angus_young Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 am tot cautat o husa , dar cele "adevarate" au pretul lor si sincer de banii aia poti sa cumperi altceva am facut insa o noua achizitie acum 2-3 saptamani de la LIDL , la numai pretul de 29 lei » Post actualizat in 26 Sep 2016 18:20Am uitat sa scriu , ca husa cu pricina este pentru invelit copacii iarna ca nu degere de frig , .... si dupa cum se vede acopera foarte bine si un Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoadChan Biker Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Si daca am enduro si iarna ies cu ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 ee, acu' sa vedem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Pai raspunsul e simplu: nu ai enduro, nu te dai cu ea... problem solved. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 (editat) La iernat, frigurosilor. Editat Octombrie 9, 2016 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Nitsoc Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Am citit 10 pagini din topic dar nu am gasit raspunsul la intrebare, acum daca el se regaseste in restul celor 14 pagini, sa nu ma certati...prea tare. Afecteaza in vreun fel daca lasam lichidele "vechi" (de peste sezon) in motor peste iarna pentru a face revizia generala in primavara? devin cumva mai corozive? Cum motocicleta mea e proaspat luata, am observat ca lichidul de frana e cam "maro" si ma gandesc ca nici uleiul de la motor, lichidul de racire nu sunt prea in regula si ma gandesc daca sa le schimb inainte sau dupa iarna si daca de exemplu un ulei ars sau un lichid de frana dus are proprietati corozive decat unul "proaspat". Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Intra pe topicul de uleiuri din sectiunea service si vezi acolo "scandal" in legatura cu tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Ispir Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Salut! Sunt nou si ca motociclist si ca user pe motociclism.ro. Sper ca am ajuns unde trebuie cu postarea asta. Vreaau sa aflu si eu cum trebuie sa pastrez motorul pe perioada de iarna. Am citit bloguri si posturi peste tot dar totusi nu stiu ce sa fac in privinta rezervorului, care fiind in metal ar putea rugini. -am dat bateria jos; -am degresat, spalat si lubrifiat lantul; -rezervorul l-am golit si l-am dat jos de pe motor si il tin la temperatura camerei. Credeti ca asta ar putea sa afecteze cumva rezervorul? Ar putea rugini sau orice altceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri si imi cer scuze, daca nu am postat unde trebuie. Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 din ce stiu eu, rezervoarele ruginesc din cauza "apei" din benzina daca le lasi peste iarna goale. nu stiu daca temperatura il ajuta, cel mai indicat e sa-l lasi pe motocicleta dar plin ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Salut eu stiu ca era bine sa ai rezervorul plin sa pui in el si un flacon care sa păstreze calitatea carburantului. Daca este pe carburatie eu opresc robinetul de benzina si las motorul sa meargă până se golesc carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 In principiu rezervorul se tine pe mobra, cu plinul facut. Unii adauga si fuel stabilizer, dar eu nu sunt convins de utilitatea lui. Ai grija si la gume, sa aiba presiunea corecta si de preferat sa nu stea greutatea mobrei pe ele. Ori o ridici pe cricul central si sub roata care ramane jos ii bagi ceva gen carton, scartaitoare, etc; ori il ridici complet pe doua standere. Daca n-ai niciuna din posibilitati bagi ceva sub roti si le mai rotesti de-a lungul iernii in asa fel incat sa nu stea toata perioada cu aceeasi portiune in contact cu solul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LexDee Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) Eu o tin cu rezervorul plin, fara stabilizator.Daca sta garata mai mult de 4 luni, in primavara arunc benzina din rezervor si pun una proaspata. Editat Decembrie 7, 2016 de LexDee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) Lasa rezervorul pe motocicleta cu plinul facut si stai calm. Motocicletele nu sunt din hartie, nu se degradeaza asa usor. Faci presiunea in roti, ungi lantul, dai bateria jos, o tii la caldura si o mai incarci din cand in cand. E utila si faza cu invartitul rotilor din cand in cand. In rest, vin fiert si friptura de porc pana la primavara Stabilizator n-am pus niciodata si la inceput de sezon am mers fara probleme cu benzina care a stat in rezervor peste iarna. Editat Decembrie 7, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Vinde motocicleta in toamna si iti cumperi alta in primavara . Asa ai scapat de garaj , rugina , benzina destabilizata , etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Sunt nou si ca motociclist si ca user pe motociclism.ro. Sper ca am ajuns unde trebuie cu postarea asta. bine ai venit! era mai bine daca postai la sectiunea service si intretinere curenta, mai sunt topicuri despre iernat /index.php?/forum/42-service-si-intretinere-curenta/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 pentru 3 luni in medie sau mai putin cu deconectatul bateriei daca este cu gel nu prea stiu daca are efect, la fel si cu rugina in rezervor, insa cu lasatul motocicletei pe roti sau nu este un fasss ii refaci presiunea inainte sa o scoti, iti ridici masina daca o lasi mai mult pe cricuri sau elevator.Important e sa nu o lasi pe afara in ploaie, zapada, noroi si alte intemperii. Cei putin nu ajunge cei mult strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 plinul facut, lantul uns, bateria scoasa si presiunea ceva mai mare in gume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 pentru 3 luni in medie sau mai putin cu deconectatul bateriei daca este cu gel nu prea stiu daca are efect, la fel si cu rugina in rezervor, insa cu lasatul motocicletei pe roti sau nu este un fasss ii refaci presiunea inainte sa o scoti, iti ridici masina daca o lasi mai mult pe cricuri sau elevator.Important e sa nu o lasi pe afara in ploaie, zapada, noroi si alte intemperii. Cei putin nu ajunge cei mult strica. Pai daca nu casti ochii si in timpul iernii ajunge vreo roata pe janta si gumele nu sunt chiar noute s-ar putea sa ai ceva surprize la inceput de sezon. Plus ca daca tu compari importanta gumelor la mobra cu a alora de la conserva...nasol. Mai ales la inceput de sezon cand n-ai rabdare sa se faca destul de cald si o scoti pe asfalt rece. Oricum, nu e o chestie capitala, dar e bine de facut daca se poate. Mobra mea a stat ani de zile in fata blocului cate o luna cu zapada pe ea. N-a avut nici pe dreaqu. Dar asta nu inseamna ca nu e indicat sa eviti chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Eu o tin cu rezervorul plin, fara stabilizator. Daca sta garata mai mult de 4 luni, in primavara arunc benzina din rezervor si pun una proaspata. N-o arunca, am eu un bidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) da da, si eu ma inscriu la benzina aia Editat Decembrie 7, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Lasa rezervorul pe motocicleta cu plinul facut si stai calm. Motocicletele nu sunt din hartie, nu se degradeaza asa usor. Faci presiunea in roti, ungi lantul, dai bateria jos, o tii la caldura si o mai incarci din cand in cand. E utila si faza cu invartitul rotilor din cand in cand. In rest, vin fiert si friptura de porc pana la primavara Stabilizator n-am pus niciodata si la inceput de sezon am mers fara probleme cu benzina care a stat in rezervor peste iarna. Ce a zis el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Eu voi scoate benzina, curat rezervorul, verific si filtrele din pompa, iar rezervorul va fi infasurat in folie si tinut la minim 15 grade. Mobra mea nu a avut parte de prea multa atentie inainte sa o cumpar, asa ca o curatare de rezervor nu ii strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Eu voi scoate benzina, curat rezervorul, verific si filtrele din pompa, iar rezervorul va fi infasurat in folie si tinut la minim 15 grade. Mobra mea nu a avut parte de prea multa atentie inainte sa o cumpar, asa ca o curatare de rezervor nu ii strica. sa-i dai si cu apa sfintita ianuntru eventual un strop de moaste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) Ca sa evitam o coada infernala de asteptat la rand,cu canistrele,pt benzina din primavara,ca se evitam sa mai aruncam benzina(desi sunt gata sa pariez ca toti merg cu cea din rezeror,sau daca nu,o folosesc la alte rajnite mai putin importante),haideti sa va spuna mosul cea mai buna varianta,ca,oricum de surubarit/dat rezervorul jos nu e prea greu...puneti si voi un juma de litru de ulei in rezervor(gol desigur),scuturati de doua-trei ori,iar in primavara repetati operatia dar cu benzina.spor si ...hai cu vara » Post actualizat in 07 Dec 2016 17:18 Te pacaleste BEC...nu-l lua in seama. Sa nu bagi apa sfintita....strica ...este suficient zeama de lumanarica !!! nu e chiar gresit ce spunea Becul,merge si asa dar numai daca ii un popa(la feminin)si muzar seama sa fie infocata.Sau femeia popa. Apropo,stie cineva de ce nu sunt femei popa? Editat Decembrie 7, 2016 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) Faza cu uleiul bagat in rezervor nu suna rau deloc, nu stiu de ce nu m-am gandit pana acum. Bre, moaste sau lumanari nu bag, nici apa sfintita (ca sa ne intelegem, apa sfintita are de la 40 de grade la mine). E mai ieftina benzina ca palinca. Editat Decembrie 7, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.