Sari la conținut

13+14. Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini + Emilia-Romagna Grand Prix


Postări Recomandate

Acum 7 ore, apriliacluj a spus:

@Method: Philippe Island e antiorar, MM a castigat de o gramada de ori acolo, si are sanse si anul asta. Are un avantaj cu treaba asta ca e circuit antiorar.

Da da ok de acord.

Dar curbe de viteza imensa.

GP24 superior pe asa ceva.

 

Mda...de asta nu va lua campionatul Martin....ca și Maravilla....can't handle the pressure.

Degeaba sunt rapizi dacă nu rezistă și nu fac față stresului,cum ii presează adversarul,cum greșesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dam s-a trezit tarziu Bestia, poate in cursa avand mai multe ture la dispozitie, cine stie...

In rest, nu a fost cine stie ce spectacol...tura asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu greseli precum cea de astazi, nu ia JM campionatul. Baiatul asta isi taie singur craca de sub picioare, pur si simplu...  Quartararo pe 7, un pas mare inainte, fata de cursele in care termina mult in afara punctelor, dar tot departe... 8 sec. jumatate fata de lider... 

Altfel, cursa anosta, numai buna de uitat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sprintul TNT:

 

https://drive.google.com/file/d/1uKYyMGteDM2tbuFiQEmxBC1fLmMtfuXv/view?usp=sharing

 

sa va fie de bine.

^^^super plictisitor.

 

 

 

 

a iesit fix cum am zis.

in gp la fel o sa fie, acelasi 1,2,3.

Acum 1 oră, tourist1 a spus:

Ce a salvat-o Bagnaia.

 

Acum 1 oră, tourist1 a spus:

Daca mai era un tur il depasea EB23 pe JM89

Sau nu :)

 

aflam maine treaba asta.

 

 

o sa fie plicti-sicti rau cursa mare.

Peco va pleca lider cu minim 1 pct diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

nu vad emoticonul, deci nu stiu cum sa interpretez - la mine se aude.

La mine nu, poate doar la mine😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Da da ok de acord.

Dar curbe de viteza imensa.

GP24 superior pe asa ceva.

 

Mda...de asta nu va lua campionatul Martin....ca și Maravilla....can't handle the pressure.

Degeaba sunt rapizi dacă nu rezistă și nu fac față stresului,cum ii presează adversarul,cum greșesc.

Pai parca Peco mu rezista sub presiune☺️. N-avea sanse azi, Peco era  mai rapid, si fara greseala tot il depasea parerea mea.

eu m-am mirat cum a reusit sa castige sapt trecuta aici. Si atunci a facut fata cu brio la presiune☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Degeaba sunt rapizi dacă nu rezistă și nu fac față stresului,cum ii presează adversarul,cum greșesc.

jm a zis ca ar fi iesit larg cand a gresit, lua long lap si iesea pe 3-4.

faptul ca avea deja avertisment l-a cam perturbat.

 

si mm a gresit, nepresat.

cand un om greseste nu e doar de presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Cu greseli precum cea de astazi, nu ia JM campionatul. Baiatul asta isi taie singur craca de sub picioare, pur si simplu...  Quartararo pe 7, un pas mare inainte, fata de cursele in care termina mult in afara punctelor, dar tot departe... 8 sec. jumatate fata de lider... 

Altfel, cursa anosta, numai buna de uitat. 

JM89 efectiv nu vrea sa castige campionatul, gaseste orice modalitate prin care sa se faulteze singur. Acum zice ca a comis-o pt ca fix inainte sa intre in viraj a primit mesajul de la stewards, cel cu track limits warning, s-a uitat pe dash si si-a pierdut concentrarea, franand cu 2m mai tarziu decat trebuia. Bad timing din partea stewarzilor, dar totusi...  se bate singur cu astfel de faze.

 

Care a fost faza cu mesajul de la echipa, cu un tur inainte? Cel cu "rider behind #14". Ori a fost typo si au bagat un 4 in plus, ori nu stiu... sa fi observat ca Pecco recupereaza f mult in virajul 14 si au vrut sa-l faca atent? Anyway, un tur mai tarziu a comis-o fix in virajul 14.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JM racheta si atat, fara ghidaj fara nimic.

 

blana orbitoare....

 

o comite cand ti-e lumea mai draga... nu merita sa castige campionatul, nu are ce-i trebuie. Nici inteligenta tactica, nici stapanire de sine, slab sub presiune.. prea multe ca sa le enumar.

 

Nici Peco nu e vreun monument de consistenta, dar plm ala a pierdut puncte ca risca in depasiri, nu cedeaza... a cazut si aiurea nu zic.

 

Dar na, e o diferenta intre cei doi d-aia unu e dublu campeon mondial si celalalt a prins loca la alta echipa de uzina.

 

Bestia avea nevoie de 3-4 ture in plus sa-l ajunga pe JM.. in cursa de maine o sa ajunga mai aproape.

 

MM dupa tranta din calificari a revenit bine si a facut o cursa excelenta.

 

ce start a luat BB pacat ca s-a taiat ca maioneza. si ca sa fie si a mai amar sprintu l-a mai depasit si copilu cu nas de rechin..

 

mi s-a parut mie ca de cateva curse parca a mai progresat Q20 ca pozitii in cursa, incet si sigur. Azi a fost bine si in calificari si in sprint. Sa vedem daca maine il tin bretelele 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, wolfybv a spus:

Care a fost faza cu mesajul de la echipa, cu un tur inainte? Cel cu "rider behind #14"

.

 JM știa ca Peco e în spate ca îl auzea. Englezii au presupus ca e vb de omu din spatele lui Pec,ca e la 1.4sec.

 

Iar dacă la long lap pierzi 3-4 sec..JM Ar fi terminat mai jos de loc 3,e doar o presupunere.

 

Nici nu știu dacă mesajul a venit fix după warning.

 

Ma mir ca nu l a întrebat nimeni în interviu de chestia asta.

 

 

Ma declar impresionat de Peco.

După ce a pierdut fata (faza la care aproape orice alt pilot,poate afara de mm ar fi renunțat și s ar fi mulțumit cu loc 2) omu tot a forțat, știind ca e prea mare boost de moral pt JM dacă l ar fi bătut la el acasă.

 

A riscat enorm pt 3(?) puncte.

Putea sa câștige 3 dar sa și piardă 12. Matematic nu se merita.

 

Și afara de faza când s a văzut clar pe reluare ca fata plecase la plimbare a mai avut momente gen ridicat din șa etc. se vedea ca forțează sa rămână cu JM.

 

 

Singura necunoscuta din cursa mare e pe cat termina JM.

Vad ca lumea zice de Basti ca se apropia,deci probabil JM pe 3.

 

Sper mm sa rămâna pe 4. 

Era clar ca va pierde puncte după ce iar a ratat calificările.

 

*nu zic rău gigeii - Yamaha a testat mult aici.

De aia merg asa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa cursa la astia mici, chiar daca nu a fost asa animata ca ceea de acu' doua saptamani...Veijer a stat cuminte pe 4, i-a last pe cei trei din fata sa se lupte, in speranta ca poate unul o comite, dar parca a fost mai mult fair play la astia mici decat la cei mari...

si pana la urma Veijer s-a ales cu locul trei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

.

 JM știa ca Peco e în spate ca îl auzea. Englezii au presupus ca e vb de omu din spatele lui Pec,ca e la 1.4sec.

 

Iar dacă la long lap pierzi 3-4 sec..JM Ar fi terminat mai jos de loc 3,e doar o presupunere.

 

Nici nu știu dacă mesajul a venit fix după warning.

 

Ma mir ca nu l a întrebat nimeni în interviu de chestia asta.

 

Da, am vazut in timpul cursei ce ziceau de pe TNT, dar nu prea are sens, Pecco nu era la 1.4 secunde in spatele lui. Au persupus si ca e posibil sa fi fost treaba cu presiunea in pneuri, dar nici aia nu are prea multa logica.

Si eu ma asteptam sa fie intrebat dupa cursa, de acel mesaj, dar nimic. Pe transmisia live a fost intai mesajul de la echipa, apoi in turul urmator mesajul de la stewarzi. Sa fi stiut de warning cei din echipa tehnica mai repede decat primeste pilotul mesajul pe dash si atunci sa-l fi avertizat ca in virajul 14 a comis-o si sa fie atent in tururile ramase? Banuiesc ca intai stewarzii verifica unde s-au activat senzorii de track limits, se uita pe video si apoi decid sa trimita track limits warning-ul, deci e un gap intre momentul cand o comite si momentul cand primeste warning-ul efectiv. 

Poate e doar o coincidenta ca fix in virajul 14 a comis-o si noi despicam firul in 4 inutil :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, wolfybv a spus:

Pecco nu era la 1.4 secunde in spatele lui.

Nu Peco,cel din spatele lui Peco

 


Și Englezii se gândeau sa nu fie ceva de presiune și sa l fi lăsat sa treacă pe Peco dar nu cred ca asa a fost.


Ce mai contează, criptica treaba. Ma cam roade. As vrea sa știu. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...