Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 ore, ERU a spus:

Din ce spune lumea pe net, motorul este inspirat din cel de la KTM. Daca stii cum merg treburile pe la chinezi, asta se traduce prin faptul ca e facut de niste chinezi pentru altii in aceeasi fabrica, fara licenta si cu minime modificari.

Nu pot atesta greutatea, nu am avut cantar la mine, dar dupa cat de usor am ridicat mobra de pe cric tind sa cred ca si daca nu e reala e foarte aproape. De asemena vorbind cu "oamenii" din stand, am inteles ca USP-ul brandului este greutatea redusa a mobrelor produse de ei. [I LOVE THAT] Si asta se vede peste tot. Daca va uitati un pic la crashbar-uri sunt ultra minimaliste dar foarte bine amplasate, desi personal mi-ar fi placut sa copieze designul de la KTM. BTW rezervorul e "inspirat" de la Touareg, adica nu e chiar traditional ci o buna parte din el se afla sub sa si o alta buna parte intre sa si "rezervor". Partea cea mai din fata a "rezervorului" este airbox-ul amplasat la inaltimea maxima.👍

Misto ce spui cu rezervorul si greutatea. CLar jucaria e interesanta. Dar eu nu m-as afla printre primii cumparatori.Daca isi demonstreaza in lumea reala calitatile, e de luat in calcul clar pentru cine cauta asa ceva...

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu cred că-și permit să mintă în legătură cu chestii atât de ușor de verificat. Ceea ce este suspect este motivul pentru care au reușit s-o facă atât de ușoară.

 

EE nu, si acum e uzual, greutatea pe hartie nu prea bate cu cea pe cantar la foarte multe modele :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, PzKpfW said:

BMW a înregistrat deja mărcile R1300GS, R1400GS și M1300GS.

De aproape jumatate de an.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Escanor a spus:

Daca va pastra designul asta aproximativ, mie unul mi se pare că arată ca Jeepers Creepers: 

 

N are nici o treraba, poate doar parbrizul sa fie apropiat modelului. Nasul ala e pus la misto cel mai probabil...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia de deasupra blocului de lumini este radarul frontal (se observă și cel din spate, deasupra suportului de număr) și este probabil asemănător cu ceea ce va apărea pe modelul final. Farul în schimb va fi cel mai probabil diferit. Posibil să renunțe la design-ul asimetric.

 

16 hours ago, DKW said:

De aproape jumatate de an.

 

Informații despre R1400GS și M1300GS? Din câte am citit primul ar fi versiunea "Adventure", al doilea o versiunea mai orientată spre offroad (similar modelelor "R" de la KTM).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, PzKpfW said:

Informații despre R1400GS și M1300GS? Din câte am citit primul ar fi versiunea "Adventure", al doilea o versiunea mai orientată spre offroad (similar modelelor "R" de la KTM).

M-ul s-ar putea sa fie orientat mai stradal, inca nu este nimic cert, probabil se vrea a fi asul din maneca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DesertX este o motocicletă foarte bună pentru clientul normal de Ducati. Dar am impresia că e limitată de faptul că este de fapt o motocicletă de stradă pe suspensii ceva mai înalte. Nici un motor cu distribuție pe curea și supape desmodromice, derivat dintr-un motor de superbike, nu mi se pare foarte util sau adaptat pentru adventure/offroad mai serios.

 

În același timp, este prima lor tentativă de genul și dacă are succes la public sunt convins că vor investi și o vor îmbunătăți dacă o vor cere clienții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

Nici un motor cu distribuție pe curea și supape desmodromice, derivat dintr-un motor de superbike, nu mi se pare foarte util sau adaptat pentru adventure/offroad mai serios.

Toate mobrele adventure au motoare puse și pe variante de moto de stradă. Dacă luam Touaregu de 660, motorul e și pe Tuono cu valențe de superport. Asta spune multe. O motocicletă de off-road ar trebui să respecte regula ATV-urilor, motoare nu foarte puternice dar cu cuplu generos, transmisie variabilă continuă și reductor... Ce e acum pe piață nu-s decât niște SUV-uri, cum zicea și colegu' mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati nu prea au motoare mici. Cel mai mic pe care-l au este de 800. Nu prea au cum să facă enduroaice mici și agile.

 

19 minutes ago, vis-a-vis said:

Dacă luam Touaregu de 660, motorul e și pe Tuono cu valențe de superport.

 

Diferența este că blocul respectiv a fost de la început gândit pentru diferitele aplicații. La fel ca și noul motor parallel twin de la Suzuki sau Honda. Motorul ăsta de 937cc de pe DesertX este practic motorul de pe 1098/1198, cu alezajul puțin redus și compresia mărită. Probabil că motorul desmodue (cu care a fost inițial prezentat conceptul DesertX dealtfel) ar fi fost mai adaptat genului ăstui de aplicație, dar ar fi tras în jos cifrele de putere maximă de pe fișa tehnică.

 

image.thumb.png.0adb32edd00da1e163dfb891097d8cbe.png

 

DesertX în forma actuală este o Multistrada 950 cu alte suspensii, roți și plastice.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Escanor a spus:

 

Deci am avut dreptate cand am afirmat ca R18 e o basina de motocicleta mare si grea care nu are legatura cu R5 asa cum sustineau ei. R12 e o intentie de a corecta prostia facuta cu R18 dar raul a fost deja facut si nu cred ca pot sa mai repare ceva.

Acum 50 minute, sasesase a spus:

Daca ar face si o versiune care sa semene cu R75-ule din 41...

 

Ar avea succes pe nisa asta de atase cu o reeditare a R75-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, sasesase said:

Un R12 ar putea sa taie din multele dezavantaje

 

R1200C a fost fix așa ceva. Și a avut atât de mult succes încât i-a împins pe BMW în afara segmentului de cruiser-e. Ce-i drept, era și urât ca naiba.

 

1 hour ago, sasesase said:

Daca ar face si o versiune care sa semene cu R75-ule din 41...

 

Au deja, se numește R nineT.

 

image.thumb.png.b688bf86a7730a1e5ab186317a54c2e9.png

 

KTM Duke 790 revine și în Europa. Compatibil A2.

 

image.thumb.png.c9d97587b8bcc7dc083c0538b4949add.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 minutes ago, PzKpfW said:

R1200C a fost fix așa ceva. Și a avut atât de mult succes încât i-a împins pe BMW în afara segmentului de cruiser-e. Ce-i drept, era și urât ca naiba.

 

Era urat cu spume, + concurenta din anii respectivi. Trebuia sa fi batut in cap sa iei hidosenia aia, care la momentul respectiv era mai scump ca un Intruder 1800.

 

Dar uite ca tot ce inseamna japonia a disparut din acest segment, a mai ramas Harley si nou intratul Indian. Mai sunt ceva variante gen Rebel 1100, dar alea is cam glume in comparatie. 

 

Vedem cum va arata, dar acuma au sansa sa devina un player important in segment...daca o fac cu cap bineinteles

1 hour ago, Nguyen said:

Deci am avut dreptate cand am afirmat ca R18 e o basina de motocicleta mare si grea care nu are legatura cu R5 asa cum sustineau ei. R12 e o intentie de a corecta prostia facuta cu R18 dar raul a fost deja facut si nu cred ca pot sa mai repare ceva.

 

R18 a fost facuta pentru bosorogii care veneau in showroom sa-si cumpere seria 7 sau X7. Motocicleta de pus undeva, admirat si cam atata. Daca faceam parte din categoria milionarilor, aveam si eu un R18 in garaj, sau in living.

41 minutes ago, PzKpfW said:

Au deja, se numește R nineT.

 

image.thumb.png.b688bf86a7730a1e5ab186317a54c2e9.png

 

Asta este un scrambler...nici macar nu au loc 2 pe ea.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o platformă modulară și foarte deschisă modificărilor, scrambler-ul fiind doar o variantă.

 

image.thumb.png.f81d36f257f72b44eabdc15c6c779e2e.png

 

R nineT este modelul de naked cu design retro al seriei R (boxer), celălalt fiind R-ul (varianta mai sportivă). Având în vedere versatilitatea gamei nineT, nu văd unde ar avea loc încă un model clasic/naked neo-retro cu motor boxer.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati usor sa ne intelegem: Sunt 2 variante de R18, 4 subvariante ca sa zic asa. 

 

R18 si R18 Classic 

R18 Transcontinental si R18 Bagger. 

 

R18 Classic este foarte misto si duce bine si la drumuri mai lungi, nu este prea grea. Singurul dezavantaj ar fi ca nu se poate inclina prea mult din cauza cilindrilor.

 

Cele despre care spuneti voi ca sunt pentru bosorogi care si le iau sa le tina in vitrina sunt Transcontinental si Bagger. Sunt foarte grele, foarte scumpe. Dau au groaza de briz-brizuri de pe ele dar sunt excesiv de grele ceea ce le face si usor de scapat pe jos de pe loc > costuri de reparatii prohibitive. 

 

Dar dupa cum ziceam R18 Classic <= DA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, PzKpfW said:

Este o platformă modulară și foarte deschisă modificărilor, scrambler-ul fiind doar o variantă.

 

image.thumb.png.f81d36f257f72b44eabdc15c6c779e2e.png

 

R nineT este modelul de naked cu design retro al seriei R (boxer), celălalt fiind R-ul (varianta mai sportivă). Având în vedere versatilitatea gamei nineT, nu văd unde ar avea loc încă un model clasic/naked neo-retro cu motor boxer.

 

Now you are talking :)

 

Poate seria R12 cu multiple subvariante va inlocui aceasta serie, care a avut si are in continuare succes.

 

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0364578EN/in-2021-bmw-motorrad-achieves-the-best-sales-result-in-its-history-with-an-increase-of-14-8-percent?language=en

 

Daca si 2022 va fi la fel de bun pentru BMW, ne putem astepta la niste surprize frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, sasesase said:

Poate seria R12 cu multiple subvariante va inlocui aceasta serie, care a avut si are in continuare succes.

 

Să renunțe BMW la un model de succes pentru a-l înlocui cu o derivată a lui R18 care se pare că nu se vinde bine? Puțin probabil.

 

MT-10 nu a fost niciodată o motocicletă arătoasă, dar Yamaha reușește cumva s-o facă din ce în ce mai urâtă.

 

image.thumb.png.75287a33b8afb61f2703365fe095bf23.png

 

On 11/20/2022 at 7:56 PM, PzKpfW said:

DesertX în forma actuală este o Multistrada 950 cu alte suspensii, roți și plastice.

 

Cam asta reiese și din ce spun băieții ăștia.

 

Ducati pregătește un motor monocilindru de 659cc. Cel mai probabil pentru un supermoto (adevărat, hypermotard nu este SM) și un Monster compatibil A2.

 

image.thumb.png.9b4c9a0e28d28ea44d5aec0f26eef598.png image.thumb.png.f7f71f78991a88f521d5680b924b507d.png

 

On 11/20/2022 at 7:56 PM, PzKpfW said:

Ducati nu prea au motoare mici. Cel mai mic pe care-l au este de 800. Nu prea au cum să facă enduroaice mici și agile.

 

...și probabil o variantă mai mică de DesertX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...