xt600 Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă (editat) 1 oră în urmă, Method a spus: Partz - actuala motoreta e croita dupa capul lui Gigi.Ca pe alocuri il auzea si pe Pecco (de fapt pe toti cei 8 piloti de pe Ducati),e altceva. Incepand cu GP23, motoreta este croita dupa de capul lui Jiji, dupa datele si dorintele lui Pecco, pornind de la pneurile puse la dispozitie de Michelin. Ca strange date de la toti pilotii si ii mai intreaba si pe ei, una alta, este alta poveste. Ceilalti piloti conteaza in masura in care mai testeaza unele componente sau ca sa stranga date comparative intre GP23 vs GP24, GP25 vs GP24, cu pneuri diferite, etc. In rest, Jiji construieste motoreta pentru pilotul nr. 1 al echipei de uzina. In sensul asta, in presezonul 2023 chiar Pecco a scapat porumbelul, deci informatie de de prima mana, nu speculatii de presa. Faptul ca in testul de la Barcelona, ambii piloti Ducati au dat un feedback similar, este un lucru bun, pentru ca directia de dezvoltare, pe care o va lua motocicleta (sa nu uitam ca se va concura 2 ani cu ea), va fi una okeish si pentru MM. Editat 18 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă 1 oră în urmă, apriliacluj a spus: sunt convins ca nici pe Doohan nu l-a prins, dar uite, totusi l-a mentionat O fi auzit ca a semnat pentru Alpine in 2025 unul de a fost taxu tare-n ciocan pe moto in anii 90 si de acolo s-a luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 4 ore, B.B. a spus: Alex Marquez a mers bine la Gresini si inainte sa vina Marc acolo.. ai memoria cam scurta, ti-am zis sa nu mai joci Solitaire la biroul tau de bugetar, iti mananca creierii. Fa ceva mai constructiv! Alex Marquez merge in motogp ca-l are pe fra-su acolo mare smecher. La fel si cu Luca Marini. Bine ca au plecat fratii Espagaro. Spre diferenta de ceilalti, ambii sunt inutili. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă 7 hours ago, Method said: Dar da,dupa cum bine zici,are straluciri in functie de razele lunii...si am fost voalat criticat ca fac pilotii labili psihic,pai sa mi se explice si mie gestul unui pilot profesionist de a incerca sa sparga motorul motocicletei de sub el...sau vad la ce comportament e incadrata aceasta...rabufnire. Problema lui e ca incearca sa afle "de ce merge cateodata atat de bine ca nu isi poate da seama..." nu? El cand reusea si se aliniau 11 planete, mereu spunea ca nu stie ce si cum anume a facut sa mearga...Probabil nestiind ce este cu adevarat sub carena a incercat sa sparga sa se convinga singur...nu luati ca atare, e doar caterinca...scuze fanilor Maverick-ului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă (editat) Acum 7 ore, Method a spus: Mai,de rapid e foarte rapid. M-as mira. JM trebuie sa bata 3 GP25's + 3 GP24's minim.Cam greu sa "termine constant pe podium" dupa cum zici tu.Sa nu ma intelegi gresit - si eu vreau sa se bata la podium,dar chiar nu vad cum ar putea trece printre aceste Ducati...mai ales ca,dupa cum bine zici,Albesiano a plecat. Pai vezi nr de pole-uri si de fastest lap pe cei 14 ani de cand este in aceasta competitie. Sunt doi indicatori relevanti. Este rapid, dar nu rupe gura targului. Lasa-ma sa sper... Editat 14 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 6 ore, Method a spus: Din pacate (sau din fericire?) nu lucrez la stat.Am mai zis,am niste contracte cu statul,dar aia nu inseamna ca sunt bugetar Și mai dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 8 ore, Method a spus: JM,Bagnaia,MM,Q si il bag si pe Vinales aici...si poate pe Acosta. Din cate am vazut in prezentarea despre electronica in gp,pilotul poate controla TC in timpul cursei, are setari de la 1-6,adica cam cat de agresiv sa ii taie gazul,felul cum deschide ecu clapetele nu prea au ei cum sa il moduleze in afara de controlul (clasic) al acceleratiei.Dar din cate stiu,una e input'ul pe care il dau ei din accel,si alta e cat decide ecu sa deschida clapetele (in functie de treapta,viteza in care sunt,...parca au si gps positioning ? samd) Una e sa fi rapid si alta e sa castigi curse. sper ca Acosta sa fie intr-adevar rapid, dar deocamdata el e sus pentru ca nu face mai deloc management de gume. Indiscutabil e talentat, sa speram ca o si demonstreze, si ktm o sa poate sa ii dea o mobra competitiva. gps positioning nu mai au de cand au venit cu unified software. Tot ce seteaza este la nivel de treapta, lean angle, turatie cata putere lasa sa livreze ca sa o puna eficient la asfalt. pilotii schimba nivele de tc si de power in functie se uzura pneurilor si de strategia de cursa. mai noi la yamaha si in functie de nivelul de benzina. Ca se pare ca au tot ramas fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 9 ore, damager a spus: Una e sa fi rapid si alta e sa castigi curse. Da,aici nu pot sa te contrazic,foarte adevarat.Maverickul exemplul viu de ineficienta in a castiga curse... Acum 9 ore, damager a spus: sper ca Acosta sa fie intr-adevar rapid, dar deocamdata el e sus pentru ca nu face mai deloc management de gume. Omul e rapid fara doar si poate,dar vorba ta - de aici pana la a castiga curse...mai e mult pana departe.El saracu era tot excitat la inceput de sezon ca a ajuns pana pe locurile 5-6 sa se bata cu oamenii de la varf (ba imi aduc aminte ca unii "fani" chiar numarau duelurile MM vs Acosta incercand sa isi faureasca un nou erou),dar dupa aceea si-a dat seama ca de fapt ce face el e useless si ca el trebuie sa isi uzeze gumele la maxim ca sa stea cu cei de la varf cand merg la conservare.Cam aia e diferenta...intre KTM si Ducati's nu intre Acosta si ceilalti.Meh,ii trebuie multa experienta si o moto decenta. Pana una alta,KTM a testat la Barcelona un fairing in genul testat (si ulterior abandonat) de Ducati/2017 cu o suprafata foarte mare a aripioarelor : Impresii la cald JM despre Aprilia : "Very nice Aprilia,the front better than the Ducati...I was immediately at ease in corners and had a good feeling.The map all need to be done but good. The bike rises up in the front a little to much. In fact, we have to try to keep it a little lower. I'm missing something in entry because with the Ducati. It was more immediate. While I lose more time now. At turn 12 in second gear. I felt too much power and it tends to wheelie so we have to drop." These are the first words spoken by Martin regarding the RS-GP. ...si o comparatie a lui Pecco despre GP24 vs GP25 : Following the test, Bagnaia shared his thoughts on the GP25. "Luckily me and Marc had the same feeling about the bike, and this is very important to go in the same direction on the developing and this is great. In terms of handling, the GP24 in braking is still better.I improved a lot this year on the GP24 in terms of braking. So, I think we will have to search to go in the same direction. But the GP25 has a very good stability in terms of fast corners and I like it also with used tyres. This is good. Also the new engine is very strong. Normally we never start at this point with the new bike, we always need to do some work. But the base is good and I’m happy for it. I think already the difference between 24 and 25 is quite huge, and I think we will not have a big step for Malaysia because I think the step was already here. But we need to arrange it, also in terms of set-up we need to adapt it to the new bike." Si un detaliu cu noul cadru GP25 in care se vad si acele ducts de evacuare a aerului ca si la Aprilia : Pecco a zis si anul trecut ca GP24 e a big step forward fata de 24 si chiar asa a fost,acum daca zice ca diferenta intre GP24 si GP25 e "huge",eu il cred. Deci la anul candidati recurenti la podiumuri Pecco,MM si...Diggia?Cert e ca cine va avea al 3lea GP25 i-a pus Dumnezeu mana in cap,iar cei cu GP24's vor fi si ei in carti.Si mai cert mi se pare faptul ca toti ceilalti vor fi departe de cele 6 Ducati's.Din pacate. Va fi spectacol pt Gigi a facut prostia?aroganta? de a lua 2 primadone la echipa factory,care se vor bate la rupere pt titlu,dar cred ca in continuare se va adanci prapastia dintre Ducati si restul.Deja cred ca e greu pt Aprilia,KTM de Yamaha nu mai zic sa concureze cu GP24's.De GP25 nici nu mai vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă https://www.facebook.com/100063695314660/posts/1111016277698206/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 26 minute, Method a spus: Impresii la cald JM despre Aprilia : "Very nice Aprilia,the front better than the Ducati...I was immediately at ease in corners and had a good feeling.The map all need to be done but good. The bike rises up in the front a little to much. In fact, we have to try to keep it a little lower. I'm missing something in entry because with the Ducati. It was more immediate. While I lose more time now. At turn 12 in second gear. I felt too much power and it tends to wheelie so we have to drop." These are the first words spoken by Martin regarding the RS-GP. In loc sa o foota pe actuala, el se gandeste la pixda fostei. Daca se incarca cu nemultumiri si nu lucreaza la o setare care sa-l avantajeze, nu prinde vreun podium in 2025. PAcat ca pare genul de om influentat de deciziile altora. Acum 26 minute, Method a spus: Pecco a zis si anul trecut ca GP24 e a big step forward fata de 24 si chiar asa a fost,acum daca zice ca diferenta intre GP24 si GP25 e "huge",eu il cred. TRebuie sa fii nebun sa crezi ca titlul nu se va juca intre astia 2. Restul vor merge la curse pentru a semna sepcute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă 1 oră în urmă, Method a spus: .....,iar cei cu GP24's vor fi si ei in carti. ......Deja cred ca e greu pt Aprilia,KTM de Yamaha nu mai zic sa concureze cu GP24's.De GP25 nici nu mai vorbesc. Daca le va da Jiji ultima versiunne GP24 II rupe Yamaha pe genunchi pe toti, dupa ce va veni cu V4... Apropo... nu l-au pensionat pe Javris?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat 47 minute în urmă Share Postat 47 minute în urmă Mai usor cu pianul Yamaha pe scari. Ala a ajuns bun sa canti imnuri din pole position, dupa ce a inceput cursa brandul ala dispare chiar daca zice ca partikipa Intre timp.... Pecco testeaza noile jucarii Citat Ducati to Begin Testing 2027 Prototype in 2025 The 2027 MotoGP season will bring sweeping technical changes, forcing manufacturers to design entirely new bikes to meet stricter regulations. Ducati has confirmed plans to begin testing their prototype for the 2027 season as early as 2025. Key changes for 2027 include reducing engine displacement to 850cc, scaling back aerodynamic components, lowering fuel capacity, and introducing stricter limits on various devices. These developments are already shaping manufacturers’ strategies, with Ducati reportedly fast-tracking its preparations. Ducati Sporting Director Gigi Dall’Igna commented on the challenges and opportunities these regulations present: “We are working on it. We have some new ideas. It’s difficult now [to know a timeline]. Now we have only ideas, but I think for sure next year [2025]. The manufacturers who are struggling now can make a jump in front. You never know. So, you have to be focused on the problems you have to solve and try to develop the bike as much as possible. This is our job and what we will have to do.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 41 minute în urmă Share Postat 41 minute în urmă 1 oră în urmă, xt600 a spus: Daca le va da Jiji ultima versiunne GP24 II rupe Yamaha pe genunchi pe toti, dupa ce va veni cu V4... Apropo... nu l-au pensionat pe Javris?? . Wishfull thinking. din declaratiile lui Bartolini deduc ca nu e prea mare diferenta intre v4 si l4. Doar ca V4 fiind mai compact lasa mai mult spatiu de joaca cu geometria, echilibrul motocicletei. Asa o fi daca zice el. totusi, tre sa adaptezi toata motoreta la v4. Ma indoiesc ca yamaha va reusi sa faca ceva pana in 2027 cand se schimba motorul. Cred ca vor doar sa castige experienta pe v4 pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.