Sari la conținut

2. Gran Premio YPF Energía de Argentina


Postări Recomandate

Acum 22 minute, frigider a spus:

 nu știu cum a făcut-o în 2014 dar......

 

A facut-o in felul urmator: 10 victorii consecutive, 13 victorii la overall. A bagat toata grila in depresie...:rusinica:Va repeta performanta in 2019... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 192
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, Method a spus:

Aia ma gandesc si eu - cum poate replica Bagnaia la  asa ceva???

Vine Cota - favorit Marquez,Doha - merge bine tot timpul acolo,Jerrez - le place la amandoi si lui MM si lui Pecco,LeMans - favorit MM de departe....

Adica eu nu vad un circuit si un scenariu (pana la Mugello),unde Bagnaia poate da o replica decenta lui MM.

Aa,nu am zis ca MM nu poate gresi/cadea etc - orice se poate intampla - dar dupa cum se prezinta lucrurile,eu nu vad cum ar putea Bagnaia sa vina peste MM.

Si ce e cel mai probabil - ca dupa vreo 3-4 curse din astea cu MM pole-win-win,Bagnaia sa acumuleze presiune si sa forteze...si sa o comita.

Pt ca MM da impresia ca merge la 95%,la lejer.Si dupa cum zice si el - daca nu forteaza si nu risca pe frane pt ca acceleratia etc atuurile acestei motorete ii permit sa isi faca timpii fara sa forteze franarile,la MM nu e presiune,si cand nu e presiune iata ca nu mai cade.

 

Mai,eu nu cred ca Pecco nu se astepta...ne asteptam noi cativa pe aici,inca de anul trecut am zis - daca MM mergea asa de bine la primele contacte cu acel GP23 destul de flawed,si de la o echipa desculta,era logic ca pe Ducati actual si cu toata echipa Ducati in spate va merge muult mai bine.

Iar el de pe acel GP23 pe care nici unul din ceilalti rideri Ducati nu puteau sa il duca atat de aproape de Bagnaia si JM ca si el,a iesit pe 3.So...era de asteptat.Pt cine privea obiectiv.Pt cine era de parere ca MM era un washed-out "asta nu isi mai revine,sa se retraga,e praf uite cum cade samd"....cred ca e o surpriza.Dar pt majoritatea lumii nu e nimic suprinzator ca un 8xcampion mondial domina competitia de pe cea mai buna motoreta din grid.

Ajungem la vorbele lui Chel,nu?

Intradevar nu ma asteptam sa conlucreze atat de bine cu echipa si cu motoreta din prima.A zis el bine din 2024 dupa vreo 3-4 curse ca learning curve'ul,"invatarea" pe Ducati a facut-o,dar nu ma asteptam ca sa vina si direct sa dea mucu de pe GP25.Se pare ca si motoreta e beton.

Si stai ca mai vine si 2026 un an in care cred ca nimeni nu va mai dezvolta nimic,deci practic vom vedea aceleasi motorete ca in 2025,deci...

Si eu mi-as dori...in quali par ca mai misca ceva,dar in curse Q se chinuie degeaba - vine tare la start (pe baza skill'ului sau nu a motoretei),dar ritmul lui de cursa e slab.Efectiv nu are ce face.

Honda insa,iata ca Mir l-a atacat si depasit pe Acosta,Zarco merge tzipla...Honda a inregistrat un progres bunicel.Mai ales pe fondul caderii KTM....se vede.

Sunt convins insa dupa multitudinea de update'uri samd ca bugetul Honda e probabil dublu fata de bugetul Yamaha.

True that.

(De)caderea si revenirea unui optuplu? (probabil in curand zece...tuplu?11?12?) campion mondial.

Privita din spate asa va fi.

Problema mea 4now e faptul ca aceasta superba poveste va fi foarte boring de privit anul asta (si preconizez ca si la anul) daca nu se ridica nimeni la nivelul lui.Reia 2014 sa vezi ce a facut,eu cred ca va fi the same story.

Deci cu alte cuvinte - frumos pe foaie si in documentare,dar plictisitor de privit 1 an intreg...

Alex...ar trebui sa urmaresti campionatul de moto3 din 2014 pe care eu l-am urmarit cu sufletul la gura ca sa intelegi de ce am boala pe el.La Aragon,cand mai erau de disputat vreo 4-5 etape,musiu l-a imprastiat pe Miller cu buna intentie,el iesind pe 2 si Miller in scaieti.Nu a fost penalizat desi intrarea era clar la rupere,iar campionatul a fost transat de acel incident,Miller a recuperat cele 20+ puncte ce se pusesera astfel intre ei,dar nu a mai putut recupera tot si a pierdut parca la diferenta de 2-3 pucnte.Asta a fost titlul lui Alex la moto3.

Apoi musiu a venit la moto2 si a facut NIMIC 4-5 ani pana efectiv toti toti pilotii cat de cat decenti au plecat la motogp,dupa care a luat si el cu chiu cu vai titlul,si atunci fiind gata-gata sa fie batut de Oliveira care era rookie.

Apoi ridicat cu japca la motogp si mai apoi la HRC pt ca frati-su.

C'mon...asta e marele pilot?

Eu stiu,asa privit din avion - Alex Marquez 2 titluri mondiale,dar daca vezi cum s-au luat nu mai dai 2 bani pe el.

 

Ok - i'll give him that - omul e rapid pe GP24.Nu am ce sa zic.

Dar hai sa punem problema altfel - "un" Oliveira sau "un" Diggia invatat antrenat si dadacit non-stop de Marc Marquez,cum ar fi fost???

 

E un pilot ok'ish,insa numele Marquez l-a facut.Si faptul ca are acelasi comportament de japitza pe circuit ca si seniorul.

Daca l-ar fi chemat Alex Popescu,si nu ar fi primit nici un fel de ajutor de la MM,nu cred ca ar fi ajuns macar in motogp,decum sa vina la acest nivel,pt ca pur si simplu sunt alti piloti mult mai buni decat el.

Eu pun pariu ca si noi cei de pe forum (la varsta de 20-30 ani) am fi mers destul de competitiv la Motogp daca ni s-ar fi dat această șansă. Eu personal sunt sigur ca as fi mers mai bine decât Miller 😛

 

Dovada e.. Alex Marquez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca mi-a placut ca vineri MM a zis ca e un 1.36 posibil

apoi pe final de quali cand nu cred ca mai avea rost sa riste a scos un 1.36, om de cuvant satana, ce sa mai.

 

unele chestii nu pot sa le inteleg: e low grip dar abraziv (e agresiv cu cauciucurile)

pare ca se bat cap in cap.

 

plus ca nu prea cade lumea, low grip da nu cade lumea.

plm.

 

*si primu sector cand a mers la 1.36 era gri.

poate eroare de grafica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, frigider a spus:

 

 

*si primu sector cand a mers la 1.36 era gri.

poate eroare de grafica?

Pai era gri fata de timpul lui anterior care era la fel foarte foarte bun.. gen 1.37.012... e foarte probabil ca pe acel sector a mers cate miimi mai incet decat previous time si atunci normal ca era gri.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma astept ca Peco sa mearga mai bine duminica, prevad un loc 2.

s-a vazut o evolutie in quali, se va mai vedea, e fix modul lui de operare.

 

sau macat bataie cu AM.

Acum 27 minute, B.B. a spus:

Pai era gri fata de timpul lui anterior care era la fel foarte foarte bun.. gen 1.37.012... e foarte probabil ca pe acel sector a mers cate miimi mai incet decat previous time si atunci normal ca era gri.

corect.

Acum 26 minute, tourist1 a spus:

Apropo de cazut, MM nu prea cade cu cotoarba rosie. Pare ca inca are loc de manevra.

de-asta sunt increzator ca il va da stres maxim lui Peco si pe circuite preferate (de Peco)

 

si cu honda a zis "pot sa merg cu juma de secunda mai lent si sa nu cad niciodata, dar nu pt asta sunt aici"

cine are urechi sa auda si ochi sa vada intelege. :)  

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Nu. Dar ăsta îl bate pe marele campion, asta e problema!

Capisci unde bat?

N-am urmărit moto3, de Miller nu prea vorbește lumea de bine pe-aici, iar mârlănii au făcut și mulți alții.

Mai ai un pic de rabdare. Pe circuitele astea Bag nu poate sa exploateze cel mai mare avantaj al lui, si anume franarea. 
cand o sa vina circuite cu mai mult grip AM nu o sa mai fie asa confortabil in fata. 
sper sa ajunga sa se bata cu MM, o sa fie niste batai intresante. 

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Nu. Dar ăsta îl bate pe marele campion, asta e problema!

Capisci unde bat?

N-am urmărit moto3, de Miller nu prea vorbește lumea de bine pe-aici, iar mârlănii au făcut și mulți alții.

Mai ai un pic de rabdare. Pe circuitele astea Bag nu poate sa exploateze cel mai mare avantaj al lui, si anume franarea. 
cand o sa vina circuite cu mai mult grip AM nu o sa mai fie asa confortabil in fata. 
sper sa ajunga sa se bata cu MM, o sa fie niste batai intresante. 

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Nu. Dar ăsta îl bate pe marele campion, asta e problema!

Capisci unde bat?

N-am urmărit moto3, de Miller nu prea vorbește lumea de bine pe-aici, iar mârlănii au făcut și mulți alții.

Mai ai un pic de rabdare. Pe circuitele astea Bag nu poate sa exploateze cel mai mare avantaj al lui, si anume franarea. 
cand o sa vina circuite cu mai mult grip AM nu o sa mai fie asa confortabil in fata. 
sper sa ajunga sa se bata cu MM, o sa fie niste batai intresante. 

 

Acum 3 ore, Method a spus:

 

 Eu cred ca yamaha inca are pb cu incalzirea gumei fata, altfel nu imi explic caderea de ritm care a avut-o Q in cursa. In 12 tururi a scazut ritmul cu 1 secunda. 
Ori a fortat prea mult la inceput si a distris rapid guma spate, ori termperatura / presiunea in guma fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Pt ca MM da impresia ca merge la 95%,la lejer.Si dupa cum zice si el - daca nu forteaza si nu risca pe frane pt ca acceleratia etc atuurile acestei motorete ii permit sa isi faca timpii fara sa forteze franarile,la MM nu e presiune,si cand nu e presiune iata ca nu mai cade.

 

Mai,eu nu cred ca Pecco nu se astepta...ne asteptam noi cativa pe aici

 

Si eu mi-as dori...in quali par ca mai misca ceva,dar in curse Q se chinuie degeaba - vine tare la start (pe baza skill'ului sau nu a motoretei),dar ritmul lui de cursa e slab.Efectiv nu are ce face.

 

Sunt convins insa dupa multitudinea de update'uri samd ca bugetul Honda e probabil dublu fata de bugetul Yamaha.

 

Eu stiu,asa privit din avion - Alex Marquez 2 titluri mondiale,dar daca vezi cum s-au luat nu mai dai 2 bani pe el.

 

Ok - i'll give him that - omul e rapid pe GP24.Nu am ce sa zic.

E un pilot ok'ish,insa numele Marquez l-a facut.

Cam asta este si senzatia mea. Ieri, de pilda, cand frate-su s-a apropiat la 2 zecimi de el, parea ca merge in teste, dupa care cu vreo 4 tururi inainte de final a ridicat ritmul si fara sa forteze i-a dat la final 1 sec lui AM. Asta vis- a- vis de ce se spunea pe aic,i ca ii tinea fratele spatele. Motocicleta aia este atat de buna, de echilibrata, incat MM poate face timpul pe tur intr-o multime de feluri, astfel ca are mereu resurse. Nu este nevoit sa forteze pe frane si sa riste caderi. Cursele din etapa trecuta au fost relevante, in ce fel putea gestiona situatiile, iar declaratiile din conferinta de presa post race pareau de-a dreptul suprarealiste. Se uita Bagnaia la el ca la un extraterestru. 

 

Bineinteles ca Pecco se astepta. Iti dai seama ca a avut acces la datele de telemetrie ale lui MM.  A observat ca nu seamana deloc cu ale lui... Cu siguranta, din momentul in care s-a anuntat oficial ca MM va fi la echipa oficiala, Bagnaia a avut crize de insomnie, disfunctie erectila, etc, etc. Insa maturile par mai afectate decat el... 

 

Q este rapid, pe tururi lansate, dar in curse isi arata limitele. Ma uitam si ieri... start promitator, dupa care a pierdut pozitie dupa pozitie, fara nici o opozitie (fac si versuri)... ok... nu esti instare sa ai pace, nu esti in stare sa faci depasiri, dar apara cu dintii de fiecare loc in cursa... Ori l-au facut gang bang toti cei din spate. Nu are deloc spirit combativ, ceeaa ce ii reprosa si MM in 2022, de pe patul de spital. Eu zic ca motoreta a facut ceva progrese, dar nu este valorificata la maxim de Q. Honda nu are neaparat o motocicleta mai competitiva decat Yamaha, dar pilotii Honda s-au adaptat mai bine la motoreta si sunt mai combativi. Asta se reflecta in pozitia pe grila si locurile din clasament. 

 

Din ce am mai citit, se pare ca si Yamaha a marit mult bugetul, insa nu am informatii comparative intre bugetele celor doua. Nu numai cat de mare este purcoiul de bani, conteaza, ci si cat de eficient sunt folositi acei bani. Chiar tu spuneai ca Honda baga bani, dar pare ca nu are nici o directie. 

 

De cand spun eu ca trebuie avut in vedere si felul in care a fost castigat un titlu? Pentru ca una este sa castigi titlul ajutat de inca 7 coechipieri si alta este sa il castigi prin forte proprii; una este sa il castigi pe pista si alta cand il iei la masa verde, cum s-a intamplat in 2015; una este sa il iei cu satana pe pista si alta este sa il iei fara concurenta, vezi 2020, 2021, 2022, etc.. Cum bine spunea Stoner, "faptul ca am luat titlurile cu Rossi pe circuit, mi-a validat acele titluri". 

 

Alex, cu MM pe post de coach, a progresat mult. Se antreneaza impreuna, invata mult de la maestru si se pare ca anul asta va fi (poate) cel mai bun sezon al lui, insa nu este un pilot de top. Faptul ca in acest moment este inaintea lui Bagnaia, este o chestiune conjuncturala, nu reflecta valoarea reala a celor doi. Dar, clar este peste celalalt fratior (Luca) din MotoGP, care poate fi un foarte bun pilot de teste, dar nu isi are locul in competitia asta. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, xt600 a spus:

Insa maturile par mai afectate decat el... 

Nu am mai văzut o pe nevasta sa.

Cred ca m am prins:

Nevasta vine când se bate la campionat și acum nu prea pare ca se bate.

Nevasta lu peco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, frigider a spus:

Nu am mai văzut o pe nevasta sa.

Cred ca m am prins:

Nevasta vine când se bate la campionat și acum nu prea pare ca se bate.

Nevasta lu peco

Au aparut putin in cadru, etapa trecuta. Nu pareau in apele lor. Bine, nevasta-sa este terminata cursa de cursa, indiferent daca castiga sau pierde. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, tourist1 a spus:

MO88 out. Incredibil ghinionul cu accidentarile pe care le are.

Parca a intuit toate astea.

O sa i prindă bine facultatea de stomatologie.

 

Poate apelează la el satana, sa și întrețină la el zâmbetul perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, tourist1 a spus:

Apropo de cazut, MM nu prea cade cu cotoarba rosie. Pare ca inca are loc de manevra.

Exact.

A și zis chiar el asta - din moment ce poate face timpul fără sa riște pe frane,totul se schimbă.Si atunci poate manageria finuț tot.Cateodata chiar atât de finuț încât ii scade presiunea în guma sub limită :)

Long story short - omul are rezerve bunicele,poate ridica încă ritmul mult față de ce am văzut noi pana acum.Si asta ma sperie dpdv al spectacolului...deja pare sezon jucat.Sper sa ma înșel,dar deja acest sprint a fost mega boring cu ei plecând și sosind cam pe aceleași pozitii din quali.

Acum 2 ore, frigider a spus:

s-a vazut o evolutie in quali, se va mai vedea, e fix modul lui de operare

in quali a fost la mustață sa fie aruncat iar în Q1,pt ca a greșit și căzut fix în momentul când trebuia sa își facă turul rapid.

Nu vad nici o evoluție.

Acum 2 ore, damager a spus:

Eu cred ca yamaha inca are pb cu incalzirea gumei fata, altfel nu imi explic caderea de ritm care a avut-o Q in cursa. In 12 tururi a scazut ritmul cu 1 secunda. 
Ori a fortat prea mult la inceput si a distris rapid guma spate, ori termperatura / presiunea in guma fata.

100%

Eu nu cred ca avea cum distruge guma după 3 4 tururi,ori el deja era varza după ce a stat puțin în pluton.Aceeiasi problema cu overheating și drop în consecinta ca nu mai are aderenta.Efectiv nu are ce face.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Motocicleta aia este atat de buna, de echilibrata, incat MM poate face timpul pe tur intr-o multime de feluri, astfel ca are mereu resurse. Nu este nevoit sa forteze pe frane si sa riste caderi.

:agree:

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Q este rapid, pe tururi lansate, dar in curse isi arata limitele. Ma uitam si ieri... start promitator, dupa care a pierdut pozitie dupa pozitie, fara nici o opozitie (fac si versuri)... ok... nu esti instare sa ai pace, nu esti in stare sa faci depasiri, dar apara cu dintii de fiecare loc in cursa... Ori l-au facut gang bang toti cei din spate. Nu are deloc spirit combativ, ceeaa ce ii reprosa si MM in 2022, de pe patul de spital. Eu zic ca motoreta a facut ceva progrese, dar nu este valorificata la maxim de Q. Honda nu are neaparat o motocicleta mai competitiva decat Yamaha, dar pilotii Honda s-au adaptat mai bine la motoreta si sunt mai combativi. Asta se reflecta in pozitia pe grila si locurile din clasament. 

Mi se pare ca privești foarte obtuz lucrurile.Si ai un dinte împotriva perlelor.

După cum zicea și colegul mai sus,probabil faptul ca a trebuit sa ruleze in pluton i.a ridicat presiunea și s a dus grip ul și atunci e sitting duck - ori cazi ori accepți faptul ca nu te poți pune cu ei nici pe frane nici pe accel.

Yamaha nu își poate face trasele în pluton,iar accelerația nu e ok deloc,deci cum sa se bata cu ei?Și Rins e prost și Q e prost...iar dacă evoluția Honda e justificata doar de combativitatea piloților Honda,înseamnă că Zarco dacă ii da un Ducati l-ar rupe pe MM,nu?Dacă cu Honda "care nu a progresat mai mult decat Yamaha" el a ajuns pe 4 mai mai sa îl atace pe Pecco,Zarco is a genius atunci nu?

Acum 2 ore, xt600 a spus:

De cand spun eu ca trebuie avut in vedere si felul in care a fost castigat un titlu? Pentru ca una este sa castigi titlul ajutat de inca 7 coechipieri si alta este sa il castigi prin forte proprii; una este sa il castigi pe pista si alta cand il iei la masa verde, cum s-a intamplat in 2015; una este sa il iei cu satana pe pista si alta este sa il iei fara concurenta, vezi 2020, 2021, 2022, etc.. Cum bine spunea Stoner, "faptul ca am luat titlurile cu Rossi pe circuit, mi-a validat acele titluri". 

La motogp tot timpul nivelul va fi ridicat pt ca toți pilotii buni "se strâng" în motogp.

Eu vorbeam de acel titlu moto3 unde AM l-a lovit și scos VOIT pe Miller din cursa (nu ca Miller ar fi fost vreun mare pilot însă dacă nu abandona în acea cursa lovit de AM lua titlul !).

Iar la moto2 omul efectiv nu a fost în stare sa ia titlul pana nu a mai fost nimeni care era cât de cât capabil.

 

Titlul 2015 a fost decis la Valencia în ultima etapa NU la masa verde.Maestrul Ciuboțel a fost penalizat (inca prea finuț) pt ca a lovit a la Fenatti un alt concurent,hai sa nu mai credem ca inchipuirile noastre sunt adevărul sau sa incercam sa justificam accesele de furie scapate de sub control.

Pai TOTI care au luat titlul din 2000 pana în 2021 au luat titlul cu Rossi pe pistă :

Haydn,Gibernau cât pe-aci,Stoner,Lorenzo,Marquez,Mir,Q.

Asta nu e o justificare "era și Rossi acolo deci titlul e legit..."

Singurul pe care îl vad în postura de care zici tu e Mir,dar și Mir a bătut niște nume babane pt a lua titlul.Printre care da,și Rossi.

 

E o diferență între "am luat titlul pt ca era gol în lot nu aveam cu cine sa ma bat" cum a fost la AM ,și "am luat titlul pt ca ceilalți s-au accidentat sau au suferit mental breakdowns."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pariul pus cu @Djenavar

 

MM sa fie la 25 de puncte in fata in clasament fata de oricine e pe locul 2.

 

Deja are 19 puncte in fata lui Pecco si mai e și cursa de azi. :))

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, frigider a spus:

Parca a intuit toate astea.

O sa i prindă bine facultatea de stomatologie.

 

Poate apelează la el satana, sa și întrețină la el zâmbetul perfect.

Sau poate ii spune MM cu cine trebuie sa vorbeasca pentru a semna si el pact cu necuratu' pentru un pic de bulan. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu ne umezim cu AM73, raman la parerea ca omul e un imbecil cu pedigree-ul potrivit. Da, are de la cine sa invete cu ghidonul, in plus GP24 e de asteptat sa fie competitiva la inceput de sezon si Pecco nu pare sa se fi "incalzit" pe GP25, pare ca i s-au aliniat planetele mezinului, dar tot un (cuvant urat) ramane. Vedem spre pauza de vara cum se prezinta clasamentul. 

Judecand dupa modul cum se tinea cu Aprilia lui de restul Ducati-urilor, Bez pare sa fie intr-o zi de gratie azi, pacat de calificarea destul de slaba. Dar Aprilia aia s-ar putea ca in mainile lui JM89 sa-i dea un pic de bataie de cap lui MM93. Nu cred ca RS-GP25 e material de luat campionatul, dar poate incurca un pic calculele. Asta ar putea fi sansa lui Pecco sa se apropie la puncte de MM93, altfel nu-l vad bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, wolfybv a spus:

 Dar Aprilia aia s-ar putea ca in mainile lui JM89 sa-i dea un pic de bataie de cap lui MM93. Nu cred ca RS-GP25 e material de luat campionatul, dar poate incurca un pic calculele. Asta ar putea fi sansa lui Pecco sa se apropie la puncte de MM93, altfel nu-l vad bine...

Nu cred deloc asta. 

Din ce vad acum si din ce am văzut in teste.

Poate ai uitat ca Jorge Almoguera s-a rupt in doo cu acea Aprilia, fac pariu cu oricine că la revenire va avea nevoie de multe weekenduri de cursa ca să-si recapete încrederea in sine si apoi in motocicleta si abia apoi să scoată ceva din ea.. asta daca e de scos.

Deci.. probleme lui MM posibil sa ii faca la anul pe vremea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, B.B. a spus:

Nu cred deloc asta. 

Din ce vad acum si din ce am văzut in teste.

Poate ai uitat ca Jorge Almoguera s-a rupt in doo cu acea Aprilia, fac pariu cu oricine că la revenire va avea nevoie de multe weekenduri de cursa ca să-si recapete încrederea in sine si apoi in motocicleta si abia apoi să scoată ceva din ea.. asta daca e de scos.

Deci.. probleme lui MM posibil sa ii faca la anul pe vremea asta.

Problema atunci a fost temperatura cauciucului, nu motocicleta. Vazusem un articol in care erau prezentate si temperaturile pneurilor si al lui avea 16 grade sub ce ar fi trebuit sa aiba. Acolo erau de acord si Aprilia si Michelin. De acolo insa aveau viziuni diferite: Aprilia sustinea ca a fost vb de un cauciuc problematic care nu s-a incalzit suficient desi ei au facut incalzirea fix ca si pt Bez, Michelin spune ca Aprilia nu a facut incalzirea corect. 

Sunt de acord ca va avea nevoie de cateva curse sa-si intre in ritm, dar el a mai avut o accidentare urata si a revenit destul de rapid, nu m-ar mira sa faca la fel si acum, mai ales ca-si lasa timp sa se refaca mana asa cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Pariul pus cu @Djenavar

 

MM sa fie la 25 de puncte in fata in clasament fata de oricine e pe locul 2.

 

Deja are 19 puncte in fata lui Pecco si mai e și cursa de azi. :))

 

 

 

 

Da da, dar mai sunt inca 3 etape. Diferenta mai poate sa creasca dar sa si scada!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Iar la moto2 omul efectiv nu a fost în stare sa ia titlul pana nu a mai fost nimeni care era cât de cât capabil.

 

E o diferență între "am luat titlul pt ca era gol în lot nu aveam cu cine sa ma bat" cum a fost la AM ,și "am luat titlul pt ca ceilalți s-au accidentat sau au suferit mental breakdowns."

A luat titlul la bataie cu Brad Binder care era la al treilea sezon in Moto2. Nu era Oli si nu era rookie, cum ai zis inainte

Mie Binder imi pare cat de cat capabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM e un pilot slab si inconstant. Are sezonul asta marele avantaj al fratiorului precum si politica ducati de a oferi tuturor acces la datele de telemetrie. 

O sa vedeti cum recidiveaza AM la incercarile de depasire ale lui Peco pe parcursul sezonului asta cum a facut-o de 2ori parca sezonu trecut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, wolfybv a spus:

Problema atunci a fost temperatura cauciucului, nu motocicleta. Vazusem un articol in care erau prezentate si temperaturile pneurilor si al lui avea 16 grade sub ce ar fi trebuit sa aiba. Acolo erau de acord si Aprilia si Michelin. De acolo insa aveau viziuni diferite: Aprilia sustinea ca a fost vb de un cauciuc problematic care nu s-a incalzit suficient desi ei au facut incalzirea fix ca si pt Bez, Michelin spune ca Aprilia nu a facut incalzirea corect. 

Sunt de acord ca va avea nevoie de cateva curse sa-si intre in ritm, dar el a mai avut o accidentare urata si a revenit destul de rapid, nu m-ar mira sa faca la fel si acum, mai ales ca-si lasa timp sa se refaca mana asa cum trebuie.


JM are experienta sa revina. La nivelul asta cam toti au. Problema e ca a ratat testele, nu cunoaste motoreta. Nu prea are setari pe ea pentru el. Nici eu nu cred ca o sa rupa gura targului cand se intoarce, dar nu poti sa sti niciodata. Eu sper sa se bata macar la locurile 4-6 cand revine. Are loc sa creasca

Acum 44 minute, Cavaleru a spus:

AM e un pilot slab si inconstant. Are sezonul asta marele avantaj al fratiorului precum si politica ducati de a oferi tuturor acces la datele de telemetrie. 

O sa vedeti cum recidiveaza AM la incercarile de depasire ale lui Peco pe parcursul sezonului asta cum a facut-o de 2ori parca sezonu trecut


si eu sunt de parere ca nu e un pilot de tot. Pe de alta parte, poate modeul asta i se potriveste. Cine stie. Oricum inceputul de campionat ii este favorabil.  Nimeni inafara de frati-so nu s-a apropiat de timpii lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

Da da, dar mai sunt inca 3 etape. Diferenta mai poate sa creasca dar sa si scada!!

What goes up...will go up.

Cu siguranță va crește.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...