Sari la conținut

Presezon 2025


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăștia mai voiau o echipă acum nu mult timp... 🤦‍♂️

Acum 53 minute, apriliacluj a spus:

poate supravietuiesc cumva sub GasGas sau CF Moto....

La Урал GP poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cand spuneam ca va urma o mica-mare recesiune...

Ok - in cazul KTM si recesiunea dar si deciziie aberante de management expuse pe larg de colegul xt  i-au distrus...

O companie de 460 mil cu datorii de 3mld,pe o piata in recesiune...nu prea are cum sa se termine altcumva de fapt,asta e normal sa se intample.

 

Suzuki president Toshihiro Suzuki discusses racing return

De Suzuki ma mir de fapt nu de KTM.

Suzuki se joaca o data la 2-3 ani uite Gp'ul nu e GP'ul....pt ce naiba?

Suzuki in mod clar nu a facut/nu va face asemenea decizii bazate pe feelings ca si Pierer si nu isi va risipi banii cumparand tot felul de prostii.

Cred ca cineva la Suzuki are inca ideea chestiunii de onoare de a fi angrenati in lupta cu ceilalti producatori traditionali japonezi,si de aici aceste intrari in gp cand mai pot rupe cateva zeci de mil buget pt racing si iesiri cand lucrurile merg in jos.

 

Totusi,poate ii salveaza pe Acosta si Binder de la 1 an de sabatical vorba colegilor.

De facut,in mod sigur nu vor face mai nimic,pt ca vor veni tot cu tehnologia din 2016 de cand erau ei cat de cat...si presimt ca la sfarsit de 2026 se vor retrage din nou,motivand ca e prea expensive sa mai dezvolte un motor de 850cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

...cand spuneam ca va urma o mica-mare recesiune...

Ok - in cazul KTM si recesiunea dar si deciziie aberante de management expuse pe larg de colegul xt  i-au distrus...

O companie de 460 mil cu datorii de 3mld,pe o piata in recesiune...nu prea are cum sa se termine altcumva de fapt,asta e normal sa se intample.

 

Suzuki president Toshihiro Suzuki discusses racing return

De Suzuki ma mir de fapt nu de KTM.

Suzuki se joaca o data la 2-3 ani uite Gp'ul nu e GP'ul....pt ce naiba?

Suzuki in mod clar nu a facut/nu va face asemenea decizii bazate pe feelings ca si Pierer si nu isi va risipi banii cumparand tot felul de prostii.

Cred ca cineva la Suzuki are inca ideea chestiunii de onoare de a fi angrenati in lupta cu ceilalti producatori traditionali japonezi,si de aici aceste intrari in gp cand mai pot rupe cateva zeci de mil buget pt racing si iesiri cand lucrurile merg in jos.

 

Totusi,poate ii salveaza pe Acosta si Binder de la 1 an de sabatical vorba colegilor.

De facut,in mod sigur nu vor face mai nimic,pt ca vor veni tot cu tehnologia din 2016 de cand erau ei cat de cat...si presimt ca la sfarsit de 2026 se vor retrage din nou,motivand ca e prea expensive sa mai dezvolte un motor de 850cc.

daca revine suzuki, nu mai devrem de 2027 o va face, n-are nici un sens sa vii acum sa investesti ca peste 2 ani sa arunci la gunoi motorizarea respectiva. Doar sa vina cu ultima interatie din 2022 si sa dezvolte pe baza ei..

 

eu logica nu o vad venirea asta. dar n-a poate nu vad eu imaginea de ansamblu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu se inchide programul KTM, dar cu siguranta nu se vor mai lafai in bani. https://www.crash.net/motogp/news/1061130/1/ktm-continue-testing-amid-development-freeze-fears    Vor trebui sa stranga cureaua si asta se va reflecta in performante. As indrazni sa spun ca acest lucru a inceput sa se simta chiar din sezonul 2023. Victime colaterale: toti cei patru piloti KTM, cu mentiune speciala pentru BB si PA... Cum ar zice un clasic in viata (de trista amintire): "KTM nici nu stii cat de mic incepi sa fii!" 

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Suzuki president Toshihiro Suzuki discusses racing return

De Suzuki ma mir de fapt nu de KTM.

Suzuki se joaca o data la 2-3 ani uite Gp'ul nu e GP'ul....pt ce naiba?

Da, aici cam ai dreptate... ba vrea GP, ba vrea sa iasa din GP... problema este ca modul asta de a face lucrurile incurca lucrurile. Insa, cred ca de data asta, Dorna/Liberty le vor impune niste clauze contractuale foarte dure. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, xt600 said:

Poate ca nu se inchide programul KTM, dar cu siguranta nu se vor mai lafai in bani. https://www.crash.net/motogp/news/1061130/1/ktm-continue-testing-amid-development-freeze-fears    Vor trebui sa stranga cureaua si asta se va reflecta in performante. As indrazni sa spun ca acest lucru a inceput sa se simta chiar din sezonul 2023. Victime colaterale: toti cei patru piloti KTM, cu mentiune speciala pentru BB si PA... Cum ar zice un clasic in viata (de trista amintire): "KTM nici nu stii cat de mic incepi sa fii!" 

Da, aici cam ai dreptate... ba vrea GP, ba vrea sa iasa din GP... problema este ca modul asta de a face lucrurile incurca lucrurile. Insa, cred ca de data asta, Dorna/Liberty le vor impune niste clauze contractuale foarte dure. 

Posibil/Probabil ca Suzuki sa fi fost "informat" de "cadrele binevoitoare" din owner of motogipi de problema ktm, si sa fie "invitat" sa "rejoin" ptr locurile ramase libere? Poate de aceea motogipi.com nu titreaza inca nimik....

stirea de pe FB am regasit-o si azi, cumva in alta postare mai veche:

https://www.facebook.com/share/p/14kvEU7Baj/

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Lup69 a spus:

Posibil/Probabil ca Suzuki sa fi fost "informat" de "cadrele binevoitoare" din owner of motogipi de problema ktm, si sa fie "invitat" sa "rejoin" ptr locurile ramase libere? Poate de aceea motogipi.com nu titreaza inca nimik....

stirea de pe FB am regasit-o si azi, cumva in alta postare mai veche:

https://www.facebook.com/share/p/14kvEU7Baj/

invitatia e usor de facut.

de acceptat e problema, ca nu e nunta, te cauti de niste bani si te duci si ai scapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Lup69 a spus:

Posibil/Probabil ca Suzuki sa fi fost "informat" de "cadrele binevoitoare" din owner of motogipi de problema ktm, si sa fie "invitat" sa "rejoin" ptr locurile ramase libere? Poate de aceea motogipi.com nu titreaza inca nimik....

stirea de pe FB am regasit-o si azi, se rostogoleste....

Foarte posibil, ma gandesc ca Dorna stie mai demult de problemele financiare ale celor de la KTM si se gandeste la solutii. Insa, cred ca decizia de a reveni in MotoGp are legatura si cu "marea resetare" din 2027.  Sa vedem daca se va concretiza.

De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP.  Probabil se vor concentra pe WSBK si EWC, unde au inceput sa miste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, xt600 said:

Foarte posibil, ma gandesc ca Dorna stie mai demult de problemele financiare ale celor de la KTM si se gandeste la solutii. Insa, cred ca decizia de a reveni in MotoGp are legatura si cu "marea resetare" din 2027.  Sa vedem daca se va concretiza.

De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP.  Probabil se vor concentra pe WSBK si EWC, unde au inceput sa miste.

Industrie auto - moto....toate se duc in cap...KTM, Stellantis, VW, doar asiaticii mai respira...Cu VW care inchide fabrici cum se simt Ducati ?

Am impins paradoxul economic la maxim, toata lumea vrea mai bun dar mai ieftin si mai repede, insa toata lumea vrea salarii mai mari ...:tempted:

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lup69 a spus:

Industrie auto - moto....toate se duc in cap...KTM, Stellantis, VW, doar asiaticii mai respira...Cu VW care inchide fabrici cum se simt Ducati ?

 

Am impins paradoxul economic la maxim, toata lumea vrea mai bun dar mai ieftin si mai repede, insa toata lumea vrea salarii mai mari ...:tempted:

Vom vedea in 2025 si 2026 cum se simte Ducati. Oricum, au un avans substantial in termeni de performanta, ca sa nu isi faca prea mari griji, cel putin pentru sezonul care vine. 

 

Sau, din alta perspectiva, preturile la auto si moto au crescut nesimtit de mult. Corporatiile vor sa faca burta mare, umfland preturile, in conditiile in care calitatea produselor nu creste, dimpotriva. Oamenii au inceput sa nu mai puna botul. Cazul KTM este unul elocvent, in acest sens: calitatea executiei este mai mult decat indoielnica, fiabilitate precara, servicii postvanzare de proasta calitate si scumpe, dar preturile motoretelor sunt  premium. Te mira ca au ramas cu marfa pe stoc? Ca le-au scazut vanzarile aproape la 0? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, xt600 a spus:

Te mira ca au ramas cu marfa pe stoc? Ca le-au scazut vanzarile aproape la 0? 

Da. Pt că hipstereala e maximă și se cumpără bling-bling, nu calitate.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP

BMW a facut acea declaratie de PR prin noul sef pe atunci al Motorrad - am spus la acel moment ca este doar un PR (precum ii era si tonul),dar lumea pe aici era convinsa ca vor intra.Oh well...

E si normal pana la urma sa nu intre nici daca lucrurile mergeau ca in era post-pandemica adica 2023-summer 2024 - obiectiv nu exista vreun motiv logic in a investi (zeci de) milioane de euro,poate sute,pentru a ajunge undeva langa Ducati,foarte greu de batut acest constructor dominant in gp,cand poti iata,sa iti legi numele de campionatul de gp cu publicitate (destul de agresiva) pe circuite,sponsorizarea a cel putin 1 mare premiu,sponsorizarea cu Safety/Medical Cars,BMW M Award pt pole-position - acest parteneriat on the side cu Motogp'ul sunt de parere ca ii satisface dpdv al expunerii iar costurile sunt mult mai mici decat daca ar participa in competitie.

Bani investiti mult mai putini - aproximativ aceleasi beneficii,insa dezavantaje minime.

Smart.

Acum 11 ore, Lup69 a spus:

Industrie auto - moto....toate se duc in cap...KTM, Stellantis, VW, doar asiaticii mai respira...Cu VW care inchide fabrici cum se simt Ducati ?

Am impins paradoxul economic la maxim, toata lumea vrea mai bun dar mai ieftin si mai repede, insa toata lumea vrea salarii mai mari ...:tempted:

Iarasi,cand spuneam acum vreun an ca va veni recesiunea,eram privit cu neincredere.Oh well...

Ca o mica paranteza off-topic : e o greseala sa ascultam toti trepadusii din presa si sa le preluam punctul de vedere dand vina pe consumator pt aceasta recesiune - nu este adevarat.Recesiunea s-a vazut demult,a debutat si se va face simtita (urat) in continuare datorita bombelor inflationiste pe care le-au detonat aproape toate guvenele.

Hai sa nu condamnam oamenii pt prostiile monumentale facute de cei de la conducere.

S-au aruncat cu trilioane de dolari in economie,toate aceste trilioane fiind fake - paper money,inflatie pura.Cine a oprit economiile a sistat tot si a printat bani apoi i-a aruncat aiurea in toate partile?Oamenii de rand?HaH!

Ee,toti acesti bani trebuie "extrasi" acum din economie - cum?Prin ridicarea dobanzii de referinta,asta va micsora masiv money supply - si de aici recesiunea.

De fapt e un lucru foarte bun pentru economie recesiunea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Method said:

De fapt e un lucru foarte bun pentru economie recesiunea...

Este, este, adevarat!

 

Au fost si sunt foarte multi care spera la un soft landing. Din pacate, la cum arata realitatea acum, acest lucru e din ce in ce mai improbabil. Cel putin in Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar pt Germania in special,domnii americani au creat (indirect desigur), un perfect storm : fortat Germania sa dea arme Ucrainei pe mocangeala (in timp ce dnii americani o fac sa se imprumute tot de la ei apoi sa le dea banii pt armamentul american),taiat accesul la energia electrica ieftina pt industria germana (majoritatea gazelor rusesti erau folosite pt a produce energie electrica la un pret super ieftin pt industrie),printat o gramada de euro aiurea in pandemie - si acum descurca-te Germania cu premierul tau gayiutz :D

Nu ca as plange de mila nemtilor,dimpotriva,dar incerc doar sa ilustrez cauzele recesiunii

Chiar acum, TRG a spus:

soft landing

Ahaahha

In Europa in nici un caz.

 

Poate,un mare poate,in SUA cu masuri totusi dure pe care le va impune Trump (deja a zis ca pune tariffs 25% pe imporutri - asta apropo de faptul ca un coleg zicea ca producatorii asiatici auto nu sunt - INCA - afectati de recesiune : stai sa vedem cand au 25% taxa pt SUA)

Si nici SUA nu va scapa de recesiune zic eu,pt ca daca Trump il numeste pe Musk in acel DOGE - Musk va taia in carne vie.Ohoo si inca in ce fel - avem exemplu take-over'ul Twitter si ce s-a intamplat dupa aia.

Are rezultate Musk,no argue,insa chiar taie in carne vie.Deh,poate asta e si necesar pana la urma.

In tot cazul foarte mica probabilitatea unui asa zis soft landing si peste ocean,decum aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...