disperata a lui MM de block-pass pe frane pe ultimele viraje mirosita si evitata usor de Dovi.

 

Nu a insemnat mare lucru in schema generala pt ca in 8/10 circuite,Dovi nici nu il vedea pe MM de cat de in fata era.

Intre Dovi si MM,materialul de concurs (si valoarea) a facut prea mare diferenta pt ca cei 2 sa se poata confrunta intr-un duel de la egal la egal...........

 

E unul din motivele legendei Rossi dar nu cred ca o facea deliberat,ci de nevoie. 

 

............vezi ca sunt multe curse in care Rossi (in perioada HRC) se detasa si mentinea un avntaj de cateva secunde si castiga lejer.N-au ramas in memorie insa ele tot sunt.

 

Q e superior la dogifghts fata de Pecco as zice,mi-a placut in special Missano 2019........

Am vazut campionatul ala, nu vorbesc din carti.  Dupa ce s-a accidentat Rossi, Lorenzo a mers singur... in majoritatea curselor castigate (si majoritatea au fost castigate de el, asa cum iti spuneam mai sus) punea secunde avans, fata de urmaritori. Singurul care il putea lasa fara titlu era Rossi. 

 

Cine nu cunoaste trecutul, risca sa repete greselile... sau sa spuna prostii .. :) Nici o aluzie... spun dopar ca este bine sa ne mai aducem aminte, din cand in cand. 

 

Confuzezi! Rossi nu a cedat.. a fost o cazatura in antrenamente, care ar fi putut fi banala (ca si cea a lui MM la Jerez), daca nu s-ar fi lasat cu dubla fractura. Ai dezvoltat teoria asta a cedatului sub prresiune si acum o extrapolezi la toti riderii care au trecut printr-o accidentare mai grava.  

 

Iar "confuzezi". De data asta pui semnul egal intre doua situatii total diferite.  Confunzi situatiile in care MM era net superior si nu mai putea fi ajuns, in care nu avea loc nici o confruntare directa si situatiile in care MM neputandu-se desprinde, era nevoit sa lupte in dog fight. Noi la aceste situatii ne referim. In dog fight, Dovi l-a batut in mod constant si usturator, as zice. Scorul intalnirilor directe este net in favoarea lui Dovi. MM nu a fost niciodata bun la genul asta de confruntari. L-a batut Rossi, l-a batut Dovi, Rins si, daca imi mai aduc aminte bine, la Moto2 l-a mai batut si talentul mort speranta, Iannone. Nu are suficienta luciditate, in confruntarile de genul asta. In rest, ai dreptate, in 8 din 10 situatii, nu putea fi ajuns, sezonul 2019 este poate cel mai elocvent in sensul asta. 

 

Nu cred nici eu ca o facea deliberat, dar nici de nevoie. Cred ca de multe ori nici nu ii pasa. Era la varsta la care se simtea nemuritor si, mai ales, PUTEA! In alta ordine de idei, trebuie daramat  mitul asta cum ca Rossi era slab in calificari,... se vorbeste mult si prost pe tema asta. Lucrurule sunt mai nuantate. Este drept ca formatul actual al calificarilor nu l-a avantajat si nu i-a placut, de aici si numarul redus pole-uri, dar de aici pana la a fi slab/rata in calificari, e cale lunga.  Rossi are 65 de pole-uri in cariera, din care 55 la clasa mare. Prin comparatie, doar Lorenzo are mai multe la total (69), Stoner are 43, Pedrosa 49 iar astia erau considerati mari specialisti ai calificarilor. So... o fi fost slab in calificari Rossi? Cati din junii astia de acum vor atinge numarul de pole-uri ale vreunuia dintre cei enumerati? 

 

In cursele despre care vorbesti, in prima jumatate recupera, apoi punea acele secunde avantaj, care ii ofereau confort.

 

Q bun in dog fight, cred ca este o gluma, nu?  In primul rand, cate a avut, ca sa putem trage o asemenea concluzie? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM93 a fost batut in "dog fight" doar cand deja situatiile erau deja in defavoarea lui. Situatie in defavoarea lui insemnand situatiile in care nu conducea cursa din primul viraj si pana la final. Adica situatiile alea in care cand se afla el termina pe 2 sau 3, iar adversari cand se aflau in situatii asemanatoare terminau pe 7. 

Pe logica asta putem spune ca MM93 este la egalitate cu Karel Abraham sau Tito Rabat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a vrut nici să testeze cu Ducati, este exclus să participe la o cursă. Ar fi o lovitură de PR/imagine pentru el, pentru brandul VR46 și pentru Dorna, dar rezultatele competiționale ar fi probabil dezastruoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, sandu07 a spus:

Ascl vrea sa îl văd pe vr46 Intr o cursa,pe un Ducati gp23

Nu poate sa faca o asemenea cursa nici daca ar vrea. A semnat contract ca ambasador Yamaha. Deci, este exclus ca macar sa fie vazut in apropierea motocicletelor Ducati, daramite sa mai si incalece una, fie si pe loc. In alta ordine de idei, relatiile dintre el si conducerea Ducati sunt (probabil) destul de reci, avand in vedere declaratiile facute de Ciabatti, Domenicali, Tardozzi, (nu mai stiu care dintre ei) la adresa lui. Relatia cu Ducati este una strict de afaceri.  In declaratii se multumeste sa spuna ca are contract cu ei, pentru clasa mare, ca isi va onora contractul, dar nu mai mult. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi imaginez că acel contract de "brand ambassador" cu Yamaha a început de pe 1 mai, altfel nu prea are sens. În schimb poza demonstrează că relațiile dintre el și Ducati nu sunt chiar proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, PzKpfW a spus:

Îmi imaginez că acel contract de "brand ambassador" cu Yamaha a început de pe 1 mai, altfel nu prea are sens. În schimb poza demonstrează că relațiile dintre el și Ducati nu sunt chiar proaste.

Contractul de ambasador a fost semnat zilele trecute,  probabil cu incepere din 1 Mai, cum spui. https://www.gpone.com/it/2023/04/30/motogp/valentino-rossi-diventa-brand-ambassador-di-yamaha.html

 

Poza nu spune mare lucru in speta discutata de noi pentru ca: 

1. Este facuta in toamna, in ziua in care Bagnaia s-a incoronat campion mondial. Este o fotografie oficiala, de la care Rossi (in calitate de mentor, detinator al Academiei si al echipei VR46, nu putea lipsi). In ultima instanta este o fotografie obligatorie, pentru ambele parti, avand in vedere relatiile de afaceri dintre el si Ducati. 

2. Declaratiile oficialilor de la Ducati, la care faceam referire, au fost facute cu putin timp inaintea inceputului campionatului 2023, la cateva luni dupa ce a fost facuta poza. Intre timp, relatiile dintre parti se puteau modifica.. ;) 

 

PS. Nu am spus ca sunt proaste. Dar nici cu pupaturi pe gura nu sunt. Sunt doar de afaceri.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.05.2023 la 12:06, xt600 a spus:

Da. 

 

Pana anul asta cu siguranta nu erau. Anul asta cred ca le-a bagat Gigi in grila. Pana acum au fost la Orange si Telekom si sunt fostele LookSport, sau Transilvania Sport.

Sunt umit ca prostii aia de digi i-au bagat in Grila

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

 

Sunt vreo 5 ani de când se întâmpla asta și o mare parte din situație era datorată lui Márquez. În același timp a fost și conjuctura: Yamaha avea motocicletă dar nu prea avea piloți (un băiat rapid dar inconstant și un bătrân care nu mai performa), Ducati își construiau încă motocicleta (și luau ocazional decizii proaste), Suzuki aveau o implicare oarecum șubredă, Aprilia era pe nicăieri, fără structură și bani, iar KTM abia intraseră în competiție. S-au schimbat lucrurile de atunci. Chiar el a recunoscut.

 

 

 

Da și nu. Singurii cu aceeași motocicletă (și care primește și upgrade-uri) sunt cei de la Pramac. Restul sunt cu o treaptă mai jos ca material tehnic din start. Nu mai socotesc mijloacele logistice. În același timp, chiar și cei de la Pramac sunt practic echipă de teste pentru cei de la echipa oficială; parafrazez, dar Miller a rezumat procedura când a plecat de la ei spre echipa de uzină: piloții de la echipa oficială spun ce vor, echipa tehnică vine cu soluții, noi le testăm, validăm dacă funcționează și le dăm mai departe. De-asta orice pilot vrea să ajungă la o echipă oficială, să determine ei direcția de dezvoltare.

 

Iar ca piloți, restul fie sunt sub el ca talent, experiență sau ambele.

 

 

De acord cu a 2-a parte. Prima parte este cel puțin discutabilă. Era cea mai bună motocicletă pentru el. Înțeleg ce spune Pedrosa, în același timp Márquez a ajuns pilotul #1 la Repsol prin performanțe: a venit din Moto2 și a câștigat campionatul din primul an, pe când #26 a eșuat ani la rând - inclusiv în sezonul precedent, când a avut tot HRC-ul în spate după accidentarea lui Stoner. Ulterior toate resursele s-au băgat în dosul lui #93 iar diferența față de Pedrosa s-a mărit. Personal voi continua să susțin faptul că Márquez a semnat acel contract bănos pe 4 ani cu HRC în primul rând pentru poziția privilegiată care i se oferea: leader incontestabil al echipei - o echipă de uzină cu care avea performanțe. Nu avea niciun sens să se gândească măcar să meargă în altă parte. Apoi a venit prima lui accidentare, dar asta e altă discuție.

 

TL;DR - Bagnaia este pilot bun, om serios și muncitor cu pașaport italian, motive pentru care a ajuns unde este. Este însă un campion cam în stilul lui Mir.

 

 

Asta ar fi singurul lucru care l-ar ajuta pe Morbidelli să rămână în MotoGP. La cum merg lucrurile, s-ar putea să aibă șanse: fie în locul lui Di Giannantonio, fie al lui Bezzecchi.

Complet de acord cu tot ce ai zis aici si in alte postari, bravo pt niste comentarii pertinente. 

 

 

Acum 2 ore, xt600 a spus:

. MM nu a fost niciodata bun la genul asta de confruntari. L-a batut Rossi, l-a batut Dovi, Rins si, daca imi mai aduc aminte bine, la Moto2 l-a mai batut si talentul mort speranta, Iannone. Nu are suficienta luciditate, in confruntarile de genul asta. In rest, ai dreptate, in 8 din 10 situatii, nu putea fi ajuns, sezonul 2019 este poate cel mai elocvent in sensul asta. 

 

Trebuie sa fii delusional sa zici asa ceva, sau tu ai asa un filtru la ochi cand te uiti la curse.

De fapt iti spun eu ce s-a intamplat: Normalul si ce s-a intamplat in 8-9 sezoane a fost ca Marquez sa ii bata pe toti in toate duelurile si pe toate circuitele posibile, inclusiv plecat ultimul din grila si castigat cursa (sau in mintea ta cand faci asta nu "te bati" cu ceilalti, te teleportezi in fata) si multe alte situatii cand efectiv a driblat ca Maradona pe circuit cu toti, SI AU FOST si CAZURI, le numeri pe degetele de la o mana cand a fost invins de: Dovi, Rossi, Rins. 

Tu de aia le-ai retinut, pt ca au fost out of the ordinary, exceptii!! Intelegi? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, B.B. a spus:

 

Tu de aia le-ai retinut, pt ca au fost out of the ordinary, exceptii!! Intelegi? 

 

Colegu', discutia era despre dog fight.  Da, sunt exceptii, daca este sa gandim in termenii tai. Dar este o realitate ca in situatiile in care a fost implicat in dogfights, a fost batut in majoritatea.  Intelegi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Le Mertois a spus:

Screenshot_20230502_132226_Instagram.jpg

Sare în ochi albastrul în Marea aia de roșu 

 

Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

Îmi imaginez că acel contract de "brand ambassador" cu Yamaha a început de pe 1 mai, altfel nu prea are sens. În schimb poza demonstrează că relațiile dintre el și Ducati nu sunt chiar proaste.

E doar o poza :)

Doar afaceri.

Acum 25 minute, xt600 a spus:

. Dar este o realitate ca in situatiile in care a fost implicat in dogfights, a fost batut in majoritatea.  Intelegi? 

Vreau cifre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fereasca sfantu sa treaca VR46 pe yamaha... Sunt curios care sunt limitarile pe care la ai ca brand ambasador, ca sunt convins ca sa faci poza cu echipa ducati nu intra la: asa nu

 

era un meme cu Q20 uitandu-se la Yamaha lui si comentariu era ceva de genu: Qartararo uitandu-se la motocicleta yamaha si neintelegand cum, de la an la an, e mai slaba...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Colegu', discutia era despre dog fight.  Da, sunt exceptii, daca este sa gandim in termenii tai. Dar este o realitate ca in situatiile in care a fost implicat in dogfights, a fost batut in majoritatea.  

Not true. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am inteles ce a gresit Peco la depasirea lui Miller si de ce depasirea lui Miller la JM nu a fost penalizata.

 

adica peco a intrat curat pe spatiu lasat liber, in timp ce miller a vrut sa se tranteasca peste el desi era deja in fata peco

iar Miller vine si depaseste cu motocicleta de-a latul oblingadu-l pe JM sa schimbe radical trasa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

eu nu am inteles ce a gresit Peco la depasirea lui Miller si de ce depasirea lui Miller la JM nu a fost penalizata.

 

adica peco a intrat curat pe spatiu lasat liber, in timp ce miller a vrut sa se tranteasca peste el desi era deja in fata peco

iar Miller vine si depaseste cu motocicleta de-a latul oblingadu-l pe JM sa schimbe radical trasa 

Exact.

Penibil.

 

La fel pt Q: omu a făcut LL și a ieșit pe vibrator sa minimizeze risc de coliziune și a mai primit un LL.

 

IISUSE 

 

Zicea un coleg ca s a ținut ceva ședința ref penalizări ca degenerează rău treaba.

Acum 19 minute, Cavaleru a spus:

era un meme cu Q20 uitandu-se la Yamaha lui si comentariu era ceva de genu: Qartararo uitandu-se la motocicleta yamaha si neintelegand cum, de la an la an, e mai slaba...

ori au evoluat ceilalti la modu SF 

ori au stricat yama pianul. as merge pe a 2-a. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...