Ruginel Postat ieri la 10:19 Share Postat ieri la 10:19 (editat) Acum 12 ore, ENEOS a spus: Zici? Păi și pt ce plm a fost conceput Tracer-ul? Coclau nu servesc - am băgat din greșeală odată vreo 50 km cu Fazerul, cu pasageră, am încercat acum muuuulți ani și motociclismul de pădure dar nu m-a prins. În oraș era mai OK FJR decât Tracer pt că oglinzile nu interferau cu ale mașinilor, iar asta are un ditai ghidonul fix în dreptul oglinzilor turismelor, iar oglinzile se întâlnesc cu alea de suv sau dube. Dar nici în oraș nu merg așa mult. Păi da, legal, dar la 130 km/h e o hărmălaie de nedescris pe Tracer! Când băgam eu ture, serioase sau neserioase, pe 2 roți mulți nici nu știați câte roți are motocicleta! Consumul nu m-a frământat niciodată la ! Dar ca exemplu cu FJR roșu am făcut București - Sofia și retur pe traseu diferit cu mai puțină autostradă, pasageră și bagaj, viteză nici superluminică dar nici tocmai legală, cu o medie de 6.1 l/100 km. Cu Tracer-ul singur și cu topcase mai mult gol scot 5-5.2. Superluminică n-am cu ce, mă mai răstesc la el pe curbe, dar asta am făcut-o cu toate. Mă gândesc că dacă îi adaug încă 80-90 kg și 2 genți sau cutii laterale mai crește consumul, deci nu e 'fo mare economie. În + tre să car și spray de lanț și să mă închin pe lângă el. Problema mea cea mai mare e însă lipsa protecției la vânt și hărmălaia! Chestii care mă obosesc, iar ca să fac 800 - 1000 km într-o zi și a 2-a s-o iau de la capăt am nevoie de o TOURING, nu struțopârțuri. Draq, sunt deja motoboșorog! La ceva mai bun imediat se adaptează omul, când însă e să regresezi... Sincer sperasem la altceva citind despre el, de mers am mers cu MT 09 naked și puțin cu Tracer, m-a îmbiat un coleg să fac test cu al lui dar nu ne-am sincronizat, iar pe ăsta l-am găsit cu Romulus (Motofly) pe net când am trecut să-i văd noua locație, a dat după italian, și într-o săptămână l-a și adus. Până la București călare pe el am și început să am îndoieli... Am probat și cu hidoșenia de parbriz turing de la Yamaha, nu e vreo îmbunătățire notabilă chiar dacă e dublu ca suprafață. În concluzie: pt ce a fost făcut habar n-am , eu am optat pt el pt că pasagera e temporar pe meleaguri îndepărtate (cu FJR roșu am făcut împreună cu ea în 2 sezoane sub 3000 km, îi puteam face cu FZ6 sau orice , cu Napoleon într-un an și nițel mersesem în duo ~15000), iar după 2 hernii de disc operate am vrut să reduc masa de manevrat prin curte, garaj sau alte spații unde se cere tras-împins de agregat. Și așa am fost la un colț să iau un FJR gen 3 cu 6 trepte, doar că n-avea recall-ul la cutie efectuat și reprezentanța autohtonă nu prea mi-a dat curaj, iar varianta 2 cu un dealer din Austria apropiat de un prieten la care puteam sta până șurubareau ei, ba chiar să și bântui Tirolul între timp pt că omul are 2 , a picat din cauză de închiderea prăvăliei (și nu era vreun garaj mic)... Dacă ar fi avut FJR marșarier să mor dacă luam ăsta, că și așa a costat cât ambele mele FJR adunate și nu cu mult mai puțin decât cel 2018 de care am zis, iar gen 3 dinainte de 2016, cea cu 5 trepte, ar fi fost mai ieftină! FJR cu Tracer nu au absolut nimic in comun de la arhitectura motor, suspensii, dimensiuni, carenaje, transmisie etc. FJR este touring de generatie veche si lasat acolo dar decent prin pachet (desi la cele aproape 300 kg la plin puteau pune niste suspensii USD si niste etriere mai acatarii), Tracer este o strutocamila de generatie mai noua. Au incercat ei sa inlocuiasca FJR cu Tracerul insa partial si fara succes. Nici cal nici magar. Compara FJR daca vrei cu Paneuropean, LT si altele din categoria lui. Tracerul il poti compara cu XR, GSX, Multistrada V2 desi si acolo o ia din toate directiile. La aceiasi bani ai sansa sa iei GSX-1000GX care e peste Tracer din orice pozitie. Eu mi-am luat V-Stromul pentru roata fata de 19, motorul V2 de 1000 si pentru cum stau pe el la 1.90. Mai mult de atat puteam sa imi iau GSA care este cam tot pe acolo dar dublu la bani. Nu imi plac motoarele cu carenaje complete / complexe deci pentru mine ies din calcul multe din categoria FJR, desi le inteleg utilitatea. Cel putin o perioada o sa mai raman in categoria asta de moto. Editat ieri la 11:04 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat ieri la 11:43 Share Postat ieri la 11:43 Care este treaba cu FJR-ul? Multe persoane am auzit cu pareri/propoziții care sa conțină acest model. M-am și documentat cu ocazia asta despre aceasta motocicleta, să înțeleg și eu dacă e ceva miere în jurul lui. Pare un motor care își are locul lui, insa marele dezavantaj îl vad ca fiind faptul ca a ramas in urma cu toate, sunt modele 2024 cu tehnologie rămasă in urmă cu 10 ani. Pacat de motocicleta, mai costa si o sacoșă de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat ieri la 12:20 Share Postat ieri la 12:20 Acum 2 ore, DonFlamingo a spus: Ehhh mai conteaza si pedigree-ul, si sa nu zica nimeni ca nu conteaza. Cumparam dupa specificatii si ce nevoi avem dar mai cumparam si brand, indiferent cine ce zice. Corect, dar nu neapărat pentru că doar între motocicliști poți sesiza diferența de brand, eu am avut surpriza să mă întrebe cineva unde este făcuta Moto Guzzi că n a auzit de marca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat ieri la 13:41 Share Postat ieri la 13:41 Acum 7 ore, Cristian C. a spus: "Problema" noastră e că există varietatea asta a motocicletelor în prezentul 2025, cu fel si fel de modele, cilindree, culori. Problema mea e că au cam dispărut motocicletele sport touring de la aproape toți producătorii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat ieri la 13:54 Share Postat ieri la 13:54 Acum 19 ore, Speedy.K a spus: Nu stiu in conditiile date de tine cum s-ar comporta si nici n-am cum sa verific. Dar ca sa vibleze ar avea, teoretic, nevoie de greutate mai mare pe spate, ori tu la 105 pe saua pilotului nu vad cum te-as putea ajuta. Dar nu cred ca colegul care se plangea de voblaj a testat c7 bagaje si probabil singur. Am sa fac o programare pentru un drive test la firma Honda Iasi - Madras Pentru greutate (nu stiu daca modele de teste sunt echipate cu sidecase) - am sa iau un rucsac si am sa pun 7 -8 caramizi pline pentru incarcatura - adica ma descurc cu un rucsac plin de 20 -30 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat ieri la 13:59 Share Postat ieri la 13:59 (editat) Acum 2 ore, Cristian C. a spus: Care este treaba cu FJR-ul? Multe persoane am auzit cu pareri/propoziții care sa conțină acest model. M-am și documentat cu ocazia asta despre aceasta motocicleta, să înțeleg și eu dacă e ceva miere în jurul lui. Pare un motor care își are locul lui, insa marele dezavantaj îl vad ca fiind faptul ca a ramas in urma cu toate, sunt modele 2024 cu tehnologie rămasă in urmă cu 10 ani. Pacat de motocicleta, mai costa si o sacoșă de bani. În Europa nu se mai oferă de cel puțin 3 ani! Da, a rămas oarecum pe loc, dar și pt că e o reușită. Furcă USD e pe generația 3, parcă doar la opțiunea cu ea electronică. Știi vorba aia despre unguroaice și lingurițele de miere? E, pt mine FJR are un borcan întreg! Am un prieten bun maniac cu Honda, s-a și ocupat de brand-ul ăsta ca job, până și mașina lui de tuns iarba e Honda. Eu oscilam între VFR1200F și FJR generația 2. Foarte important, generația 1 are multe minusuri remediate la a 2-a! VFR e mai modern, 6 trepte, plm. Îl sun să cer o părere avizată, eram convins că o să zică "VFR!". Surpriză, omul Honda a zis FJR! Cu VFR mersesem câțiva km, cu FJR delic până am fost să-l văd pe Napoleon, și atunci am făcut câțiva metri prin curtea vânzătorului. Însă, după ce vizionasem câteva VFR și mai aveam unul pe țeavă, când a ridicat omul prelata de pe el, am știut că ăla e alesul! Am lăsat cât aveam la mine avans și a 2-a zi când m-am dus să-l iau, după ~5 km parcă mă născusem pe motocicleta aia! Și veneam după 6 ani de FZ6 Fazer, ~80 kg mai puțin. Tot discutând cu unii și alții am întâlnit un tip, prieten al unui prieten, posesor de GTR 1400 printre altele. Foarte deschis mi-a propus să ieșim împreună și să-mi dea GTR să merg cu el mai mult, nu doar câțiva km, dar mi-a spus că n-o să-mi placă mai mult decât FJR. Nu, nu e vorba de luv. 🫣 Mie unul FJR mi s-a părut mai "flickable" pe viraje chiar decât FZ6, am polizat scărițele cu pasageră în spate, m-am dat cu el ca dracii. Toate căștile mele deveniseră silențioase, uitasem cum e să se lipească muștele de vizieră, dacă îmi puneam mintea aș fi putut face A2 cap coadă cu 250 km/h cu muzică în cască sau sporovăind cu pasagera, un amic căruia îi place să fie mereu miezul grupului și-a vândut după ce n-a putut să țină pasul cu mine la o ieșire. Dar repet, generația a 2-a, probabil și a 3-a, eu am avut că Păcală întâi 2 și apoi 1 care m-a dezamăgit crunt - frâne, feeling pe roata față, protecție la vânt & zgomot, lumini, totul e mult mai bun la gen.2! Dar și FJR 2001 - 2005 îl 3.14șă în cwr pe Tracer la toate capitolele în afară de frâne și gizmo-uri Editat ieri la 14:09 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat ieri la 14:35 Share Postat ieri la 14:35 (editat) Acum 41 minute, sprike a spus: Am sa fac o programare pentru un drive test la firma Honda Iasi - Madras Pentru greutate (nu stiu daca modele de teste sunt echipate cu sidecase) - am sa iau un rucsac si am sa pun 7 -8 caramizi pline pentru incarcatura - adica ma descurc cu un rucsac plin de 20 -30 kg Exact. Cu singura precizare ca sidecaseurile, fata de rucsac, pot sa dea miscari aiurea ale mobre si din stricarea aerodinamicii. Dar de ce insisti tu pe sidecaseuri, daca tot mergi mai mult singur, in loc sa pui un topcase si o geanta maricica pe saua pasagerului? E mult mai bine aerodinamic si muta si centrul de greutate mai 8n fata, deci mai putine sanse sa se descarce fata si sa dea voblaj. Editat ieri la 14:36 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat ieri la 15:32 Share Postat ieri la 15:32 Acum 55 minute, Speedy.K a spus: Exact. Cu singura precizare ca sidecaseurile, fata de rucsac, pot sa dea miscari aiurea ale mobre si din stricarea aerodinamicii. Dar de ce insisti tu pe sidecaseuri, daca tot mergi mai mult singur, in loc sa pui un topcase si o geanta maricica pe saua pasagerului? E mult mai bine aerodinamic si muta si centrul de greutate mai 8n fata, deci mai putine sanse sa se descarce fata si sa dea voblaj. Varianta care o prezinti este una eficienta Fac precizarea ca la drum va fi si un pasager din cand in cand - de asta ziceam de sidecaseuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat ieri la 15:42 Share Postat ieri la 15:42 Eu am un set de sidecaseuri textile pe care le-am luat o singura data cand am avut tura de 6 zile cu cort si tot calabalacul (saltele, saci de dormit, primus etc) si le-am luat doar ca sa fie mandra fericita ca are la ea toate toalele, adidasi de schimb si asa mai departe. In rest mereu mi-a fost de ajuns pentru ture de doua-trei zile cu pasager si bagaje de camping topcaseul, o geanta de saua pasagerului pusa peste topcase si un tankbag maricel. Am ramas la varianta asta pentru a pastra mobra cat mai ingusta si a distribui greutatea cat mai spre fata, tocmai pentru ca mobra veche (KLE 500) avea tendinta sa descarce fata si sa nu mai am apasare suficienta pe roata fata pe urcarile de pe coclauri in conditiile de mai sus. Si am facut ceva d-astea! Scuze daca pare ca te invat, dar nu stiu ce experienta ai in atare conditii si ma gandesc ca s-ar putea sa ti se para mai la indemana varianta cu sidecaseuri, dar mie nu mi-a placut. La un moment dat, printr-un oras prin care am trecut in tura aia, am uitat de ele si m-am proptit la un semafor de masina de langa. Noroc ca era un tip civilizat si mi-a facut semn ca nu-i nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat ieri la 16:05 Share Postat ieri la 16:05 (editat) On 3/31/2025 at 8:01 AM, Speedy.K said: Am 1,70 si nicio problema pe Transalp. Si nicio legatura intre 1300gs si Transalp750 la gabarit, greutate, feeling. Si intrebasem la ce categorie intra astea. On 3/31/2025 at 8:01 AM, Speedy.K said: Am 1,70 si nicio problema pe Transalp. Si nicio legatura intre 1300gs si Transalp750 la gabarit, greutate, feeling. Si intrebasem la ce categorie intra astea. probabil esti diform, ca si mine! am 1,71 si pana acum n-am avut vreo problema cu inaltimea motoarelor. da, nu conduc nici de ieri si nici nu ajung cu ambele pe animalele mari. recunoaste: porti 32 cu 34 la blugi sau p-acolo... ai picioarele mai lungi decat multi de 1.7.5-180 practic mai e o chestie: uitati de arcuri! fata-spate! toata lumea incearca sa compenseze lipsa arcurilor corespunzatoare. indiferent daca e un cotet nou sau vechi. luati-va arcuri pentru ce folositi cotetele!!!! Editat ieri la 16:06 de MotoS Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă Acum 2 ore, Speedy.K a spus: Eu am un set de sidecaseuri textile pe care le-am luat o singura data cand am avut tura de 6 zile cu cort si tot calabalacul (saltele, saci de dormit, primus etc) si le-am luat doar ca sa fie mandra fericita ca are la ea toate toalele, adidasi de schimb si asa mai departe. In rest mereu mi-a fost de ajuns pentru ture de doua-trei zile cu pasager si bagaje de camping topcaseul, o geanta de saua pasagerului pusa peste topcase si un tankbag maricel. Nu sunt pentru genti laterale dar pentru EA - cum sunt femeile - sa aiba toate cele necesare chiloti, incaltaminte haine (cuvant urat) etc Ma cand gasesc o femeie din aia care bea la prima ora o bere rece si care nu se tot caină ca e este frig ca e este foame ca nu stiu ce dracu mai pateste ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 2 ore, MotoS Garage a spus: probabil esti diform, ca si mine! am 1,71 si pana acum n-am avut vreo problema cu inaltimea motoarelor. da, nu conduc nici de ieri si nici nu ajung cu ambele pe animalele mari. recunoaste: porti 32 cu 34 la blugi sau p-acolo... ai picioarele mai lungi decat multi de 1.7.5-180 practic mai e o chestie: uitati de arcuri! fata-spate! toata lumea incearca sa compenseze lipsa arcurilor corespunzatoare. indiferent daca e un cotet nou sau vechi. luati-va arcuri pentru ce folositi cotetele!!!! Haha, nu, am la blugi Levis 28 cu 32, ca am doar 60 de kile. Am probleme cu toate mobrele adventure, dar probleme insemnand ca niciodata nu ajung jos cu niciun calcai, ci cel mult cu ambele pingele. Cel mult! Doar ca m-am obisnuit asa de vreo 16 ani si, dupa ce am scapat de pemloc KLE-ul de vreo 20 de ori in primii doi ani la diverse manevre, obisnuinta asta a devenit a doua natura si nu se mai intampla pocinoguri decat foooarte rar pe cateun coclau. Darlasa asta, ce vrei sa spui cu treaba cu arcurile? Acum 59 minute, sprike a spus: Nu sunt pentru genti laterale dar pentru EA - cum sunt femeile - sa aiba toate cele necesare chiloti, incaltaminte haine (cuvant urat) etc Ma cand gasesc o femeie din aia care bea la prima ora o bere rece si care nu se tot caină ca e este frig ca e este foame ca nu stiu ce dracu mai pateste ceva Stiu ce spui, dar ia in calcul si ce am descris eu mai sus ca "amenajare" a bagajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă La 01.04.2025 la 10:01, Bigfoot a spus: Ktm nu as lua din 2pct: 1) In ultimii ani la motocross am vazut KTM-uri 4t (la 2t inteleg 100% problema fiabilitatii) care desi erau intretinute, se stricau sau necesitau tot timpul ceva de mesterit, asistenta etc. Eu la Kawasaki KX450F i-am dat apa paie si bataie atat. A vazut service strict pt operatiile normale de intretinere, iar a mea a fost luata SH si NU NOUA precum KTM-urile in cauza. Deci am o imagine cam proasta asupra ceea ce inseamna KTM dar asta este ceva subiectiv. 2) KTM are o politica European, iti dau varianta de baza si o varianta KTM 890 Adventure R care costa 14000e parca, si ala se bate cu "Chinezul Kove 800X Pro la 9000-9500e adica....... 3) Mai este CF Moto 800 MTX dar aceasta din urma este mai grea ca Kove 800X Pro... Eu zic ca sunt toate cam aceeasi chestie (+/- greutate, aspect si accesorii). Au acelasi motor si sunt fabricate in China (inclusiv KTM 790 Adventure de care pomeneam). De ce KTM ar fi mai stricacios decat Kove sau CFmoto, asta nu o inteleg. Adica, daca la motocross-ul la care te uiti participau la greu Kove si CFmoto, probabil procentul stricacioaselor era tot pe acolo ca si la KTM. Adica nu mi se pare foarte relevanta afirmatia ta. Acum 15 ore, Speedy.K a spus: Stiu ce spui, dar ia in calcul si ce am descris eu mai sus ca "amenajare" a bagajelor. Eu evit pe cat pot sa car lateralele cu mine (ocup loc aproape cat o masina mai micuta, anulez practic avantajul de a avea un vehicul "suplu" in trafic). La prima iesire cu gentila laterale hard, era sa plec si cu toberonul de la vama cand ieseam din tara. Dar, am vazut multi motociclisti prin Bucurestiul aglomerat, care fac naveta la job cu gentile laterale atasate (goale, dar atarnate acolo)...ceea ce mi se pare noaptea mintii. tomberonul^ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Acum 35 minute, Leon a spus: am vazut multi posesori de gees prin Bucurestiul aglomerat, care fac naveta la job cu gentile laterale atasate (goale, dar atarnate acolo)...ceea ce mi se pare noaptea mintii. Fixed! Le scade valuarea la corporație dacă nu sunt toate vario, Touratech & Wunderlich prezente în orice moment! Și dacă îi trimite ceo în delegație în Afganistan pe nepusă masă? Trebuie să fie pregătiți! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 6 ore în urmă Autor Share Postat 6 ore în urmă Când ies singur, prefer tankbag in loc de topcase. Să car cu mine ceva ce nu folosesc nu se pare chiar de noaptea minții, vorba colegului. Dar pe ăsta l-ați văzut? Depășește orice imaginație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă 25 minutes ago, ENEOS said: Fixed! Le scade valuarea la corporație dacă nu sunt toate vario, Touratech & Wunderlich prezente în orice moment! Și dacă îi trimite ceo în delegație în Afganistan pe nepusă masă? Trebuie să fie pregătiți! De azi înainte voi umbla cu prezervativul pe p_lă, just in case! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Acum 28 minute, ENEOS a spus: Fixed! Le scade valuarea la corporație dacă nu sunt toate vario, Touratech & Wunderlich prezente în orice moment! Și dacă îi trimite ceo în delegație în Afganistan pe nepusă masă? Trebuie să fie pregătiți! Exact. Multe GS-uri cu domni eleganti in drum spre birou, dar cu pachetul de 3 genti atasate (as intelege daca dupa job se duc sa cumpere varza ca sa puna la murat sau pleaca direct in Mongolia). Acum 26 minute, Lucian_M a spus: Când ies singur, prefer tankbag in loc de topcase. Să car cu mine ceva ce nu folosesc nu se pare chiar de noaptea minții, vorba colegului. Dar pe ăsta l-ați văzut? Depășește orice imaginație. I se citeste bucuria pe fata... :)))) E prostie crunta, mai ales ca e singur pe motor (ca sa nu mai zic ca putea sa gaseasca si alte idei, de ex. sa lege gentile alea, deasupra celor hard) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Bogdane, tu nu ești chiar un motociclist tru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Acum 2 minute, Kagemusha a spus: Bogdane, tu nu ești chiar un motociclist tru. :))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 4 ore, Lucian_M a spus: Dar pe ăsta l-ați văzut? Depășește orice imaginație. Păi Tracer GT nu e touring? Sau cargo? Eu sunt curios dacă o fi bun de ceva parbrizul lui! Că ăla original zici că e făcut după tiparul unor chiloți de damă... Eu n-am nimic împotriva cutiilor sau genților laterale, cutii am avut la ambele FJR, cele originale, n-au reușit să mă țină în rând cu mașinile. Mai am 2 genți textile micuțe, de 15l fiecare, le-am purtat pe Fazer și mă gândesc să fac suporturi și la pt ele dacă o fi să mai stea pe la mine. I-am montat însă cuiva la un TDM 900 niște suporturi, cică originale Yamaha (??), frate, ieșeau cutiile (exact aceleași ca la FJR) cu 2x6 cm mai mult decât pe ăla roșu al meu (înțeleg că la gen 2 cutiile stau și mai apropiate una de alta decât la 1). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 1 oră în urmă Autor Share Postat 1 oră în urmă Ai observat ce are sub rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 4 ore, Lucian_M a spus: Când ies singur, prefer tankbag in loc de topcase. Să car cu mine ceva ce nu folosesc nu se pare chiar de noaptea minții, vorba colegului. Dar pe ăsta l-ați văzut? Depășește orice imaginație. Asa arata, de parca o fugit de acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 6 minute, Lucian_M a spus: Ai observat ce are sub rezervor? @Constantin e invidios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 42 minute, Jebelu a spus: Asa arata, de parca o fugit de acasa... La gonit femeia de acasa,si-a luat boarfele si amanta”de fier” si a plecat spre libertate. Poza trebuie pusa si la topicul cu casatoria cu titlul “un barbat fericit” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat 41 minute în urmă Share Postat 41 minute în urmă Acum 22 minute, ALEX-Guzzista a spus: La gonit femeia de acasa,si-a luat boarfele si amanta”de fier” si a plecat spre libertate. Poza trebuie pusa si la topicul cu casatoria cu titlul “un barbat fericit” Nope, un barbat fugarit mai degraba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.