Sari la conținut

9. Monster Energy British Grand Prix


Lup69
 Share

Postări Recomandate

Acum 15 ore, ioio_viola a spus:

Nu inteleg unde vroiai sa dispara Binder de pe trasa lui. Trebuia si JM sa lase mai mult spatiu in inghesuiala aia.

 

https://www.instagram.com/reel/CvozfncJScp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Am vazut si eu acum.

Atunci nu era reluarea aia,era doar o filmare de pe motoreta lui JM in care Binder batzaie si il loveste pe JM.

Intradevar a prea strans JM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

https://www.gpone.com/en/2023/08/07/motogp/bastianini-the-ducati-gp23-is-different-from-the-22-it-feels-like-a-chopper.html

 

problemele Bestiei: moto 2023 e mult mai nervoasa fata de versiunea 2022. inca nu a gasit setup-ul potrivit pentru el. se simte ca si pe chopper :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

https://www.gpone.com/en/2023/08/07/motogp/bastianini-the-ducati-gp23-is-different-from-the-22-it-feels-like-a-chopper.html

 

problemele Bestiei: moto 2023 e mult mai nervoasa fata de versiunea 2022. inca nu a gasit setup-ul potrivit pentru el. se simte ca si pe chopper :)

eu speram sa nu fie fizic complet recuperat, dar pare ca e naspa situatia.

vb aia, si MM cauta setari.

*si Q cauta.

**toti cauta de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

eu speram sa nu fie fizic complet recuperat, dar pare ca e naspa situatia.

vb aia, si MM cauta setari.

*si Q cauta.

**toti cauta de fapt.

Bagnaia le-a gasit.

Aici,desi nu mi-e simpatic deloc,as sublinia adaptabilitatea lui Bagnaia si felul in care "s-a mulat" pe noua motoreta,dupa cum a remarcat si Bastianini.E redutabil pe aproape orice circuit.

Dar si JM mi se pare ca s-a adaptat bine la GP23 si nici Zarco nu merge prea rau,cu balbele obisnuite dar in general ok.

 

Q si MM...cauta teoretic.Cauta stiind ca nu au ce gasi.Spre deosebire de Enea,care stie sigur ca daca o seteaza sa ii fie pe plac,motoreta va livra.La Yamaha si Honda,e clar ca nu au ce livra.

Q s-a impacat rapid cu ideea,mi se pare ca dupa testul de la Jerez? cand Yamaha a venit cu mai nimic,si acum si MM care a zis "i had more,i didn't want to push more because was not safe" sau asa ceva.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Method said:

as sublinia adaptabilitatea lui Bagnaia si felul in care "s-a mulat" pe noua motoreta

 

Motocicleta aia e făcută după cerințele și preferințele lui de vreo 2 ani încoace (cel puțin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa e, au zis tot timpul ca e facuta dupa stilul lui Peco in principal. Bestia are un stil mai putin agresiv, de acolo veneau si rezultatele lui pe final de cursa cand inca mai avea guma/grip comparativ cu ceilalti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Motocicleta aia e făcută după cerințele și preferințele lui de vreo 2 ani încoace (cel puțin).

Mai,nu stiu - cert e ca pe GP22 toti pilotii (inclusiv unii mai de duzina - AM) merg bine si o ridica in slavi.

 

Pe GP23...Enea stramba din nas.Pecco la fel la inceput a zis ca sunt multe lucruri de "slefuit" la ea dar se pare ca a reusit sa le slefuie.

Mai pe scurt - afirmatia ta o contrazice pe cea a lui Bastianini (vezi linkul pus de colegul)care zice ca peste iarna Bagnaia si-a schimbat major stilul "to suit tha bike".Si Bagnaia tot cam asa zicea in teste nu?

Asa a fost facuta pt preferintele lui Bagnaia incat ala a trebuit sa-si schimbe radical stilul de mers?wtf?Nu are logica.

Cred ca mai degraba Bagnaia s-a multa pe stilul ei decat invers.Iar asta dupa cum am zis e o bila alba pt Bagnaia.Si pt JM care si el a facut acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-a mai transmis FB1 celorlalti mai direct sau mai indirect ca e usor sa te urci si sa dai șpan pe o motocicleta dezvoltata si setata de altcineva. Completand si ca atunci cand esti pilot de uzina mai ai si alte activitati pe langa gasirea ritmului de calificare si cursa.

 

EB23 nu prea are meciuri in picioare pe GP23*, JZ5 chiar pare genul care termina pe 6-8 cu orice cotet, dar rateaza cu consecventa victoria pe cea mai buna motocicleta de pe grila, iar JM89 rupe atunci cand nu face Jorge Martinisme. Din cei 4 care merg pe GP23 sunt doi care castiga, unul care revine dupa accidentare si altul care a fost mediocru cu ceva sclipiri tot timpul in care a concurat la clasa mare. Nu prea se poate afirma ca este motocicleta dezvoltata pentru FB1.

Si tot ca o remarca subiectiva, Gigi pare la fel de fericit indiferent cine castiga pe Ducati. Imi vine greu a crede ca renunta la filosofia care l-a adus pana aici pentru a dezvolta motocicleta in jurul cuiva. 

*stim deja ca exista doua versiuni de aero pe GP23, una pentru Ducati Lenovo si una pentru Ducati Pramac.

 

Si tot saptamana trecuta Paolo Ciabatti a transmis clar ca MB72 poate sa aiba factory spec daca merge la Pramac. Un semn foarte clar in legatura cu strategia de dezvoltare a echipelor client si a modului in care trainicia relatiei VR46-Ducati este vazuta de catre acesta.

Pare ca cel mai prost pazit secret din MotoGP e ca VR46 o sa sara in barca Yamaha cu prima ocazie in care o sa progreseze cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, therocketscientist1 a spus:

Le-a mai transmis FB1 celorlalti mai direct sau mai indirect ca e usor sa te urci si sa dai șpan pe o motocicleta dezvoltata si setata de altcineva. Completand si ca atunci cand esti pilot de uzina mai ai si alte activitati pe langa gasirea ritmului de calificare si cursa.

 

EB23 nu prea are meciuri in picioare pe GP23*, JZ5 chiar pare genul care termina pe 6-8 cu orice cotet, dar rateaza cu consecventa victoria pe cea mai buna motocicleta de pe grila, iar JM89 rupe atunci cand nu face Jorge Martinisme. Din cei 4 care merg pe GP23 sunt doi care castiga, unul care revine dupa accidentare si altul care a fost mediocru cu ceva sclipiri tot timpul in care a concurat la clasa mare. Nu prea se poate afirma ca este motocicleta dezvoltata pentru FB1.

Si tot ca o remarca subiectiva, Gigi pare la fel de fericit indiferent cine castiga pe Ducati. Imi vine greu a crede ca renunta la filosofia care l-a adus pana aici pentru a dezvolta motocicleta in jurul cuiva. 

*stim deja ca exista doua versiuni de aero pe GP23, una pentru Ducati Lenovo si una pentru Ducati Pramac.

 

Si tot saptamana trecuta Paolo Ciabatti a transmis clar ca MB72 poate sa aiba factory spec daca merge la Pramac. Un semn foarte clar in legatura cu strategia de dezvoltare a echipelor client si a modului in care trainicia relatiei VR46-Ducati este vazuta de catre acesta.

Pare ca cel mai prost pazit secret din MotoGP e ca VR46 o sa sara in barca Yamaha cu prima ocazie in care o sa progreseze cu motocicleta.

pare ca se cam pe el FB1, ducati are 8 moto si uzina are acces la toate datele.

satelitii nu cred ca au acces la date de la uzina.

 

plus ca satelitii testeaza anumite componente etc cand uzina se concentreaza pe 'hai sa castigam weekendul asta'.

Acum 28 minute, therocketscientist1 a spus:

Pare ca cel mai prost pazit secret din MotoGP e ca VR46 o sa sara in barca Yamaha cu prima ocazie in care o sa progreseze cu motocicleta.

E obligat sa faca asta?
Am inteles ca e ambasador yamaha dar plm.

La o adica trebuia sa faca asta de la inceput, sa mearga pe yama?
Sau a fost facut ambasador dupa ce a facut echipa cu ducati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, therocketscientist1 said:

*stim deja ca exista doua versiuni de aero pe GP23, una pentru Ducati Lenovo si una pentru Ducati Pramac.

 

Dar nu este vorba de discriminare. Piloții de la echipa de uzină pur și simplu au preferat specificația respectivă în defavoarea celei noi (care propbabil că le-a fost impusă celor de la Pramac, da).

 

46 minutes ago, therocketscientist1 said:

Imi vine greu a crede ca renunta la filosofia care l-a adus pana aici pentru a dezvolta motocicleta in jurul cuiva. 

 

Nu am spus că ar face asta, nu sunt HRC cu Márquez. Totuși, în orice echipă de uzină există un pilot principal și unul secundar; când părerile/preferințele celor doi diferă, cel pe a cărui direcție se merge și a cărui cerință se ascultă este cel principal. Altfel s-ar ajunge la două specificații de motocicletă diferite în aceeași echipă, ceea ce nu este sustenabil. Iar la Ducati este clar că Bagnaia este prim pilot de când a venit, în 2021.

 

50 minutes ago, therocketscientist1 said:

Pare ca cel mai prost pazit secret din MotoGP e ca VR46 o sa sara in barca Yamaha cu prima ocazie in care o sa progreseze cu motocicleta.

 

Absolut. Pramac sunt partener Ducati din 2004 (practic de când au intrat italienii în competiție, iar echipa se numea "D'Antin MotoGP") și s-au dezvoltat în jurul constructorului. În contrast, VR46 este un client recent și de circumstanță, mai ales având în vedere legăturile patronului cu Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, frigider a spus:

pare ca se cam pe el FB1, ducati are 8 moto si uzina are acces la toate datele.

satelitii nu cred ca au acces la date de la uzina.

 

plus ca satelitii testeaza anumite componente etc cand uzina se concentreaza pe 'hai sa castigam weekendul asta'.

Sunt 3 specificatii de GP pe grila chiar daca datele sunt impartite intre echipe. 

Din ce inteleg eu despre concentrarea pe "hai sa castigam" este fix invers. FB1 a spus de mai multe ori ca nu a avut timp sa faca setari pentru ca a trebuit sa testeze, in timp ce echipele client au mai mult timp pentru setari.

Acum 28 minute, frigider a spus:

E obligat sa faca asta?
Am inteles ca e ambasador yamaha dar plm.

La o adica trebuia sa faca asta de la inceput, sa mearga pe yama?
Sau a fost facut ambasador dupa ce a facut echipa cu ducati?

Una e mama la copii (Ducati), alta e pofta inimii (Yamaha). Deocamdata Ducati aduce victorii, dar banuiala mea e ca o sa devina client Yamaha cu prima ocazia. Prima ocazie insemnand cand o sa fie revitalizat M1.

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

Nu am spus că ar face asta, nu sunt HRC cu Márquez. Totuși, în orice echipă de uzină există un pilot principal și unul secundar; când părerile/preferințele celor doi diferă, cel pe a cărui direcție se merge și a cărui cerință se ascultă este cel principal. Altfel s-ar ajunge la două specificații de motocicletă diferite în aceeași echipă, ceea ce nu este sustenabil. Iar la Ducati este clar că Bagnaia este prim pilot de când a venit, în 2021.

Inclina balanta FB1 deocamdata. Ar inclina-o si EB23, dar nu prea are pe ce baza.

Cand concura EB23 pe GP21 era tot moto dezvoltata de catre FB1 si era ok. Nu a uitat sa mearga pe moto, dar nu are meciuri in picioare. Intelegem mai bine ce inseamna progresul de la cursa la cursa si lipsa participarii alaturi de ceilalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

.... VR46 o sa sara in barca Yamaha cu prima ocazie in care o sa progreseze cu motocicleta.

deocamdata Yamaha mai degraba se retrage din GP decat sa inceapa dezvoltare unei noi mobre, incepand de la schite....

eu zic, ca, inca  cel putin inca 4-5 ani Yamaha nu se va bate pt campionat, poate prin circumstante mai ciupeste cate o victorie stil Aprilia, KTM, dar nu cum a fost cu Rossi sau JLo cand se bateau pt campionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, therocketscientist1 said:

Cand concura EB23 pe GP21 era tot moto dezvoltata de catre FB1 si era ok.

 

Parțial :) Nu spun că asta ar fi motivul performanței lui Bastianini și nici nu vreau să minimizez faptul că Bagnaia merge bine, dar GP21 a fost mai mult rezultatul preferințelor lui Dovizioso și, într-o oarecare măsură, ale lui Petrucci.

 

2 minutes ago, apriliacluj said:

inca  cel putin inca 4-5 ani Yamaha nu se va bate pt campionat

 

Este greu de prevăzut ce se poate întâmpla în 4-5 ani. Uită-te cum arăta campionatul în 2018. Iar Yamaha pare că vrea să investească în MotoGP, de-asta caută activ echipă de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 

Parțial :) Nu spun că asta ar fi motivul performanței lui Bastianini și nici nu vreau să minimizez faptul că Bagnaia merge bine, dar GP21 a fost mai mult rezultatul preferințelor lui Dovizioso și, într-o oarecare măsură, ale lui Petrucci.

 

Da, da. Teoretic. Daca il intrebi pe Dovi o sa-ti spuna ca pe el nu-l asculta echipa :).

 

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

Este greu de prevăzut ce se poate întâmpla în 4-5 ani. Uită-te cum arăta campionatul în 2018. Iar Yamaha pare că vrea să investească în MotoGP, de-asta caută activ echipă de client.

+1 

Si eu tind sa cred ca vor continua, asta daca nu o sa descoperim ca au manarit softul la piane sau amplificatoare si o sa fie nevoiti sa plateasca daune asa cum o sa plateasca cei de la Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

deocamdata Yamaha mai degraba se retrage din GP decat sa inceapa dezvoltare unei noi mobre, incepand de la schite....

eu zic, ca, inca  cel putin inca 4-5 ani Yamaha nu se va bate pt campionat, poate prin circumstante mai ciupeste cate o victorie stil Aprilia, KTM, dar nu cum a fost cu Rossi sau JLo cand se bateau pt campionat

Nu cred ca se retrage nici yamaha si nici honda din motogp.

mao repede schimba astia regulamentul decst sa se retraga.

Deja sunt zvonuri ca tyamaha se gandeste la un V4... care inseamna cam de la 0....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, damager a spus:

Nu cred ca se retrage nici yamaha si nici honda din motogp.

mao repede schimba astia regulamentul decst sa se retraga.

Deja sunt zvonuri ca tyamaha se gandeste la un V4... care inseamna cam de la 0....

chiar mi-as dori sa o ia de la 0.

sunt curios cat de rau ar merge la inceput. daca la fel de rau ca acum sau mai rau. (probabil cum mergea ktm la inceput)

teoretic ar trebui mai rau dar na, nu e asa simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Motocicleta aia e făcută după cerințele și preferințele lui de vreo 2 ani încoace (cel puțin).

Mai curand de anul asta motocicleta este dezvoltata dupa feedback-ul lui Peco. Dupa ultimele teste din iarna declara cu subiect si predicat, ca este fericit (happy) cu rezultatele obtinute, ca se simte bine pe motocicleta, ca motoreta este dezvoltata conform dorintelor sale and so on. Nu mai este nimic de adaugat la o asemenea declaratie. S-a terminat cu democratia si la Ducati. Au un pilot principal si se vor concentra preponderent pe nevoile lui. Daca bicla este in continuare buna si pentru alti piloti, este foarte bine, daca nu, asta este... Declaratia Bestiei (ca se simte ca pe chopper) este foarte sugestiva in acest sens. 

Acum 4 ore, Method a spus:

Bagnaia le-a gasit.

....felul in care "s-a mulat" pe noua motoreta

Bagnaia nu a lipsit juma de sezon. 

 Au "mulat" motocicleta dupa Bagnaia... ;) 

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Mai pe scurt - afirmatia ta o contrazice pe cea a lui Bastianini (vezi linkul pus de colegul)care zice ca peste iarna Bagnaia si-a schimbat major stilul "to suit tha bike".

Asa a fost facuta pt preferintele lui Bagnaia incat ala a trebuit sa-si schimbe radical stilul de mers?wtf?Nu are logica.

 

Ai inteles total gresit declaratia lui Bastianini. Omul vorbeste de schimbari de set up al motocicletei, nu de schimbarea stilului de pilotaj al lui Bagnaia. Vezi citatul din declaratia lui: “The main problem at the moment is how I feel on the bike, it feels like I'm sitting on a chopper. That's not good for the steering behavior, "explained the new Ducati factory driver. “We tried something on the shock absorber and tried to make changes to the bike. Maybe we need a more drastic change though – like Pecco, he also changed the set-up a lot compared to last year's bike. " Sursa: https://www.speedweek.com/motogp/news/211868/Enea-Bastianini-Sturz-nach-Marquez-Beruehrung.html  Unde scrie ca Bagnia si-a schimbat stilul de pilotaj? 

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

satelitii nu cred ca au acces la date de la uzina.

 


Sau a fost facut ambasador dupa ce a facut echipa cu ducati?

Asta poti sa o mai scrii odata! Cu litere mari de tipar. Poate tu vei fi auzit.. cand am spus-o eu, mi s-a explicat ca la Ducati este democratie... :D 

 

Ambasador Yamaha este de cateva luni. Avea echipa de GP, in momentul in care a devenit ambasador Yamaha. Cred ca asta este motivul principal pentru care nu primeste motocicleta de uzina. Asta cu "nu avem decat patru motociclete cu specificatii de uzina si ca trebuie sa aleaga intre VR46 si Pramac" este bullshit  marca Ciabatti. Poate, in lumina ultimelor declaratii a boss-ilor de la Ducati, vor intelege unii ca nu e chip sa castigi un titlu cu motocicleta lor, decat daca te aflii pe motcicleta potrivita, la locul potrivit: pe motocicleta de uzina, ca pilot nr. 1, la echipa de uzina. 

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

 GP21 a fost mai mult rezultatul preferințelor lui Dovizioso și, într-o oarecare măsură, ale lui Petrucci.

 

Nici macar GP20 nu a fost rezultatul preferintelor lui Dovi, de aici si ruptura. Dovi (ca si cangurul la timpul sau) nu a fost ascultat, Jiji s-a incapatanat sa o tina pe a lui: bicla e buna, pilotul trebuie reglat/schimbat. Abia din 2021 a avut loc o schimbare de paradigma, in gandirea lui. Avand piloti noi, tineri, fara experienta, niciunul nefiind o certitudine, a fost nevoit sa "democtratizeze" dezvoltarea motocicletei, in sensul ca colecta datele de la toti si incerca sa gaseasca punctul de echilibru intre preferintele tuturor pilotilor. A rezultat o motocicleta mai usor de pilotat si care se adapta pe nevoile majoritatii. In 2022, dezvoltarea a continuat pe aceeasi linie, desigur cu un aport ceva mai mare al datelor lui Pecco, dar nu esential, cat sa schimbe caracterul motocicletei. Ei bine, din spusele lui Bastianini, GP23 nu prea mai seamana cu GP22. Vom vedea la anul ce performante vor avea pilotii care vor concura pe GP23,...anul asta cei echipati cu GP22 se comporta mai mult decat onorabil. 

 

 

Nah ca si marii dezvoltatori, aia de gandesc "organic" motocicleta, copie si ei in draci.. pe principiul ca "poate merge": https://www.gpone.com/en/2023/08/04/motogp/photo-ducati-copies-aprilia-wings-on-the-fork-also-on-the-desmosedici.html?related=1&refresh_ce

Daca faceau asta Honda sau Yamaha, le ieseau vorbe pe motciclism.ro cum ca nu ar avea directie.. :lol:

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iau razna cu toate zvonurile astea :)))

 

 

Fernandez and teammate Miguel Oliveira are both contracted for 2024 already but the report suggests that Aprilia may lose faith with the Spaniard whose season is going “differently than expected”.

Intriguingly the report cites “what we heard at Silverstone” - that Fernandez himself is “dissatisfied with the experience gained to date in MotoGP” and wants “something different”.

That would be a Moto2 return, rather than a WorldSBK move.

Fernandez was the 2021 Moto2 runner-up when he reluctantly stepped into the premier class with the KTM satellite team, despite preferring RNF (then Yamaha’s satellite team).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.08.2023 la 15:25, PzKpfW a spus:

Bastianini va trebui să facă o super jumătate de sezon de acum încolo ca să spere la o prelungire de contact. Nu-l văd bine pentru 2025.

Nu are ce sa faca, atat poate el. Poate vreo 2-3 curse bune/an.:ok:

Anul asta, cursele alea au fost cat a stat accidentat.:crack:

 

La 06.08.2023 la 17:51, Cavaleru a spus:

performanta incredibila pt MM - nici o cursa de duminica terminata in sa...

Decat rusinea ocului ocupat, mai bine arunci mobra in prundis🤠

 

 

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Motocicleta aia e făcută după cerințele și preferințele lui de vreo 2 ani încoace (cel puțin).

Inseamna ca ceilalti piloti Ducati ii multumesc pentru asta.:clap:

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

la Ducati este clar că Bagnaia este prim pilot de când a venit, în 2021.
 

 

Ai rescris istoria ca si in cazul conflictului aflat la vecinii nostri nou iubiti.

Nici nu era in carti sa ajunga la Ducati cand Miller deja semnase. Uite te dupa topicul cand Dovi ramanea fara ghidon pe motiv de bani ca sa iti aduci aminte. Mai mult de atat la fiecare sindrofie organizata de Ducati, in acei ani asteptarile veneau de la un Miller inconstant si mult mai bine platit decat un Pecco, fara nume dar extrem de rapid care trebuia sa se adapteze cu motocicleta si echipa, RAPID!.

 

 

Nu te mai uita daca esti ofticos si nu-ti convine. Nu ai fi primul care face asta in acest moment :crack:♟️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Mai curand de anul asta motocicleta este dezvoltata dupa feedback-ul lui Peco. Dupa ultimele teste din iarna declara cu subiect si predicat, ca este fericit (happy) cu rezultatele obtinute, ca se simte bine pe motocicleta, ca motoreta este dezvoltata conform dorintelor sale and so on. Nu mai este nimic de adaugat la o asemenea declaratie. S-a terminat cu democratia si la Ducati. Au un pilot principal si se vor concentra preponderent pe nevoile lui. Daca bicla este in continuare buna si pentru alti piloti, este foarte bine, daca nu, asta este... Declaratia Bestiei (ca se simte ca pe chopper) este foarte sugestiva in acest sens. 

Bagnaia nu a lipsit juma de sezon. 

 Au "mulat" motocicleta dupa Bagnaia... ;) 

Ai inteles total gresit declaratia lui Bastianini. Omul vorbeste de schimbari de set up al motocicletei, nu de schimbarea stilului de pilotaj al lui Bagnaia. Vezi citatul din declaratia lui: “The main problem at the moment is how I feel on the bike, it feels like I'm sitting on a chopper. That's not good for the steering behavior, "explained the new Ducati factory driver. “We tried something on the shock absorber and tried to make changes to the bike. Maybe we need a more drastic change though – like Pecco, he also changed the set-up a lot compared to last year's bike. " Sursa: https://www.speedweek.com/motogp/news/211868/Enea-Bastianini-Sturz-nach-Marquez-Beruehrung.html  Unde scrie ca Bagnia si-a schimbat stilul de pilotaj? 

Asta poti sa o mai scrii odata! Cu litere mari de tipar. Poate tu vei fi auzit.. cand am spus-o eu, mi s-a explicat ca la Ducati este democratie... :D 

 

Ambasador Yamaha este de cateva luni. Avea echipa de GP, in momentul in care a devenit ambasador Yamaha. Cred ca asta este motivul principal pentru care nu primeste motocicleta de uzina. Asta cu "nu avem decat patru motociclete cu specificatii de uzina si ca trebuie sa aleaga intre VR46 si Pramac" este bullshit  marca Ciabatti. Poate, in lumina ultimelor declaratii a boss-ilor de la Ducati, vor intelege unii ca nu e chip sa castigi un titlu cu motocicleta lor, decat daca te aflii pe motcicleta potrivita, la locul potrivit: pe motocicleta de uzina, ca pilot nr. 1, la echipa de uzina. 

Nici macar GP20 nu a fost rezultatul preferintelor lui Dovi, de aici si ruptura. Dovi (ca si cangurul la timpul sau) nu a fost ascultat, Jiji s-a incapatanat sa o tina pe a lui: bicla e buna, pilotul trebuie reglat/schimbat. Abia din 2021 a avut loc o schimbare de paradigma, in gandirea lui. Avand piloti noi, tineri, fara experienta, niciunul nefiind o certitudine, a fost nevoit sa "democtratizeze" dezvoltarea motocicletei, in sensul ca colecta datele de la toti si incerca sa gaseasca punctul de echilibru intre preferintele tuturor pilotilor. A rezultat o motocicleta mai usor de pilotat si care se adapta pe nevoile majoritatii. In 2022, dezvoltarea a continuat pe aceeasi linie, desigur cu un aport ceva mai mare al datelor lui Pecco, dar nu esential, cat sa schimbe caracterul motocicletei. Ei bine, din spusele lui Bastianini, GP23 nu prea mai seamana cu GP22. Vom vedea la anul ce performante vor avea pilotii care vor concura pe GP23,...anul asta cei echipati cu GP22 se comporta mai mult decat onorabil. 

 

 

Nah ca si marii dezvoltatori, aia de gandesc "organic" motocicleta, copie si ei in draci.. pe principiul ca "poate merge": https://www.gpone.com/en/2023/08/04/motogp/photo-ducati-copies-aprilia-wings-on-the-fork-also-on-the-desmosedici.html?related=1&refresh_ce

Daca faceau asta Honda sau Yamaha, le ieseau vorbe pe motciclism.ro cum ca nu ar avea directie.. :lol:

eu am vazut un inteviu cu Giggi in care zicea ca strategia ducati a fost ucpoloti tineri si ca inginerii au dezvoltat o motoreta cu feedback-il de la toti incercand sa gaseasca cele mai bune compromisuri.

eu zic ca e un pic invers decat zici tu ca s-a vazut nevoit cu piloti tineri, tocmai ei au vrut asa, si de aia cu mobra lor merg 7 din cei 8 piloti.

tot el zicea ca talentul unor piloti(veI MM) poate ascunde erori grave de proiectare a motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, therocketscientist1 a spus:

Nu prea se poate afirma ca este motocicleta dezvoltata pentru FB1.

Si tot ca o remarca subiectiva, Gigi pare la fel de fericit indiferent cine castiga pe Ducati. Imi vine greu a crede ca renunta la filosofia care l-a adus pana aici pentru a dezvolta motocicleta in jurul cuiva. 

*stim deja ca exista doua versiuni de aero pe GP23, una pentru Ducati Lenovo si una pentru Ducati Pramac.

 

Pare ca cel mai prost pazit secret din MotoGP e ca VR46 o sa sara in barca Yamaha cu prima ocazie in care o sa progreseze cu motocicleta.

+1

Acum 8 ore, frigider a spus:

E obligat sa faca asta?

Am inteles ca e ambasador yamaha dar plm.

La o adica trebuia sa faca asta de la inceput, sa mearga pe yama?
Sau a fost facut ambasador dupa ce a facut echipa cu ducati?

Rossi nu e obligat sa faca nimic,face ce vrea sexul lui.Asa cum a facut intotdeauna.Si pe buna dreptate - statusul ii permite.De orice moto isi leaga numele,ii aduce respectivei prestigiu si bani.

Yamaha l-a facut brand ambasador probabil pe foarte multi bani - e si logic sa treaca echipa VR46 la Yamaha,insa probabil Rossi o lungeste pt ca Yamaha e praf la ora actuala.

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Parțial :) Nu spun că asta ar fi motivul performanței lui Bastianini și nici nu vreau să minimizez faptul că Bagnaia merge bine, dar GP21 a fost mai mult rezultatul preferințelor lui Dovizioso și, într-o oarecare măsură, ale lui Petrucci.

Ete fleosc - vorba colegului,daca reiei declaratiile lui Dovi o sa vezi ca se plangea tot timpul.Parerea mea e ca si GP21 si GP22 si GP23 sunt rezultatul muncii lui Gigi care ii asculta pe toti riderii (cei de la Pramac au subliniat asta) dar care face ce stie el.Petrucci...sa fim seriosi.Remember ca Gigi nu il asculta nici macar pe unul din preferatii lui - Lorenzo.Gigi are ideile lui si pace.

Acum 6 ore, damager a spus:

Nu cred ca se retrage nici yamaha si nici honda din motogp.

mao repede schimba astia regulamentul decst sa se retraga.

Deja sunt zvonuri ca tyamaha se gandeste la un V4... care inseamna cam de la 0....

no way.Yamaha au declarat zilele trecute chiar ca nu se gandesc macar sa renunte la L4 in contextul actual si ca ei cred ca inca pot fi competitivi cu L4.Uite daca mai gasesc pun aici linkul.

Dar cred (dupa cum am mai zis si inainte) ca Yamaha nu (mai) poate fi competitiva atata timp cat nu isi schimba abordarea asupra dezvoltarii motoretei cat si banii pe care ii baga in gp.Ei efectiv merg pe acelasi sistem de acum 10 ani,sistem care nu mai functioneaza,din moment ce europenii vin cu un accent puternic pe aero (vezi aprilia la Silverstone care ii rula pe toti pe Maggots-Beckets),cu putere sporita datorita V4 si cu un ritm de dezvoltare mult sporit.Nu au absolut nici o sansa daca nu schimba in primul rand abordarea si in al doilea rand bugetul alocat.Si chiar schimbandu-le pe amandoua tot pleaca din spate rau.

Si ce e mai rau,daca o mai tergiverseaza mult,risca sa il piara si pe Q - singurul atu care le-a ramas,si unul hotarator.

Honda e altceva - Honda are buget baga bani,dezvolta iar de dragul lui MM e dispusa sa faca orice.Nu prea au directie,insa au bunavointa.Ceea ce,combinata cu forta lui MM,s-ar putea sa ii  aduca inapoi la a se bate pt victorii.

Acum 7 minute, damager a spus:

eu am vazut un inteviu cu Giggi in care zicea ca strategia ducati a fost ucpoloti tineri si ca inginerii au dezvoltat o motoreta cu feedback-il de la toti incercand sa gaseasca cele mai bune compromisuri.

eu zic ca e un pic invers decat zici tu ca s-a vazut nevoit cu piloti tineri, tocmai ei au vrut asa, si de aia cu mobra lor merg 7 din cei 8 piloti.

tot el zicea ca talentul unor piloti(veI MM) poate ascunde erori grave de proiectare a motoretei.

true true

Vezi MM cu motoreta v2020,vezi Q care in mod normal e la ani lumina de orice alt pilot Yamaha.

Ce zice Gigi e foarte logic - un pilot puternic poate masca neajunsurile motoretei,dar MM ne-a aratat ca mizand totul pe pilotul principal e foarte riscant - vezi cazul Honda.Ce face Gigi e mult mai logic si mai intelept.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, damager a spus:

eu am vazut un inteviu cu Giggi in care zicea ca strategia ducati a fost ucpoloti tineri si ca inginerii au dezvoltat o motoreta cu feedback-il de la toti incercand sa gaseasca cele mai bune compromisuri.

 

eu zic ca e un pic invers decat zici tu ca s-a vazut nevoit cu piloti tineri, tocmai ei au vrut asa, si de aia cu mobra lor merg 7 din cei 8 piloti.

 

tot el zicea ca talentul unor piloti(veI MM) poate ascunde erori grave de proiectare a motoretei.

Gigi nu minte pana la un punct. In 2021, asta a fost strategia lui... a luat datele tuturor si a facut motocicleta userfriendly pe care au laudat-o toti, filosofie folosita (macar partial) si la evolutia 2022. Ambele sunt motociclete pe care merg/au mers bine toti. Cu modelul 2023 s-a schimbat treaba. Cum spuneam mai sus, avem in senul asta declaratia de la inceput de sezon a lui Pecco si acum cea a lui Bastianini, care confirma ca motocicleta este total diferita de cea de anul trecut si ca nu e simte bine pe ea. Este o mobra construita aproape in intregime pe datele lui Pecco.

 

Ani de zile Jiji a balit dupa MM, sperand sa il aduca in echipa, numai ca nu aveau nici motocicleta si nici nu voiau sa sara cu banul. In acelasi timp, a avut experienta cu Dovi, care nu l-a menajat si i-a spus ani la rand ca motocicleta are probleme nerezolvate, asa ca a schimbat abordarea si a mizat pe tinerei, pe care ii cumpara ieftin, nu puteau exprima nemultumiri (cel putin nu in presa) si ii putea roti/concedia cum dorea.  Repet, nu a fost o strategie dorita de el... nu este ca la KTM, care si-a cosntruit toata linia de selectie de la Rookie Cup si pana la clasa MotoGP, ci o strategie impusa de niste imprejurari si experiente anterioare. 

 

Sigur... strugurii sunt acrii.. de aceea nu il mai vor pe MM in ograda Ducati... Candva ii doreau cu disperare... :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am auzit vreodata o declaratie cum ca Gigi si l-ar dori pe MM.

 

Despre Yamaha :

Jokingly, the Briton tells SPEEDWEEK.COM“I always hear now: ‘Suzuki is gone, Yamaha is the only factory with an in-line engine’,” Jarvis records with a grin. “I then like to reply: ‘Yes, we are the only ones with that advantage!'”

He is firmly convinced that there is more potential in the in-line concept.In addition, there is an enormous effort that results from a complete reorientation of the engine concept. 

Jarvis knows: “It is a huge task to design, develop and produce a 1000cc V4 engine for the MotoGP World Championship from scratch.If we were to plan that for the new regulations for the five years from 2027 to 2031, that might make sense.But we haven’t decided which direction we’ll go then because the technical regulations haven’t been decided yet.”

So for Yamaha, the important decision-making question doesn’t start until late in the 2023 season, because:

“It [the new regulations] should be decided in 2023, after that we have four years for development.Then, with the new technology, we will have the same opportunity for a new MotoGP engine as all the other manufacturers.”

Making a decision before knowing the new regulations would simply be too much of a risk, Jarvis said.

“It would be a very brave and far-reaching decision if we were to ‘re-engineer’ right now. We think it makes more sense to continue with an ‘engine design’ that we know inside out.”

The Englishman emphasises: “We are convinced that we still find great development capacities at our inline-four.”

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:

Nu cred ca se retrage nici yamaha si nici honda din motogp.

mao repede schimba astia regulamentul decst sa se retraga.

Momentul marilor decizii va fi aparitia noului regulament tehnic. Pentru ca regulamentul tehnic se va schimba, cu siguranta si vor fi restrictii, chiar daca nu radicale, dar vor fi. Asta va fi pretul ca sa ii pastreze pe japonezi in competitie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...