PzKpfW Postat Septembrie 10, 2023 Share Postat Septembrie 10, 2023 32 minutes ago, DesertEagle said: De ce este mai buna, daca se foloseste din ce in ce mai rar si 90 de grade aproape de loc? Fanboys... Vezi răspunsul precedent: eficiența economică și contextul categoriei. Un 2 || are sens la o cilindree medie, fiind mai ieftin și mai ușor față de un V2 - la fel cum la cilindreele mici, monocilindrul are mai mult sens decât un 2 ||. Peste o anumită capacitate cilindrică, V2-ul este în continuare preferat (avantajele îi depășesc inconvetele): câte parallel-twins de peste 1000cc sunt pe piață și câte V2-uri? Când privești imaginea de ansamblu, nu mai există “fanboys”. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 10, 2023 Share Postat Septembrie 10, 2023 Păi V2 față de L2 are 2 distribuții, nr dublu de arbori cu came, conducte de răcire mai multe, implicit costuri în +. Așa că au apărut cioapăre L2. Să vedem când apare primul harli cu arhitectura asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 10, 2023 Share Postat Septembrie 10, 2023 2 hours ago, DesertEagle said: Exista solutii mult mai bune pentru capacitati mari, vezi GoldWing 1800 cc 6 boxer sau K 1600 6 linie, sau Ducati v4. Poate nici astea nu au cuplu suficient... Sunt alternative care pot fi mai bune în anumite contexte specifice. Dar aici vorbeam despre bicilindre și || 2 versus V2. Despre V2 și V4 Ducati mă pronunț în cunoștință de cauză și experiență proprie: aceste două motoare sunt complementare, nu suplimentare (așa cum vrea marketingul de la Ducati să te facă să crezi). Pe Panigale sau Diavel merge foarte bine V4; pe Multistrada sau Streetfighter, V2-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 Acum 18 ore, PzKpfW a spus: Pe Panigale sau Diavel merge foarte bine V4; pe Multistrada sau Streetfighter, V2-ul. De ce ? De ce nu invers sau toate variantele? Care e explicatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 24 minutes ago, iama said: De ce ? De ce nu invers sau toate variantele? Care e explicatia ? Motorul V4 este gândit pentru turații și putere de vârf - i.e., top speed. Se potrivește foarte bine pe o motocicletă carenată (sau cu ceva protecție la vânt), stabilă, gândită să atingă viteze mari pe asfalt. Panigale sau Diavel sunt astfel de motociclete. V2-ul are pistoane și biele mai mari și mai grele. La cilindree similară, nu se va tura la fel de mult ca un V4 (pistoane mai multe și mai mici), dar va avea cuplu mai mare și o elasticitate mai bună în livrarea puterii - livrează performanța mai jos și mai “instant”. Adică ceea ce vrei pe un tourer pe care-l vei încărca cu pasager și bagaje sau/și cu care vrei să te joci și în afara asfaltului (Multistrada), sau pe o motocicletă de prosteală/huligăneală (Streetfighter). Bineînțeles, Ducati au investit mult în motorul V4, iar acum vor să-l rentabilizeze punându-l pe cât mai multe modele din gamă. Dar cine a mers pe Multistrada V2 sau un streetfighter bicilindru, îi percepe neajunsurile în anumite aplicații. Înțeleg ce spune @DesertEagle legat de design-ul învechit al V2-ului Testastretta de la Ducati și are dreptate: motorul ăla are practic 20 de ani și se bazează pe un concept apărut acum 50. Este un motor plăcut și destul de rafinat, dar își arată vârsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 Bun, multumesc de explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 16, 2023 Share Postat Septembrie 16, 2023 Un lucru bun care a ieșit din achiziția Ducati de către Grupul VW (în afară de motorul Desmosedici Stradale): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 16, 2023 Share Postat Septembrie 16, 2023 (editat) Hello. Motocicleta din titlu urmeaza sa apara. Cateva poze pentru clatit ochiul: Desi genul asta de motococlete nu ma intereseaza, asta mi-a starnit interesul prin prisma propulsorului si a unei analogii cu sora mai mare RS660. Propulsorul in cauza este un paralel twin si ma astept ca in ceva vreme sa capete ca si sora mai mare un frate mai salbatic cu numele de Tuareg. Din ce inteleg, va fi marketata pentru incepatori si astfel propulsorul va fi limitat la 35kw sau 48hp, intrebarea mea pentru cei mai priceputi sau mai ancorati in aceasta lume este , cam care ar fi puterea reala pe care o poate dezvolta acest propulsor ? Editat Septembrie 16, 2023 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 16, 2023 Share Postat Septembrie 16, 2023 4 minutes ago, ERU said: Motocicleta din titlu urmeaza sa apara. A apărut deja, s-a discutat pe alt topic. Posibil să apară o versiune și de Tuareg cu acest motor, probabil puțin detunat ca putere maximă pentru mai multă longevitate și cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 16, 2023 Autor Share Postat Septembrie 16, 2023 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Un lucru bun care a ieșit din achiziția Ducati de către Grupul VW (în afară de motorul Desmosedici Stradale): N-ar fi rea deloc tehnologia asta de implementat, dar mai avem de așteptat câțiva ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 16, 2023 Share Postat Septembrie 16, 2023 (editat) Combinatii, CF Moto & Yamaha Editat Septembrie 16, 2023 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2023 Share Postat Septembrie 17, 2023 Japonezii fac ceea ce europenii au început de câțiva ani - și au fost huliți pentru asta, că au început să fabrice "chinezării" În realitate, japonezii produc/asamblează în China de mulți ani. @l.u.v@ivan pedala@Kristian K@Cavaleru - după contopirea topic-urilor cu cel despre Aprilia RS457, a rămas titlul greșit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 17, 2023 Share Postat Septembrie 17, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Japonezii fac ceea ce europenii au început de câțiva ani - și au fost huliți pentru asta, că au început să fabrice "chinezării" În realitate, japonezii produc/asamblează în China de mulți ani. @l.u.v@ivan pedala@Kristian K@Cavaleru - după contopirea topic-urilor cu cel despre Aprilia RS457, a rămas titlul greșit. nu mai stiu care era titlu corect sper ca e ok asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2023 Share Postat Septembrie 17, 2023 25 minutes ago, Cavaleru said: nu mai stiu care era titlu corect sper ca e ok asa Merci. Ducati va intra pe piața supermoto cu un monocilindru de 659cc. Ceva aproape identic cu trioul austriac de KTM 690 SMC R/Husqvarna 701 SM/ GasGas SM 700, doar că probabil la suprapreț de Ducati. Păcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 La 16.09.2023 la 16:01, PzKpfW a spus: A apărut deja, s-a discutat pe alt topic. Posibil să apară o versiune și de Tuareg cu acest motor, probabil puțin detunat ca putere maximă pentru mai multă longevitate și cuplu. Intrebarea mea era care este potentialul acestui motor, avand in vedere ca in aceasta motocicleta el va fi limitat pentru A2? La 17.09.2023 la 16:03, PzKpfW a spus: Merci. Ducati va intra pe piața supermoto cu un monocilindru de 659cc. Ceva aproape identic cu trioul austriac de KTM 690 SMC R/Husqvarna 701 SM/ GasGas SM 700, doar că probabil la suprapreț de Ducati. Păcat. Concurenta e intotdeauna benefica, mai ales ca 690 este singur pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 În principiu da. Dar cunoscându-i pe cei de la Ducati, vor pune o furcă Öhlins pe ea și ceva bord LCD și o vor vinde cu 25% mai scump decât KTM. În rest va fi probabil fix același lucru: monocilindru mare cu 70-75cp, șasiu din oțel tubular și o greutate de vreo 160kg la plin. Când am văzut inițial pozele spion, credeam că este noul KTM SMC R în teste. Ar fi fost o ocazie foarte bună să lanseze un model diferit față de austrieci, un SM de 400-500cc și 100 și ceva de kg (i.e., un supermoto adevărat) și să intre pe o nișă pe care KTM nu mai are niciun model (de stradă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 18, 2023 Autor Share Postat Septembrie 18, 2023 https://www.rideapart.com/news/687108/xwedge-new-chinese-cruiser-brand/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 24 minutes ago, Escanor said: https://www.rideapart.com/news/687108/xwedge-new-chinese-cruiser-brand/ Aici le va fi foarte greu chinezilor. Este o nișă pe care nici japonezii (și într-o oarecare măsură nici europenii) nu au reușit să se impună. Cei care cumpără motocicletele astea nu caută neapărat preț bun. Iar ei (încă?) doar asta oferă. Nici la design nu s-au chinuit deloc: copy/paste, nu că s-ar pricepe la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Exista totusi sanse sa fie mai fiabile decat HD :v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 18, 2023 Autor Share Postat Septembrie 18, 2023 Ehh HD-urile noi mai sunt așa petarde? Nu prea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Pan America pare să stea cât de cât bine. Dar la cruiser-e ai în continuare probleme pe care și italienii le-au rezolvat acum 10-20 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 19, 2023 Autor Share Postat Septembrie 19, 2023 https://www.topspeed.com/upcoming-suzuki-gsx-s1000x-all-you-need-to-know-about-the-new-sport-tourer/ Ducati a avut azi ceva prezentare: "noul" Multistrada V4S Grand Tour. Vine undeva intre Pikes Peak și Rally. Aceeași Mărie cu altă pălărie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 1300 geseu, frumos ca un pui de strutz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 (editat) On 9/19/2023 at 8:43 AM, Escanor said: "noul" Multistrada V4S Grand Tour. Vine undeva intre Pikes Peak și Rally. Aceeași Mărie cu altă pălărie. Mai degrabă o nouă variantă de echipare. Este o Multi V4 normală cu alt colorit și laterale standard. 1 hour ago, DKW said: 1300 geseu, frumos ca un pui de strutz. Încă vreo câteva poze cu noua "față". Personal nu mi se pare urât, doar generic. Ceea ce ar putea fi mai rău. Farurile asimetrice erau marca motocicletelor BMW. Modelele astea noi au un design oarecare și pot fi ușor confundate cu ceea ce scot chinezii de exemplu. Contează mai puțin, oricum se va vinde. Editat Septembrie 21, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 22, 2023 Autor Share Postat Septembrie 22, 2023 https://www.instagram.com/p/Cxe53nkIvOJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Inca nu știu dacă îmi place sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.