Sari la conținut

4. Gran Premio MotoGP™ Guru by Gryfyn de España 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Pedrosa, chapeau bas! 

Q, din rau in mai rau... motocicleta are limitele ei, dar cred ca sunt mari probleme si la el. Daca nu trece pe la psiholo(a)g(a), nu il vad bine. Merge din rau in mai rau. 

Bagnaia a ramas in sa pana la sfarsit, asta inseamna ca ar trebui sa cada in cursa de maine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, Method a spus:

Miller a pus punctul pe i. 

 

Imi aduc aminte ca atunci cand inca era in activitate, erau specialisti in sectiunea asta, care il numeau in bascalie "Bietul Dani".. ;) La 37 de ani, la 4 ani de la retragere, Bietul Dani da lectii de pilotaj multora de pe grila. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

Asta pune în perspectivă și performanțele lui Marc Márquez, care l-a bătut încă din primul an cînd au fost coechipieri.

Pai l-a bătut pentru că onda a făcut mobra doar pentru el. Ce e asa greu de înțeles!? Vrei să mai vină incă odată specialiștii forumului să-ți explice? 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Brad Binder - un Marc Márquez mai puțin (cuvant urat) periculos, dar la fel de delectant.

 

 

 

Sumo style.

Asta vroiam și eu sa zic,omu e la alt nivel, merge zici ca e supermoto.

Cica îl ajuta ca era alunecoasa pista dar chiar și asa

 

Și manevra aia pe exterior,tare.

 

 

Peco pare ca reușește sa salveze ceea ce părea un weekend dezastruos, m am bucurat prea devreme,pare ca o sa adune multe puncte.

 

KTM urile pleacă SF de pe loc.

 

Q - fără cuvinte.

Ok e cam alunecos circuitul dar frate ești campion mondial..

Iar 0 puncte în sprint.

 

Miller tare și el,multi îl dădeau îngropat.

Nu ca s experți falși colegii dar era de așteptat sa meargă rău.

Pare ca KTM e moto de rider din ala mai clasic,brutal, cum e binder.

 

Păcat ca în cursa mare nu pot merge blană non stop ca papa cauciucuri, la cum scoteau fum din ele.

Acum 16 ore, danypop a spus:

Morbidooooooo🙈 3 a scos din joc 🤦‍♂️

Forumul îl dorește crucificat,scriu acum la FIM.

 

Se mirau și englezii ca au voie toți sa reia statul dar hei,bine pentru spectacol.

 

Sunt curios psihic cum te macina faptul ca ai alergat 1x ture blană și nu ai cules nici măcar 1 punct,în condițiile în care au căzut și niște inși din fata ta.

(La Q ma refer)

Circuitul asta cam e doar cu 1 linie bună,mai greu de depășit,deși în sprint s au făcut ceva manevre..

Plecând asa din spate o sa fie greu pt Q.

Dar poate aduna acum o mână de puncte.

Nu de alta dar dacă mm nu recuperează măcar Q sa o facă naibii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Inspirația de la Ducati e clară pe carena față. De la Aprilia pe carenele laterale. De la Honda nu copiază nimeni nimic; HRC și mai ales Yamaha sunt cei mai în urmă în ceea ce privește aerodinamica.

 

Până la urmă este normal, așa merge și în F1: soluțiile aerodinamice care își dovedesc eficiența sunt rapid adoptate și de către concurență. Și la fel ca în F1, operația de "copy-paste" nu funcționează. Și în MotoGP au ajuns să fie "pachete aerodinamice", cu varii elemente care lucrează complementar. Ducati au fost primii care au introdus asta în 2021. KTM au copiat de la italieni, dar meritul inginerilor lor este de a fi reușit să facă să funcționeze împreună aceste elemente eterogene.

Faceam aluzie la copierea motorului de la Honda in primii ani cand venisera.Nu ii condamn pt ca ii copiaza pe ceilalti,ii condamn pt ca nu inteleg ce fac,de acolo si problemele.

Per total,nu mi se pare ca aceasta motoreta facuta din bucati copiate de la altii e competitiva.Faptul ca mergi bine pe 3 circuite (unde ai testat intensiv btw) din 20...nu vor ajunge niciunde asa.Trebuie sa invete de la Ducati si Aprilia - make your own way,nu merge altfel.Daca vor sa se bata vreodata la campionat...aaa,asa ca sa impuste o cursa,da - fa 20 000km pe Jerez sau RBR pupa-te pe gura cu Michelin si ai luat 1 win acolo cu putin noroc.Si in rest iesi pe 11-12.

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Au la dispoziție CFD și ocazional tunelul de vânt al celor de la RBR. Cred că știu mai bine.

 

Personal glumeam fix legat de estetică. E clar că nu au copiat nimic de la KTM, un 4 în linie are total altă configurație, nevoi și constrângeri pe partea de evacuare față de un V4.

Yeah,right.Cum stiau mai bine si Ducati cand puneau winglets pe aripa fata si dadeau gauri in carene...tot cu CFD la indemana - tindem tot timpul sa gandim (logic in teorie intradevar) ca din moment ce sunt atatia bani resurse si manpower alocati unei echipe,nu pot gresi.Ba pot,si inca big time.

Fluxul de aer e deranjat de forme drepte,e si logic sa fie asa.Aerul nu curge bine prin patrate,s-a invatat lectia asta prin anii 40-50 la auto,ai vazut tu in F1 asa o prostie pe vreo masina?in afara doar de zonele unde sunt ingraditi de regulament/dimensiuni?RB nu prea am vazut sa puna asa ceva pe masini nu?Remember anii trecuti in F1 cand cei de la AMG venisera cu o "antena" similara pt a ghida fluxul de aer spre eleronul spate,mai parca avea o forma ce facea logica dpdv aero nu?Din mainile alora din F1 n-am prea vazut sa iasa patrate...

Ok,antena tvr2 a lui ktm sunt convins ca nu are vreo mare insemnatate daca e patrata sau daca ar fi fost de o forma mai viabila dpdv aero (am dat exemplu vechiul monkey-seat din F1),aportul ei e minor,nu acolo e gamechangerul.Subliniam doar "tehnica" celor de la ktm.

 

Solutia Yamaha mi se pare copiata de la ktm.Insa exista (la Ducati) solutii mult mai inteligente daca se cauta backpressure,solutii ergonomice si eficiente ce nu implica burlane.

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

În momentul de față, doar Ducati are o motocicletă clar mai bună. Aprilia are o platformă bună, dar teribil de inconstantă: compară performanțele lui Augusto (rookie, KTM de client) și Raúl Fernández (Aprilia de client). Pe Yamaha nici Quartararo nu mai reușește să performeze. HRC au în continuare cea mai slabă motocicletă (cred că toată lumea realizează că performanța lui Rins de la CotA a fost conjucturală). Singura alternativă teoretică (și speculativă) pe care o are Acosta este Repsol, în locul lui Marc Márquez, în cadrul unui "troc" între HRC și KTM. Nu ar fi deloc în favoarea lui.

Ducati are o arma letala,in pofida comentariilor de mai demult ale unora de pe forum cum ca Ducati nu stie sa faca cadre si foloseste tot felul de tertipuri aero si gimmicks pt a ajunge sa se bata cu knowhow'ul japonezilor si ca nu va ajunge niciodata la nivelul lor,ei,Ducati i-a distrus de vreo 2 ani.Sah mat.

Aprilia mi se pare ca are un progres fulminant - dpdv tehnic.Rivola...guru.Aprilia nu are piloti,asta e problema ce trebuie ei sa o adreseze.

Perfect de acord cu tine despre Yamaka si HRC.

HRC insa nu va renunta in vecii vecilor la MM,este (exact cum a fost si mai demult) their trump card - e asul din maneca si iesirea lor din situatia asta.Poate un troc cu Mir,cu MM in nici un caz.

Aprilia - acolo ar trebui sa bata la usa Acosta...

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

 Incident de cursă.

Bai dar apropo - ca nu s-a mai vorbit nimic de penalizari : cum a ramas cu incidentul lui JM care l-a imprastiat pe AM la Cota?

S-a judecat dupa cursa?Penalizare?nimic?Ca la MM s-a dat 2xLL pt ceva asemanator.Eu tot ridic punctul asta de vedere - taiem in carne vie?sa taiem,ba da nu subiectiv,ci la toti aceeiasi penalizare daca au comis aceeiasi fapta ,asa e corect nu?

1 oră în urmă, frigider a spus:

Peco pare ca reușește sa salveze ceea ce părea un weekend dezastruos, m am bucurat prea devreme,pare ca o sa adune multe puncte.

 

KTM urile pleacă SF de pe loc.

 

Q - fără cuvinte.

Am zis de ieri ca Pecco va merge bine da?Nu avem tractiune pe fata e nasol blablabla - si hop un podium.Si in cursa e candidat prim la victorie.Pt ca sa nu crezi ca kktm va mai putea merge pe soft,salut,s-a dus vrajeala - tre sa mearga pe hard si gata performanta,Ducati va iesi in fata (sper sa gresesc).

 

Bezzechi slabut,sper ca in cursa sa fie mai bine.

 

KTM accelera parca mai bine decat Ducati pe iesire (se vedea de pe shouldercam'ul lui Pecco),ok - Pecco a fost inteligent si nu a rupt gumele,poate mergea mai finescu,Miller a si zis ca a rupt spatele.

Miller nu a facut,nu face si nu va face niciodata nimic notabil,in afara de aceste suisuri de forma sporadice in cateva curse.Atata poate - nu are constanta nu are concentrare nu are foarte multe din calitatile necesare pt a fi contender constant la niste locuri fruntase.Miller e...Miller.Macar e funny,nu poti sa te superi,asa e el :)

 

Binder...am mai zis si mai zic - skillul baiatului ala e demn de o motoreta buna.Pacat de el ca a ajuns la cacao...am vise ude cu "un" Binder si "un" Acosta la Aprilia batandu-se cu Q si Pecco si MM.Vise,taica,vise...

 

Nu il hateri pe Q - Yamaha mergea bine aici pe vremea lui Lorenzo,dupa aia a venit epoca Vinales+Rossi "nu stim ce are nu e vina noastra,dar am ales gresit motorul" si Yamaha la Jerez in temperaturi 35+ a fost catastrofa,apoi a venit Q si a avut niste performante decente,deci cam orice realizare Yamaha cred ca i se datoreaza lui Q.

Situatia Yamaha - Q si realizarile lor sunt la fel ca situatia si realizarile HRC - MM - 90% dependente de pilotul titular,care in ambele cazuri e un pilot extraordinar ce nu poate fi tras la raspundere pt rezultatele slabe pe anumite circuite.Deci cred ca atat s-a putut scoate din ea.La Yamaha deja merg pe premiza "daca nici Q nu poate scoate mai mult...bai,inseamna ca efectiv e imposibil".

 

Ba da ce start a luat Q in sprintul 1 - de pe 16 pe 8?omg...Vinales,ia notite tati,du-te la ala spala-i cizmele sa te invete cum se face.A vazut cineva filmarea de pe shouldercam'ul lui Vinales?Bai am crezut ca a gresit o treapta in cutie,a patinat ambreiajul ala nush ce a facut acolo,dar numai el poate rata un start in halul ala :bounce:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit la reluare pe Digi,sint de comacomentatorii:)))))))))))))Citez:- Miller vrea sa.i arate soției ce poate" de unde dracu le scot😀😀😀😀😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, damager a spus:

Se discuta prin wsbk si am auzit si de la un dealer ca directia la yamaha ar fi v4

Jarvis dimpreună cu chief project ala de la Yamaha au zis ca cel puțin pe următorii 2 ani e exclus.cine știe...

Acum 35 minute, Djenavar a spus:

Ma uit la reluare pe Digi,sint de comacomentatorii:)))))))))))))Citez:- Miller vrea sa.i arate soției ce poate" de unde dracu le scot😀😀😀😀😀

Ahhahahaha

Alexandru Cocu e ala de la prima...aaa,pai asta e vechi în meserie asa da,avem și noi un comentator normal măcar.

Madam tot nu știu cine e,dar scoate 3 cuvinte pe ora și vorbește doar întrebata,deci e de bine.

Acum 28 minute, io, bogo a spus:

Cata vreme n-au precizat despre a cui sotie e voba, campionatul e deschis... :)

Bună observația,corect :)

Poate pe ciumafaia lui Pecco vrea sa o impresioneze ahahhaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, frigider a spus:

Ai uitat ca tu ești cu veștile rele?

Drept urmare basti nu a mai partikipat 😆

Ma bucuram ca măcar unu e înapoi pe front, din păcate nu a fost pentru mult timp. 😧 

Hai ca peste 2 săptămâni o sa vina amândoi fit, și el și MM 😎💪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, danypop a spus:

Ma bucuram ca măcar unu e înapoi pe front, din păcate nu a fost pentru mult timp. 😧 

Hai ca peste 2 săptămâni o sa vina amândoi fit, și el și MM 😎💪

MM tot nu e 100% sigur ca revine.

Zicea 6-8 sapt,nu mai știu cat a trecut de la operație.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, damager said:

Se discuta prin wsbk si am auzit si de la un dealer ca directia la yamaha ar fi v4. 

 

Aș fi teribil de surprins. Yamaha are practic experiență 0 cu V4. Și de V2 au fugit cât au putut. Nu doar că ar fi un proiect foarte costisitor, dar nu știu cât sens financiar ar avea - aspect foarte important pentru japonezi. Superbike-urile au ajuns să fie doar vitrine tehnologice, nu mai aduc profit. Pe partea comercială ar fi deci clar pe minus cu dezvoltarea unui V4. Ducati încearcă să-l facă viabil din punct de vedere comercial, cu un succes relativ (personal, nu sunt fan).

 

Un asemenea motor le-ar aduce probabil ceva mai mult succes în WSBK și MotoGP, dar nici asta nu este garantat. Pentru că vor dura ani până când îl vor face competitiv. Și pentru că până atunci peisajul competițional se poate schimba.

 

Personal sper să ai dreptate, sunt mare fan V4 (mai ales în detrimentul L4), mi-aș dori mult să se întâmple. Asta i-ar împinge probabil și pe Honda să pună odată un V4 în CBR, cum se zvonește de mulți ani deja. Chinezii de la CFMoto și Benda au scos deja motoare V4. Italienii sunt vârf de lance cu tipologia asta de motor, KTM au și ei posibilitatea teoretică să-l facă (și sunt destul de convins că o vor face).

 

@Method - nu știu de ce ești atât de convins de performanța RS-GP-ului în momentul de față. Am impresia că Aprilia s-a plafonat într-o oarecare măsură. Până acum, sezonul ăsta este mai slab decât sezonul trecut. Nu au piloți? Discutabil. Cu aceiași piloți erau mai competitivi în 2022. Oliveira este rapid, dar nu impresionant - deocamdată cel puțin (a fost foarte rapid la Portimão, dar acolo a câștigat și pe un KTM de client, iar la CotA a profitat de o rată de atriție importantă). Coechipierul lui merge mai prost decât Augusto Fernández. Per total, ca rezultate și performanțe, KTM și Aprilia sunt în momentul de față cel puțin la un nivel comparabil. Acosta ar putea deci nimeri mai prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamneeee, cum o sa.si gaseasca baietii pe acolo motoarele, cred ca erau 10000 mii😃

Ce .ma speriat Qwarta, a ramas nemiscat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...