The_Sin_Eater Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 Cred ca e mai bine sa-l schimbi la primavara la inceput de sezon. ...parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Innu Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 Am inteles..acum stiu ce am de facut.Multumesc frumos,baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 Nu uita sa verifici antigelul. Daca si-a pierdut proprietatile schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1993&lang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 (editat) deschizi usa la garaj, o bagi, o sui pe cric, inchizi usa si pleci un mare plus! ...ah, si te mai duci la ea sa o mangai,mai iei cu tine o bere. Cand ai motoreta de 2 luni e frumos sa o bagi in seama des. Editat Noiembrie 20, 2017 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator nitsugua Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 umbla vorba ca motociclistii mai speciali il schimba si cand o baga la iernat, si cand o scot. aia normali il schimba doar primavara. Ai normali da oleaca plicitisiti il schimba toamna ca sa stea ulei curat in motor peste iarna si numa bine ca la primul ghiocel este gata de rulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 Mi se pare interesant ca, desi subiectul este discutat si clarificat inclusiv in manualele de utilizator a unor producatori, inca mai sunt oameni care pornesc aiurea motocicleta in timpul iernii, promovand acest obicei nesanatos pentru mobra si altora. Motocicleta NU se porneste pe timpul iernii. Exista mai multe dezavantaje a acestei practici si nici un avantaj. Sigur, daca nu mai poti de dor si vrei sa o auzi, nu se va defecta de la atata lucru, insa daca principalul tau obiectiv este sa procedezi cat mai corect si bine pentru ea, nu o pornesti decat in primavara cand faci prima tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 O bagi in garaj ii scoti bateria si acum vine primavara . Pss , vezi ca e soare afara mai merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 ..este discutat si clarificat inclusiv in manualele de utilizator a unor producatori,... la mine scrie ca trebuie sa o spal la finalul fiecarei iesiri cu apa rece pentru a curata sarea )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 A mea sta in garaj de 3 luni, nepornita, cu rezervorul aproape gol(uscat) ca asa s a nimerit, clar nu il umplu, atat ca e spalata, lantul la fel. Nu ma intereseaza sa pun pe timpul iernii bateria la incarcat, chiar daca am demontat o de mult,n am avut probleme cu nici un motor pana acum pe tema asta, au tinut bateriile minim 2-3 sezoane...si oricum, la cat costa una nu mi bat capul cu ele. Un sezon sa tina fara figuri, in rest e bonus! Referitor la rezervor, am tinut multe mobre, multe luni de zile cu rezervorul gol si nici una nu s a plans de ceva gen rugina, condens, etc! Pe scurt: motorul curat lacrima de la cap la coada, lantul lacrima si uns cu spray, daca anvelopele sunt unele cel putin bune, care clar mai merg si sezonul ce vine, umflate mai tare si asta in special daca motorul nu e pe standere si antigelul nou. Faza cu uleiul schimbat inainte de sosirea iernii nu m a interesat niciodata, e abureala. Faza cu wd40 dat pe cadru,bascula si alte chestii...e o aberatie! Altii baga wd40 si in cilindri...trist! Vad ca ai o honda, nu minsk lihnit la care rugineste si...mansonul acceleratiei. Cand vine caldura schimb uleiul, filtrele, lichidul de frane si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 +1 pt a nu o porni din cand in cand. +1 pt demontat bateria si incarcat periodic sau redresor cu functie de intretinere conectat permanent. +1 si pt rezervor plin. Cat priveste schimbul de ulei consider ca e mai bine sa fie facut inainte de iernat, motivele s-au ras-ras discutat. Pana acum n-am auzit nici macar un argument pertinent contra acestei practici. In functie de conditiile de depozitare si de tipul prelatei ar putea fi bun un absorbant de umiditate, nu strica nici sa astupi esapamentul cu o carpa (uleioasa daca se poate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 O întrebare mult discutata pe forumurile de afara :wd 40 ataca cauciucul? Ma refer la furtunele de la radiator etc. Înainte sa le pun la iernat am dat cam pe toată motocicleta cu wd 40 și acum stau pe gânduri. Voi ce părere aveți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Din 2008, de la primul motor, pana acum, am vazut o singura data rugina la agregat. Lantul. Asta pt ca l am spalat cu motorina, apoi cu apa si asa a ramas, nu am avut spray sa l mai ung. Nici o alta componenta nu a prins gram de rugina! Asta in cazul in care motorul a stat pe dreapta mai bine de 5 luni, nemiscat! Prea ati inceput sa faceti abuz de acest wd. Si la curatat de lant, pulverizare in motor(?), dat motorul pe dinafara...jale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator nitsugua Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Ciordesti de la aia de izoleaza blocuri ceva polistiren si il bagi sub anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Motocicleta NU se porneste pe timpul iernii. Exista mai multe dezavantaje a acestei practici si nici un avantaj. care sunt alea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Condensul din cilindri, cel mai mare dusman! Daca nu pornesti si dai si o tura de cativa km, te abtii de la porniri aiurea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Ia cititi aici: https://www.lawabidingbiker.com/130/ Cica, alea pe carburatie se pornesc iarna, iar alea pe injectie doar daca ai unde sa faci cativa km timp de 10-20 minute ca motorul sa ajunga la temperatura dorita, altfel nu e recomandat pentru ca...explica ala acolo cate ceva... Mai toti recomanda sa fie pornite doar daca ai unde sa mergi cateva minute, nu sa lasi motorul la ralanti. Asadar, in cazul meu, o sa pornesc VN-ul ca e pe carburatie, iar VTX-ul o sa-l pornesc doar cand o sa fie negru pe jos sa ma pot da cu el putin. Am unde sa ma dau in siguranta fara ITP si RCA. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) da , clar si eu asa stiam o pornesti si o incalzesti pana la temperatura optima de functionare! (nu ca ii dai un buton si apoi il opresti...) Editat Noiembrie 21, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Ca sa intelegeti cum e cu condensu: eu merg iarna indiferent de temperatura atata timp cat nu e polei/zapada pe jos. Mers inseamna ca fac cel putin 10 km pana la munca. Motorul se incalzeste suficient. Dar condensul apare pe hubloul de verificare a nivelului de ulei in fiecare iarna. Pe de alta parte niciodata n-am avut vreo problema cu motorasul suspecta de a avea vreo legatura cu condensu;. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 La motorul ala de masina de frezat zapda ar fi si culmea... Bre nea speedy ia sa vii ma sa-mi dai si mie zapada din curtea interioara a blocului daca merge ragalia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Inainte sa o bag sub husa, eu am folosit Scottoiler FS365: https://www.scottoiler.com/us/products/scottoiler-fs365.html ..dar eu am spite si ceva elemente cromate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 La motorul ala de masina de frezat zapda ar fi si culmea... Corect! » Post actualizat in 21 Nov 2017 15:49 Bre nea speedy ia sa vii ma sa-mi dai si mie zapada din curtea interioara a blocului daca merge ragalia Vine baiatuuu!!! » Post actualizat in 21 Nov 2017 16:00 Inainte sa o bag sub husa, eu am folosit Scottoiler FS365: https://www.scottoiler.com/us/products/scottoiler-fs365.html ..dar eu am spite si ceva elemente cromate. Are si Motorex niste sprayuri d-astea de protectie pentru metale, unele universale, unele pentru scule, altele chiar pentru platice de mobra. A, si unu' pentru borne si alte contacte electrice. http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1181&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=3249 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=20&eintragId=114 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=74&eintragId=135 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=74&eintragId=130 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1146&lang=de&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=8264 » Post actualizat in 21 Nov 2017 16:00 Eu folosesc, de exemplu, Tool Guard ca sa dau pe piolet primavara, cand il pun in cui pana da din nou zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) Eu am gasit un spray bun pentru plastice la Lidl. Am dat pana acum pe plasticele negre de la Varadero si isi face treaba. Improspateaza negrul fara a-l face lucios, cocalaresc. In rest, benzina full in rezervor (fara aditivi sau alte prostii), motocicleta pe cricul central (daca exista) si rotile umflate putin mai tare, lantul curatat si uns, bateria data jos si adusa in casa si pusa din cand in cand pe redresor. Unde imi tin eu motocicletele e cald si temperatura relativ constanta, asa ca inca nu am demontat bateriile, dar o voi face peste iarna. Dupa cum spuneam, am dat cu spray pe plasticele negre, nevopsite, am sters de praf si de alte mizerii restul partilor si aia e. Nu cred ca trebuie sa exageram cu tot felul de prostii... Editat Noiembrie 21, 2017 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Am auzit o si pe asta! Negrul lucios e cocalaresc! Stau si ma gandesc de unde le scoateti ba'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Am auzit o si pe asta! Negrul lucios e cocalaresc! Stau si ma gandesc de unde le scoateti ba'? Negru lucios la plasticele de bord, nu la vopsea. Plasticul negru trebuie sa aiba textura de plastic si negrul cat ma intens, dar nu lucios. La vopsea e alta treaba, nu sari degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.