TeDy 'M Postat August 31 Share Postat August 31 Ne bucurăm de Recomandari, Impresii bune sau ne-bune, Venite de la deținători. Dacă este deja deschis topic pe aceasta temă, rog un link de direcționare. Ulterior se poate șterge, cel de aici. Mulțumesc și mai departe încă bucurii pt 2024! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 31 Share Postat August 31 Una e 1.83m, alta e 1.98m. Ambele inaltimi sunt peste 1.82. Daca ai nevoie de niste recomandari ar ajuta sa fii mai specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 31 Autor Share Postat August 31 Nu am vrut sa indic direct peste 186 și 104kg (eu) cu precizie .. gândindu-mă la mai mulți motocicliști in jurul a 182-192🫡. Si nici la motociclete ultima generatie-noi, sau la motociclete doar asfalt sau doar pădure, (sau A2..),etc Ci pe cât posibil, să fie atinsă o gamă allrounder mai diversificată, în ideea să putem străbate 80%-20% diferite categorii de drum, pe care să nu stăm cu genunchii "la gură" Mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 31 Share Postat August 31 Din ce vad pe strada, la 140kg+,OBLIGATORIU Ninja sau R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 31 Share Postat August 31 Acum 7 minute, Djenavar a spus: Din ce vad pe strada, la 140kg+,OBLIGATORIU Ninja sau R1 Ca sa nu mai stai in maini, ci pe burta :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat August 31 Share Postat August 31 La care se adauga avantajul substantial oferit de economia facuta la echipament, maieurile si papucii sunt ieftine. On topic, OP poate lua in calcul un adv mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 31 Share Postat August 31 Recomandarea lui @The Flying Dutchman e de bun simt. Poti incerca si V-strom 750XT, am vazut multi rideri+pasageri+bagaje pe ele, in mod cert insumau peste greutatea ta si nu pareau sa aiba vreo problema. AIci te poate ajuta @Lucian_M , a avut unul si s-a dat cu el suficient de mult incat sa stie ce vorbeste. + ca si el e inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat August 31 Share Postat August 31 Salut, asa cum zice colegul de mai sus un V Strom de 650 XT se comporta impecabil cu pasager si bagaje (eu 120+ pasagera vre o 70) plus bagaje dupa cum se vede am facut chiar si ture de 4000 km fara probleme. Il recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 31 Share Postat August 31 Acum 3 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: Recomandarea lui @The Flying Dutchman Poti incerca si V-strom 750XT, am vazut multi rideri+pasageri+bagaje pe ele, in mod cert insumau peste greutatea ta si nu pareau sa aiba vreo problema. AIci te poate ajuta @Lucian_M , a avut unul si s-a dat cu el suficient de mult incat sa stie ce vorbeste. + ca si el e inalt. 180 și 80+ kg (fluctuează). Ce e concret, am depășit cu 20 kg masa maximă autorizată pe moto, s-a mers in fel și fel de condiții, 650 e un tanc. Sunt curios cum o fi ăsta mai mare in offroad mai serios, deocamdată nu prea a văzut decât ceva forestiere lejere, cauciucurile astea nu știu altceva decât asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 31 Share Postat August 31 14 minutes ago, Lucian_M said: 650 e un tanc. VStroamele in general sunt niste tancuri. Dar 650-ul ala e chiar nesimtit din punctul asta de vedere 15 minutes ago, Lucian_M said: Sunt curios cum o fi ăsta mai mare in offroad mai serios Nu e cu mult mai grea decat 650-ul dar are un cuplu net superior. Cu niste gume adecvate te distrezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 31 Share Postat August 31 Teoretic 8 kg diferență, practic se simte top-heavy, totuși controlabil. Nu pot renunța la gumele de stradă, e prea distractiv pe asfalt. Recunosc totuși că aș fi curios ce poate face în offroad cu niște gume 50/50 și electronica oprită. Două lucruri îmi pun frână: lipsă echipament enduro (am 44 de ani, totuși, nu mi-aș dori să-mi rup ceva la vârsta asta) și soția, care sigur nu și-ar dori să mă vadă plecat, să mă distrez singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 2 Autor Share Postat Septembrie 2 Un sezon frumos in continuare, Mulțumesc de răspunsuri! Deci, se pare că ne-am oprit la V.strom în Topul motocicletelorV-Strom. Atât și fără alte comment, înțeleg că alte mărci, ori nu se încadrează la gabarit, ori nu la fiabilitate?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 4 minutes ago, TeDy 'M said: înțeleg că alte mărci, ori nu se încadrează la gabarit, ori nu la fiabilitate?.. Ba da, evident ca se incadreaza si altii dar V-Stromul 650XT se apropie basic de ce ai cerut tu. Clasa Adventure oricum e destul de vasta. Dar 650XT nou e undeva la 9000 de euro si ofera un raport pret/calitate foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 2 Autor Share Postat Septembrie 2 Mai sunt TAlp, Tenere 700, GS800, Voge900 ori CFM800 din cele mai.noi, știu, ultimile mai greu de luat în calcul. Fiabilitatea aia celebra anilor 2000 ma ține indoielnic, asta e, ce să facem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 1 hour ago, Sergio1234 said: vad ca ai RT, deci clar esti unde trebe. Mai e GS/GSA tot de la BMW. Mai vechiutze ar fi Suzi Bandit 1200, Yamaha Bulldog 1100, Goldwing, FJR...si multe altele 186cm si 104kg e chiar super random, in nordul Europei chiar banal. Greu devine de la 200cm si/sau 130-140kg in sus, dar oricum ar fi, sunt si super multe optionale care pot fi montate si care ajuta. Regula de aur...bani sa fie, restu se rezolva pe goldwing 1.2/1.5/1.8 esti cam inghesuit la inaltimea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 Acum 2 ore, MotoS Garage a spus: pe goldwing 1.2/1.5/1.8 esti cam inghesuit la inaltimea aia. Buna gluma Nici nu stiam ce inghesuit stau pe Goldwing, cel de 1800 din 2001. Am 190 cm si 118 Kg. Si nevasta, si ea saraca inghesuita pe fotolioul din spate.... (si este si ea inalta) Am uitat sa spun ca mai am si catelul pe care il tin in rucsac din ala de se tine burta. Sunt curios: cei care dau sfaturi au mers cu moto despre care povestesc sau doar asa ''din auzite''? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 27 minutes ago, Silver Arrow said: Sunt curios: cei care dau sfaturi au mers cu moto despre care povestesc sau doar asa ''din auzite''? +1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 46 minutes ago, Silver Arrow said: Buna gluma Nici nu stiam ce inghesuit stau pe Goldwing, cel de 1800 din 2001. Am 190 cm si 118 Kg. Si nevasta, si ea saraca inghesuita pe fotolioul din spate.... (si este si ea inalta) Am uitat sa spun ca mai am si catelul pe care il tin in rucsac din ala de se tine burta. Sunt curios: cei care dau sfaturi au mers cu moto despre care povestesc sau doar asa ''din auzite''? am 1.2 si 1.8 1.2 e mai inghesuit decat 1.8. pe 1.8 stau foarte bine, dar eu am 1,71, de asta am zis de oamenii inalti. pasagerii nu i-am auzit sa se planga la nici una. la 1.2 in schimb stau inghesuit la picioare. bine, sunt si un pic diform, am picioarele lungi pentru inaltimea mea, n-am gasit pana acum vreo motocicleta inalta la care sa nu ajung, chiar daca doar cu varfurile sau doar unul, dupa caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 Bai nene, Goldwing 1200 a fost lansat acuma 40 de ani . Asa putem sa ii povestim si despre Mobra Hoinar... Sunt surprins ca in calitate de posesor de Goldwing 1800 afirmi ca un om de 1,86 si 100 Kg ar sta inghesuit pe ea. @TeDy 'M din experienta personala iata niste motoare pe care un tip cu statura ta sta bine , fara pasager (adica nu am mers cu pasager si deci nu pot sa iti dau date verificate): Transalp 700, Honda CB500X. Cu pasager am mers cu : BMW R1200RT si Goldwing 1800. Cu toate am facut drumuri lungi de minim 500 km/zi, ture de 6-7.000 km. Cu un VStrom (cred ca de 1000) am facut doar niste ture cat timp a fost Goldwing-ul in service asa ca pot sa iti spun doar ca se sta bine in el, dar nu stiu la drum lung cum este. Ca orice motociclist serios iti iei moto care iti place. Iar partea de fiabilitate este in stransa legatura si cu intretinerea. Cum ai grija de moto , asa va avea si ea grija de tine in plimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 Cu un VStrom (cred ca de 1000) am facut doar niste ture cat timp a fost Goldwing-ul in service asa ca pot sa iti spun doar ca se sta bine in el, dar nu stiu la drum lung cum este. În calitate de posesor (cca 12000 km anul ăsta), dar cu kit de coborâre scărițe + risere sw motech (Dragoș știe mobra, a stat pe ea), un average rider ca mine stă ok, doar șaua ar trebui un piiiiic înmuiată și lățită (am oasele fundului mai ascuțite, iar pielea mai sensibilă). Ar sta decent pe un DL1000 gen 2, motorul transmite mai puține vibrații decât un boxer, putere are destulă, capacități de offroad similare cu ce are acum, aspectul e discutabil. Nu știu cum s-ar împăca el cu centrul de greutate mai sus la japoneză. Totuși rar am văzut posesori de BMW care să treacă la japoneze. Invers foarte des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 3 Share Postat Septembrie 3 Si nu uita de site-ul https://cycle-ergo.com/ Asa iti poti face o idee despre cum te potrivesti cu motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 3 Autor Share Postat Septembrie 3 Va mulțumesc pt răspunsuri!!! MotoS Garage, am avut RTul 1100, totusi cam la limita mi-a fost am trecut la GS1150. Încă sunt mulțumit de el, dar na..mai vrem schimbare. Goldwingul rămâne acolo pe asfalt unde ii este destinul. Sergio1234, zici tu ceva de nordul Europei, am rămas surprins ca în Olanda fff mulți sunt ghidați pe VFR1200, mai greu sa înțeleg eu, de ce.. Silver Arrow, Lucian M, Lup69, obiectivi, mulțumesc, Ia sa vedem o configurare pe ergo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 3 Share Postat Septembrie 3 1 oră în urmă, TeDy 'M a spus: ....mulți sunt ghidați pe VFR1200, mai greu sa înțeleg eu, de ce... ca e o motocicleta senzationala!! sport touring -- pozitie comoda putere cacalau -- 170cp, motor fiabil, 'Onda-i onda, cardan , DCT singura problema e ca nu prea mai gasesti modele bine intretinute cu km putini s-a oprit fabricarea lor, ca nu s-au mai incadrat in normele euro5 de poluare.... (PS. la cardan a avut recall, dar asa ceva au si GSurile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 Pe Goldwing de 1800 o sa stai perfect. Eu am 1.8m si vreo 110 kg... si e destul spatiu si pentru persoane mai inalte. Plus confortul la drum lung... sau cum trage motorul de 6 clindrii... Daca ai ocazia, probeaza unul si daca iti place - fa rost de bani. Altfel o sa ti-l doresti toata viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 Da, GW e ceva diferit, dar nu este pentru oras, clar doar pentru afara din oras. Oricat ai fi de mare/mic, cu ceva la +400 kg in oras nu! Doar daca trebuie sa il traversezi neavand centura ocolitoare, dar sa mergi zilnic cu canapeaua prin oras, nu! poate doar cu roti ajutatoare/tren de aterizare, vezi pe YT: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.