Cavaleru Postat Mai 4 Autor Share Postat Mai 4 si un pic de unseen de pe fbul motogp: https://fb.watch/rRxzFJaRv7/ probabil e si pe site dar imi e lene sa caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 Acum 15 minute, Cavaleru a spus: si un pic de unseen de pe fbul motogp: https://fb.watch/rRxzFJaRv7/ probabil e si pe site dar imi e lene sa caut #jijinu-lvrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 Acum 4 ore, Cavaleru a spus: si un pic de unseen de pe fbul motogp: https://fb.watch/rRxzFJaRv7/ probabil e si pe site dar imi e lene sa caut Calitate. M ai mai scos din doliu puțin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4 Autor Share Postat Mai 4 Acum 6 ore, danypop a spus: #jijinu-lvrea tardozi sigur i-ar da un combinezon rosu dar nu cred ca-i apartine alegerea. gigi zicea ca tremura cand se gandeste pe cine sa semneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Tardozzi tot timpul a fost fanul lui (remember ce reactii avea la salvarile lui MM,remember cand a zis cu subiect si predicat in perioada Dovi ca "cel mai bun pilot din lot e in padock'ul Honda samd). Ciabatti s-a opus din start venirii lui si in mod clar ar fi fost impotriva,insa Ciabatti e out of the picture. Dall'Igna e "the voice of reason",calea de mijloc,sa vedem ce decide : Bastianini all italian,JM - cel mai rapid si cu mari sperante pt viitor,sau MM - 8x campion ? Pana la proba contrarie,eu tind sa cred in continuare ca va ramane cu Bastianini. (Sper sa il semneze pe MM ca sa avem dueluri in genul Jerez aproape la fiecare cursa,dar rational,cred ca il va semna tot pe Bastianini,mai ales ca asta a inceput sa mearga f ok acum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 (editat) Acum 18 ore, Cavaleru a spus: tardozi sigur i-ar da un combinezon rosu Unul cu danteluță, de la doamna Tardozzi! Editat Mai 5 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Acum 2 ore, Method a spus: Ciabatti e out of the picture. Btw... ce s-a intamplat cu Ciabatti? La pensie? Mazilit? A plecat si asta la Yamaha?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Acum 1 oră, xt600 a spus: Btw... ce s-a intamplat cu Ciabatti? La pensie? Mazilit? A plecat si asta la Yamaha?? https://www.motorsport.com/motogp/news/ducatis-sporting-director-ciabatti-steps-down-from-motogp-team/10559914/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 1 hour ago, xt600 said: Btw... ce s-a intamplat cu Ciabatti? La pensie? Mazilit? A plecat si asta la Yamaha?? A fost de fapt promovat, directorul noului program de motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 (editat) Acum 21 minute, Le Mertois a spus: https://www.motorsport.com/motogp/news/ducatis-sporting-director-ciabatti-steps-down-from-motogp-team/10559914/ Merci! Deci, "promovat" la o divizie ca si inexistenta. Ducati si motocross-ul.. Editat Mai 5 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 21 minutes ago, xt600 said: Ducati si motocross-ul.. Este un proiect nou dar în care investesc destul de masiv. Au câștigat prima etapă din campionatul italian de MX anul ăsta (probabil cel mai puternic campionat european), l-au angajat pe veteranul Toni Cairoli, multiplu campion mondial cu KTM, vor lansa prima motocicletă de MX de 450 la anul (pe care o dezvoltă în competiții anul ăsta), au gânduri de participare la Dakar, și vând deja primul lor SM monocilindru. Deci da, este o promovare pentru Ciabatti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Este un proiect nou dar în care investesc destul de masiv. Au câștigat prima etapă din campionatul italian de MX anul ăsta (probabil cel mai puternic campionat european) Sai ii vedem in campionatul mondial de MX si in Supercross-ul american, astea sunt competitiile care conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Mai este mult până acolo. Spuneam doar că Ducati sunt serioși cu implicarea în MX și că locul este unul bun pentru Ciabatti. În MotoGP era oarecum în plus ca responsabilitate, față de șeful echipei (Tardozzi) și șeful diviziei sportive (Dall'Igna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5 Autor Share Postat Mai 5 Acum 9 ore, xt600 a spus: Merci! Deci, "promovat" la o divizie ca si inexistenta. Ducati si motocross-ul.. are sansa sa construiasca o divizie noua de la zero. multi manageri asta viseaza si isi doresc, oportunitatea de a crea o ramura noua a unei companii. eu unul vad pt el un challange nou si nicidecum un pas inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Bravo lui! La 04.05.2024 la 8:57, Cavaleru a spus: si un pic de unseen de pe fbul motogp: https://fb.watch/rRxzFJaRv7/ probabil e si pe site dar imi e lene sa caut Merge extraordinar de bine, asa s-o tina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6 Autor Share Postat Mai 6 vrabia malai viseaza https://motorcyclesports.net/respect-and-money-jorge-martin-wants-to-be-respected-with-a-factory-contract-and-see-his-salary-increase-four-times-says-neil-hodgson/ si contract factory si marire de 4 ori a salariului, adica 8mil ca parca are 2 mil la Pramac.. Cine-i da banii astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Tanti Aglaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: si contract factory si marire de 4 ori a salariului, adica 8mil ca parca are 2 mil la Pramac.. Cine-i da banii astia? Daca avea un agent care stia sa il vanda mai bine, poate ar fi convins Yamaha sa il ia pentru banii aia. Singurii care sunt dispusi sa plateasca atat un pilot. Castiga si Yamaha si el... asa, Yamaha a ramas cu Margelatu', iar el se va multumi cu cel mult jumate din alea 8 milioane, daca se va gasi cineva sa i le dea si pe alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 (editat) Acum 46 minute, xt600 a spus: Daca avea un agent care stia sa il vanda mai bine, poate ar fi convins Yamaha sa il ia pentru banii aia. Singurii care sunt dispusi sa plateasca atat un pilot. Castiga si Yamaha si el... asa, Yamaha a ramas cu Margelatu', iar el se va multumi cu cel mult jumate din alea 8 milioane, daca se va gasi cineva sa i le dea si pe alea... Probabil. Zicea un om pe aici ca nu exista pilot nr 2. Credeti ca Yamaha vrea sa dea 12 mil de iepirasi pe an la 2 inși? Sau cat o avea margelatu. Sau Honda, dădea 25mil la MM, sa mai dea 25 la celalalt? Lol In trecut mai erau echipe de vis. Jlo cu Vale etc. Editat Mai 6 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6 Autor Share Postat Mai 6 daca are bafta, prinde loc la Aprilia pe un 3-4 mil in cel mai fericit caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 3 ore, xt600 a spus: Daca avea un agent care stia sa il vanda mai bine, poate ar fi convins Yamaha sa il ia pentru banii aia. Singurii care sunt dispusi sa plateasca atat un pilot. Castiga si Yamaha si el... asa, Yamaha a ramas cu Margelatu', iar el se va multumi cu cel mult jumate din alea 8 milioane, daca se va gasi cineva sa i le dea si pe alea... Nu stiu sincer....Yamaha stie ce are cu Q pt ca ii vede telemetria si i-a vazut-o si cand erau piloti foarte rapizi (Vinales) la Yamaha cu care il putea compara,so prima alegere a Yamaha cred ca a fost de departe Q.Ori,odata ce Q a semnat pe 12 mil....greu mai scoate alt pilot inca 8,chiar daca e rapid pe Ducati.Vorba lui Tardozzi "everybody's fast on Ducati". Nu zic nu - JM ar putea fi chiar mai rapid decat Q pe Yamaha,dar la fel de bine ar putea fi ca Vinales,sa nu faca o ceapa degerata.E riscanta adaptarea,ori sa risti si 8 mil pe langa asta...nu prea cred. Si aceasta logica se poate aplica zic eu si la Ducati factory - odata ce au dat 10 mil lui Pecco,greu ii mai poti convinge sa scoata 8 pt JM. Acum 2 ore, frigider a spus: Zicea un om pe aici ca nu exista pilot nr 2. Credeti ca Yamaha vrea sa dea 12 mil de iepirasi pe an la 2 inși? Sau cat o avea margelatu. Sau Honda, dădea 25mil la MM, sa mai dea 25 la celalalt? Lol In trecut mai erau echipe de vis. Jlo cu Vale etc. Haha,nu exista nu exista da da da - dar unul e platit cu 12 si unul cu 3 sau etc.Sunt curios cum se considera egal Rins cu Q,din ce punct de vedere cand e platit un sfert din salariul lui Q... Mai erau dream-teams,cu piloti egali oarecum,dar niciodata nu au sfarsit bine,si echipele cred ca au luat act de aceste deznodaminte nu tocmai fericite pt ele in primul rand. Acum 2 ore, Cavaleru a spus: daca are bafta, prinde loc la Aprilia pe un 3-4 mil in cel mai fericit caz... Cred ca e cel mai fericit scenariu pt el un loc la Aprilia - un scenariu pe care ar trebui sa il urmareasca in ciuda banilor mai putini decat pretentiile lui financiare(care spun eu ca sunt cam umflate) Si apropo de ponegritul Ducati GP23 care a fost categorisit de multa lume aici pe forum drept slab,greu de adaptat la el si greu de pilotat,iata ce zice un baiat care chiar a mers cu toate variantele (GP23 dar si GP24) intensiv - Michele Pirro : "Personally, I regret that the comparison between these two bikes continues. While it’s true that the GP24 is an improvement over the GP23, should we develop bikes worse than those of other manufacturers? However, I want to underline one thing: there is not half a second between the two bikes, as some might think. The Italian emphasized that, especially in the final phase of the race, it is the rider who makes the difference: ‘Above all, in those last five laps of the GP in Jerez, it’s the same whether you have the GP23 or the GP24. When you are pushing so hard, what matters is the rider’s skill and, above all, the attributes you have. Period, there is nothing more to add’. To further emphasize the fact that there are no inhibiting differences in an older version of the bike, Pirro gave a concrete example from last year: ‘It almost seems as if the GP23 was an uncompetitive, underestimated bike, and it’s not. In this sense, I would like to point out one thing: last year, [Fabio] Di Giannantonio had the GP22 without a single update all season, but he worked hard, reaching the end of the season fighting for podiums and victories’. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 Acum 9 ore, Method a spus: .... so prima alegere a Yamaha cred ca a fost de departe Q. - odata ce au dat 10 mil lui Pecco,greu ii mai poti convinge sa scoata 8 pt JM. Si apropo de ponegritul Ducati GP23 care a fost categorisit de multa lume aici pe forum drept slab,greu de adaptat la el si greu de pilotat,iata ce zice un baiat care chiar a mers cu toate variantele (GP23 dar si GP24) intensiv - Michele Pirro : "Personally, I regret that the comparison between these two bikes continues. While it’s true that the GP24 is an improvement over the GP23, should we develop bikes worse than those of other manufacturers? However, I want to underline one thing: there is not half a second between the two bikes, as some might think. The Italian emphasized that, especially in the final phase of the race, it is the rider who makes the difference: ‘Above all, in those last five laps of the GP in Jerez, it’s the same whether you have the GP23 or the GP24. When you are pushing so hard, what matters is the rider’s skill and, above all, the attributes you have. Period, there is nothing more to add’. To further emphasize the fact that there are no inhibiting differences in an older version of the bike, Pirro gave a concrete example from last year: ‘It almost seems as if the GP23 was an uncompetitive, underestimated bike, and it’s not. In this sense, I would like to point out one thing: last year, [Fabio] Di Giannantonio had the GP22 without a single update all season, but he worked hard, reaching the end of the season fighting for podiums and victories’. De vreme ce i-au oferit 12 milioane si s-au grabit sa il semeneze, este clar ca a fost prima optiune. In definitiv, Q este o certitudine, pentru ei, in timp ce JM o mare necunoscuta. Clar! Nici Yamaha, nici Ducati si mai ales Aprilia, nu ii vor oferi decat cel mult jumatate din ceea ce cere el. Mai mult de 4 milioane (la Aprilia) nu pupa. Ducati nu cred ca ii da nici atat. Se va pensiona sarac lipit. Pirro scoate, pe un tur rapid de calificare, cu doua secunde mai mult (poate chiar mai mult) decat polemanul. Suficient pentru a testa diferite componente, dar nu pentru a face aprecieri absolute despre performantele celor doua motociclete. Diferentele de performanta apar cand sunt pilotate de baietii MM, FB, JM, etc.. adica de cei pentru care o zecime conteaza. El nu poae duce motoretele acolo. In alta ordinde de idei, citeste cu atentie declaratia: la inceput admite ca GP24 este o imbunatatire evidenta fata de GP23, in partea a doua a declaratiei anuleaza tot, afirmand ca, stai sa vezi, ca de fapt intre ele nu este nici o diferenta, ca de fapt pe final de cursa, pilotul face diferenta (pana atunci cine a facut-o??), bla, bla, bla, bla.... Pai il contrazice chiar finalul cursei de la Jerez, unde in penultimul tur, FB pune peste o juma de secunda avans fata de MM. Pe pneuri uzate, dupa 24 de tururi.. in fata lui MM, care nu imi pare un ageamiu. So.. Pecco Bagnaia ii da o juma de scunda lui MM, in penultimul tur, asa, doar din skill.. Pecco fiind un Rossi, Stoner, JLo, nu? In mod clar, este cel putin egal daca nu superior lui MM... In concluzie, daca este sa citim cu atentie si printre randuri, Pirro nu face decat sa intareasca pozitia oficiala a fabricii, in legatura cu acest subiect. Este contrazis insa de declaratiile pilotilor activi si de ceea ce se intampla pe pista. Acum 12 ore, frigider a spus: Zicea un om pe aici ca nu exista pilot nr 2. Credeti ca Yamaha vrea sa dea 12 mil de iepirasi pe an la 2 inși? In trecut mai erau echipe de vis. Jlo cu Vale etc. Intotdeauna a existat un pilot nr. 1 si unul nr. 2. Bineinteles ca nu ar da ambilor piloti acelasi salariu, ...nici macar pe aproape. Si asta chiar daca Yamah este mai larga la punga, cand vine vorba de piloti. Dream team-urile sunt foarte sensibile, functionarea lor eficienta depinde mult de raporturile dintre cei doi colegi de echipa. Cel mai bun exemplu de dream team nefunctional, a fost chiar cel dat de tine: Vale-JLo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 (editat) Acum 14 ore, Cavaleru a spus: vrabia malai viseaza https://motorcyclesports.net/respect-and-money-jorge-martin-wants-to-be-respected-with-a-factory-contract-and-see-his-salary-increase-four-times-says-neil-hodgson/ si contract factory si marire de 4 ori a salariului, adica 8mil ca parca are 2 mil la Pramac.. Cine-i da banii astia? Ducati sau Aprilia, iar daca nu mai cade, are primele sanse la titlu. Pentru Nr 1 pe carena frontala, se plateste bine Editat Mai 7 de nike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 Dpmdv are șanse la titlu doar dacă nu se luptă cu un pilot de la echipa de uzină Ducati, altfel nu or să-l lase ăia roșii. Anvelopa, șurubul, găsesc ei ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 2 hours ago, xt600 said: In concluzie, daca este sa citim cu atentie si printre randuri, Pirro nu face decat sa intareasca pozitia oficiala a fabricii, in legatura cu acest subiect. Este contrazis insa de declaratiile pilotilor activi si de ceea ce se intampla pe pista. 10 minutes ago, ENEOS said: Dpmdv are șanse la titlu doar dacă nu se luptă cu un pilot de la echipa de uzină Ducati, altfel nu or să-l lase ăia roșii. Anvelopa, șurubul, găsesc ei ceva! dar sper ca realitatea sa ne contrazica, de dragul spectacolului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.