DonFlamingo Postat Iulie 24, 2022 Autor Share Postat Iulie 24, 2022 Acum 2 ore, Adrian M. a spus: Povesti. Nici o sansa. Poate sa faca un z1000sx, dar nici ala, ca de aia ai h2 ul. Stai ca a mai apărut o stire: Yamaha va scoate noul Tracer 9 GT cu radar Cruise control, ecran mare dintr-o bucată și alte bunătăți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iulie 24, 2022 Share Postat Iulie 24, 2022 Da sa fie mai ieftin decat Multistrada Apropo de asta, ce inseamba ,,supercharged"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 24, 2022 Share Postat Iulie 24, 2022 Acum 3 ore, SenorPink a spus: radar Cruise control Adică frânează daca vede obstacol? Daca o face tare și tu dormi clar te da jos. Ok decât să intri blana in ceva..mai bine așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 24, 2022 Autor Share Postat Iulie 24, 2022 Acum 1 minut, frigider a spus: Adică frânează daca vede obstacol? Daca o face tare și tu dormi clar te da jos. Ok decât să intri blana in ceva..mai bine așa? Nu se intampla. Am testat sistemul asta și frânează foarte progresiv. Mai contează și distanta pe care o setezi fata de obiectul din fata. Acum 3 ore, Djenavar a spus: Da sa fie mai ieftin decat Multistrada Apropo de asta, ce inseamba ,,supercharged"? Supraalimentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 25, 2022 Share Postat Iulie 25, 2022 (editat) Acum 20 ore, SenorPink a spus: Stai ca a mai apărut o stire: Yamaha va scoate noul Tracer 9 GT cu radar Cruise control, ecran mare dintr-o bucată și alte bunătăți Daca e ceva la actualul tracer care nu imi place, e displayul asta dual. Si butinul de select, rotita, care e total imprecisa. Din ce pare, cred ca e cel de pe tmax, care e fff misto. De radar cruise putin imi pasa, la cum merg eu. L am probat pe rt, misto dar pot trai fara Editat Iulie 25, 2022 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 16, 2022 Autor Share Postat August 16, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 On 23.07.2022 at 16:36, SenorPink said: Cică ar veni un Versys 1000 supercharged Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 16, 2022 Autor Share Postat August 16, 2022 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4. Ducati V4 am văzut destule în libertate deci posibil sa aibă vânzări ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 Acum 9 ore, PzKpfW a spus: Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4. Cum am mai spus, total neplauzibil. Versys 1000 este anemic fiindca asa au vrut ei-l-au facut porc, greu sus, suspensiile medii , sasiu clasic greu. Motorul ala pe z1000sx scoate 145 cai, deci nu i anemic. Si diferentele sunt infime. Puteau linistit sa l puna tot de 145, cu alta etajare in cutie-amestec ecu ,poftim. Dar au preferat sa nu isi bata capul cu sasiu suspensii etc, datorita constructiei adv style, moto inalt, greutatea sus, suspensii mneh. Sa crezi ca ei vor pune supra alimentare pe versys, cand ei nici nu si-au batut capul sa faca un versys cu 145 cai, cand aveau deja platforma completa , e total eronat. Versys ul trebuia sa fie cam cum e s1000xr, doar ca ceva mai comod, mai potolit, si mai uman zi de zi. Din pacate, pe cat de misto e moto, are si niste minusuri-greutatea in primul rand , si modul in care o simti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 Versys 1000 are motorul detunat pentru că este un touring gândit să facă mulți km. Nici cu cei 145cp nu ar fi fost ceva interesant pentru că un motor 4 în linie de 1000cc nu are cuplu și reactivitate, lucru care i se reproșează și S1000XR-ului. Un motor supraalimentat ar veni tocmai să rezolve această problemă și s-ar preta bine cerințelor regimului de touring. Nu lucrez la Kawasaki, nu știu ce au în plan. Spun doar că pentru mine ar avea sens o asemenea motocicletă și nu m-ar surprinde deloc să lanseze un astfel de model. Așa cum există H2 SX în paralel cu Z1000SX, un touring înalt cu compresor ar avea fără probleme loc în gamă - fie pe lângă sau în locul lui Versys. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 Acum 7 minute, PzKpfW a spus: Versys 1000 are motorul detunat pentru că este un touring gândit să facă mulți km. Nici cu cei 145cp nu ar fi fost ceva interesant pentru că un motor 4 în linie de 1000cc nu are cuplu și reactivitate, lucru care i se reproșează și S1000XR-ului. Un motor supraalimentat ar veni tocmai să rezolve această problemă și s-ar preta bine cerințelor regimului de touring. Nu lucrez la Kawasaki, nu știu ce au în plan. Spun doar că pentru mine ar avea sens o asemenea motocicletă și nu m-ar surprinde deloc să lanseze un astfel de model. Așa cum există H2 SX în paralel cu Z1000SX, un touring înalt cu compresor ar avea fără probleme loc în gamă - fie pe lângă sau în locul lui Versys. Nu ti se pare amuzant sa spui ca un motor de 1000 de 145 cai si cuplu 110-115, nu are cuplu si reactivitate? Mie da :))) Adica hai sa fim seriosi, in lumea reala, touring, are mai mult decat suficienti z1000 sx ul-si putea avea si versysul. Mie mi-a placut si xr, nu mi s a parut ca n are destula putere cuplu sau reactivitate. REpet, pentru lumea reala, nu pentru reising si circuit Sa nu uitam ca totusi in ro limitele legale sunt 50/60/80/90/100/130 :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 Am mai abordat subiectul. Tu vorbești despre cifrele de pe hârtie, eu de ce simți când tragi de gaz la o depășire, când ieși dintr-o curbă, când ești cu pasager și bagaje, etc. Performanțele de vârf sunt irelevante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 Chiar acum, PzKpfW a spus: Am mai abordat subiectul. Tu vorbești despre cifrele de pe hârtie, eu de ce simți când tragi de gaz la o depășire, când ieși dintr-o curbă, când ești cu pasager și bagaje, etc. Performanțele de vârf sunt irelevante. Ba din contra, vorbesc ca fost detinator de v1000 2019, care a testat atat cat a prins si alte dracii, 1290,xr,gs, bla bla. Daca e sa fim sinceri cu noi, cu 100 cai si 100 cuplu, te descurci sa mergi si cu bagaje si cu pasager liniștit, depășiri, viteze suficient decl mari peste cele legale, in conditii ok, fara sa te ia pe sus traficul( mai putin aia cu 1.9tdi, octavia si pasat care zboara cu 200 de plesnesc in ei turbina si pistoanele. Ca noi vrem mai mult si mai mult si mai mult, aia e altceva. Dar ma opresc, let s agree to disaagre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 https://www.9news.com.au/technology/forcite-mk1s-smart-motorcycle-helmet-review-dashcam/64e29a0f-834c-4425-9bc2-2390b33db11c O cască cel puțin interesantă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 17, 2022 Share Postat August 17, 2022 Acum 2 ore, Adrian M. a spus: Daca e sa fim sinceri cu noi, cu 100 cai si 100 cuplu, te descurci sa mergi si cu bagaje si cu pasager liniștit, depășiri, viteze suficient decl mari peste cele legale, in conditii.Ca noi vrem mai mult si mai mult si mai mult ai pus degetul pe rana, ma descurc cu Hornetul , pot lua linistit Versys, Tracer dar syfletul cere Multistrada V4S care.i mult mai scump dar are 170 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 18, 2022 Share Postat August 18, 2022 Kawasaki a prezentat două prototipuri - unul hibrid, altul electric, într-o fază avansată de dezvoltare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 18, 2022 Share Postat August 18, 2022 Foaarte interesanta ideea de hibrid. Ramane de vazut ce reuseec efectiv sa implementeze. Dar ar putea fi o solutie ok pt mediul urban, sa nu ajungi sa depinzi de autonomie strict din pdv electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 18, 2022 Share Postat August 18, 2022 Apreciez faptul că cei de la Kawasaki vin cu idei noi, dar nu prea văd ca ideile lor să prindă avânt. Motorul cu compresor are mai bine de 7 ani de producție în serie și, deși au mai fost câteva prototipuri de la alte firme, nimic concret. La cum stau lucrurile actual, cred că trecerea se va face direct către electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 18, 2022 Share Postat August 18, 2022 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Foaarte interesanta ideea de hibrid. Ramane de vazut ce reuseec efectiv sa implementeze. Dar ar putea fi o solutie ok pt mediul urban, sa nu ajungi sa depinzi de autonomie strict din pdv electric. Mediul urban plus extern, am vrut sa zic. Ca in urban clar electric si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 30, 2022 Autor Share Postat August 30, 2022 https://www.visordown.com/news/new-bikes/all-new-suzuki-v-strom-breaks-cover-spy-shots-no-more-v2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Da, V2-ul moare. Toată lumea merge pe || twin. Cel puțin la motoarele de cilindree mică/medie. Mai simplu, mai compact, mai ușor, mai ieftin, mai puțin poluant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 30, 2022 Autor Share Postat August 30, 2022 Mie unul cel de pe Africa Twin îmi place foarte mult pana acum. Trage bine, de jos, se aude bine, nu vibrează mult, consuma ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Da, V2-ul moare. Toată lumea merge pe || twin. Cel puțin la motoarele de cilindree mică/medie. Mai simplu, mai compact, mai ușor, mai ieftin, mai puțin poluant. Cel mai important! Dar mai ieftin doar pt fabricant. Acum 52 minute, SenorPink a spus: Mie unul cel de pe Africa Twin îmi place foarte mult pana acum. Trage bine, de jos, se aude bine, nu vibrează mult, consuma ok. Ăsta are 360° între aprinderi sau e crossplane? Editat August 30, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 30, 2022 Autor Share Postat August 30, 2022 Acum 3 minute, ENEOS a spus: Ăsta are 360° între aprinderi sau e crossplane? SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and Uni-cam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 34 minutes ago, ENEOS said: Cel mai important! Dar mai ieftin doar pt fabricant. Depinde cum o iei. În cazul de față probabil că noul V-Strom va fi cam pe la același preț cu cel vechi. Dar asta în cazul în care au dezvoltat un bloc complet nou. Vechiul V2 (care-și are originile pe TL) trebuia înlocuit, fiind tehnologie de acum ~30 de ani. Dacă erau să proiecteze un nou V2 de la 0, sigur le ieșea o motocicletă mai scumpă pentru utilizatorul final. 38 minutes ago, ENEOS said: V2-ul moare Ceea ce vreau să spun este: bucurați-vă cât mai puteți de V2-urile actuale. Este ultima generație. 35 minutes ago, SenorPink said: SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin SOHC cu 8 supape la 2 pistoane? Ceva nu dă bine L.E.: m-am edificat. Chiar are o singură axă cu came pentru 8 supape. Destul de special, nu am mai văzut. Probabil pentru simplitate și dimensiuni, are o axă secundară pasivă pentru culbutori - ceva inspirat de la auto sau de la sistemele de distribuție pushrod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.