Sari la conținut

Incepator de-a dreptul


Draco76
 Share

Postări Recomandate

La 15.04.2024 la 8:09, SONYC a spus:

Man, tu de ce n-ai mai "plusat" putin si ti-ai luat V-strom din 2015? Mergand pe mentalitatea asta, puteai sa iei modelul 2023, nu? Te arunci cam repede sa faci afirmatii despre cum ar simti initiatorul topicului o rata. Fiecare isi stie mai bine bugetul in care se poate incadra, iar omul l-a precizat negru pe alb.

 

 

Nu recomand neam cfmoto. Si-a luat un prieten si am vazut live nenumaratele bube cu care se confrunta acest brand. Nu mai zic ca service-ul din Bucuresti arata ca un cimitir pentru masini. Nici gratis n-as vrea cfmoto, ori mobra noua de la un brand de renume, ori ceva second hand, dar fiabil.

 

 

Pentru oras unde inteleg ca il vei utiliza preponderent, scuter-ul este rege. Pentru distante nu foarte lungi, acelasi scuter ti-ar fi util. Ai luat aceasta varianta in calcul, sau tii sa iei motor de cc (500/600/650) mare? O Honda PCX 125 spre exemplu ar "atinge" multe din punctele subliniate de tine.

Sincer nu ma atrage ideea de scuter, as vrea un moto destul de mic pentru inceput. Dar ideea principala era sa primesc niste sfaturi generale cu privire la moto, echipament, scoala. Si am primit destule :D

 

La 15.04.2024 la 9:10, Adrian M. a spus:

Salut,

si bine ai venit.

Faci din pacate ce fac mai toti-tu nici bine n-ai inceput scoala, dar vrei sfaturi de echipament, de motocicleta, de luna si soare:)))

Eu zic sa le iei pe rand. Incepe scoala, vezi cum e, daca iti place, daca te descurci. Cum te simiti pe moto de scoala-naked.

Pentru scoala, eu as lua daca as fi in locul tau, manusile mele, si casca mea macar. Nu as da o galagie de bani, ca nu stii dupa scoala ce faci, in ce directie o iei ,ce fel de moto iti place.

M-as duce la magazine moto, de exemplu la asfalt uscat, as lua niste manusi de maxim 300 lei, si o casca tot asa, pana in 1000 lei. Dar sa aiba viziera cu pinlock(e o folie anti aburire) si ochelari de soare.

Casca se cumpara pe probate, nu pe net, neaparat.

Multumesc mult de sfaturi, apreciez si le iau in considerare!

 

La 19.04.2024 la 9:48, EL Ciupacabra a spus:

Salut!

 

Am fost (si inca sunt partial) in situatia ta, am dat examenul teoretic si acum il astept pe cel practic (traseu si poligon).

 

Este doar experienta mea personala, nu am pretentii ca emit axiome.

 

Trei prieteni au urmat cursurile la Louis; m-am dus si eu sa discut. Par ok oamenii insa am sesizat ca-s foarte aglomerati.

 

Am mai fost la o scoala (nu-i dau numele aici dar ti-l dau in privat daca vrei), m-am dus sa cer detalii si mi-au vorbit primele 10 minute despre....exmatriculare. Era o tipa acolo care-mi vorbea destul de nervoasa, aproape ii tremura buza de jos cand pronunta cuvantul "exmatriculare". Am zis "pas".

 

Well, la Hey Moto lucrurile au stat cu totul altfel. Am avut ocazia sa cunosc doi oameni super misto, Cristi A. si Alex C. pe care mi-ar fi placut sa-i am ca prieteni. Nota 10 este putin spus, foarte rabdatori (i-am vazut si cu alti elevi) si metodici (atat cat am putut evalua eu). Chiar daca pareau si ei foarte aglomerati, erau extrem de bine organizati.

Interesant, multumesc de informatii!

 

Acum 15 ore, misionaru a spus:

Pentru initiatorul topicului, recomand sa incepi mai intai, inainte sa te gandesti la ce motor/scuter sa cumperi, o scoala moto de A, nu de A1 si aici sa mergi pe eventualele recomandari ale userilor in ceea ce priveste alegerea scolii. In particular, si eu recomand atat Hey Moto cat si AMI, pentru ca ii stiu pe cei doi instructori care au infiintat scolile, facand eu cursurile cu ei in formula veche in care erau la aceeasi scoala moto. Ambele scoli au poligonul pe soseaua Electronicii, in spatele Garii Obor.

 

De ce zic sa faci scoala mai intai si apoi sa te gandeasti la ce motor/scuter sa isi cumperi? Pai e simplu, acolo vei avea ocazia sa mergi cu mai multe tipuri de motociclete (cel putin asa a fost la mine), plecand de la monocilindru, 2 in linie, 4 in linie si poate cu putin noroc, si ceva de enduro. Eu am avut norocul ala. Vei merge cu un naked, cu un mic chopper, daca tin minte bine, cu un enduro...deci destule motoare care sa-ti trezeasca ceva interes pentru unul din ele.

 

Si fix dupa experienta de la scoala moto m-am hotarat ce motor sa imi iau, cel putin primul motor. Al doilea motor, a fost ales dupa alte criterii, in special dupa experienta de 2 ani pe care am acumulat-o cu primul monocilindru. Si al doilea motor nu a mai fost monocilindru pentru ca am realizat ca vreau altceva.

 

De aceea zic, degeaba venim cu sfaturi aici, tu nestiind deloc ce iti place in materie de doua roti, esti incapabil acum sa iei o alegere de tipul motorului. Fa o scoala moto si vei fi mai luminat in privinta asta decat acum. Nu vei fi suta la suta luminat, pentru ca pretentiile se schimba, dar vei avea o baza de pornire.

Super, asa voi face, multumesc! Cum ziceam, voiam sfaturi generale cu privire la domeniul asta, pe care le-am si primit, iar acum stiu de unde sa incep.

 

Acum 15 ore, EL Ciupacabra a spus:

Si eu, ca incepator, pot sa dau acelasi sfat initiatorului. La scoala mergi cu multe si poti sa-ti faci o idee. O alta chestie pe care mi-au spus-o la scoala si au avut nu dreptate, ci mama dreptatii este ca un motor este ceva mult mai complex decat simplele caracteristici de pe hartie, si ca un motor usor pe hartie poti sa-l simti extrem de greu si unul care e greu pe hartie poate sa ti se para foarte usor. La fel si cu puterile si cu alte caracteristici.

 

Dar eu ma opresc aici pentru ca initatorul a cerut parerea unor useri experimentati. Eu nu-s :)

Sa stii ca orice parere e importanta, merg pe principiul ca am de la oricine de invatat, experimentat sau incepator, ascult parerile oricui si imi formez dupa asta propriile mele opinii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Draco76 a spus:

Sincer nu ma atrage ideea de scuter, as vrea un moto destul de mic pentru inceput. Dar ideea principala era sa primesc niste sfaturi generale cu privire la moto, echipament, scoala. Si am primit destule :D

...

Am eu un Suzuki RV 125 Van Van din 2016 cu km reali putini,il gasesti aici:

Si e sub 3.000 de euro,cu posibilitate de negociere la fata locului. :)

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Draco76 a spus:

Sincer nu ma atrage ideea de scuter, as vrea un moto destul de mic pentru inceput...

Nu stii ce pierzi. Pentru oras, scuterul nu are rival. Si chiar si pentru distante decente in afara, mai ales daca esti pe maxi-scuter. Dupa 14 ani de scuter (pornind de la moped pana la maxi-scuter), nu as folosi altceva intr-o aglomeratie (si haos) ca-n Bucuresti.

Motocicleta in Bucuresti va fi o chestie complicata. Asa cum s-a spus, cel mai bine este sa incerci mai multe si apoi vezi tu. Cea propusa de @Kristian K este totusi o solutie foarte decenta: lejera, maniabila, fiabila, simpatica si nu-si pierde valoarea.

Am impresia ca nu s-a mentionat, sa nu uiti ca ai optiuni: naked, sportiva, chopper, touring, enduro. Si fiecare vine cu avantaje si, la fel de important, dezavantaje. Pe mine m-a interesat o motocicleta pe care sa am o pozitie comoda (atat pentru coloana, cat si pentru pozitia picioarelor pe scarite), sa pot sa pun jos ambele picioare cu talpile lipite de asfalt (sa reglabila pe inaltime si/sau kit de modificare a inaltimei suspensiei), confortabila (am ajuns sa fac ture de +400km pe zi), practica (am top case si side case-uri, dar pe ultimele le iau doar pentru turele de cateva zile, nu ca baietii care merg la cafea pe corso cu ghe-ies-uri si valizele metalice asortate), fiabila si cu cuplu cat mare la turatie cat mai joasa. 
Eu am luat permisul de categoria A acum 8 ani si dupa 1 an cu un motor de 650 cmc, am trecut la 1250 cmc.

Cat despre echipamente, ai primit suficiente sfaturi de bun simt. Si eu port ochelari si nu am nicio problema cu nicio casca din cele pe care le folosesc: nici flip (Shoei), nici integrala (HJC RPHA). La inceputuri am avut si Jet (open), dar nu recomand din lipsa protectiei (era totusi acceptabila pe moped). Si la inceput, poti sa iei linisit echipament SH (geaca, pantaloni, poate chiar si ghete), dar neaparat nou pentru casca si manusi.

Si ultimul lucru extrem de important: mersul pe 2 roti este o pasiune costisitoare! E bine sa ai bugetul aferent, mai ales daca nu te pricepi la mecanica (macar la chestiile de baza: schimb ulei, filtre etc.). Iar pentru echipament, acolo este critic. Si sa fie de calitate, si sa fie complet. Este plin bombardierii care se cred zmei pe motoare destul de puternice si in afara de casca, isi etaleaza echipamentul standard: Vans, tricou, pantaloni scurti, mainile goale pe ghidon. Plus motoare intr-o stare jalnica, inclusiv pneurile terminate sau imbatranite (recunosc, mi s-a intamplat si mie sa am DOT-uri trecute de 4 ani).

Incepe scoala, vezi ce-ti place si ce nu, si apoi mai vezi. Asfalt uscat.

P.S. Daca ai nevoie de echipament, am cateva articole de vanzare (geaca, jacheta, pantaloni), ti se potrivesc sigur :D

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.04.2024 la 12:45, Draco76 a spus:

Salut!

 

Bine v-am gasit, este prima mea postare aici!

 

Dupa cum spune si titlul sunt cel mai incepator dintre incepatori, asa ca, pentru cei mai avansati, probabil deja ati mai citit povesti ca ale mele de multe ori si ma veti trimite sa citesc tot forumul. Don't hate me. 

 

De ceva timp, cam un an, sunt interesat de partea asta de moto, dar in afara de a mai citi pe forum cateva topicuri, nu am facut altceva. M-am hotarat insa ca in vara asta sa ma inscriu la scoala pentru categoria A.

Tin sa precizez ca sunt singurul din grupul meu de prieteni care are pasiunea asta si ca nu am mers niciodata cu un motor, nici macar ca pasager. 🙃 Am intrebat de mai multe ori pe niste motociclisti intalniti prin diverse conjuncturi daca ma pot da o tura, dar n-au fost dispusi.

 

Am 28 ani si sunt posesor de permis categoria B de 10 ani, fara evenimente pana acum, si conduc zilnic in traficul din Bucuresti. Asta ar fi unul dintre motivele pentru care mi-as dori sa trec la motor, dar nu doar atat.

 

Pana una alta, mi-ar placea daca mi-ati putea da informatii cu privire la lucrurile basic, inclusiv echipament, casca (sunt ochelarist 🤓), motoare pentru oras etc. (inclusiv canale de youtube cu informatii utile despre domeniul moto). Stiu ca sunt multe topicuri aici, dar niste recomandari de la oameni cu experienta, nu strica niciodata.

 

Also, pentru cei din Bucuresti, recomanda cineva o scoala/un instructor anume avand in vedere "experienta" mea vasta in domeniu? 

 

Multumesc pentru ajutor, sper ca nu v-am plictisit prea tare!

 

Mi s-a spus și mie și transmit mai departe...pentru sfaturi pertinente trebuie sa pui poze adecvate, sa ne dam cu părerea ce ți s-ar potrivi..😅 the troll is back, me !

 

1. Primul bold, de ce să vrei să te plimbe alții, după o plimbare d-asta am hotărât ca e mai bine să o fac pe mana mea decât pe a altora...

2. 28 ani, a se vedea intro-ul cu poza

3. Mi-ar plăcea, uuuuu ,cineva care știe sa vorbească corect...a se vedea punctul 2. 😅

 

Legat de faptul ca ești ochelarist, nimeni nu e perfect...probabil ca o sa ai nevoie de casca fără ochelari de soare, cu schimbat viziera...

Mai bine apuca-te de scoala, nu știam ca AMI nu mai funcționează, vad ca pe fb încă sunt activi și pe site la fel...verifica informația.

Legat de motor și echipament, dacă nu ai deja trasata o linie, naked or something chopper, mai bine vezi dacă îți surâde și ce îți surâde când faci scoala...după,  e posibil sa ai alte gânduri, sa iti dorești sa zicem chopper, și sa iti iei echipamentul în funcție de asta..mă rog, nu sunt neapărat pe fashion cât pe utilitate,  dar dacă îți cumperi casca roz ca ai vrea ceva de viteza sa zicem...nu o sa se mai potrivească cu chopper dacă te gândești la el după ce termini scoala...

Goodluck! 

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Flower-Power a spus:

faptul ca ești ochelarist, nimeni nu e perfect...probabil ca o sa ai nevoie de casca fără ochelari de soare

:huh: De ce?!? Eu sunt ochelarist și ochelarii de soare ai căștii sunt un mare +!

Casca integrală are "avantajul" că tre să dai 👓 jos ca să o pui și scoți, îi așezi cu grijă pe șa după care îi culegi de pe jos... 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Flower-Power a spus:

 

Mai bine apuca-te de scoala, nu știam ca AMI nu mai funcționează, vad ca pe fb încă sunt activi și pe site la fel...verifica informația.

 


Daca tot deschidem un site hai sa si citim.
 

"Pe scurt, doua din cele mai bune scoli moto din Bucuresti isi unesc fortele.

Scoala Moto Louis (infiintata in 2007) si Scoala Moto AMI (infiintata in 2011) isi unesc expertiza de predare si flota moto pentru a oferi instructaj de calitate cursantilor, viitori motociclisti.

Daca esti dornic sa inveti, noi iti vom asigura sfaturile expertilor de care ai nevoie pentru a cuceri drumurile.

Echipa AMI & Louis este formata din instructori tineri, activi si dedicati. Cu totii predam cu pasiune si din dorinta de a forma conducatori auto si moto bine pregatiti.

Desi ne mandrim cu faptul ca incepand cu 2011, procentajul de promovabilitate la prima examinare a variat intre 82% si 92%, cea mai mare satisfactie a noastra este ca actualii motociclisti conduc cu placere, responsabil si in siguranta."

 

Treaba sta asa: din fuziunea descrisa mai sus Louis se ocupa de scolarizarea obisnuita iar AMi de cursantii cu nevoi speciale sau pretentii super-ridicate sau bani extrem de multi care vor pachete de scolarizare VIP, asta insemnand cursuri 1-la-1 elev-instructor, PRET 5000 DE LEI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 minutes ago, Speedy.K said:

pachete de scolarizare VIP, asta insemnand cursuri 1-la-1 elev-instructor, PRET 5000 DE LEI.

Off topic: Pe vremea cand cautam scoli mi s-a prezentat si mie de catre o scoala pachetul "VIP" si senzatia a fost ca o sa-l am pe Salam instructor de teorie si J'adore de practica, iar examenul o sa-l dau cu unul dintre fratii Camataru' in poligon la Bellagio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, EL Ciupacabra a spus:

Off topic: Pe vremea cand cautam scoli mi s-a prezentat si mie de catre o scoala pachetul "VIP" si senzatia a fost ca o sa-l am pe Salam instructor de teorie si J'adore de practica, iar examenul o sa-l dau cu unul dintre fratii Camataru' in poligon la Bellagio.

:lol:

Se poate achiziționa pachetul ăsta și de către posesorii de permis? Întreb pt un motociclist manelar.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar numai cu pachetul special audio, cu transmisie Bluetooth dedicata, manele la alegere si, cireasa de pe tort, la terminarea cursului o poza de grup cu Salam, Vali Vijelie, Copilul minune si altii, care vor semna si diploma de aptsolvire. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: gluma e gluma dar pachetul VIP al unei scoli n-are legatura cu calitatea instructorilor de-acolo, ca pana la urma asta conteaza cel mai mult, ci cu managementul scolii si cu modul in care se marketeaza. Louis, Hey sau Ami sunt scoli recunoscute pentru calitatea instructorilor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pachetul Anii '90-'00: esti lasat de capul tau in poligonul (care prezinta gropi) pe un Minsk 125 sau un First Bike Formula, iar daca se strica ceva incepe instructorul sa urle la tine ca i-ai stricat cotetul. Bonus: vezi echipament din partea scolii la examen, iar tot atunci ti se spune ca de fapt la traseu trebuie sa impingi motocicleta cativa metri inainte de a inceput traseul, nu te urci direct si ii dai coxxx (oricum merge singura. Sau nu. Ca motorul nu functioneaza rotund).

 

Pachetul Anii '10: te dai pe un Kawasaki ER6, iar cineva te urmareste ce faci prin poligon pentru ca s-a introdus si traseul in trafic, iar asfaltul sau bara de masina peste fizic doare la fel de tare si pentru instructorul din spate ca si pentru conducator. Treapta a doua la relanti asigura 10km/h constant. Bonus 1: primesti cagula cadou la inscriere si intarirea sistemului imunitar dupa purtarea echipamentelor transpirate de mii de ori inainte de a fi spalate (de prima ploaie). Bonus 2: chiar faci acele ore de teorie la sediul scolii, nu doar le platesti si pas.

 

Pachetul Anii '20: Ramane ce avem in Pachetul Anii '10, dar adaugam postari social media, cursantii incep sa vina cu echipametul lor dupa ce si-au dat seama ca imunitatea din anii '10 nu a ajutat la corona, dar apare si necesarul pachet pentru cei care chiar au nevoie de atentie suplimentara. Bonus: ajungi in episodul saptamanal de pe fail army (pentru cunoscatori).

 

Intr-o nota serioasa, chiar e bine ca au gasit o solutie pentru cei care au nevoie de mai multa supraveghere. Nu prea sunt refuzati la inscriere, dar nici instructorii nu le pot aloca timp foarte mult pentru un cost al scolii minim si cvasi standard.

Stie cineva daca mai au toate motocicletele relantiul pentru treapta a doua cat sa tina viteza fixa la 10km/h fara a actiona aceleratia? Asta mi se pare foarte gresit din partea scolilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Nea Baphomete said:

 

Ref la echipament, vezi că în incinta Club Fabrica de pe 11 Iunie e un magazin bine garnisit cu echipament variat si de o calitate rezonabilă. Marele avantaj acolo e ca oamenii sunt super prietenoși, te vor sfătui onest. 

Moto Station se cheamă. Sunt chiar de treaba. 

https://motostation.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, daca nu te cunosti bine cu ei, sunt cam ghiortoi.

Dar au preturi bune la anumite lucruri. Doar din ce-mi amintesc rapid: ulei, filtre, huse moto. Chiar si casti sau echipament, atunci cand au reduceri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Speedy.K a spus:


Daca tot deschidem un site hai sa si citim.
 

"Pe scurt, doua din cele mai bune scoli moto din Bucuresti isi unesc fortele.

Scoala Moto Louis (infiintata in 2007) si Scoala Moto AMI (infiintata in 2011) isi unesc expertiza de predare si flota moto pentru a oferi instructaj de calitate cursantilor, viitori motociclisti.

Daca esti dornic sa inveti, noi iti vom asigura sfaturile expertilor de care ai nevoie pentru a cuceri drumurile.

Echipa AMI & Louis este formata din instructori tineri, activi si dedicati. Cu totii predam cu pasiune si din dorinta de a forma conducatori auto si moto bine pregatiti.

Desi ne mandrim cu faptul ca incepand cu 2011, procentajul de promovabilitate la prima examinare a variat intre 82% si 92%, cea mai mare satisfactie a noastra este ca actualii motociclisti conduc cu placere, responsabil si in siguranta."

 

Treaba sta asa: din fuziunea descrisa mai sus Louis se ocupa de scolarizarea obisnuita iar AMi de cursantii cu nevoi speciale sau pretentii super-ridicate sau bani extrem de multi care vor pachete de scolarizare VIP, asta insemnand cursuri 1-la-1 elev-instructor, PRET 5000 DE LEI.

Deci exista...aia de la Louis au bătut palma cu AMI și pe scurt instructorii se regăsesc la Louis acum iar cine e creme de la creme își ia VIP și învață cu Diana.

Nu ma mai cita ca o sa cred ca ti-a fost dor de mine...și o sa o iau personal.

😂

Acum 4 ore, tourist1 a spus:

Pachetul Anii '90-'00: esti lasat de capul tau in poligonul (care prezinta gropi) pe un Minsk 125 sau un First Bike Formula, iar daca se strica ceva incepe instructorul sa urle la tine ca i-ai stricat cotetul. Bonus: vezi echipament din partea scolii la examen, iar tot atunci ti se spune ca de fapt la traseu trebuie sa impingi motocicleta cativa metri inainte de a inceput traseul, nu te urci direct si ii dai coxxx (oricum merge singura. Sau nu. Ca motorul nu functioneaza rotund).

 

Pachetul Anii '10: te dai pe un Kawasaki ER6, iar cineva te urmareste ce faci prin poligon pentru ca s-a introdus si traseul in trafic, iar asfaltul sau bara de masina peste fizic doare la fel de tare si pentru instructorul din spate ca si pentru conducator. Treapta a doua la relanti asigura 10km/h constant. Bonus 1: primesti cagula cadou la inscriere si intarirea sistemului imunitar dupa purtarea echipamentelor transpirate de mii de ori inainte de a fi spalate (de prima ploaie). Bonus 2: chiar faci acele ore de teorie la sediul scolii, nu doar le platesti si pas.

 

Pachetul Anii '20: Ramane ce avem in Pachetul Anii '10, dar adaugam postari social media, cursantii incep sa vina cu echipametul lor dupa ce si-au dat seama ca imunitatea din anii '10 nu a ajutat la corona, dar apare si necesarul pachet pentru cei care chiar au nevoie de atentie suplimentara. Bonus: ajungi in episodul saptamanal de pe fail army (pentru cunoscatori).

 

Intr-o nota serioasa, chiar e bine ca au gasit o solutie pentru cei care au nevoie de mai multa supraveghere. Nu prea sunt refuzati la inscriere, dar nici instructorii nu le pot aloca timp foarte mult pentru un cost al scolii minim si cvasi standard.

Stie cineva daca mai au toate motocicletele relantiul pentru treapta a doua cat sa tina viteza fixa la 10km/h fara a actiona aceleratia? Asta mi se pare foarte gresit din partea scolilor.

Cam asa ceva...😂 bine, eu știu de pachetul din 2018 ..includea si poze în social media cu fericiții câștigători ai plasticului..iar cine nu era câștigător nu făcea poza. Legit! Pentru ca o scoala trebuie sa se promoveze si în online, acolo se găsesc mușterii...

Acum, nu înțeleg de ce e timid Draco76...😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, tourist1 said:

Pachetul Anii '90-'00: esti lasat de capul tau in poligonul

 

Pachetul Anii '10: te dai pe un Kawasaki ER6, iar cineva te urmareste ce faci prin poligon pentru ca s-a introdus si traseul in trafic,

 

Pachetul Anii '20: Ramane ce avem in Pachetul Anii '10, dar adaugam postari social media,

 

Difera generatiile, alte aptitudini in 90 cand toti mersesera pe bicicleta atat ca pasager cat si ca sclavul care pedaleaza.

 

Acum in manualul motocicletei scrie sa nu bei antigelul

 

S-au adaptat si scolile. Traseul in 90 insemna tu singur pe sosea depasind un autobuz, acum nici nu stie examinatorul pe unde sa te duca sa nu mori pe tura lui.

 

In provincie e mai usor, ca anunti tot orasul ca dai tu examen si iti las strazile libere 30 de minute. Glumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul Minskului de 125 trebuia sa scrie sa ai grija sa nu-ti topesti talpa la incaltaminte si sa nu iei bataie de la cetateanul care se asigura sa mearga doar prost, nu foarte prost.

Ce zic eu in legatura cu perioada anilor '90-'00 mi se intampla de fapt mie in 2008 la scoala moto de la Podul Baneasa. Imi scapa numele acum. Daca trebuia sa dau si trafic in ziua de exemen, dar am scapat de el, nu stiu. Tind sa cred ca se dadea doar poligon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iancu.

 

 

 

 

Acum 10 ore, Flower-Power a spus:

[…] instructorii INSTRUCTORUL  se regăseste la Louis acum iar cine e creme de la creme își ia VIP și învață cu Diana.

Nu ma mai cita ca o sa cred ca ti-a fost dor de mine...și o sa o iau personal.

😂

 


Fixed!

De luat, poti s-o iei cum vrei...

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.04.2024 la 12:36, Draco76 a spus:

Sa stii ca orice parere e importanta, merg pe principiul ca am de la oricine de invatat, experimentat sau incepator, ascult parerile oricui si imi formez dupa asta propriile mele opinii. 

 

In special in domeniul mersului pe doua roti desi nu este limitata doar aici ideea asta, totul tine mai mult de mers si acumulat experienta decat de a asculta niste opinii de la altii. Bineinteles ca primele opinii si sfaturi sunt de ghidaj si sunt bune pentru a te baga pe un fagas (daca cineva chiar te invata de bine). Dar, opiniile tale viitoare vor trebui sa vina pe baza experientei acumulate. Cu alte cuvinte, trebuie sa mergi cat mai mult pe doua roti ca sa poti trage concluzii si opinii, inclusiv legate de ce motor iti place sau ce accesorii sa iti cumperi. Iarba e verde si ploaia miroase a apa. :) 

 

Ca o paranteza, am fost si sunt client ale ambelor magazine de accesorii moto, la moto station am avut surpriza placuta sa pot testa o pereche de cizme timp de o zi, dupa care sa le pot returna in garantie (ceea ce s-a si intamplat) iar la moto discount sa pot da comenzi de piese si accesorii direct de la ei, produsele nefiind expuse nici macar pe site sau expuse in magazin.

 

Nu pot spune ca un magazin moto dintre cele doua e mai bun ca celalalt, dar pot spune ca ambele magazine sunt bune din punctul meu de vedere. Mai ales ca au preturi jos si nu lucreaza cu aceiasi furnizori, exceptand consumabilele si alte chestii marunte. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...