Sari la conținut

Honda SH 125i 2018


Vizitator foxbat
 Share

Postări Recomandate

Vizitator foxbat

Salutare,

 

Pentru acest model - ma puteti ajuta va rog cu manualul de reparatii si cu manualul de utilizare?

Pe site la honda este doar pentur varianta 2024 ( cel de utilizare).

Engleza/romana va rog.

A venit doar cu manual de utilizare (normal) in deucheasca.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator foxbat

Dap.din pacate e inca "in duba".evindent ca vin cu poze.e negru si stock,nimic deosebit.nu e un model iconic cum era Cub ul ci unul de"munca"

20241117_130110.thumb.jpg.5ad2a458f547e0df7a44ddd4466a87b2.jpg

Acum ca are poza,ceva despre manuale?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, foxbat a spus:

Salutare,

 

Pentru acest model - ma puteti ajuta va rog cu manualul de reparatii si cu manualul de utilizare?

Pe site la honda este doar pentur varianta 2024 ( cel de utilizare).

Engleza/romana va rog.

A venit doar cu manual de utilizare (normal) in deucheasca.

 

Multumesc!

Eu am o Forza 350 din 2023 si manualul de utilizare pe care l-am gasit e cel din 2021. Diferentele sunt minore. Poate se aplica si-n cazul tau, chiar daca e din 2017/8.
Pentru manualul de reparatii, poate stie cineva unde se gasesc, ma intereseaza si pe mine pentru scuterul meu.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator foxbat

hai sa luam partea buna - am avut programare la 8 si ceva.

am ajuns la 7si ceva. :).

am intrat la 8 fara.

la 9 plecam cu Cartea.

Chiar misto!

Fusei la RAR. Cu 125-ul. Stiam ca e mistocut dar nu mai mersesem pe acest model (2017). In Gr am rupt asfaltul pe Honde (inchiriate) insa mai vechiute.

Fu frig, da’ frig! Din Caciulati la ora 5am cam taie. Dar are un “termopan” De ziceai ca s  in conserva. Aci e o sparla – nu simti nimic insa e foarte inalt. Atat de inalt incat imi vine fix in zona ochilor. Deci ori stau “batz” ori ma cocarjez nitel. Pesemne ca o sa l tai sau o sa punul mai mic nitel(sa vad cum e cu prinderile ca s alea de fabrica, in bord).

E mai inalt ca 300ule (tot de SH zic ca l am in batatura) si o tinuta de drum diferita. Pare mult mai Bicicleta desi sunt doar 30 kg intre ele. Trage bine bine pana in 80..90. Mai ales intre 30 – 70. Au nimerit-o cu trasmisia nimic de zis. Se vede insa ca e micut motorul cand da  de o panta. Cam 105 viteza utila. Pe cel vechi se simtea complet diferit motorul. ESP ul se simte  si da senzatia de motorizare mai mare in anumite plaje.

ABS-ul e fain – ca paranteza – farul cu LED nu pot sa zic ca m-a dat pe spate (e ok , ca si cel de la super cub ) insa parca nu “umple” drumul. Asa ca pe langa Dimineni m-am trezit ca am vreo 70 si un limitator de viteza in fata. Afara, repet – vreo 0 grade, hai, max 1. Deci anvelope reci, umezeala ai ep jos etc. A carait nitel spatele si cam atat. Am trecut peste bumper cu cei 10 km/h, regulamentar.Bravo honda, buna treaba. SI asta fara CBS, modelul de 125 are doar ABS. (300 ele are si CBS).

In traficul urban a fost senzational. La mare distanta de tot ce am calarit pana acum si culmea, si mai ok decat 300ule. Un pic mai inalt, un pic mai ingust, super! Nici legatura cu zona de honda forza sau adv sau nmax. Efectiv zboara. E un pic periculos (mai ales pe vrmea asta) pentru ca ti da senzatia ca Bicicleta si te trage sa faci smecherii. Iar faptul ca are motor mai mic iti da si o netezire a momentelor de accelaratie/frana. Merci mult mai linistiti si mai efficient. Pe 300 te cam fura acceleratia. De fapt de asta m-am si imprastiat 😊. Uitasem ca trebuie sa si opresc si ii dadeam. Sa traiasca domnul Harea ca am parbriz nou (si mult mai misto decat cel stoc).

I-au mutat radiatorul pe motor – nu mai aruca roata toata mizeria pe el ca atuncin cand era in spatele rotii fata.

Consumul- infim – ca la super cub. Gen 2 si un pic. Foate pic mic.Fata de 300 e aproape cu 50 % mai mic.

 Ce nu mi place- se simte mai rigid, mai de viteza. Oglizile sunt naspa dpmdv. Mici si cu unghiuri moarte. Start-stop- l-am dezactivat. Iar butonul de semnalizare este mic si plat. Foarte greu de folosit- nu l nimeresti si n-are suprafata de actionare.  PE 300 e la ani lumina- asezat corect si forma ergonimica. Franele sunt ok insa cursa si modul de aplicare sunt cam brutale. Musca rapid.

Il luasem sa l bag in rulota insa acum sunt cam in dubii – e inalt si cu termopanul ala in fata ocupa muult spatiu.

Seara m-am intors cu 300-ule. Ole. Am prins trafic oki pe dn si a3 si i-am dat. Diferenta de putere e mare, sa recunosc. In loc sa merg cu 70..90 am mers cu 100..120. E smooth si mai linistit in comenzi, cursele manetelor mai mari. Peseme ca si CBS-ul are ceva de zis aici.

Daca as avea de ales as alege 125-ul fara discutie. E mai polivalent sim ai inalt. Dar tinad cont de cat mai costa un sh300 acum (cam jumatate din cel de 125, fmm de B+ ) il tin.  Daca am de iesit cu Ianachim macar sa am cu ce😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator foxbat

Nu am cuvinte - haos - cred ca este cel mai potrivit. Asta + nesimitire + prostie.

Am avut nevoie de prostia aia cu TVA-ul. 11 zile a durat. 10 chestii in SPV. 3 vizite la sediul anaf. cel putin 15 ore de "Redial" pe automat la telefon.

E prima oara cand "ma lovesc" de astia. Este SF pur si simplul ce este acolo. Incepand cu cei de la suport care habar n-au (am 7 discutii distincte si fiecare este diferita (usor)de celelelate. DE aici si erorile in lant.

Si in final (Slava DOmnului!  - s-a terminat!) - la politie - "si brieful mare unde este?". Cel putin aici s-a terminat repede (sculat de la ora 5:00, la 8:30 terminasem depusul actelor)-dupa 15 minute de verificari - cred ca ceilalti care asteptam ma urau din tot sufletul - si discutii cu colegii - totul a fost ok. (Stiam de situatia cu Jermanica si brieful mare care nu exsita la 125 cmc).

 

In final - din momentul in care am avut actele si pana am ajuns "cu talon" - 39 de zile!

26 de "etape", 4 locatii fizice de vizitat (la politie de doua ori -ca am luat nr rosu sa merg la rar).

 

Despre cum e treaba cu statul la coada (repet - trezit la ora 5, bonul 70). Prin comparatie - cei veniti la 7:30 (corect, cand incepe programul) - bonul 187 - de fapt aici era ultimul bon dat, aparatul fiind "in pauza"). La ora 08:00 se susotea ca nu se mai dau bonuri pt ziua in curs..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faci o simulare azi 16 dec, ai prima programare in 16 ianuarie. La fix ca pana atunci sa rezolvi RAR, ANAF si DITL.

 

De obicei la Bucuresti cam dupa 2 saptamani gasesti loc cu programare, acum e mai mult pentru ca e vacanta de sarbatori cu punti si alte prostii bugetare.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

Nu stiu cu ce ma contraziceti.am relatat experienta mea.si da,unii au nevoie de numere finale in mai putin de o luna:)).

Btw.am pierdut o programare pt ca.

" an af".etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat
Acum 2 ore, ianachim a spus:

Asa este cand te zgarcesti la o suta de euro dati pentru o firma de inmatriculari….

asa este. o sa chem si firma sa mi schimbe becul :).

pe vremea mea (cred ca tu erai inca in proiect)- oamenii isi vedeau de viata lor. acum e nevoie de firme :))

 

de fapt e o idee buna de afacere:).

inteleg acum de unde "gsa", "adv", etc:)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Vizitator foxbat

WhatsApp Image 2025-01-16 at 16.57.39_30ec9142.jpg

caldaaaa.

i-am scos topcase-ul ca nu mi trebuie.

clar alt parbriz(sau il tai pe asta la jumatate).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat sa o stapanesti sanatos. Referitor la numerele de inmatriculare si "De ce este aglomerat la inmatriculari?" pot spune ce am observat: sunt MULTI care au firme care se ocupa cu asa ceva si rezerva toate sloturile de programare. Cand am fost sa imi inmatriculez tigaia, erau unii care aveau niste teancuri de carti si numere si ocupau birourile alea, isi faceau ordine in acte. Sa nu mai zic ca sunt multi care isi fac programari si nu vin. Dar in principal, aia cu firmele de inmatriculari blocheaza cam totul si probabil fac asta prin ajutorul suticii de euro care de la tine ajunge prin ei la ceva sef de la inmatriculari. Ar trebui un ghiseu separat pentru ei si cu asta-basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

asa este. pe de alta parte - aia exista pentru ca lumea apeleaza la ei (iar in Bucale sunt bani garla). deci au aparat ca urmare a cererii.

bualestestenii nu au timp sa isi faca singuri transcrierea insa stau 3..4 ore / zi in trafic.

si ne miram ca "POT".

 

imi place teribil jucaria. megaciudat este cum porneste.zici ca e "EV". pur si simplu nu se aude electromotorul ci un susuit (nu stiu cum sa zic).

si SS-ul (idle-ul cum scrie pe buton) e instantaneu. Bine, eu l-am pus pe off dar pentru cine e fan asa ceva- e ce trebuie.

cred ca o sa demontez parbrizul si duc la Maria sa, @bogdan harea sa imi faca unul mai scurt. mai stii cine vrea sa l cumpere vreodata si cere "Stoc"ul.

 

 

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Ruginel a spus:

@foxbat sa o stapanesti sanatos. Referitor la numerele de inmatriculare si "De ce este aglomerat la inmatriculari?" pot spune ce am observat: sunt MULTI care au firme care se ocupa cu asa ceva si rezerva toate sloturile de programare. Cand am fost sa imi inmatriculez tigaia, erau unii care aveau niste teancuri de carti si numere si ocupau birourile alea, isi faceau ordine in acte. Sa nu mai zic ca sunt multi care isi fac programari si nu vin. Dar in principal, aia cu firmele de inmatriculari blocheaza cam totul si probabil fac asta prin ajutorul suticii de euro care de la tine ajunge prin ei la ceva sef de la inmatriculari. Ar trebui un ghiseu separat pentru ei si cu asta-basta.

Sunt si multe inmatriculari 

Intermediarii vin de la 5 dimineata la usa. 
Cand am inmatriculat Guzzi,m am dus la 6 dim si la 11 aveam nr. preferential si talon gata. 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...