ENEOS Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Mă, voi aveți 🏍🏍 cu roți de 19' pe față, că prea le ridicați în slavi! Matahalele astea sunt fix ca suv-urile, 90% dintre utilizatori nu au nevoie dar le place să aibă și ei ceva mare. Trebuie să recunosc însă că o 🏍 din categoria adventure digeră mai bine drumurile proaste care în țara noastră nu sunt puține. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 După ce am mers în ultimul timp pe scuter cu roți de 16", combinat cu Xchallengeul pe crampoane 21"/18", aseară am scos V-stromu de-o mie cu 19/17... Parcă e pe șine și nici denivelările nu le-am mai simțit la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Acum 29 minute, vis-a-vis a spus: De altfel, nu înțeleg de ce nu vine niciun constructor cu un bicilindru de 500-600 cmc ușor supraalimentat, cu o cursă mai lungă a pistoanelor. Ar fi mișto de condus la viteze mici și ar avea putere destulă pentru un mers decent pe autostradă. Vor veni la un moment dat, vor fi obligati de normele de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 12, 2023 Autor Share Postat Iunie 12, 2023 Pai uite că tot asemuiți ADV-urile cu SUV-uri: diferente dintre un touring get beget și un ADV get beget - BMW K1600 GT și Africa Twin Adventure Sports: 1. K-ul: motor maxim, puternic, greu, toate dotările posibile, mare, pretabila in prinzip doar pentru drumuri bune și autostrăzi, protecție la vânt senzațională. Suspensia aia telelever pe fata e și buna e și rea pentru că nu prea simți ce se întâmplă pe strada. Daca ieși pe un drum nepavat e un coșmar, nu îi plac curbele ace de par. Spatiu limitat de bagaje. 2. SUV-ul pe 2 roti Africa Twin: le face practic pe toate, mai ușoară, mai sprintenă, mai agila. Putere arhisuficienta, suspensiile sunt foarte bune pentru orice tip de drum, automata este dementiala, nu-mi vine să mă mai întorc pe manuala după ce am mers pe asta. Posibilitate de incarcat bagaje pentru 2 luni. Se poate face offroad, iar în mâinile cuiva capabil chiar offroad ca lumea. Poate merge și cu 180 pe autostrada cu Rider și pasager plus bagaje și poate merge și în oraș ca un scuter pe modul automat și gata stresul. Puncte slabe: -> boala ei să vobleze fata daca iei mâinile de pe ghidon - problema dezbătută pe forumuri: Ba că e de la anvelope, ba că e de la top case. Se rezolva cu un steering dampener. -> Te flutura vântul pe toate părțile -> saua este absolut infecta. Și de aceea sunt atât de mulți care își iau GSA-uri, pentru că sunt versatile și sunt la fel de bune pentru touring ca și K-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 44 minutes ago, vis-a-vis said: De altfel, nu înțeleg de ce nu vine niciun constructor cu un bicilindru de 500-600 cmc ușor supraalimentat, cu o cursă mai lungă a pistoanelor. Ar fi mișto de condus la viteze mici și ar avea putere destulă pentru un mers decent pe autostradă. Este o chestiune de timp. BMW se pare că lucrează deja la așa ceva, pentru seria F. 3 minutes ago, Escanor said: Și de aceea sunt atât de mulți care își iau GSA-uri, pentru că sunt versatile și sunt la fel de bune pentru touring ca și K-urile. SUV-urile sunt (pentru mine) sport-touring-urile astea înalte în stilul Multistrada, S 1000 XR, Tracer 9, Versys, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 12, 2023 Autor Share Postat Iunie 12, 2023 Acum 13 minute, PzKpfW a spus: Este o chestiune de timp. BMW se pare că lucrează deja la așa ceva, pentru seria F. SUV-urile sunt (pentru mine) sport-touring-urile astea înalte în stilul Multistrada, S 1000 XR, Tracer 9, Versys, etc. Și care sunt foarte bune pentru drumuri lungi. Pe Versys am făcut 900 km într-o zi. Singurul stres a fost căldura (40 de grade). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 (editat) 1 oră în urmă, vis-a-vis a spus: ...aseară am scos V-stromu de-o mie cu 19/17... Parcă e pe șine și nici denivelările nu le-am mai simțit la fel... Am observat și eu că filtrează ușor drumurile proaste, comparând cu mașina. Ce e drept, pe spate e alt amortizor față de ce a venit pe original (Hyperpro). 19/17 e compromisul perfect și pentru mine, nu aș prefera altceva. În completare, am condus anul trecut un K1200 LT, autobuz pe roți, mișto tare în linie dreaptă, protecție fantastică la vânt, confort cât încape, motor care trage cum trebuie etc. Pe curbe strânse și luate în stilul meu nu mi-a plăcut, nu-mi oferă aceeași senzație pe care o am cu antichitatea mea. Editat Iunie 12, 2023 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Multe poze cu prototipul R 1300 GS în teste. Cele mai mari schimbări sunt legate de designul părții din față. Farul asimetric se pare că va dispărea după aproape 25 de ani (a apărut pe 1150 GS). În rest mai mult evoluție decât revoluție, ca de obicei la BMW. Pe partea tehnică: 1300cc, 143cp, 149 Nm. Varianta "Adventure" se pare că se va numi "R 1400 GS". Semnalizări în handguard-uri. Semnale spate pe post de stop - trend lansat de S 1000 RR. Honda patentează o furcă de tip Hossack (făcută celebră de BMW sub numele de "Duolever" pe K-urile recente) pe un naked. Fiind doar un brevet, nu se știe dacă va ajunge în producție, deși folosesc deja tipul ăsta de furcă pe Goldwing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Acum 3 ore, Escanor a spus: nu îi plac curbele ace de par. Spatiu limitat de bagaje. Hsmbp, Dacă nici K1600 nu are spațiu de bagaje recomand un "cub" piaggio pe 3 roți! Și nici cu acele de păr nu vă înțeleg, aud că nici FJR nu s-ar descurca... Anul trecut am testat K1600GTL pe Pârâul Rece, de la MAN la Predeal și retur. Cu pasageră. Mă așteptam să fie mai greu cu el, dar mi s-a părut foarte mișto și agil. La fel și FJR pe care l-am avut anul trecut, mă distram cu el maxim pe viraje. Gen 1 pe care îl am acum nu îmi dă încredere în roata față și nu mă amuză deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 În absolut orice motocicletă modernă are o ciclistică cel puțin decentă și "se descurcă" pe acele de păr. @Escanor vorbește cel mai probabil comparativ cu o motocicletă mai ușoară, agilă și cu ampatament mai redus. K-urile nu excelează acolo. Pe curbe de viteză și stabilitate la viteză mare, în schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Nu e vorba de "descurcat", eu mă dau nițel peste nivelul de descurcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 12, 2023 Autor Share Postat Iunie 12, 2023 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: În absolut orice motocicletă modernă are o ciclistică cel puțin decentă și "se descurcă" pe acele de păr. @Escanor vorbește cel mai probabil comparativ cu o motocicletă mai ușoară, agilă și cu ampatament mai redus. K-urile nu excelează acolo. Pe curbe de viteză și stabilitate la viteză mare, în schimb... Fix la asta mă refeream, comparativ cu unele cu ampatament mai mic nu e ce trebuie. Dar îl avem pe VR46 aici cu noi care sa ne contrazică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 18, 2023 Share Postat Iunie 18, 2023 La 12.06.2023 la 11:33, PzKpfW a spus: Semnale spate pe post de stop - trend lansat de S 1000 RR Sunt d-astea pe aliexpress de vreo 10 ani cel puțin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 18, 2023 Share Postat Iunie 18, 2023 1 hour ago, vis-a-vis said: Sunt d-astea pe aliexpress de vreo 10 ani cel puțin... Nu eram laudativ, din contră. Mi se par stupide pe genul ăsta de motocicletă. Logica oficială a celor de la BMW pentru RR era că se poate da jos ușor tot blocul de lumini spate, pentru trackdays. Implicit, e vorba și de reducere de costuri. La GS este vorba doar de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iunie 19, 2023 Share Postat Iunie 19, 2023 14 hours ago, PzKpfW said: La GS este vorba doar de asta. Aproape sigur, doar ca tot la fel de sigur va prinde la publicul tinta. On 6/12/2023 at 3:56 PM, Escanor said: Dar îl avem pe VR46 aici cu noi care sa ne contrazică On 6/12/2023 at 1:27 PM, ENEOS said: Nu e vorba de "descurcat", eu mă dau nițel peste nivelul de descurcat. Asta a fost tare, recunosc. Mai ales venind din partea unuia care a lovit din spate masina calugaritelor cu motocicleta si le-a dat buna ziua trecand cu casca prin hayon, a cazut ca o balega stand cu motocicleta pe loc (cu tot cu nevasta) si a pierdut un top case in traficul din Bucuresti. Bag seama ca toate astea demonstreaza cu prisosinta ca va descurcati minunat pe motor. In mod sigur peste nivelul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 19, 2023 Share Postat Iunie 19, 2023 La 12.06.2023 la 11:33, PzKpfW a spus: Multe poze cu prototipul R 1300 GS în teste. Strang bani si cand o sa apara R 1850 GS, cred ca imi cumpar si eu unul! Asta daca nu interzic idiotii motoarele termice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 19, 2023 Share Postat Iunie 19, 2023 Faptul că vor trece la electrice nu înseamnă că vor renunța la venitul legat de GS. Numele sigur va rămâne. Și tot BMW (se pare că) plănuiește să integreze lumini în winglets pe viitor: semnale, DRL-uri și luminare la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 Grăsuț la 230 de kile. Și slăbuț la putere și dotări față de concurență. Se pare că Tuareg e cea mai bună opțiune pentru on/off la acest moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 19 minutes ago, Geologu said: Grăsuț la 230 de kile. Și slăbuț la putere și dotări față de concurență. De acord, dar e și cea mai ieftină variantă (În afară de China). Deci se vinde mai bine decât Tuareg-ul. Tot de la Suzuki, noul Versys - faruri și motor de pe GSX-S 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Tot de la Suzuki, noul Versys Parcă Versys era al lui Kaprasaki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 Da, așa e. Mea culpa, va fi un rival pentru Versys. Asta denotă probabil cât de diferite sunt mărcile astea două pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 28, 2023 Autor Share Postat Iulie 28, 2023 https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/honda-africa-twin-updates-coming-soon-rumors/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 28, 2023 Share Postat Iulie 28, 2023 Radarul sigur va veni, e doar o chestiune de timp. Altceva, foarte puțin probabil. Honda este Honda și va trage de platforma asta așa cum este timp de mulți ani (are deja 8 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 28, 2023 Autor Share Postat Iulie 28, 2023 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Radarul sigur va veni, e doar o chestiune de timp. Altceva, foarte puțin probabil. Honda este Honda și va trage de platforma asta așa cum este timp de mulți ani (are deja 8 ani). Probabil că doar radar. Dar mă mir că nu se pregătesc să pună pe nava lor amiral - Goldwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 28, 2023 Share Postat Iulie 28, 2023 44 minutes ago, Escanor said: Dar mă mir că nu se pregătesc să pună pe nava lor amiral - Goldwing Fie vor pune curând, fie vor pune direct camere. Chinezii pun deja și parcă am văzut ceva brevet și de la Honda cu camere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.