Sari la conținut

Presezon 2025


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, Method a spus:

Hayden nu ar fi fost de acord cu tine,a zis cu subiect și predicat asta.Si nu erau vorbe goale,in teste a avut și timpii ca să o demonstreze.Deci nu prea tine apa teoria asta.

 

De aceea sunt convins ca ar fi ieșit scântei- pt Ducati trebuie sa îți schimbi stilul de mers  - a spus-o Marquez au spus-o toți.

Rossi n ar fi făcut asta într-un milion de ani,iar Gigi după cum am văzut n-ar fi schimbat motoreta deci am fi avut un impas.

Imi aduc aminte un interviu, antic si de demult, cu Capirossi, daca nu ma inseala memoria. Omul a punctat  foarte bine limitele acelei motociclete, aratand ca motoreta nu este ceea ce trebuie, in lupta cu Yamaha si Honda. Hayden s-a inteles (probabil) mai bine cu acel Ducati (desi rezultatele nu confirma acest lucru), asta nu inseamna, insa, ca era o motocicletaa buna si, in nici un caz castigatoare. Tot o motoreta de locul 3 in clasamentul constructorilor ramanea, chiar daca americanul ar fi reusit sa o duca din cand in cand pe podium. 

 

Sunt convins ca daca ar fi avut un pilot ca Rossi, care stie sa dea un feedback precis, ar fi reusit sa faca o motocicleta care sa fie Ducati, dar sa placa si pilotului. Raman la parerea ca nu ar fi fost frictiuni, intre ei, ci o colaborare ca intre doi oameni care au atins excelenta in domeniul lor. Nu putea sa iasa ceva rau dintr-o asemenea colaborare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 526
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Dacă ți-o scoți din cap o bagi în altă parte? 

:crack:

Acum 20 ore, Speedy.K a spus:

Mi se are mie sau l-am vazut pe Qua fara perlele de ghei la gat?!

S-a rupt lantul de iubire si a prins a rugini?!

N-o mai fi la moda, apare el cu altceva. Sau poate nu mai e cu iubi care i le-a daruit si in semn de protest le-a aruncat in veceu.

------

Cat scandal a avut Marcel de la Gemma pt poza asta? :D:D 

 

image.thumb.png.c9eff900f20d966a22004b303d7688c3.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Method a spus:

I-au luat interviu de Valentine's Day,fiecare zicea cel mai nebunesc lucru pe care l-a făcut pentru o fata el a zis "nu am avut niciodată prietenă"

Well...doooh !

Cauta sa vezi cand au inceput sa apara cu fete MM si Rossi. 
niciunul nu au avut prietene cat au concurat in top. 
ma rog, nu inseamna ca la Qua e acelasi motiv☺️. Mai ales ca vazusem o poza cu el si Rins intresanta😂😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

Cauta sa vezi cand au inceput sa apara cu fete MM si Rossi. 
niciunul nu au avut prietene cat au concurat in top. 


ma rog, nu inseamna ca la Qua e acelasi motiv☺️. Mai ales ca vazusem o poza cu el si Rins intresanta😂😂😂😂

Rossi nu a avut nevoie. L-a avut pe Uccio.. :D

 

Cum? L-a inselat Q pe iubi? Cu Rins???  😝

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, B.B. a spus:

:crack:

N-o mai fi la moda, apare el cu altceva. Sau poate nu mai e cu iubi care i le-a daruit si in semn de protest le-a aruncat in veceu.

------

Cat scandal a avut Marcel de la Gemma pt poza asta? :D:D 

 

image.thumb.png.c9eff900f20d966a22004b303d7688c3.png


Pt boccia asta?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.02.2025 la 16:58, B.B. a spus:

Chill, Pecco stie ca urmatoarele 2 sezoane sunt ca sa faca MM 11 titluri, apoi se retrage in glorie, dupa care Pecco poate continua si el cu 3 4 5 6 titluri, are timp. 

 

Va repet, cei doi vor continua prietenia, pt ca nu vor avea de ce sa se bata pe pista pt ca nu se vor prea intalni. :)

 

Bwhahhahahahahhahahhahahha, asa scriai si acum un an. :bore:

Daca te apuci ascutit, viseaza la sabii si lasa cutitele de plastic pentru amatori🏆

 

 

Acum 10 ore, B.B. a spus:

Cat scandal a avut Marcel de la Gemma pt poza asta? :D:D 

 

image.thumb.png.c9eff900f20d966a22004b303d7688c3.png

 

Va Gemme cu altul :crack:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Speedy.K a spus:


Pt boccia asta?!

Femeile sunt in stare sa fie geloase si daca te holbezi la o femela de urangutan.

 

Ieri a fost ziua lui MM, nici unul din voi nu i-a urat la multi ani!! :) :haha:

 

image.thumb.png.3db015d1687665360a114b59f393471f.png

Acum 12 ore, nike a spus:

 

Va Gemme cu altul :crack:

 

Hahahaaaa. :D:D 

 

Sau va face gem cu altul! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are nicio legatura. Pe 16 a fost ziua lui VR46 si oricand daca italianul organizeaza o cursa, orasul devine galben.

MM se bazeaza pe tupeu, doar aplaudacii il ridica in slavi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha's Managing Director says an Wild Card with the V4 Engine is Possible during the 2025 Season

Yamaha has been developing a V4 engine for some time, but it did not make its expected debut during the 2025 preseason tests at Sepang and Buriram. However, the new engine could still make an appearance later in the season.

Yamaha's new Managing Director for 2025, Paolo Pavesio, revealed that the V4 engine might be introduced in the second half of the season, potentially with a wildcard rider. Pavesio emphasized that Yamaha is evaluating the best moment for the V4's debut, ensuring it is competitive before entering official competition.


"You have to understand that it's not just about implementing a new engine. The decision to implement a V4 drive means designing a completely new MotoGP motorbike. I repeat - completely. It is not possible to look at the engine in isolation. In practice, it is impossible to put a newly developed engine into the current bike and then test it.

It is particularly important to me that the entire discussion about Yamaha is not focussed on the ‘V4’ topic alone. The project exists, but it is a parallel development to the great efforts we are making every day to bring the current racing project forward.

For us, it's about competing in the races year after year and doing as well as we can. What I can say. We certainly won't be in the regular racing team with a V4 race in 2025. Nevertheless, the mindset is: ‘The sooner, the better.’ That's why the use of wildcards is desirable, which would be conceivable in the second half of the 2025 season. The concessions give us the chance to do this and it's good to have this arrangement in place.

The project is not about an engine, it's about the entire motorbike, which is in competition with the current configuration. We are in factory racing, not in a series project with milestones and a deadline. At some point, the V4 MotoGP will be able to overwrite the existing bike. It's very exciting: on the one hand, the current bike is endeavouring to catch up with the competition and the V4 project is on its own track."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine zicea, @Method parca, ca e stupid sa faca acum un motor V4 cand din 2027 se reseteaza tot si se reduc motoarele la 800cc.

Pai nu e deloc stupid pt ca e foarte usor sa downsize un motor de la 1000 la 800cc cand ii stii configuratia finala si el exista. Se poate lucra doar la cilindri/pistoane.. si cam atat.

In plus cum zicea si nenea de la Yamaha, le trebuie cu totul alta motocicleta pt ca dupa cum stim motorul V4 nu prea are aceeasi forma ca cel 4L, deci de ce sa nu lucreze deja la asta si pt 2027 deja sa aiba un prototip V4, cum ziceam downsizing the engine cc nu e mare caca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 

Yamaha's new Managing Director for 2025, Paolo Pavesio, revealed that the V4 engine might be introduced in the second half of the season, potentially with a wildcard rider.

 

Nevertheless, the mindset is: ‘The sooner, the better.’ That's why the use of wildcards is desirable........

Spune foarte bine Pavesio, in legatura cu ceea ce inseamna proiectul V4, insa ma intreb ce calitate vor avea informatiile culese cu un pilot wildcard (de regula un pilot de teste), care va fi mai lent cu 2-3 sec pe tur fata de pilotii care fac sezon regulat? Nu stiu daca actualul sistem de concesii le permite, dar ideal ar fi sa testeze noua motocicleta cu unul dintre pilotii echipei satelit. Daca regulamentul nu permite schimbarea motocicletei de catre un pilot, fie si pentru o singura etapa, atunci un wilcard este mai bun decat nimic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

e foarte usor sa downsize un motor de la 1000 la 800cc

...

le trebuie cu totul alta motocicleta pt ca dupa cum stim motorul V4 nu prea are aceeasi forma ca cel 4L, deci de ce sa nu lucreze deja la asta si pt 2027...downsizing the engine cc nu e mare caca

As usual,gandesti foarte,dar foarte superficial.

Nu confunda bespoke racing engines cu motoarele normale de serie.

Citeste macar in mare ce se schimba pt 2027 si vei intelege ca de fapt e foarte greu sa modifici cilindreea,nu merge sa o faci din chiuloasa.

Se schimba alezaj'ul maxim de la 81 la 75,deci in concluzie trebuie alte pistoane,daca se schimba pistoanele vor usura si bielele si toate astea impreuna duc la alt vibrochen.Si desigur,fiind alezaj mai mic - alt bloc - logic nu? In concluzie un motor total nou de sus pana jos.

S-ar putea sa aiba si niste modificari la camera de ardere (si posibil la cilindri) ca urmare a trecerii la combustibili "sustenabili" (a se citi etanol) samd samd.Se vor cheltui multi bani (degeaba) cu alte cuvinte.

Aparte de problema pe care corect ai semnalat-o - un motor V4 va "antrena" un alt cadru,o amplasare total diferita a tuturor auxiliarelor,si o cu totul alta aerodinamica - O motoreta total noua de la A la Z,ce sa sa mai...

Deci - e mare "caca" sau nu e mare "caca"? :D

 

Asta pentru o companie care - dupa cum bine a atras atentia Oxley in teste - abia a descoperit Pitot-tube'urile si masurarea vitezei aerului la suprafata carenajului pt a compara rezultatele cu CFD'urile inginerilor din fabrica ,cu alte cuvinte abia acum face primii pasi in aero,pana acum se limita la simulari pe calculator si un set de winglets lipit cu nituri de carene...

 

Eu cred ca pt Yamaha in special va fi un efort fantastic trecerea de la 1000 la 850cc,decum sa mai faca ei un V4,decum sa mai faca una de 1000cc special pt teste...ar trebui ca Yamaha sa inceapa sa arunce cu banii in toate partile...Ar fi bine pt noi (si Q) dar m-as mira.

Si pe de alta parte,nu stiu daca merita efortul,pt ca nu stiu daca avantajul de cativa Nm al marelui V4 perfect echilibrat (fata de imbalanced'ul L4) merita asa un deranj....ok ok se mai castiga si ceva dwnforce din faptul ca V4 e mult mai ingust si ar permite ca si Yamaha sa adopte un mic efect de sol precum face Ducati si mai ales Aprilia dar sa fim seriosi....Yamaha nu are inca asemenea fineturi pe aero,repet,ei abia acum descopera ca trebuie sa masoare viteza aerului pe carene,pana in iarna asta nu o considerau necesar :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum e asta?Ca in bancul cu ursul "ba iepurasule...da eu vad ca tu tot nu poti sapca" :crack: In fine,e amuzanta faza daca stii bancul si intelegi ideea.Nevermind.

Mecanica si exprimarile sunt de combinator care face dezmembrari,ca de la ei am invatat limbajul,nu ar trebui sa ai asteptari :D

Nu o sa pot sa zic in viata mea "vilbrochen",mai bine o dam la pace cu "crankshaft".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...