Sari la conținut

6. Gran Premio d'Italia Oakley - Mugello


frigider
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

.... posibil ca si de asta are (z)gura mare :)

Din cate imi aduc aminte, nu Remy a avut gura mare, ci managerul lui, de unde si ruptura urata de KTM.  Sper sa nu gresesc. 

Acum 10 minute, frigider a spus:

decat si ktm

 

radem - glumim dar parca vad ca Yama zice pas?

 

ne ducem pe pwla si noi si MGP.

Da. Si KTM

 

De asta ma tem si eu. 

 

MotoGP este dus deja, doar ca unii nu vor sa vada. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 249
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 6 ore, B.B. a spus:

Daca va intrebati unde sunt, ieri dupa ce MM a cazut am futut una in telecomanda si am inchis televizorul si am plecat cu fecior-miu la aquapark unde m-am calmat. (ii promisesem ca mergem de sambata, dar sambata am stat sa ma uit la cursa de Sprint si am avut si treaba dimineata).

Bag pla in motogipi-ul ma-sii. 


Protectia copilului! Tata denaturat neglijeaza copilul de dragu' lu MM! 🤪

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Depinde de perspectivă. Europenii vând premium și la prețuri mai mari. Au nevoie de marketing și implicit și de succes în motorsport. Strict legat de Ducati: vând mult mai mult acum, dar în continuare mult mai puțin ca japonezii. Iar cifrele de vânzări cresc mai ales prin prisma diversificării gamei. Acum 15 ani aveau maxim 5 modele; în momentul de față au 10+.

 

Japonezii vând volum. Ei au intrat în motorsport acum 50-60 de ani pentru a-și face renume pe partea de expertiză și fiabiliate. În momentul de față nu mai au nevoie de motorsport, o fac mai mult pentru blazon. Asta se vede și prin numărul redus de dezvoltări din motorsport care ajung pe motocicletele lor de stradă. 

 

 

Aș mai adăuga și Aprilia/Piaggio. Chiar dacă au regresat puțin anul ăsta, este de notat și de apreciat cât de mult investesc în MotoGP.

 

 


Experienta, nu expertiza, ca mor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Le Mertois a spus:

Pffff au luat o razna toți.

Omu nu zicea că mai baga un sezon - doua și că se retrage?

 

 

A văzut cineva asta?

https://www.crash.net/motogp/news/1028408/1/fabio-quartararo-confirms-split-manager-starts-fq20-company

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, frigider a spus:

 

Trăiești de pe urma altora :D

Deocamdata are un singur client.  Sa nu fie si ultimul... :D 

Vom vedea ce succes va avea la urmatoarele negocieri.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

man, nimeni nu s-a jucat asa cu Peco cum a facut-o Basti anu trecut.

true that.Bestia e inca nerefacut,a si zis-o.

Acum 13 ore, apriliacluj a spus:

as zice ca se intorc acei bani investiti..

 

cate mobre Ducati s-au vandut acum 15 ani, si cate se vand in ziua de azi??

si asta as zice, ca, in mare parte a rezultatelor din competitii, e cea mai buna reclama!

PS. japonezii deja au trecut pe minimalizarea pierderilor

Te-as contrazice : nu te uita cate mobre vinde/s-au vandut la Ducati ci cat profit face.Tot lectie de capitalism.

Ca degeaba vinzi tu mai mult decat acum 15 ani daca atunci faceai 1 leu si acum 3,iar japos fac mii.A explicitat mai pe larg colegul.

Matematica nu cred ca tine cu Ducati ci cu japos,acolo le dau dreptate.Tocmai de aia nici BMW nu se implica - nu e viabil economic.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Cu siguranta vrea si el sa schimbe aerul... clar Yamaha nu ii mai poate oferi nimic, insa declaratia trebuie inteleasa si in context. Cel mai probabil, la ora interviului, Yamaha i-a pus deja in vedere ca nu ii va mai reinoi contractul, astfel ca declaratia poate fi si o mica bravada. Problema este ca rezultatele nu prea il pun in postura de a face astfel de ironii. Dar, cum spuneam, probabil la nivel inalt lucrurile sunt deja decise. 

:agree:

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Aceeași problemă ca și Bezzecchi anul ăsta: fie victorie, fie pe jos sau bătaie la top-10. Am mai spus că parcursurile lor sunt foarte asemănătoare.

 

Mă întreb cine ar veni în locul lui Yamaha acum. Martín? Foarte puțin probabil. Zarco? Cred că ar fi lăsat să se înțeleagă ceva până acum. Arbolino? Cel mai probabil merge la Gresini. Canet? Posibil, dar este cantitate necunoscută.

Bezzechi in cursa cred ca a incalzit guma fata prea tare - ziceau cei 3 in antecamera ca daca stateai in spatele cuiva se incingea rau.Bezzechi a zis ca nu a mai avut nimic feeling fata desi in warmup s-a simtit super bine.

Hai ma spuneti si Alonso Lopez ca sunt fan :bounce:Poate poate.

Ca uite cu JM imi iese usor usor.

 

Acum 9 ore, damager a spus:

mu cred ca pb e doar la yamaha, problema e una de abordare, ducatiktm/aprilia se misca si evolueaza intr-un ritm mult mai rapid decat japonezii. Ori incep sa investeasca rapid, ori o sa plece la fel ca si suzuki. Asta daca nu cumva dorna o sa interzica aripioarele si aerodinamica.... deja ma indoiesc ca vor putea sa faca  ceva ca sa multumeascq pe japonezi.

So very true din pacate...

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

M1 cred că e un cul-de-sac al dezvoltării în ceea ce privește MotoGP-ul actual. Mă refer la L4 în general (speculez că asta au simțit și Suzuki și a făcut parte din decizia lor de a se retrage). S-a potrivit foarte bine pe mediul competițional de acum 5-10 ani, dar acum nu mai este cazul.

Nu mi se pare.Daca ei nu se regasesc nu inseamna ca gresesc in abordare - Q n-a castigat de nebun titlul 2021 si ar fi putut si 2022...si brusc M1 era un mare contender.

Abordarea mi se pare inca (pe foaie) cea mai corecta,insa daca Ducati reuseste din aero sa ajunga la vitezele pe care le fac ei din mechanical grip...e nasol.Pt ca le anuleaza atuurile.Iar Yamaha nu vrea si pace sa investeasca bani seriosi - pleaca pilotii pleaca oamenii de baza si astfel dispare si orice speranta de rezultate.Si actionarii abia asteapta un motiv sa taie investitia in ceva care daca e luat la bani marunti...nu prea merita dpdv al profitului.E the perfect storm.

 

 

Acum 5 ore, frigider a spus:

Da am zis in postul trecut insa n-ai citit :P

Am zis ca e foarte interesant ce s-a intamplat fix in acest weekend de au rupt relatiile - ce "directie" a vrut sa ia Q si ala n-a vrut de au rupt relatiile?

Si am zis si reafirm faptul ca asta cu self management e o prostie - nu ai timp ca pilot de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Method said:

Nu mi se pare.Daca ei nu se regasesc nu inseamna ca gresesc in abordare - Q n-a castigat de nebun titlul 2021 si ar fi putut si 2022...si brusc M1 era un mare contender.

Abordarea mi se pare inca (pe foaie) cea mai corecta,insa daca Ducati reuseste din aero sa ajunga la vitezele pe care le fac ei din mechanical grip...e nasol.Pt ca le anuleaza atuurile.

 

Titlul din 2021 este meritul lui Quartararo mai mult decât al motocicletei. Nimeni nu performa ca el pe M1. Iar un pilot mai bun decât Bagnaia ar fi câștigat titlul și acum 2 ani pe Ducati.

 

Desmo16 nu mai este superioară doar pe palierele de viteză sau datorită elementelor aero. Este mai rapidă cam peste tot. Altfel ai fi văzut o Yamaha mai performantă măcar în calificări și pe circuite mai virajate. Realitatea este că mediul este diferit acum, diferențele sunt mai mici. Iar în acest context V4-urile sunt pur și simplu mai eficiente. A scris Oxley acum vreo 2 ani un articol foarte bun pe subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

 

Bezzechi in cursa cred ca a incalzit guma fata prea tare - ziceau cei 3 in antecamera ca daca stateai in spatele cuiva se incingea rau.Bezzechi a zis ca nu a mai avut nimic feeling fata desi in warmup s-a simtit super bine.


toata lumea are pb in pluton cu supraincalzirea gumei. Si Esp a zis la fel. 
Q pare ca a plecat si cu guma soft pe spate si nu reusea sa o tina in temperatura. 
sper ca macar eleroanele alea de pe spate sa le interzica, altfel ne indreptam vertiginos spre spectacolul din F1. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Desmo16 nu mai este superioară doar pe palierele de viteză sau datorită elementelor aero. Este mai rapidă cam peste tot. Altfel ai fi văzut o Yamaha mai performantă măcar în calificări și pe circuite mai virajate. Realitatea este că mediul este diferit acum, diferențele sunt mai mici. Iar în acest context V4-urile sunt pur și simplu mai eficiente. A scris Oxley acum vreo 2 ani un articol foarte bun pe subiect.

Da da no argue,vroiam sa spun doar ca i-au anulat pana si marele avantaj al Yamaha si motivul pt care M1 este construita asa motor compact central cutia pe el,rezervorul sus pe ele - totul central.Ei au facut o motoreta purpose built pt a merge tare pe curbe insa Ducati ii bate la acceleratie, grip spate top speed ba mai mult din greutatea pusa pe spate pluuus downforce pe fata reuseste sa aiba cel putin aceeiasi viteza pe curbe....efectiv asta anuleaza Yamaha.

Ce pot face?R&D.Insa aia necesita timp si bani.Daca pleaca Q sunt in pom,iar Q dupa cum il vad...le va spune la revedere.Merge la Honda ca MM'lu am inteles ca e deschis discutiilor cu KTM :P (eh,povesti barfe,nu se misca nimeni niciunde pana nu li se termina contractele si pana atunci mai e mult)

 

Intradevar ca diferentele sunt mai mici,dar nu vad de ce e asta un argument in favoarea "eficientei V4"- mi se pare mult mai mare complicat greu de integrat in cadru,greu cu admisia,evacuarea totul e mai complicat.E perfect echilibrat,nu le trebuie arbori de contrabalansare,ok,asta da.Dar L4 e mult mai compact.

 

Puterea....cred ca daca Ducati ar fi facut un L4 era la aceeiasi putere la care e V4 lor acum.Nu vad ce i-ar fi putut incomoda la un L4.Ca si top power teoretic - au aceeiasi cap cilindrica,beneficiaza de aceeiasi cantitate de combustibil,acelasi sistem de injectie...nu ar trebui sa fie diferente mari,pt ca V4 probabil ar putea avea ture mai multe pt ca e perfect echilibrat,dar nu e gaz pt 15-18 mii de ture.So...Cred ca V4 e mult mai smooth in power delivery nu?Power delivery nu puterea in sine,acolo e avantajul V4,nu?

Cel putin 1 avantaj vad insa la Ducati : desmo.Acea parghie self-reciprocating nu "mananca" din puterea motorului pt a fi actionata.In timp ce la restul - pt a misca supapele in sus si in jos trebuie sa invingi vreo 10 bari presiune de azot din cate mai stiu eu,nu?

  Si inca un posibil avantaj : daca Ducati are dry sump ?? (are sau nu?),rotirea vibrochenului in aer si ulei intr-o baie de ulei clasica fata de rotirea efectiv in vid (la sistemele racing de dry sump) naste o diferenta de putere.

Toate astea plus arborele de contrabalansare - cam de aici reiese diferenta de putere dintre cele 2 abordari,deci "de vina" nu mi se pare arhitectura.

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Titlul din 2021 este meritul lui Quartararo mai mult decât al motocicletei. Nimeni nu performa ca el pe M1. Iar un pilot mai bun decât Bagnaia ar fi câștigat titlul și acum 2 ani pe Ducati.

Eh,daca o dam in din astea....atunci anii 2013,2016,si mai ales 2017 nu ar fi trebuit sa fie socotiti la Honda,ca MM le-a luat campionatele alea.

Si in 2017 Dovi ar fi trebuit sa ia campionatul,si in 2018 daca ar fi avut o strategie comuna unul din cei 2 ducatisti ar fi putut sa provoace masiv pt campionat,Ducati le-a dat motor.

Nu putem judeca asa - tot timpul va fi un pilot de varf care duce respectiva moto la un nivel mult peste coechiper.

Eu iau M1'21 drept top bike pt ca a luat campionatul,si M1'22 2nd bike dupa GP22 pt ca a pierdut campionatul.

Deci pana anul asta nu era trompeta care e acum - totul s-a stricat cand au dezvoltat doar motorul si atat.Zgarciti.

 

Acum 8 ore, frigider a spus:

Când termini cam de la 10 in jos poate ai mai mult timp?

Ahahaha la asta nu m-am gandit.Rautz,rautz :P

1 oră în urmă, damager a spus:

toata lumea are pb in pluton cu supraincalzirea gumei. Si Esp a zis la fel. 
Q pare ca a plecat si cu guma soft pe spate si nu reusea sa o tina in temperatura. 
sper ca macar eleroanele alea de pe spate sa le interzica, altfel ne indreptam vertiginos spre spectacolul din F1. 

M-am uitat la conferinta - Pecco a castigat pt ca a putut sa faca guma medium sa functioneze perfect.Si a avut o strategie perfecta.

JM a zis ca el nu a putut lucra cu mediumul - a ales soft si a avut un dezavantaj prin asta.

Zarco s-a inteles cu medium insa,de asta venea asa tare pe fina fata de JM.

Cred ca pana la urma depinde si de stilul de pilotaj de setari,de skillul inginerului....aici se vede diferenta intre factory si Pramac.Detaliile acelea mici care iata ca fac diferenta.

 

Desi nu mi se pare o masura corecta pt Ducati si aprilia pt ca au bagat o gramada de bani in aero (care oricum e ceva foarte costisitor) si eu sunt de acord cu tine - aero e practic fara insemnatate pe strada si Dorna ar trebui sa vegheze ca dezvoltarea din gp sa se faca intr-o directie ce poate fi aplicata apoi la street bikes.Insa nici interzicerea aero nu cred ca va ajuta Yamaha.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Method a spus:

Dorna ar trebui sa vegheze ca dezvoltarea din gp sa se faca intr-o directie ce poate fi aplicata apoi la street bikes.

e competitie de prototipuri, nu vad de ce tre sa se gandeasca la moto de strada.

avem SBK pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca dezvoltarea prototipurilor, presupune gasirea de solutii noi, inovatii care pana la urma sa ajunga sa fie aplicate la modelele uzuale.

 

exemplu din istoria recenta: crossplaneul lui Yamaha

SBKul sunt motorete de strada modificate pt curse. Departe de a fi prototipuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Cavaleru a spus:

pt ca dezvoltarea prototipurilor, presupune gasirea de solutii noi, inovatii care pana la urma sa ajunga sa fie aplicate la modelele uzuale.

 

exemplu din istoria recenta: crossplaneul lui Yamaha

SBKul sunt motorete de strada modificate pt curse. Departe de a fi prototipuri


si mai bun exemplu, yamaha pune cutia seemless pe noul model care cica ar tb sa iasa anul asta.

bine, el pune cutia asta de 4 ani, acuma sper sa iasa ca ma intorc la yamaha☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

pt ca dezvoltarea prototipurilor, presupune gasirea de solutii noi, inovatii care pana la urma sa ajunga sa fie aplicate la modelele uzuale.

 

exemplu din istoria recenta: crossplaneul lui Yamaha

SBKul sunt motorete de strada modificate pt curse. Departe de a fi prototipuri

pai si avem deja aripioare si pe strada :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Method a spus:

 

.....Daca ei nu se regasesc nu inseamna ca gresesc in abordare 

 

Si am zis si reafirm faptul ca asta cu self management e o prostie - nu ai timp ca pilot de asa ceva.

Nu este neaparat gresita abordarea, dar sub magnificul feedback dat de Q, au stricat echilibrul ala fragil dintre variabilele care intra in ecuatia acelei motociclete, iar acum bajbaie in intuneric. Ca si Honda, datorita absentei cocoselului de aur. 

 

Nu neaparat. Vezi cazul Rossi, care este probabil cel mai de succes self management din istoria competitiei. Iar acum firma lui de management + academia + echipa de MotoGP inseamna o afacere de milioane. Bine, Q nu este Rossi... sa vedem ce o sa ii iasa... 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, xt600 a spus:

sub magnificul feedback dat de Q, au stricat echilibrul ala fragil dintre variabilele care intra in ecuatia acelei motociclete

comentatorii englezi spuneau atunci ca orice pilot mereu va dori mai multa putere.

yama are prob cu viteza pe linie dreapta de multi ani, nu e ceva nou de cand a venit Q.

doar ca Q a zis ca pleaca daca nu vin cu niste ponei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Cel putin 1 avantaj vad insa la Ducati : desmo.Acea parghie self-reciprocating nu "mananca" din puterea motorului pt a fi actionata.In timp ce la restul - pt a misca supapele in sus si in jos trebuie sa invingi vreo 10 bari presiune de azot din cate mai stiu eu,nu?

 

 

Uite, intrebarea asta mi-o puneam si eu si va intreb si pe voi, astia care va pricepeti la motoare mai bine: Pe un L4 nu se poate implementa sistemul desmo? Mie mi se pare mai bun, in ceea ce priveste randamentul, decat sistemul cu valve pneumatice. Cred ca s-ar castiga cativa caluti numai de aici.  Si cred ca si curba de livrare a puterii s-ar modifica sensibil... bine, acum de vazut daca modificarea ar fi in bine sau in rau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Uite, intrebarea asta mi-o puneam si eu si va intreb si pe voi, astia care va pricepeti la motoare mai bine: Pe un L4 nu se poate implementa sistemul desmo? Mie mi se pare mai bun, in ceea ce priveste randamentul, decat sistemul cu valve pneumatice. Cred ca s-ar castiga cativa caluti numai de aici.  Si cred ca si curba de livrare a puterii s-ar modifica sensibil... bine, acum de vazut daca modificarea ar fi in bine sau in rau. 

Nu văd de ce să nu meargă și pe un motor în linie, e vorba doar despre cum "miști" supapa. Din ce știu eu, fără a fi speculist, sistemul tradițional are o camă care împinge supapa, și un arc care o închide.Problema e că pe măsură ce turezi motorul, supapa nu se mai închide complet, și pierzi putere. La desmo, ai o camă care împinge și una care închide, asta din urmă nu închide complet (cred că e imposibil să fie așa precisă), și are un "joc", la turații mici supapa nu se închide complet ( de-aia se "bâlbâie" Ducati-urile la turații mici🤣).Pe măsură ce turezi motorul supapa se închide din presiunea din cilindru, fără alte sisteme, asta înseamnă turații mai mari fără să pierzi puterea, asta chiar crește. Când a venit Ducati în Motogp, toți aveau arcuri la supape, acum au sisteme pneumatice, că nu făceau față...

Editat de Le Mertois
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

Pe un L4 nu se poate implementa sistemul desmo?

 

Se poate implementa pe orice fel de motor Otto.

 

1 hour ago, xt600 said:

Mie mi se pare mai bun, in ceea ce priveste randamentul, decat sistemul cu valve pneumatice. Cred ca s-ar castiga cativa caluti numai de aici.  Si cred ca si curba de livrare a puterii s-ar modifica sensibil... bine, acum de vazut daca modificarea ar fi in bine sau in rau. 

 

Actuarea desmodromică a supapelor nu este mai bună decât sistemul pneumatic. Nu de acolo are Ducati plusul de putere.

 

Principalul avantaj al sistemului desmodromic este controlul mecanic nu doar al deschiderii ci și al închiderii supapelor. La supapele normale, cu arc, doar deschiderea este controlată; închiderea este realizată de reacția arcului. Asta poate deveni nefiabil la turații mari, prelungite, și era o problemă reală mai ales acum 60-70 de ani când aliajele metalice erau de calitate mai slabă. Sistemul a fost creat pentru a elimina problemele aferente arcului metalic. Cei care au perfecționat sistemul au fost Mercedes (chiar pe un motor în linie, pe 300SL): ei au pus ambii lobi responsabili cu închiderea și deschiderea supapelor pe același ax.

 

image.thumb.png.00b86397f1f55f159aea3daaeb212a6d.png

 

Ducati foloseau inițial un sistem mai complicat, cu două axe - una pentru deschidere, alta pentru închidere.

 

image.thumb.png.a8b23c457ffbfecd91e904cd354e62cc.png

 

Sistemul pe care-l folosesc acum (de mai bine de 50 de ani de fapt) este cel de la Mercedes. Este un sistem ingenios și elegant din punct de vedere tehnic.

 

desmovalves_gif_ducati.thumb.gif.0bcfbc0104f872b24ac754a42b27c39c.gif

 

Supapele pneumatice rezolvă aceeași problemă, dar pe o arhitectură mai simplă și clasică: scot arcul metalic și-l înlocuiesc cu gaz comprimat. Controlul închiderii este deci la fel de fiabil, gazul în cauză fiind inert (azot) și menținându-și proprietățile indiferent de turație.

 

image.thumb.png.ae00e8e7fc79762e950571851f572dbc.png

 

Ambele sisteme (desmodromic și pneumatic) au mici avantaje și dezavantaje, dar scopul și eficiența lor este aceeași. Ducati folosesc desmo pentru că au multă experiență cu el și pentru că brand-ul lor a devenit asociat cu el. În realitate ar putea însă să treacă fără probleme pe supape pneumatice fără vreo pierdere de performanță.

 

Pe stradă sistemul a devenit chiar irelevant: aliajele din care sunt făcute arcurile acum a eliminat practic problema de "valve float", iar sistemul este doar complex și necesită mai multă mentenanță în raport cu unul clasic. Dar e bun la marketing. Până și Ducati au început însă să renunțe la el și au deja câteva modele fără desmo. Pe viitor vor renunța la sistem pe majoritatea motoarelor, îl vor păstra doar pe cele mai sportive 2-3 modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

comentatorii englezi spuneau atunci ca orice pilot mereu va dori mai multa putere.

yama are prob cu viteza pe linie dreapta de multi ani, nu e ceva nou de cand a venit Q.

doar ca Q a zis ca pleaca daca nu vin cu niste ponei.

 


problema e ca in ultimii 2 ani viteza ducati-urilor si in special tractiunea a facut ca diferenta care o facea Yamaha pe viraj sa fie topita fie pe linia dreapta, fie pe iesirile din viraj.

si atunci, cand vezi ca mergi la limita si eati depasit pe linia dreapta ce vrei?

el nu a vrut mai multi cai, ci a vrut top speed. Pe langa asta, cu plusul de tractiune pe iesire, yamaha nu mai are nici o sansa sa depaseasca, au declarat-o mai toti, e suficient sa ramai pe trasa si blochezi yamaha, iar pe iesire n-are sanse. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...