Sari la conținut

14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 186
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, B.B. a spus:

@Method limitele alea obisnuite când simți ca iti rupe pneul aderența le găsești si cu bicicleta, dar limitele limitelor alea pe care doar cei care sunt campioni mondiali de multe ori se găsesc exact cand se rupe de tot acea aderență. De multe ori acele limite ale limitelor aduc ceva zecimi pe tur sau adauga incredere la folosirea limitelor alea de care vorbești tu.

Daca nu înțelegi asta eu nu mai insist. Il contrazici direct pe Marc Marquez venind cu argumentul ca el vorbește la mișto. :huh:

La limitele alea sunt așa de la limită încât chiar trebuie sa te duci dincolo de ele ca sa le afli. 

 

 

Ma frend eu mi-am expus punctul de vedere destul de logic plecând de la ce zice (dar nu face) Marc :

- dacă numai căzând găsești limita atunci ar trebui (logic !!!) sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a găsi limita acolo

- toți campionii mondiali care care nu cădeau dar făceau poftim pole (ia Stoner ia Lorenzo) care au rupt pe poles și viteza vrei sa zici ca nu mergeau la limită?

Răspunde la astea 2 nedumeriri ale mele și te cred atunci.

 

Voi nu îmi răspundeți la ce va întreb eu pt ca vedeți clar ca nu se leagă teoria asta ci preferați sa va lansați în niște considerații despre biciclete și ironii.

 

Și repet - dacă e asa precum spui tu ii doresc lui Marquez sa găsească limita pe fiecare viraj în parte. :D

Practice what you preach my friend no? :bounce:

 

În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin pe 4!

Luca Marini pe 5!

Eu as spune sa mai vina la Balaton Park băieții si cred ca vor mai veni.

Cursele au fost mult mai animate.decat speram!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

 

În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate.

Diggia nu spune nimic, de fapt. Si observ chestia asta in declaratiile tuturor pilotilor Ducati, cand vine vorba despre motocicleta. La fel de criptic se exprima si Bagnaia. Nu simte fata, nu are incredere in fata, dar nu spune si cum nu o simte, sau de ce nu o simte. Intre timp, pe MM nu prea il intereseaza ce simte sau nu simte si le rupe fasul. Adevarul este ca nu ai cum sa nu admiri ceea ce reuseste sa faca cu o motocicleta care aduna din ce in ce mai multe critici. Tot respectul pentru pilotul Marquez! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna cursa au facut Iorghe Martin si Marini. Amandoi trecuti prin accidentari foarte serioase. Marini are o bila alba in plus, avand in vedere motoreta pe  care concureaza. De asemenea, surprinzator de in forma a fost PEsp. Ar putea reveni cu program complet in campionat. 

Btw... dupa cursa, la un moment dat, Ezpeleta a schimbat cateva vorbe cu Marc. Ma intreb ce i-o fi spus.. 

Acum 12 ore, Kagemusha a spus:

 

Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. 

Ceea ce uita colegul, este ca pilotii au la dispozitie date, care le spun unde au atins potentialul maxim si unde mai este loc de imbunatatit si de cautat limitele. De aceea stiu pana unde sa se intinda si nu cad decat in anumite viraje, unde mai au de lucru. Un alt aspect care ii scapa colegului este faptul ca in ecuatie intra doua categorii de "limite"... cele ale pilotului (fizice, psihice, skill) si cele ale motocicletei. Ideal este ca cele doua limite sa se alinieze perfect. Daca pilotul isi atinge propriile limite inainte sa le atinga pe cele ale motocicletei sau nu are incredere in motocicleta si nu poate trece de o anumita limita, nu va putea exploata maxim motocicleta - cazul lui Bagnaia, Q, etc... daca dimpotriva, pilotul simte ca mai are resurse si trece dincolo de limitele motocicletei, va face poc. Cazul lui MM.  In sfarsit, ar mai fi de spus (colegul nu ia in calcul nici acest aspect) ca cu cat motoreta este mai performanta, cu atat pilotii nu sunt presati sa caute limitele, pot fi competitivi si fara sa mearga la 100% mereu. Sau pot face timpul pe tur in mai multe feluri, fara sa riste prea mult in anumite sectoare. 

Acum 12 ore, Kagemusha a spus:

Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta). 

Raman la parerea ca trantele frecvente ale ale unor piloti (vezi Mir, Acosta) este un indicator al faptului ca pilotii astia vor sa scoata tot ce se poate din ei si din materialul de concurs (care nu este cel mai performant) si au disponibilitatea sa riste. In ultima instanta, este chestiune de mind set. Altii nu cad, dar se tarasc la limita punctelor. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bucurie era pe tiganus ca a terminat si el cursa bine.

 

era pishat tot  de fericire, si acum 2 luni vroia sa fuga la alta echipa.

 

mizerie de caracter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, B.B. a spus:

Martin pe 4!

Luca Marini pe 5!

Eu as spune sa mai vina la Balaton Park băieții si cred ca vor mai veni.

Cursele au fost mult mai animate.decat speram!

Asta vroiam și eu sa spun - nu a zis nimeni nimic de performanţele Aprilia în general (al 3lea podium consecutiv Bezzechi? pe circuite destul de diferite da?) Plus plus comenack ul fenomenal al lui Martin de pe 16 pe 4.

Mir și Marini au ieșit și ei la joc da e un punct bun dar na...stop'n'go circuit + linii drepte mici ii vine mănușă motoretei Honda.

Eu cred ca în mijloc de sezon acum Aprilia a înregistrat cel mai mare progres.Respekt.

 

La clasele mici a fost într-adevăr spectacol...La motogp se știa locul 1 după ziua de vineri și podiumul după quali...spectacol ca a comis-o Bestia și a cazut în fața plutonului sau ca a încercat Bez sa opună o rezistență de forma cuiva căruia avea asa rezerve ca i-a dat 1.3s? în următorul tur?meh.it was no contest.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Diggia nu spune nimic, de fapt. Si observ chestia asta in declaratiile tuturor pilotilor Ducati, cand vine vorba despre motocicleta. La fel de criptic se exprima si Bagnaia. Nu simte fata, nu are incredere in fata, dar nu spune si cum nu o simte, sau de ce nu o simte. Intre timp, pe MM nu prea il intereseaza ce simte sau nu simte si le rupe fasul. Adevarul este ca nu ai cum sa nu admiri ceea ce reuseste sa faca cu o motocicleta care aduna din ce in ce mai multe critici. Tot respectul pentru pilotul Marquez! 

True that.

 

Diggia...spune ca se schimba masiv componentul motoretei pe gume uzate și ca e greu de setting up adică fix zonele unde excelează Marquez :)

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Ceea ce uita colegul, este ca pilotii au la dispozitie date, care le spun unde au atins potentialul maxim si unde mai este loc de imbunatatit si de cautat limitele. De aceea stiu pana unde sa se intinda si nu cad decat in anumite viraje, unde mai au de lucru.

Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur în aceeiasi frază  nu? :D

1.Pai dacă in virajul 1 au date se uită pe ele au atins limita (conform teoriei tale - deși sunt curios sa îmi zici și mie ce data din telemetrie îți spune când se termina grip ul într-un viraj?pe ce se uită mai nene mai pe lean angle pe speed?și dacă intri cu 30cm mai la stânga sau te înclini cu 2m mai rapid îți dai seama ca totul se schimba?) Dar în fine sa luam de buna teoria ta cu datele - deci dacă se uită în virajul 1 pe date și înțeleg ca sunt la limita în 1 atunci in 2 de ce nu pot sa se uite și e imperios necesar sa cadă ca să atingă limita? Ca asa ziceți- dacă nu cazi nu atingi limita - pai de ce în 1 se vede limita pe date da în 2 nu se vede?explain.

 

2.Stoner mergea la limita?ia spune ca Stoner nu o coxa. Rossi mergea la limita?Aoleo...

Lorenzo câte pole uri are vs în cati ani a concurat? Cred ca rupe....deci știa cu mersul la limita?

Ba și ăștia nu cădeau ca să simtă limita...cum naiba făceau ei?eee?explica ca sunt prost nu înțeleg.

Sau aia nu aveau date?sau aveau date prea multe Marquez nu mai are? :D

Acum 11 ore, xt600 a spus:

In sfarsit, ar mai fi de spus (colegul nu ia in calcul nici acest aspect) ca cu cat motoreta este mai performanta, cu atat pilotii nu sunt presati sa caute limitele, pot fi competitivi si fara sa mearga la 100% mereu. Sau pot face timpul pe tur in mai multe feluri, fara sa riste prea mult in anumite sectoare

Nu am contrazis asta.

MM a zis în mai multe rânduri ca pe Ducati nu mai vine timpul forțând pe frâne ci mergând smooth.Pe Honda trebuia sa forțeze (peste limita) pe frâne.

Eu cred ca de aici a plecat duma lui cu "trebuie sa cazi ca să atingi limita" de la feelingul vag și lipsa de grip fata pe Honda ceea ce îl făcea sa se duca "în orb" peste limitele pe care le simțea în mod clar.

De aceeiasi problema s-a lovit Lorenzo în 2019 și a și spus asta într-un interviu - nu simtea deloc fata și nu avea încredere sa forțeze inginerii i-au zis ceva în genul "nu contează ca nu simți just push" apoi a zis ceva în genul "I pushed i fell at Barcelona i fell at Assen at 170kmh broke my back"

 

Deci...mda."Bun" sfatul și în general bună "strategia" lui Marquez:D...pe care nici el nu o (mai) practica acum cam deloc.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Raman la parerea ca trantele frecvente ale ale unor piloti (vezi Mir, Acosta) este un indicator al faptului ca pilotii astia vor sa scoata tot ce se poate din ei si din materialul de concurs (care nu este cel mai performant) si au disponibilitatea sa riste. In ultima instanta, este chestiune de mind set. Altii nu cad, dar se tarasc la limita punctelor. 

Eu rămân la părerea ca dacă ii dai lui Mir sau Acosta un Gp24 cad o data pe sezon.Ok Acosta de mai multe ori ca e insane a vazut clar și acum în sprint ca va cădea și totuși a tras de motoreta ca să tina trasa și normal ca s-a întins pe jos.

Nu mi se pare însă asta a fi un atu.

Mir cade pt ca are exact dilema Marquez/Honda - pe acea motoreta nu simți fața.

Cădea des Mir pe Suzuki? HAH.Era metronom.

 

 

Eu stiu unde bati tu dar TOȚI au disponibilitatea sa riște și TOȚI vor maximul și dau maximul în orice sesiune din fp1 pana la cursa.Faptul ca anumiți piloti cum ar fi Q și Bagnaia (l-as baga și pe Bezzechi aici dar nu da cu teoria ta ) spre care bați tu nu se întind pe jos când au ajuns la limită ci o simt și nu mai forțează ii face nu mai slabi ci mai inteligenți decât cei care forțează peste.

Pt ca mie (cu toate ca îmi plac maxim Acosta și chiar Mir) nu mi se par dovezi de inteligență ce fac ei și nici nu mi se pare ca izbandesc nimic în plus forțând peste limită.

Exemplul cel mai bun în acest sens între tupeu prost și vitejie (chiar si dublat de mult talent) și inteligență (chiar dacă nu cu atâta talent) este ceea ce au făcut anul asta la Aprilia JM și Bezzechi.

Unul blană orbitoare de la primele contacte cu moto,celalalt "am forțat abia vineri în fp1 după toate ședințele de teste"...unul accidentat 60% din timp celălalt cred ca va ajunge pe locul 3 în campionat.

Inteligența și not falling down fac diferența nu haiduciile - e lecția pe care ne-a predat-o Rossi ani și ani la rand.Respekt tribunului pt asta btw.

Acum 10 ore, frigider a spus:

ai pm

Peco campion.

Tre sa gasim la ce sport.

:bounce:

Acum 31 minute, Cavaleru a spus:

ce bucurie era pe tiganus ca a terminat si el cursa bine.

 

era pishat tot  de fericire, si acum 2 luni vroia sa fuga la alta echipa.

 

mizerie de caracter.

Pai na...normal sa fie happy plecat de pe 16 ajuns pe 4...a făcut una a la Rossi in vremurile bune.

 

Perfect de acord cu partea despre caracter,e un nesimțit.Am fost fanul lui încă de când a venit la Pramac și rămân în continuare însă cu porcăria cu activarea clauzei de reziliere după ce te-ai accidentat ca boul de 2 ori în presezon și stai și te uiți de pe bară....PENIBIL.

Nu exista scuze.Si mai face managerul lui și ditai telenovela prin presă...chiar mi-ar plăcea sa ajungă la Honda :D

Nu de alta dar îl vad din ce in ce mai aproape pe Q de Aprilia si sigur va veni în locul lui JM pt ca Bezzechi e italian și pilot bun cu cap și merge prea ok nu vor renunța la Bezzechi ...nici campioni mondiali nu vor ieși cu el dar nici nu ii face de rușine :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa zic ceva ce n-a zis nimeni, cred:
 

mm are și el noroc ca a lipsit JM.
Dacă nu era cu accidentarea JM cred ca sigur ii punea probleme.
Câștiga ceva curse.
 

Chiar și asa mm nu e "dă carton" pt ca anu trecut Peco și JM au fost super aproape unu de altu :) și în plus pt ca mm domina la modul ala nesimțit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, frigider a spus:

.... mm nu e "dă carton" .....

fixx de carton e

ca doar pe mobra cea mai buna reuseste sa castige tilul :)

cand 'onda deja nu mai era cea mai buna mobra, si el era varza si pilaf, la Ducati de client iarasi nu a putut emite pretentii la campionat :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, apriliacluj a spus:

fixx de carton e

ca doar pe mobra cea mai buna reuseste sa castige tilul :)

cand 'onda deja nu mai era cea mai buna mobra, si el era varza si pilaf, la Ducati de client iarasi nu a putut emite pretentii la campionat :)

 

ultimu.

si Peco ce face pe cea mai buna mobra? :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi @Method discutam cu un prieten si-mi zice asa din senin, tine minte ce zic acum, cand o sa plece MM de la Ducati, motoreta o sa fie pilaf. 

 

Dovada 2 piloti nu pot scoate untul din GP25 si numai unul o face, acelasi care a lasat Honda in colaps complet...

 

GP24 e superior GP25urilor pilotate de cei 2 piloti 

 

O fii reusit Satana sa-i suceasca mintile lui Gigi si sa nu mai tina asta cont de ce zic ceilalti piloti?

 

Sper sa nu aiba dreptate prietenul meu dar privind sezonul asta parca in directia asta se indreapta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ok dar cum a reusit jiji ca anul trecut (atunci a început constructia gp25) sa faca o mobra pe masura lui Marcel, el neputând sa o testeze/ofere feedback 🤔

Întreabă-l pe amicul tau. Suntem curiosi, poate are ceva "informații din interior"

La punctul 2,Da,s-ar putea ca peste 2-3-4-5 ani Ducati sa nu mai fie cea mai buna mobra. Se mai întâmplă, nu? Vezi istoria, onda, yamaka, etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...