Sari la conținut

14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, B.B. a spus:

@Method limitele alea obisnuite când simți ca iti rupe pneul aderența le găsești si cu bicicleta, dar limitele limitelor alea pe care doar cei care sunt campioni mondiali de multe ori se găsesc exact cand se rupe de tot acea aderență. De multe ori acele limite ale limitelor aduc ceva zecimi pe tur sau adauga incredere la folosirea limitelor alea de care vorbești tu.

Daca nu înțelegi asta eu nu mai insist. Il contrazici direct pe Marc Marquez venind cu argumentul ca el vorbește la mișto. :huh:

La limitele alea sunt așa de la limită încât chiar trebuie sa te duci dincolo de ele ca sa le afli. 

 

 

Ma frend eu mi-am expus punctul de vedere destul de logic plecând de la ce zice (dar nu face) Marc :

- dacă numai căzând găsești limita atunci ar trebui (logic !!!) sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a găsi limita acolo

- toți campionii mondiali care care nu cădeau dar făceau poftim pole (ia Stoner ia Lorenzo) care au rupt pe poles și viteza vrei sa zici ca nu mergeau la limită?

Răspunde la astea 2 nedumeriri ale mele și te cred atunci.

 

Voi nu îmi răspundeți la ce va întreb eu pt ca vedeți clar ca nu se leagă teoria asta ci preferați sa va lansați în niște considerații despre biciclete și ironii.

 

Și repet - dacă e asa precum spui tu ii doresc lui Marquez sa găsească limita pe fiecare viraj în parte. :D

Practice what you preach my friend no? :bounce:

 

În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin pe 4!

Luca Marini pe 5!

Eu as spune sa mai vina la Balaton Park băieții si cred ca vor mai veni.

Cursele au fost mult mai animate.decat speram!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

 

În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate.

Diggia nu spune nimic, de fapt. Si observ chestia asta in declaratiile tuturor pilotilor Ducati, cand vine vorba despre motocicleta. La fel de criptic se exprima si Bagnaia. Nu simte fata, nu are incredere in fata, dar nu spune si cum nu o simte, sau de ce nu o simte. Intre timp, pe MM nu prea il intereseaza ce simte sau nu simte si le rupe fasul. Adevarul este ca nu ai cum sa nu admiri ceea ce reuseste sa faca cu o motocicleta care aduna din ce in ce mai multe critici. Tot respectul pentru pilotul Marquez! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna cursa au facut Iorghe Martin si Marini. Amandoi trecuti prin accidentari foarte serioase. Marini are o bila alba in plus, avand in vedere motoreta pe  care concureaza. De asemenea, surprinzator de in forma a fost PEsp. Ar putea reveni cu program complet in campionat. 

Btw... dupa cursa, la un moment dat, Ezpeleta a schimbat cateva vorbe cu Marc. Ma intreb ce i-o fi spus.. 

Acum 12 ore, Kagemusha a spus:

 

Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. 

Ceea ce uita colegul, este ca pilotii au la dispozitie date, care le spun unde au atins potentialul maxim si unde mai este loc de imbunatatit si de cautat limitele. De aceea stiu pana unde sa se intinda si nu cad decat in anumite viraje, unde mai au de lucru. Un alt aspect care ii scapa colegului este faptul ca in ecuatie intra doua categorii de "limite"... cele ale pilotului (fizice, psihice, skill) si cele ale motocicletei. Ideal este ca cele doua limite sa se alinieze perfect. Daca pilotul isi atinge propriile limite inainte sa le atinga pe cele ale motocicletei sau nu are incredere in motocicleta si nu poate trece de o anumita limita, nu va putea exploata maxim motocicleta - cazul lui Bagnaia, Q, etc... daca dimpotriva, pilotul simte ca mai are resurse si trece dincolo de limitele motocicletei, va face poc. Cazul lui MM.  In sfarsit, ar mai fi de spus (colegul nu ia in calcul nici acest aspect) ca cu cat motoreta este mai performanta, cu atat pilotii nu sunt presati sa caute limitele, pot fi competitivi si fara sa mearga la 100% mereu. Sau pot face timpul pe tur in mai multe feluri, fara sa riste prea mult in anumite sectoare. 

Acum 12 ore, Kagemusha a spus:

Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta). 

Raman la parerea ca trantele frecvente ale ale unor piloti (vezi Mir, Acosta) este un indicator al faptului ca pilotii astia vor sa scoata tot ce se poate din ei si din materialul de concurs (care nu este cel mai performant) si au disponibilitatea sa riste. In ultima instanta, este chestiune de mind set. Altii nu cad, dar se tarasc la limita punctelor. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...