Sari la conținut

14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary


B.B.
 Share

Postări Recomandate

@frigider au ales asta pt ca Hungaroring nu e adecvat pt moto.

Au de modificat niste zone de siguranta.

Esti sigur ca la anu nu mai e Balaton? Ziceau la Prima ca din 2027 este asteptata mutarea pt Hugaroring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Mare idiot Quartararo!!! :rusinica:

Pff...da și nu.

Cred ca n-a putut bloca furcile,a avut un start prost și a aplicat strategia "ii facem pe franare" :D

Cred ca ar fi dus-o la capăt dacă nu ar fi vrut Diggia sa închidă peste el și de acolo a plecat totul.

Vina lui Diggia?Nu prea.Hai sa spunem ca Q a vrut prea multe de la acea frânare...o făcea s-a vazut ca era capabil sa o facă ok...dacă era gol în jurul lui pe circuit.Dar meh la start trebuie sa te aștepți sa fie înghesuială la interior pe primul viraj.

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

mi se pare tare dubios. cu cotetzele de strada meci aproape egal, dar cu motoretele de GP unu e top iar celalat nu se regaseste.

 

Mi se pare greu de inteles cum Satana nu e deloc deranjat de problemele fata. In schimb Peco se resimte.

Da pai nici eu nu cred ca Pecco aberează - e o problema acolo cu acel gp25.

Dar acea problema îl deranjează mult mai mult pe Pecco decât pe Marquez...și asta mi se pare normal - de ce?Pt ca în aproape toată cariera lui de gp Marquez a mers pe o moto ce nu era deloc renumita pt feelingul feței ba dimpotrivă - ai văzut ca în 70% din timp pe Honda se cădea pierzând fața și aproape toate save urile lui MM sunt când pierde fața și ține moto pe genunchi Cot etc.

Știi răspunsul celebru al lui Stoner când a fost întrebat cum a reușit sa câștige titlul cu Ducati o motoreta renumita la acea vreme pt lipsa de feeling nu? "I had a steady front wheel...The rest of the bike didn’t bothered me so much if i had a good front-end" :D

La Marquez cred ca e invers - a învățat de la Honda sa frâneze și sa vireze cu spatele și în general sa "ocolească" front-end feel așa că problema feței lui Gp25 îl deranjează puțin spre deloc.

Nu zic ca l-am citit eu pe Marquez însă având în vedere pe ce mobra a mers și cât timp,e o teorie logica.

Acum 3 ore, damager a spus:

 Parerea mea:

1. Un circuit mic si ingust nu lasa spatiu pt trase alternative. Depasiri imposibile pentru ca e f usor sa aperi pozitia.

2. 3 sicane sunt prea multe pentru motogp.

3. Cel putin 3 viraje care se iau dupa ce ae termina virajul. 
4. 2 viraje mao tehnice care sin pacate sint intre 2 sicane. 
 

depinde ce vrei sa vezi la o cursa, daca vrei cat de cat spectacol, balaton nu e locul potrivit. 

+1

Mic înghesuit vorba colegului zici ca e Monaco...dar fără heritage si fara strălucire...eu înțeleg ca s-a vrut sa se atingă Europa de Est dar cred ca Brno it's enough.

Acum 2 ore, frigider a spus:

englezii spuneau ca Hungaro ar fi fost mult mai ok.

totusi de ce naiba l-au ales pe asta?

L-au ales pt ca e safe.

Hungaro e foarte unsafe pt moto,un circuit din...1986?1984?când a vrut Bernie cu tot dinadinsul sa aducă Marele Circ dincolo de cortina de fier.Si a reușit btw.

Și oricum și Hungaro e în categoria "mickey-mouse circuit" ca și ăsta.

Acum 2 ore, frigider a spus:

nu e nicio prostie. 

a zis-o cu gura lui de atatea ori.

tu tine-o pe-a ta, el pe-a lui, vezi cum se da, vezi cine are dreptate.

Pai repet ca vad ca prima oara când am zis nu m-ai băgat în seama - piloții forțează în fp pe absolut fiecare punct de frânare/curba pt a atinge limita în fiecare viraj?Forțează.

Ori pe acest sistem Marceljno ar trebui sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a vedea limita?Ca dacă el numa asa o găsește căzând,alta cale nu e nu? 

 

Pai ce faci ma nene ma - cazi de 2 ori pe un viraj și atat?pai și pe restul cum atingi limita? Înseamnă că ai atins limita doar pe virajul unde ai cazut conform acestei teorii nu?

E ca 1+1=2 eu doar construiesc pe ce a zis el.Am dreptate? Degeaba vă urticați pe mine dar mi se pare aberant din start pt ca nici el nu aplica ce zice.

 

Aa sau pe restul le simte nu tre sa cadă dar pe ala de ce trebuie sa cadă?își alege el unul mai tricky și acolo zice "aici nu ma las pana nu dau cu ea de pământ?"

Sa îmi explice cineva de susține aceasta tâmpenie logica faptului ca el insistă ca "trebuie sa cazi ca să afli limita" dar cade doar pe 1 viraj- pe restul cum afla limita dacă nu cade?eee?

 

Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? :D

Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred :crack:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

bine ca nu mai e in calendar circuitul asta la anu.

aia cu incidente ar trebui premiati, nu penalizati ca au adaugat niste piper.

glumesc si nu prea.

cred ca doar AM a depasit "pe bune" 1 om.

la anu nu mai e, din ce am vazut eu.

englezii spuneau ca Hungaro ar fi fost mult mai ok.

totusi de ce naiba l-au ales pe asta?

sa ia MM camp cu o etapa in plus mai devreme?

nu e nicio prostie. 

a zis-o cu gura lui de atatea ori.

tu tine-o pe-a ta, el pe-a lui, vezi cum se da, vezi cine are dreptate.

 

au zis ceva englezii in sprint - gen microfon sub scaun si Gigi cum ii zicea lui Peco ca un gp 25 a castigat, alt gp 25 in fata si el  in spate sau ceva de genu.

Hungaro nu cred ca mai e pmologat pt moto. Trebuie imbunatatit. Dar, Hungar o e alta mancare de peste, e un corcuit misto. Ce imi mai aduc aminte este de un zid in capat se linie dreapta. 
ala sigur tre modificat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Method said:

 

Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? :D

Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred :crack:

O să-ți dau eu un răspuns, sau o posibilă explicație. @B.B. și @frigider sunt mai pătimași puțin și se mai lasă duși de val. 

Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. 

Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Kagemusha a spus:

O să-ți dau eu un răspuns, sau o posibilă explicație. @B.B. și @frigider sunt mai pătimași puțin și se mai lasă duși de val.

Mi se pare ca cei 2 colegi ai noștri nu trec declarația/explicația lui MM prin creierașul lor ci doar vor sa câștige un argument o discuție prin urmare iau o vorba de-a lui Musiu pe care am expus destul de clar ca nici el nu o aplica o aruncă și "iată dovada irefutabila".C'mon,hai sa și gândim puțin...

Acum 40 minute, Kagemusha a spus:

Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. 

Hehe...pai asta înseamnă (după cum anterior am zis și conform declarațiilor lui da?) ca Musiu nu atinge limita pe acele viraje unde nu se întinde pe jos.

Pai cum ma nene ma - pe majoritatea virajelor simți limita dar pe ala unde ai cazut nu simți fără sa cazi?i don’t get it.

 

Nu e mai logica explicația ca a simțit ca se duce pe jos dar tot a insistat?și acum o da într-un fel de știință? Mai ales ca și el recunoaște ca teoria lui nu tine apa pt ca a cazut de 2 ori pe același viraj :D

Acum 44 minute, Kagemusha a spus:

Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta). 

Am mai zis : dacă aplicam teoria Marquez la piloti reputati,atunci Rossi nu atingea limita mai deloc ca nu cădea,McCoy și Barros erau pe niciunde,Doohan mai pișca câte o limita Dar vag,Lorenzo nu mergea la limita deloc,Stoner similar...Q praf...

Pedrosa hai sa zicem ca o atingea prea des :crack:

 

Dar în general conform teoriei cazaturii pt a atinge limita eliminam 90% din multiplii campioni mondiali.Serios? Campionii mondiali nu mergeau la limită?Ca aia cădeau mega rar pai?Numa Marquez merge pt ca el cade?pe un viraj?haidi ma nene ma...

Eu sunt deschis la orice contraargumente - change my mind,dar sa aibă logică.

Acum 40 minute, danypop a spus:

Dar ce spuneti de diferența de 1.8sec dintre wsbk pole si Mgp pole? A mai fost pe vreun circuit o asa mica diferență? Evident ca formatul circuitului a ajutat la acest lucru dar totusi... 

Ai zis bine - formatul circuitului.Degeaba ai 300 cai dacă nu ii poți pune jos pt ca e șicană hairpin iar șicană șamd.Ce aero ca si pt aero trebuie viteză ori dacă nu o ai...

La Mugello ar fi interesant de văzut o diferență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Kagemusha a spus:

Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. 

Un om care a înțeles.

Pana acum se cita aia cu "sa câștigi mergând cat de încet poți".


Când concurezi cu jaloane pt ce sa găsești limita sa ți rupi capu?
 

 

Nu cred ca a găsit ceva Peco.

A fost ultimul in wup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La omu sarac nici (cuvant jignitor) nu trag. Ce sa mai testeze cand de la primii metri pe circuit a avut probleme cu mobra, apoi a intrat iar cand a iesit mai avea timp de doar un tur, un tur la 3sec față de coleg. In situatia emoțională in care se afla acum Pecco, cred ca indiferent ce îmbunătățiri i se vor aduce mobrei, tot nu va fi capabil sa le fructifice la maxim. 😔

🤣🤣🤣🤣 De cand cuvantul " bo ii" e un cuvânt jignitor 🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, frigider said:

Un om care a înțeles.

@Method nu înțelege. :scratch:

 

 

 

1 hour ago, Method said:

Dar în general conform teoriei cazaturii pt a atinge limita eliminam 90% din multiplii campioni mondiali.Serios? Campionii mondiali nu mergeau la limită?Ca aia cădeau mega rar pai?Numa Marquez merge pt ca el cade?pe un viraj?haidi ma nene ma...

Eu sunt deschis la orice contraargumente - change my mind,dar sa aibă logică.

Se aplică exact ceea ce am scris mai sus despre Marc: acei piloți cunosc care sunt limitele lor și ale motocicletei și se păstrează în aceste limite. Iar atunci când își forțează norocul o fură și ei (e.g. Rossi, de multe ori). 

Eu mă opresc aici cu acest subiect. Marquez a spus de multe ori cum și în ce fel procedează și am înțeles ce a vrut să exprime. 

2 hours ago, Kagemusha said:

Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. 

 

 

 

 

Pentru cei care au urmărit sesiunea de warm-up, eu nu am putut: de ce, în afară de Marc, ceilalți au avut timpii atât de slabi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, damager a spus:

 Parerea mea:

1. Un circuit mic si ingust nu lasa spatiu pt trase alternative. Depasiri imposibile pentru ca e f usor sa aperi pozitia.

2. 3 sicane sunt prea multe pentru motogp.

3. Cel putin 3 viraje care se iau dupa ce ae termina virajul. 
4. 2 viraje mao tehnice care sin pacate sint intre 2 sicane. 
 

depinde ce vrei sa vezi la o cursa, daca vrei cat de cat spectacol, balaton nu e locul potrivit. 

Pai, daca stau sa ma gandesc, nu contrazici ceea ce spun eu. De asta spuneam eu ca e un circuit "dubios" (tricky), viraje ciudate, circuit ingust (chiar remarcasem ieri, la cursa de sprint, cat de ingust este circuitul asta), toate astea invita la greseli. Si, da, iti dau dreptate, din motivele enuntate, nu este un circuit care sa ofere spectacol, cel putin nu la clasa MotoGP. Nu ar fi exclus ca de la anul sa se mearga pe Hungaroring. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Lup69 a spus:

A ratat si start-practice-ul, era supernervos....cand vezi ca nu iti iese nimic te afunzi mai rau...

Unde mai pui ca mm a zis ca e de la psihic :)
Cam diabolic.
Adică omu nu simte fata, n ai crede ca e de la psihic.
În același timp psihici te face dacă vrea..

Acum 39 minute, danypop a spus:

De cand cuvantul " bo ii" e un cuvânt jignitor 🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️

Lumea s a sensibilizat considerabil de excesiv :)

Acum 16 minute, Kagemusha a spus:

Pentru cei care au urmărit sesiunea de warm-up, eu nu am putut: de ce, în afară de Marc, ceilalți au avut timpii atât de slabi? 

Ala de la Gigi zicea ca e mai rece afara. Poate de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Kagemusha a spus:

@Method

 

 

 

Pentru cei care au urmărit sesiunea de warm-up, eu nu am putut: de ce, în afară de Marc, ceilalți au avut timpii atât de slabi? 

Marc a folosit Mediu-Mediu in wup si in interviul de dupa wup a zis ca a testat ceva si ca a funcționat. Asta nu poate fi decat..... ingrijorator e putin spus 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, danypop said:

Ce fericiti ii făcea pe unii dacă.... 🤣🤣🤣

Într-adevăr. 😂

Bine, o scoteau că ar fi fost tot vina lui Marquez. Imaginează-ți că el ar fi făcut ceea ce a făcut Fabio. Acum aveam cel puțin cinci pagini de comentarii în plus, în care Marquez era crucificat. 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method limitele alea obisnuite când simți ca iti rupe pneul aderența le găsești si cu bicicleta, dar limitele limitelor alea pe care doar cei care sunt campioni mondiali de multe ori se găsesc exact cand se rupe de tot acea aderență. De multe ori acele limite ale limitelor aduc ceva zecimi pe tur sau adauga incredere la folosirea limitelor alea de care vorbești tu.

Daca nu înțelegi asta eu nu mai insist. Il contrazici direct pe Marc Marquez venind cu argumentul ca el vorbește la mișto. :huh:

La limitele alea sunt așa de la limită încât chiar trebuie sa te duci dincolo de ele ca sa le afli. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Kagemusha a spus:

Într-adevăr. 😂

Bine, o scoteau că ar fi fost tot vina lui Marquez. Imaginează-ți că el ar fi făcut ceea ce a făcut Fabio. Acum aveam cel puțin cinci pagini de comentarii în plus, în care Marquez era crucificat. 😜

:lol:

Adevărat 🤣🤣

Acum 21 minute, B.B. a spus:

@Method

 

 

Parerea mea... Pune cizmele-n picioare, casca-n cap, sui pe mobra din dotare si mergi să-l bati pe Marc pe circuit🙄... ai mai ari sanse să-l bati pe MM decat să-l convingi pe colegu ca n-are dreptate 🤣🤣🤣

Acum 3 minute, Lup69 a spus:

Superb finish-ul la astia mici, insa per total spectacolul a fost mai putin, circuitul penalizeaza grav prin desen...

Totuși au fost depasiri destule 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazatura Alonso Lopez, motorul se ducea iar spre foisorul cameramanului...dar a ramas la sol.

Final mult mai animat la Moto2...si parca mai multe depasiri decat la cei mici, insa cu mai multe avertismente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...