Lucian_M Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) Așteptam de ceva vreme V-strom 700, un upgrade binemeritat. Totuși nu mă așteptam să fie paralel motorul. Înseamnă că îmi rămân două variante pentru viitor: 650 cu ABS sau miarul de după 2014 (eventual 1050). Mă rog, asta mă privește doar pe mine. 700 vine cu furcă noua, USD (conform pozelor), deci s-au trezit și au făcut o schimbare așteptată de ani buni. Unii se vor bucura că noul motopropulsor va avea mai puține vibrații și probabil ride by wire. Se renunță la cadrul twin-spar în favoarea unuia de tip trelis? Sper că nu. Mai observ o tentativă de parbriz, sper să proiecteze ceva mai frumos decât la ultimul DL650... Și încă ceva: câți Kw și Nm va produce noul motopropulsor? Editat August 30, 2022 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Vezi variantele și de la KTM dacă vrei V2. Motorul de 990/1090/1190/1290 e destul de tanc. Și distractiv. 3 minutes ago, Lucian_M said: Se renunță la cadrul twin-spar în favoarea unuia de tip trelis? Sper că nu. Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze. Trelis ar fi mult peste. Majoritatea asta folosesc pe genul ăsta de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Așteptăm și vedem ce-o ieși, oricum nu ne grăbim. Btw, bagă și ei niște culori mai "trendy" oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 30, 2022 Autor Share Postat August 30, 2022 Acum 56 minute, PzKpfW a spus: Depinde cum o iei. În cazul de față probabil că noul V-Strom va fi cam pe la același preț cu cel vechi. Dar asta în cazul în care au dezvoltat un bloc complet nou. Vechiul V2 (care-și are originile pe TL) trebuia înlocuit, fiind tehnologie de acum ~30 de ani. Dacă erau să proiecteze un nou V2 de la 0, sigur le ieșea o motocicletă mai scumpă pentru utilizatorul final. Ceea ce vreau să spun este: bucurați-vă cât mai puteți de V2-urile actuale. Este ultima generație. SOHC cu 8 supape la 2 pistoane? Ceva nu dă bine L.E.: m-am edificat. Chiar are o singură axă cu came pentru 8 supape. Destul de special, nu am mai văzut. Probabil pentru simplitate și dimensiuni, are o axă secundară pasivă pentru culbutori - ceva inspirat de la auto sau de la sistemele de distribuție pushrod. Oricum ar fi e special și de condus. Pentru un motor de 2 cilindrii cu doar 100 de cai e foarte sprinten și plin de viata. Se simte nevoia de mai mult? Realistic, pe strada nu! Mi-aș fi dorit sa aibă un 150-160 de cai? Bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Da, V2-ul moare. Niciodată. Cel puțin la cruisere și tot va rămâne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 42 minute, Bart Bz a spus: Niciodată. Cel puțin la cruisere și tot va rămâne. Care cruisere boss? Nu vezi ca cel mai bun Harley ever este BMW R18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Bună gluma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Acum 2 ore, Bart Bz a spus: Bună gluma! Serios... ce cruisere V-TWIN gasesti noi in Europa? HARLEY si INDIAN... de la 20K Euro in sus... Mai este vreun cruiser japonez, V-TWIN la pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 In Europa da, sunt mai greu de găsit, normele de poluare i-au făcut pe japonezi sa bata in retragere. Indian au și sub 20.000 €, din câte știu eu, la Harley mai greu, dar cred că au și ei câteva modele. Dar sigur cât se vor produce motoare termice vor exista și V2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Personal mă refeream la V2-uri cu veleități sportive. Pe cruiser-e motoarele sunt detunate și gândite doar pentru cuplu, bielă lungă, turații mici, etc. Doar Indian cred că are un V2 suprapătrat (sau aproape) care are și ceva power. Cam atât. 18 hours ago, PzKpfW said: Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze. Sau mai repede un fel de hibrid, trelis/dublu leagăn. Cum are Yamaha pe T7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Frumos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Mamă, ce frumoasă este!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Arată bine balabustra, dar nu-mi dau seama care este publicul pentru motocicletele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Acum 21 minute, PzKpfW a spus: Arată bine balabustra, dar nu-mi dau seama care este publicul pentru motocicletele astea. Eu?? Îmi place, mi-aș lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Ca singură motocicletă? Nu văd ce oferă în afară de look și ceva cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Ahh nu ca singura motocicleta. Asa sa fi în grajd sa ies sâmbăta - duminica la o cafea la Atheneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Asta spun - câți au bani să o cumpere ca a x-a motocicletă și s-o țină în garaj pentru câteva plimbări ocazionale? Plus că la cât de balabustră este trebuie să ai și o anumită statură pentru ea. Mă rog, îmi pare bine că există, mai ales din partea celor de la Honda. Deși aș prefera oricând un Ducati SportClassic. Interesant cum Honda apelează din ce în ce mai des la Öhlins și Brembo în ultima vreme pe modelele de top. Se pare că au renunțat la Showa/Nissin - cu carea încercau să meargă și în MotoGP la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 2, 2022 Autor Share Postat Septembrie 2, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Asta spun - câți au bani să o cumpere ca a x-a motocicletă și s-o țină în garaj pentru câteva plimbări ocazionale? Plus că la cât de balabustră este trebuie să ai și o anumită statură pentru ea. Nu exista motocicleta să nu poată fi calarita! Trebuie anumite skilluri dar se poate. Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Mă rog, îmi pare bine că există, mai ales din partea celor de la Honda. Deși aș prefera oricând un Ducati SportClassic. Cred ca toată lumea ar prefera și un Ducati și o Honda și altele pentru a putea face comparații cât mai pertinente Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Interesant cum Honda apelează din ce în ce mai des la Öhlins și Brembo în ultima vreme pe modelele de top. Se pare că au renunțat la Showa/Nissin - cu carea încercau să meargă și în MotoGP la un moment dat. Pe Africana au mers tot pe Showa. Cam moi suspensiile totuși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 (editat) Aprilia RSV4 XTrenta. Un gimmick/publicity stunt interesant. Elemente aero direct din MotoGP și 230cp. 100 de exemplare și un preț de 50.000€. Aprilia nu este la singurul experiment de genul. În 2019 au oferit ceva asemănător - RSV4 X; doar 10 exemplare, 225cp și 165kg. Tot 50.000€. Editat Septembrie 3, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 3, 2022 Autor Share Postat Septembrie 3, 2022 Bune la grajdul omului cu dare de mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Ăsta e suportul de topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Teoretic o încercare de aripioară spate. Practic, mai mult design. Oricum RSV4 are o coadă foarte frumos sculptată, probabil cea mai frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 6, 2022 Autor Share Postat Septembrie 6, 2022 Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 Deci rămâne V2?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 1 hour ago, SenorPink said: Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite: cred că cel mai tare mă râcâie ideea că o roată o să fie tubeless (spate) și una cu cameră (fața). de ce ai face asta? pe lângă faptul că au rămas la roată de 17 pe spate în condițiile în care toată lumea folosește 18. să vezi distracție la căutat anvelopele pentru offroad-ul pentru care au făcut îmbunătățirile. În plus, mi se pare că au plecat din zona de motocicletă corectă pentru un all-rounder și vor să facă din ea un adventure slab. 20 minutes ago, Lucian_M said: Deci rămâne V2?! Măcar rămâne unul din puținele V2-uri de pe piață în zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.