xt600 Postat ieri la 12:52 Share Postat ieri la 12:52 Acum 1 minut, exilatu' a spus: Ce cursa de oameni nebuni.... 10 piloti ramasi in cursa... diferente de 7secunde, 11 secunde, plm parca ma uitam la f1... Am votat pilotul cursei pe Marini. Plecat din coada plutonului, rupt in 2 de accidentare, singura honda ramasa in cursa si locul 6 la final cu depasiri si bataie... Da, Marini merita titlul de pilotul cursei. Glumeam, referitor la Quartararo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat ieri la 13:20 Share Postat ieri la 13:20 Searbădă cursă cu atatea cazaturi.... Au pornit 18, 9 cazaturi.... La un moment dat aveam impresia ca nici ei, cei ramasi in cursa nu mai au chef sa tragă ...mai miscau vreo 2-3 acolo la coada plutonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat ieri la 13:31 Share Postat ieri la 13:31 (editat) De ce au cazut atatia? Editat ieri la 13:32 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat ieri la 13:39 Share Postat ieri la 13:39 Cursa animata doar de cazaturi...in fapt tot weekend-ul doar de asta a fost vorba...chiar si la clasele celelalte...spectacol a fost oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolfybv Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Viol cu public. Speram ca Bez sa termine pe 2, ar fi fost o dubla meritata, dar na… se mai intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 12 ore, Method a spus: MM era sa o comită....ar fi fost capătul prostiei sa cadă încercând să depășească o Yamaha Q superbă prestația "i didn’t expect " - mai ales ca nu e deloc un pilot bun pe low grip și ploaie...dar ii place Sachsenring. de unde ai scos ca ii place sachsenring? in toate declaratiile lui spune, ca desi a castigat aici on 2021, nu este un circuit care ii place: "is certainly a circuit that i'm not particularly fond of"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă O statistică funny. Sunt 6 ducati, 3gp24 si 3gp25. Pecco+Diggia 339pct vs MM 344pct Apoi cu gp24 Morbi+Fermin 231pct vs AM 261pct Asta e pentru "iubitorii" fraților Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă sper ca Digia a invatat ceva weekendul asta, pentru binele sau nu de alta fun stat: MM a castigat aici la toate clasele de 12 ori, Q nu a castigat toata cariera lui de 12 ori. tineti minte copii: nu-l bati pe Satana la jocul lui si cu zarurile lui. si o poza, special pentru fanii famililei Acum 4 ore, Method a spus: Și uite asa ajunge Bagnaia pe podium.Pomanagiu... uneori cazi tu, alteori cad altii. this is racing. alte dati si mm a avut noroc cu altii sa cada.. Acum 4 ore, xt600 a spus: Mda.. asta a fost masacru, nu cursa... totusi - asa multe cazaturi pe uscat, f dubios. ziceau englezii ca curba aia 1 e o c*rva, si ala care a desenat-o un c*rvar *am schimbat putin cuvintele. Acum 3 ore, B.B. a spus: De ce au cazut atatia? plm, curba 1 e ciudata, da nu toti au cazut acolo. Acum 1 oră, wolfybv a spus: Viol cu public. Speram ca Bez sa termine pe 2, ar fi fost o dubla meritata, dar na… se mai intampla Bez termina pe 2 doar cu digia cazut. Se vorbea la început de 25 de puncte diferența mm-peco,nici cel mai nebun fan mm nu se gândea sa fie spre 150 la jumate. Alta statistica e ca AM are 1 victorie și mm 68 sau pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă Acum 1 oră, frigider a spus: totusi - asa multe cazaturi pe uscat, f dubios. Da. Insa vorbim de aderenta scazuta, pe un asfalt spalat de ploaie. Iar virajul ala, cum spui si tu, este parsiv tare. Si, da, Satana a aratat inca odata (daca mai era nevoie) ca nu exista, in acest moment, vreun pilot care sa se ridice la nivelul unui chalenger real. Saracie mare, in campionat, din punctul asta de vedere. Acum 2 ore, damager a spus: de unde ai scos ca ii place sachsenring? Place mai mult motocicletei decat lui. Rezultatele din sezoanele trecute, arata ca lui nu ii place prea mult. Inca o cursa in care nu a facut nimic, dar la final a ocupat (cu tone de noroc) un loc 4. De asta tot spun, de multe ori, locul ocupat la final se datoreaza unei multitudini de variabile. ”Momentul adevarului” este dat de ecartul de timp intre timpul liderului sau a celorlalti concurenti si cel propriu. In cazul de fata, in conditii de asfalt uscat, conditii optime de temperatura (27 grade la asfalt, 21 in aer), pe un circuit de mana a pilotului, fara linii drepte lungi, omul ajunge la final la 18.7 s de lider si la peste 11 sec de al treilea clasat. Toata cursa a facut o singura depasire, la Miller, care (banuiesc) mai mult i-a cedat locul ”din colegialitate”. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Am revazut faza cu Moreira si accidentul pe care l-a produs. Ii da clasa lui MM la imbecilitate adusa de "ceata rosie". La urmatoarea cursa nu ar trebui sa plece de pe pit lane, ci din parcare sau camping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 7 ore în urmă Autor Share Postat 7 ore în urmă Acum 16 ore, B.B. a spus: De ce au cazut atatia? ca nu stiu ghidoneala.. daca mai are cineva dubii de cum se va termina campionatul asta, ori e visator ori e habarnist. Satana domina fara greturi si exagerari campionatul asta de parca restul sunt adusi din WSBK .. jaloane plm Bravo lui, talent si inteligenta, nici macar nu are vreun concurent sa-i provoace ceata rosie. Omu merge ca la antrenamente.. Aia e. Sa speram in retragerea lui cat mai rapida ca sa fie iar animat. nu numai de la locul 2 in jos ci si la varf. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Acum 11 ore, xt600 a spus: Da. Insa vorbim de aderenta scazuta, pe un asfalt spalat de ploaie. Iar virajul ala, cum spui si tu, este parsiv tare. Si, da, Satana a aratat inca odata (daca mai era nevoie) ca nu exista, in acest moment, vreun pilot care sa se ridice la nivelul unui chalenger real. Saracie mare, in campionat, din punctul asta de vedere. Place mai mult motocicletei decat lui. Rezultatele din sezoanele trecute, arata ca lui nu ii place prea mult. Inca o cursa in care nu a facut nimic, dar la final a ocupat (cu tone de noroc) un loc 4. De asta tot spun, de multe ori, locul ocupat la final se datoreaza unei multitudini de variabile. ”Momentul adevarului” este dat de ecartul de timp intre timpul liderului sau a celorlalti concurenti si cel propriu. In cazul de fata, in conditii de asfalt uscat, conditii optime de temperatura (27 grade la asfalt, 21 in aer), pe un circuit de mana a pilotului, fara linii drepte lungi, omul ajunge la final la 18.7 s de lider si la peste 11 sec de al treilea clasat. Toata cursa a facut o singura depasire, la Miller, care (banuiesc) mai mult i-a cedat locul ”din colegialitate”. Distanta nu iti spune nimic...doar tie cand iti sustine parearea. Daca nu ai in spate pe cineva la bataie, iar cel din fata este dus, nu prea ai motiv sa fortezi nu? Ca sunt 2 secunde sau 20 fata de locul din fata, nu inseamna nimic, decat risc sa cazi. Bag este clar departe si forta sa-l ajunga pe AM. in rest Q a controlat distanta fata de Aldeguer. Dar, ca de obicei, tu sucesti cum iti convine tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă (editat) Acum 13 ore, damager a spus: de unde ai scos ca ii place sachsenring? A,nu am ascultat declaratiile.Nu ii place,nu ii place,dar a mers bine in trecut aici. Acum 13 ore, frigider a spus: sper ca Digia a invatat ceva weekendul asta, pentru binele sau nu de alta Sa nu adoarma mid-race?Sa aiba grija pe virajul 1 ca e inselator?Sa aiba grija pe frane?idk... Acum 13 ore, frigider a spus: tineti minte copii: nu-l bati pe Satana la jocul lui si cu zarurile lui. Bai...poti sa il bati...dar nu cu trotinete.Iti trebuie moto cel putin egala cu a lui.Si atunci poate ai o sansa.Asa precum e acum...cine sa il bata?Pecco?Yeah,right. Acum 13 ore, frigider a spus: alte dati si mm a avut noroc cu altii sa cada.. Lasa ca dl.Carton a avut noroc de 2 campionate impuscate in prealabil... Acum 13 ore, frigider a spus: ziceau englezii ca curba aia 1 e o c*rva, si ala care a desenat-o un c*rvar Este,este...se rupe in vreo 3 puncte.Dar tot mi s-a parut ciudat.Multi au cazut....a drop in grip pe la jum.cursei?Dar nu erau temperaturi mari - parca 21-22 grade in aer si 31 la asfalt?Conditii super dpdv temperatura...cine stie... Majoritatea au cazut in 1 insa.Zarcoiu a cazut in 3 parca?facand nimic - asa usor a cazut ca zici ca era Margelatu cand punea iapa jos sa se ascunda de potera ...problemele cu low grip pe fata stiute la Honda - alea pe care le salva cateodata Memelu suplinind roata fata cu genunchiul/cotul Acum 11 ore, xt600 a spus: Si, da, Satana a aratat inca odata (daca mai era nevoie) ca nu exista, in acest moment, vreun pilot care sa se ridice la nivelul unui chalenger real. Saracie mare, in campionat, din punctul asta de vedere. Adevarat insa...Marquez e un pilot fantastic,legenda ce vrei tu,no argue,insa sunt de parere ca daca i-ai da un GP25 + (de departe) cea mai buna echipa din motogp lui Quartararo,lui JM (neaccidentat) sau lui Acosta....bai nene....am avea o lupta - ok - Marquez ar avea prima sansa (palmares,skill,experienta),bai nene dar nu as baga mana in foc ca ar lua titlul daca ar avea baietii astia 3 material de concurs egal cu al lui. Situatia actuala insa...cei care au material de concurs egal cu al lui...cartonelul Pecco nu vreau sa fiu rau dar pare din ce in ce mai useless...Diggia inconstant si oricum nu are Ducati factory in spate,AM face (in mod ciudat) cea mai buna treaba din toti.In rest insa bate vantul. Acum 11 ore, xt600 a spus: Place mai mult motocicletei decat lui. Rezultatele din sezoanele trecute, arata ca lui nu ii place prea mult. Inca o cursa in care nu a facut nimic, dar la final a ocupat (cu tone de noroc) un loc 4. De asta tot spun, de multe ori, locul ocupat la final se datoreaza unei multitudini de variabile. ”Momentul adevarului” este dat de ecartul de timp intre timpul liderului sau a celorlalti concurenti si cel propriu. In cazul de fata, in conditii de asfalt uscat, conditii optime de temperatura (27 grade la asfalt, 21 in aer), pe un circuit de mana a pilotului, fara linii drepte lungi, omul ajunge la final la 18.7 s de lider si la peste 11 sec de al treilea clasat. Toata cursa a facut o singura depasire, la Miller, care (banuiesc) mai mult i-a cedat locul ”din colegialitate”. Hai ma ca a avut rezultate bune in trecut Q aici.Se prea poate sa ii placa mai mult motoretei decat lui - circuitul eu nu l-as numi stop'n'go,as zice ca e gen Jerez - tehnic mic si inghesuit,de mana pilot si unde nu se poate etala puterea. Eh,nu a facut nimic - a stat in picioare cand ceilalti picau ca mustele si a avut un ritm bun de cursa.E o performanta decenta.Nu spectacol,in sprint pe ploaie a fost o performanta extraordinara,aici e o performanta decenta.Dupa cum zici,sunt intradevar multe circumstante (ca altfel nu prindea el locul asta) : cazut Diggia,cazut Bez,cazut Zarco,Aldeguer rookie mici probleme/greseli (ca altfel il prindea). In mod normal prima Yamaha ar trebui sa fie dupa 6 Ducati's (sau hai 5 ca pe Aldeguer il scuzam ca e rookie),2 Aprilia (dar cu JM accidentat si pilot pensionar in schimb si aici are un avantaj) si Honda lui Zarco.Q o duce in 100%? din cazuri mai sus,ceea ce trebuie punctat.Nu poti insa sa ai pretentii de la un pilot sa se bata la podium cu ultima motoreta de pe grila,sa o ridice el din incheietura la nivelul Ducati.C'mon,am vazut in 2023 cu MM ca acest lucru efectiv e imposibil in era actuala a motogp - materialul de concurs primeaza in fata pilotului. Dupa cum bine ai punctat,Yamaha a mers bine aici pt ca erau temp elegante,daca ar fi fost vreme normala de vara europeana (30+ in era 45-50 la asfalt),Yamaha era cu Salvadori acolo. Editat 7 ore în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Acum 16 ore, B.B. a spus: De ce au cazut atatia? pentru ca e un circut tehnic, de mana a pilotului. pentru ca e dezechilibrat din punct de vedere al virajelor pentru ca in caz de conditii mai precare, aluneca fara avertizare. Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 7 ore în urmă Autor Share Postat 7 ore în urmă Acum 13 minute, damager a spus: pentru ca e un circut tehnic, de mana a pilotului. pentru ca e dezechilibrat din punct de vedere al virajelor pentru ca in caz de conditii mai precare, aluneca fara avertizare. Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar. pt snowflakes sa fie scos din calendar hahahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Acum 8 minute, Cavaleru a spus: daca mai are cineva dubii de cum se va termina campionatul asta, ori e visator ori e habarnist. true that,din pacate.... Acum 4 minute, damager a spus: Distanta nu iti spune nimic...doar tie cand iti sustine parearea. Daca nu ai in spate pe cineva la bataie, iar cel din fata este dus, nu prea ai motiv sa fortezi nu? Ca sunt 2 secunde sau 20 fata de locul din fata, nu inseamna nimic, decat risc sa cazi. Bag este clar departe si forta sa-l ajunga pe AM. in rest Q a controlat distanta fata de Aldeguer. Dar, ca de obicei, tu sucesti cum iti convine tie. Colegul elucubreaza ca de obicei...ce naiba conteaza distanta fata de MM?Q era in modul damage limitations - sa nu il ajunga Aldeguer,il durea pe el in fiund (fara conotatii) de ce distanta are fata de Marcel - doar nu era nebun sa incerce sa ii ajunga pe MM,AM sau Pecco,hai sa nu traim in dreamworld si sa ne gandim ca daca Q ar fi tras putin mai tare,vezi Doamne odata ii prindea pe cei 3 din fata?serios?? Acum 17 minute, damager a spus: Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar. Nuuu,sub nici o forma ! Este un super-mega-ultra circuit pt noi spectatorii samantari - super vizibilitate ce ai de pe dealuri,super spectacol,nota 200.Si e si relativ ieftin. Tot timpul am preferat circuitele astea inghesuite decat circuitele mari gen Silverstone unde vezi o curba departe ditai zona de degajare si o linie dreapta.Si cred ca toti care au fost la circuit sunt de acord aici,ma refer la punctul de vedere al spectatorului. E tehnic complicat pt piloti?Naspa,pai sa aiba grija,ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Acum 17 minute, Method a spus: true that,din pacate.... Colegul elucubreaza ca de obicei...ce naiba conteaza distanta fata de MM?Q era in modul damage limitations - sa nu il ajunga Aldeguer,il durea pe el in fiund (fara conotatii) de ce distanta are fata de Marcel - doar nu era nebun sa incerce sa ii ajunga pe MM,AM sau Pecco,hai sa nu traim in dreamworld si sa ne gandim ca daca Q ar fi tras putin mai tare,vezi Doamne odata ii prindea pe cei 3 din fata?serios?? Nuuu,sub nici o forma ! Este un super-mega-ultra circuit pt noi spectatorii samantari - super vizibilitate ce ai de pe dealuri,super spectacol,nota 200.Si e si relativ ieftin. Tot timpul am preferat circuitele astea inghesuite decat circuitele mari gen Silverstone unde vezi o curba departe ditai zona de degajare si o linie dreapta.Si cred ca toti care au fost la circuit sunt de acord aici,ma refer la punctul de vedere al spectatorului. E tehnic complicat pt piloti?Naspa,pai sa aiba grija,ce sa zic si mie omi plac circuitele mici si tehnice. Jerez e unul din preferatele mele. Problema aici este layout-ul lui. Foarte dezerchilibrat din punct de vedere al virajelor. In cazul unui grip mai precar se cade f mult. Drept dovada cursa de motogp. Sunt alte circuite poate mai misto decat asta, din pacate nu sunt in Germania. Dar cand ai 10 de stanga si 3 de dreapta..... e f intresant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Acum 44 minute, damager a spus: Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar. Acosta zicea ca e periculos și ca ar fi trebuit scos. Și Englezii au zis : unde vezi air fence-uri înseamnă că nu e destul loc pt degajare in caz de accident. Acum 32 minute, Cavaleru a spus: pt snowflakes sa fie scos din calendar hahahahha Cine e snowflakes? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă The snowflake generation is a term often used in a derogatory way to describe people born in the late 1990s. This generation is supposed to be unique, like individual snowflakes. They are also attributed to being over-sensitive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă 1 oră în urmă, damager a spus: Distanta nu iti spune nimic...doar tie cand iti sustine parearea. Dar, ca de obicei, tu sucesti cum iti convine tie. Mda... dar oricat as suci-o, 18 sec fata de lider, este o eternitate. 1 oră în urmă, Method a spus: Adevarat insa...Marquez e un pilot fantastic,legenda ce vrei tu,no argue,insa sunt de parere ca daca i-ai da un GP25 + (de departe) cea mai buna echipa din motogp lui Quartararo,lui JM (neaccidentat) sau lui Acosta....bai nene....am avea o lupta - ok - Marquez ar avea prima sansa (palmares,skill,experienta),bai nene dar nu as baga mana in foc ca ar lua titlul daca ar avea baietii astia 3 material de concurs egal cu al lui. De acord cu JM si partial cu Acosta. Spun partial, pentru ca Acosta inca nu a putut face cu adevarat proba talentului sau. Momentul adevarului va sosi cand va ajunge pe o motocicleta performanta. Q, insa... este doar un pilot de contratimp, ori MotoGP nu este o competitie de contratimp. Chiar si pe aceeasi motocicleta cu MM, nu il vad un chalenger real la titlu. Asupra unui aspect ai dreptate: cu astia trei pe material mai competitiv, am fi avut un campionat mai animat. Nu ar mai castiga MM cursa dupa cursa, dar rezultatul final ar fi acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) 1 oră în urmă, apriliacluj a spus: The snowflake generation is a term often used in a derogatory way to describe people born in the late 1990s. This generation is supposed to be unique, like individual snowflakes. They are also attributed to being over-sensitive. Da ma n plm ca pe asta n o știam. Apropo de faptul ca pe aici mm e numit satana Glumeau Englezii ca dacă restul piloților au pe un umăr îngeraș și pe altul dracusor mm are 2 dracusori care ii șoptesc mereu "forțează puțin, încă puțin, mai tare!" Și el tre sa se abțină de la a-i asculta Alta chestie amuzanta în cursa a fost ca mm deși încerca să reducă ritmul Gap ul tot creștea :))) Îți dai seama ca îți pui tot felul de întrebări. Bine,creștea mult când mai cădea cate unul. Acum nici sa o lași super moale sa pierzi Temp și sa cazi.. Cu venirea lui JM cred ca se va anima treaba Ca jm nu e din ala care acum merge, acum nu. Cu ce date au strâns cu Bez moto e mai rafinata poate,sper sa l ajute pe JM. Îmi pare rău dar Englezii spuneau ca în Cehia mm ar trebui sa se simtă bine. Editat 5 ore în urmă de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă Acum 1 oră, frigider a spus: Cine e snowflakes? Acosta se pare Acum 38 minute, frigider a spus: Apropo de faptul ca pe aici mm e numit satana imi asum, eu ii tot zic asa, nici nu mai stiu de cand am inceput trendu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 3 ore, frigider a spus: unde vezi air fence-uri înseamnă că nu e destul loc pt degajare in caz de accident. Can't argue that,insa daca ar fi sa scoatem toate circuitele cu air fence....Pai : Jerez,LeMans,parti din Mugello,Assen,Sachsen intradevar,parti din Brno,Missano,si probabil daca le luam la puricat mai gasim.Ce facem asa? Circuitele vechi intradevar ar trebui modernizate - vezi Suzuka,pt ca au fost facute in special pt auto unde nu era asa o mare problema daca percutai putin gardul si in timpuri cand erau alte viteze si siguranta pilotilot avea un rol secundar. Acum 3 ore, xt600 a spus: Acosta inca nu a putut face cu adevarat proba talentului sau Asta e adevarat dar eu as merge pe incredere - dati-i un GP24 sa vedem Q la fel - ia sa vedem noi cum o arde - gayutz gayutz insa am impresia ca va trebui sa fuga Marquez dupa el masiv ca sa il prinda daca ii dai asa o moto. JM...e cel mai labil psihic.Cu JM e ori la bal ori la spital.You never know.Dar oricum ar fi bataie. Acum 2 ore, frigider a spus: Cu venirea lui JM cred ca se va anima treaba Ca jm nu e din ala care acum merge, acum nu. Cu ce date au strâns cu Bez moto e mai rafinata poate,sper sa l ajute pe JM. Îmi pare rău dar Englezii spuneau ca în Cehia mm ar trebui sa se simtă bine. Daaa...vorba ta cu JM de anul trecut nu cu oblojitul asta fitzos din 2025. Da,clar va merge ok si la Brno mai ales ca e oarecum nou,nu au date nu?ca e complet re-asfaltat (nu s-a mai mers de haptspe ani pe Brno nu?sau visez eu?) si cand e totul nou pt toata lumea,ghici cine se adapteaza cel mai repede?Marcelino. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 2 ore, frigider a spus: Alta chestie amuzanta în cursa a fost ca mm deși încerca să reducă ritmul Gap ul tot creștea :))) Acum nici sa o lași super moale sa pierzi Temp și sa cazi.. Cu venirea lui JM cred ca se va anima treaba Daca te uiti pe situatia cu timpii pe tur, ai sa vezi ca intre momentele in care pilotii de nivelul asta, reduc ritmul sau nu mai forteaza si cele in care merg "blana", diferentele sunt de cateva zecimi pe tur. Doar in situatiile in care uzura pneurilor se face simtita dramatic, timpii pe tur scad mai mult. In rest, cand intra intr-un anumit ritm de cursa, pe ala il tin pana la final, iar ritmul ala e dictat de ceea ce poate materialul de concurs si de ceea ce pot ei pe un circuit sau altul. Si eu sper asta, dar nu uita ca JM vine dupa o accidentare cu multiple fracturi si are experienta aproape 0 pe Aprilia. Asadar, omul va trebui sa se recupereze fizic, pe de o parte, iar pe cealalta, practic va trebui sa invete si sa inteleaga motocicleta. Adica ceea ce ceilalti piloti au facut in presezon si in primele curse ale sezonului. Asa ca ne putem astepta ca treburile sa se anime, spre sfarsitul sezonului (daca se va impaca cu motoreta), in cel mai bun caz dupa vreo 3-4 curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 5 ore, tourist1 a spus: Am revazut faza cu Moreira si accidentul pe care l-a produs. Ii da clasa lui MM la imbecilitate adusa de "ceata rosie". La urmatoarea cursa nu ar trebui sa plece de pe pit lane, ci din parcare sau camping. Meh...esti prea dur.A avut niste circumstante - s-a bagat riscant dar nu agresiv pe dupa Dixon care era cam larg,Dixon i-a inchis dur usa in nas (nu am ascultat ce a zis Dixon la podium dar nu cred ca Dixon stia ca e acolo,ca nu ar fi inchis asa...sper),a trebuit sa se ridice,nu a cazut nu l-a lovit (rau) pe Dixon - si-a ratat o ditai sansa de recuperare,dar fiind scos din ritm si incercand sa intre inapoi de pe pietris pe asfalt,tot treceau aia pe langa el,iti dai seama ca a incercat sa revina cat mai repede,nu a fost atent,de fapt cred ca nu a mai avut rabdare vazand ca tot pierde locuri....Alonso era culcat pe viraj l-a vazut tarziu nici nu avea cum sa il vada cum se culca ei....nu mi se pare asa un faux-pas la Moreira.Meh. Ce a gresit el,parerea mea : ...cam prea agresiv la Dixon cam prea "Marquez style" la 40cm gap s-a bagat....nu ar fi fost nici o problema daca se batea cu Manu Gonzalez sau Canet - contracandidatii la titlu,insa aia erau hat-departe in spate iar el ar fi fost acum lejer pe podium daca era mai atent....ce a urmat a fost o consecinta a greselii la Dixon iar Alonso victima total nevinovata.Racing incident overall as zice,dar intradevar ca trebuie sa fie penalizat pt ca a intrat inapoi in cursa pe trasa ideala si 50kmh cand ceilalti veneau cu 150.... Meh,e moto2 ei sunt profi dar totusi nu sunt la nivelul de profesionalism de la motogp....remember cand a intrat Marquez (care mergea blana orbitoare dupa ce luase steagul de finish - de ce,nu stiu!) in alt concurent care mergea cu 30-40kmh salutand publicul?de am crezut ca i-a rupt lu ala coloana asa i-a facut capul cand a dat in el...lu ala atunci ce merita sa ii faca? Acum 4 minute, xt600 a spus: ne putem astepta ca treburile sa se anime, spre sfarsitul sezonului (daca se va impaca cu motoreta), in cel mai bun caz dupa vreo 3-4 curse. Nici povesti. Bez mi se pare ca da o masura corecta a acelei motorete - e o moto cu fitze care functioneaza doar in anumite conditii,nu e overall buna precum e Ducati sa functioneze more or less ok in toate conditiile.Si la fel e si MArtin - pilot cu fitze cu suisuri si coborasuri care nu functioneaza metronom. Nu il vad sa duca motoreta aia la un nivel la care se poate bate pt podium.Cel putin nu anul asta.Sa dea Dumnezeu sa ma insel insa si JM sa se urce pe ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.