Sari la conținut

14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary


B.B.
 Share

Postări Recomandate

@frigider au ales asta pt ca Hungaroring nu e adecvat pt moto.

Au de modificat niste zone de siguranta.

Esti sigur ca la anu nu mai e Balaton? Ziceau la Prima ca din 2027 este asteptata mutarea pt Hugaroring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Mare idiot Quartararo!!! :rusinica:

Pff...da și nu.

Cred ca n-a putut bloca furcile,a avut un start prost și a aplicat strategia "ii facem pe franare" :D

Cred ca ar fi dus-o la capăt dacă nu ar fi vrut Diggia sa închidă peste el și de acolo a plecat totul.

Vina lui Diggia?Nu prea.Hai sa spunem ca Q a vrut prea multe de la acea frânare...o făcea s-a vazut ca era capabil sa o facă ok...dacă era gol în jurul lui pe circuit.Dar meh la start trebuie sa te aștepți sa fie înghesuială la interior pe primul viraj.

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

mi se pare tare dubios. cu cotetzele de strada meci aproape egal, dar cu motoretele de GP unu e top iar celalat nu se regaseste.

 

Mi se pare greu de inteles cum Satana nu e deloc deranjat de problemele fata. In schimb Peco se resimte.

Da pai nici eu nu cred ca Pecco aberează - e o problema acolo cu acel gp25.

Dar acea problema îl deranjează mult mai mult pe Pecco decât pe Marquez...și asta mi se pare normal - de ce?Pt ca în aproape toată cariera lui de gp Marquez a mers pe o moto ce nu era deloc renumita pt feelingul feței ba dimpotrivă - ai văzut ca în 70% din timp pe Honda se cădea pierzând fața și aproape toate save urile lui MM sunt când pierde fața și ține moto pe genunchi Cot etc.

Știi răspunsul celebru al lui Stoner când a fost întrebat cum a reușit sa câștige titlul cu Ducati o motoreta renumita la acea vreme pt lipsa de feeling nu? "I had a steady front wheel...The rest of the bike didn’t bothered me so much if i had a good front-end" :D

La Marquez cred ca e invers - a învățat de la Honda sa frâneze și sa vireze cu spatele și în general sa "ocolească" front-end feel așa că problema feței lui Gp25 îl deranjează puțin spre deloc.

Nu zic ca l-am citit eu pe Marquez însă având în vedere pe ce mobra a mers și cât timp,e o teorie logica.

Acum 3 ore, damager a spus:

 Parerea mea:

1. Un circuit mic si ingust nu lasa spatiu pt trase alternative. Depasiri imposibile pentru ca e f usor sa aperi pozitia.

2. 3 sicane sunt prea multe pentru motogp.

3. Cel putin 3 viraje care se iau dupa ce ae termina virajul. 
4. 2 viraje mao tehnice care sin pacate sint intre 2 sicane. 
 

depinde ce vrei sa vezi la o cursa, daca vrei cat de cat spectacol, balaton nu e locul potrivit. 

+1

Mic înghesuit vorba colegului zici ca e Monaco...dar fără heritage si fara strălucire...eu înțeleg ca s-a vrut sa se atingă Europa de Est dar cred ca Brno it's enough.

Acum 2 ore, frigider a spus:

englezii spuneau ca Hungaro ar fi fost mult mai ok.

totusi de ce naiba l-au ales pe asta?

L-au ales pt ca e safe.

Hungaro e foarte unsafe pt moto,un circuit din...1986?1984?când a vrut Bernie cu tot dinadinsul sa aducă Marele Circ dincolo de cortina de fier.Si a reușit btw.

Și oricum și Hungaro e în categoria "mickey-mouse circuit" ca și ăsta.

Acum 2 ore, frigider a spus:

nu e nicio prostie. 

a zis-o cu gura lui de atatea ori.

tu tine-o pe-a ta, el pe-a lui, vezi cum se da, vezi cine are dreptate.

Pai repet ca vad ca prima oara când am zis nu m-ai băgat în seama - piloții forțează în fp pe absolut fiecare punct de frânare/curba pt a atinge limita în fiecare viraj?Forțează.

Ori pe acest sistem Marceljno ar trebui sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a vedea limita?Ca dacă el numa asa o găsește căzând,alta cale nu e nu? 

 

Pai ce faci ma nene ma - cazi de 2 ori pe un viraj și atat?pai și pe restul cum atingi limita? Înseamnă că ai atins limita doar pe virajul unde ai cazut conform acestei teorii nu?

E ca 1+1=2 eu doar construiesc pe ce a zis el.Am dreptate? Degeaba vă urticați pe mine dar mi se pare aberant din start pt ca nici el nu aplica ce zice.

 

Aa sau pe restul le simte nu tre sa cadă dar pe ala de ce trebuie sa cadă?își alege el unul mai tricky și acolo zice "aici nu ma las pana nu dau cu ea de pământ?"

Sa îmi explice cineva de susține aceasta tâmpenie logica faptului ca el insistă ca "trebuie sa cazi ca să afli limita" dar cade doar pe 1 viraj- pe restul cum afla limita dacă nu cade?eee?

 

Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? :D

Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred :crack:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...